УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби


Скачати 20.84 Kb.
НазваУРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби
Дата15.11.2013
Розмір20.84 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Банк > Урок

2.1. Звичайні дроби

УРОК № 66

Тема. Уявлення про звичайні дроби.

Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також доповнити ці знання алгоритмом розв'язання задачі на знаходження числа за його дробом.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь, навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Письмову частину домашнього завдання вчитель перевіряє лише у слабких учнів, зібравши їхні зошити перед уроком. На уроці перевіря­ються засвоєння теоретичних знань та способів дій. Учням пропонується виконати усні вправи.

  1. Прочитайте дроби, назвіть у кожному з них чисельник і знаменник:

1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) .

  1. Наведіть приклад дробу:

1) знаменник якого на 5 більший за чисельник;

2) чисельник якого втричі менший від знаменника.

  1. Петрик пофарбував паркан за 4 год. Яку частину паркану він пофар­бував за 3 год?

  2. Сад прямокутної форми має довжину 40 м, ширину 30 м. Вишні зай­мають саду. Скільки арів засаджено вишнями?

  3. Порівняйте:

1) дм і 5 см; 2) год і 18 хв; 3) т і 695 кг; 4) прямого кута і 49°.
II. Актуалізація опорних знань

Здійснюється під час виконання учнями усних вправ, якщо вчитель вимагає від них робити пояснення.
III. Доповнення знань

  1. Відомо, що однієї банки фарби вистачає, щоб пофарбувати 100 м2 підлоги. Яка частина фарби залишиться після того, як пофарбують підлогу в кабінеті шириною 5 м і довжиною 8 м?

  2. Пофарбувавши 10 м2 підлоги, з'ясували, що витрачено банки фарби. Чи вистачить цього, щоб пофарбувати підлогу, якщо кімната має розміри 5 м х 8 м?

[Розв'язання. 1) 10 : 2 = 5 (м2) — на скільки вистачить банки;

5 · 5 = 25 (м2) — на скільки вистачить усієї банки;

5 · 8 = 40 (м2) — площа підлоги;

25 < 40, отже, не вистачить.]

Після розв'язання задач учитель наголошує, що поняття звичайних дробів допомагає розв'язувати як задачі на знаходження якоїсь частини (дробу) від даного числа, так і обернені задачі (за дробом знайти число), розбираються задачі № 2, 3, що розв'язані в п. 22 підручника.
IV. Закріплення знань. Розв'язування вправ

  1. Найпростіші задачі на знаходження числа за його дробом № 666, 668.

  2. № 675, 679 — арифметичні задачі на знаходження дробу від числа.

  3. 685 — задачі на рух із застосуванням алгоритму знаходження числа за його дробом.

  4. № 687 — комбінована задача (знайти дріб від числа і потім число за його дробом).

Додаткові (логічні) вправи

  1. Яке з поданих чисел треба вибрати? (рис. 98)

  2. Знайти пропущене число (рис. 99)


V. Домашнє завдання

п. 222, № 667; 669; 676; 678; 686; на повторення № 691 (2).



С.П.Бабенко УРОКИ МАТЕМАТИКИ 5 клас Урок 66

Схожі:

УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
6. Звичайні дроби УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Мета. Проаналізувати типові помилки, допущені в контрольній роботі. Повторити правила, на які було допущено помилки. Узагальнити...
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Уроку I. Організаційний момент
Мета. Учити учнів перетворювати звичайні дроби у десяткові, ознайомити учнів з періодичними десятковими дробами. Продовжити формування...
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
На числовому промені позначте точки з координатами М, N, К. За одиничний відрізок візьміть дев'ять клітинок зошита
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.)
Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка