|
Скачати 104.96 Kb.
|
КРИВОРІЗЬКИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЛІЦЕЙ №81 Цікаво в 1 – класі Сєргєєва Валентина Олександрівна Вчитель вищої категорії КНТМЛ №81 Кривий Ріг 2014р. Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ № 81. Збірка «Цікаво в 1 класі.». В збірці представлений нестандартний урок-тренінг у 1 класі,цікаве свято осені « На ярмарок прошу…»та різноманітні хвилинки каліграфії з особистого досвіду. Збірка адресована вчителям 1 класу чотирирічної початкової школи,студентам факультету підготовки вчителів початкових класів. ЗМІСТ 1.Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг « Вправи на Застосування таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.» с.2-7 2.Сценарій свята «На ярмарок прошу" с.8-13. 3.Цікаві хвилинки каліграфії. С.14. 4.Література. с.15. УРОК МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ УРОК-ТРЕНІНГ Мета:
Обладнання:
Хід уроку:
Ц С М Очікування ваші я прикріплюю на хмаринку(ц- цікаво, с- складно, м- молодець всі отримаємо). Хмаринка трошки закрила сонечко. Якщо ваші сподівання виправдаються - хмаринка не закриє повністю сонечко і воно буде посміхатися нам цілу зиму
• Хвилинка каліграфії.
• Усний рахунок.
1,2,3 учні: 4,5.6 учні:2+3 1+3 4+3 3+3 6+3 5+3 9-3 10-3 7-3 8-3 5-3 6-3
Три овечки коло гречки, На лужку ще три овечки. Полічи овечок цих - Скільки разом їх усіх?( на віялах -6) На лугу пасуться гуси, їх пасе моя матуся. Сім гусей ще біля броду Троє вже ввійшли у воду. Ми попросимо дітей Полічити сих гусей.(на віялах -10) З. Фізкультхвилинка: Руки в сторони став так - і з'явився наш літак. Мах крилом туди - сюди, та гляди не підведи! Полетіли вище, вище !А тепер все нижче, нижче. Наш літак був у польоті,стали льотчиками ми! Ну а сядемо на місце - знову станемо дітьми. 4. 3акріплення таблиці додавання і віднімання числа З.Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Складання прикладів.
1,2,5 — збільшити на 3. 8,4,6-зменшити на 3.
?, на 3 більше;
попрацювати в парах. Гра «Прикрась ялинку» (Діти першого варіанту складають прикладе, а діти другого варіанту - вписують в іграшку відповідь. По закінченню декілька пар показують в голос,як прикрасили ялинку). …+3= ... … …. …+3= …-3= 5.Фізкультхвилинка.
6. Закріплення і узагальнення вивченого. • Робота за підручником. Ця сніжинка пропонує нам сліпити сніговита і скласти приклади.(с.57) 4+2+3=9 6+1+1=8 2+2+3=7
7. Підсумок уроку.
На Ярмарок прошу… (СЦЕНАРІЙ СВЯТА У 1 КЛАСІ) Мета:
Обладнання:
СВЯТО ПОЧИНАЄ УКРАЇНСЬКИЙ ТАНОК Ведучий: Увага! Увага! Спішіть – поспішайте: Господарі й гості – глядіть, не минайте. На ярмарок прошу: гуртом,поодинці Чекають на вас там чудові гостинці. Діти: На ярмарку нашім веселім, багатім, Є чим дивуватись і є що придбати. Тут щедрі дарунки із саду й городу. Тут пісня і жарти – усім в нагороду. Тут речі умільців, ні з чим не зрівнянні, Барвисті стрічки, рушники вишиванні. Полив’яний посуд – кув шини, горщечка, Сопілки – хлоп’ятам, намисто – дівчатам. Мерщій – бо на ярмарок всі поспішайте! Купуйте, милуйтесь, танцюйте, співайте! Купуйте, купуйте усі бараболю, Варите і смажте із сіллю й без солі! Сто страв господиня з картоплі зготує. Картопля, як хліб – вона всіх нагодує! Беріть помідори, вони пречудові. До вашого столу, хоч зараз готові. Ця морква під сонечком щедрим зростала, Земелька водою її напувала. Кому – то морковка, така соковита, Морквяного соку вам треба напитись! Хто гострого хоче – часник хай придбає, Він всякі мікроби вогнем випікає! Скуштуй те цю грушу – солодку,духмяну! У роті,немов би медок, вона тане! Лоточків із яблуками не минайте, Які до смаку вам, такі вибирайте! Сортів тут багато, усі вони різні: Ось яблука ранні, ось яблука пізні! Беріть ви калину, червоні корали, Все небо і сонце у себе ввібрали! Напоїть матуся калиновим чаєм: Недугу ураз, як рукою знімає! ПІСНЯ – ХОРОВОД «КАЛИНОНЬКА» (заходить Солоха) Солоха: Добрий день, малята! Який у вас гарний ярмарок. А можна і мені теж поторгувати на вашому ярмарку? Ведуча: Солошенко ,а чим же ти будеш торгувати? Солоха: А ось чим,весь мій товар лежить у кошику .Зараз я буду загадувати загадки,а ви будете відгадувати,що це.
Солоха: Овочі і фрукти ви знаєте добре, а на смак зможете відгадати,що їсте? ГРА «ВІДГАДАЙ НА СМАК» (Зав’язані очі –відгадати на смак овочі та фрукти) Солоха: Ой,а хто це до нас завітав на ярмарок? ПІСНЯ «ВЕСЕЛИЙ ДІД» (до залу заходить дід) Дід: Здоровенькі були! Ось прийшов до вас на ярмарок корову купувати. Корова у вас тут продається чи ні? Ведучий: Ні! Солоха: Як це ні!Продається! Дід: Та де ж вона? Солоха: Ой лишенько! Поки я з вами тут гралася – корова моя десь загубилася. Де ж моя Зоренька?Га?Діти,ви не бачили мою корівоньку? Зорька! Зорька! (Солоха шукає корову,виходить із залу) Ведучий: Поки Солоха шукає свою корову,вас розвеселять бандуристи. Вони вам заграють та проспівають пісню «Танцювала риба з раком» ВИСТУП БАНДУРИСТІВ Дід: Оце так Солоха! Корову загубила . Хай шукає свою корову, а ми пограємо. ГРА «ДІД» (звучить музика – дід стоїть, музика затихає – дід засинає, діти збирають яблука, кому не вистачить – виходе з гри) Солоха: Ось! Знайшла свою корову, мою голубоньку. Подивіться, яка вона в мене гарна! Ось, діду, моя корова. Можеш її купувати! (ДІД ОБДИВЛЯЄТЬСЯ КОРОВУ) Дід: Так!Корова звичайно гарна. А що вона в тебе вміє робити? Солоха:Моя корова дає багато молока, а як вона вміє танцювати! (ГРАЄ МУЗИКА – КОРОВА ТАНЦЮЄ) Дід: Молодець, Зорька! Дуже гарно танцювала! А дітей ти любиш? Добре, Солохо! А скільки ж корова дає молока? Солоха: Спочатку треба нагодувати корову, а потім питати скільки молока вона дає! ГРА «НАГОДУЙ КОРОВУ» (папірець, пенал, ручку, лінійку) Солоха: Якщо ви так будете годувати мою Зорьку, то вона помре с голоду! Дід:Ну добре, Солохо!Я сам нагодую корівоньку. Зорька!Ти яблука полюбляєш? Дід: Добре, Солохо! Купую я в тебе корову. Буду її яблуками годувати! Хто яблука їсть, той росте сильним і багатим! Солоха: Тому,дітки, ось вам кошик з яблуками, які я придбала на вашому ярмарку! Тож будьте здорові! А нам треба до дому. Побачимось колись ще на веселому ярмарку! Ведучий:На доброму ярмарку ми побували! Одні продавали,другі купували. Веселою піснею,дружно,завзято Ми закінчимо осіннє свято! ДІТИ СПІВАЮТЬ ПІСНЮ ПРО ОСІНЬ. Література 1. Богданович М.В.Математика. Підручник для 1 класу.-К.:Освіта.2003. 2. Жикалкина Т.К. Игровые и занимательные задания по математике. Пособие для учителя.-М.Просвещение,1989. 3. А.П.Каніщенко,А.Д.Корнійчук. Морально-етичне виховання молодших школярів.-К.:Освіта.,2000. 4. Витковская Н.С.,Джола Д.Н. Формирование культуры поведения младших школьников.-К.:Просвещение,1990. |
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;... Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність... ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа У результаті вивчення теми учні мають навчитися: називати модуль заданого числа; описувати поняття модуль числа; розв'язувати вправи,... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Дати учням перші уявлення про від'ємні числа, ввести поняття додатні числа, недодатні числа, пояснити, хто і коли використовує... |