Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань


Скачати 69.34 Kb.
Назва Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань
Дата 24.10.2013
Розмір 69.34 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи


Інтегроване заняття з пріоритетом

логіко-математичних завдань

«Чарівні лінії»

старша група

Робота

вихователя школи «Аратта» м. Києва

Лук’янчук Лариси Павлівни



Мета: Ознайомити дітей з поняттями «відрізок», «пряма», «ламана», «хвиляста». Вчити вимірювати довжину за допомогою умовної мірки. Вправляти у орієнтуванні в просторі (ліворуч, праворуч). Удосконалювати навички кількісної лічби та арифметичних дій. Закріпити вміння визначати колір, розрізняти геометричні фігури. Повторити назву дерев та фруктів. Розвивати вміння працювати за вербальними та зоровими взірцями, логічне мислення, дрібну моторику рук, окомір. Виховувати допитливість, уважність, самостійність.

Обладнання: Геометричні фігури площинні(квадрати, прямокутники, трикутники) та об’ємні(куб, циліндр, паралелепіпед) синього, червоного та зеленого кольорів, папір у клітинку, кольорові олівці, клей, лічильні палички, кольорова крейда, зображення дерев на картоні, зображення фруктових дерев, мотузки, магніти, гімнастичні палки, канат.

Діти, дехто з людей любить подорожувати. А ви любите? Щоб попасти з одного місця в інше необхідно добре знати дорогу. Сьогодні ми спробуємо подорожувати по кольоровим містам. А допоможе нам у цьому математика та її помічниці Чарівні лінії. Ось у нас є частинки конструктора різних кольорів. Давайте побудуємо «Синє» місто, «Червоне» місто та «Зелене» місто. Всі мандрівники повинні мати мапу, яка вказує напрямок подорожі. Давайте спробуємо створити мапу на папері у клітинку. У нас є геометричні фігури. Скажіть, як вони називаються та якого вони кольору ?(квадрат, прямокутник, трикутник - синього, червоного, зеленого кольорів) Зверніть увагу, що частинки «Синього» міста ми приклеюємо у лівому верхньому куті листочка. Частинки «Червоного» міста наклеюємо у нижньому лівому куті, а частинки «Зеленого» - праворуч по середині. Я теж саме зроблю на дошці. До речі, ось тут росте багато дерев. Тепер ми бачимо звідки й куди нам треба рухатись. Допоможіть мені прокласти шлях від «Синього» міста до «Зеленого». Як виглядає дорога? Це рівна лінія. Така лінія називається ПРЯМА. Давайте спробуємо за допомогою гімнастичних палиць зробити пряму дорогу від міста до міста. Тепер давайте подивимось на шлях від «Червоного» міста до «Зеленого». Тут росте багато дерев. Подивіться, а чи можете ви назвати їх? (Додаток 3) Порахуйте скільки?(4) Як називається частина дикої природи де росте багато дерев? ( Ліс) Щоб пройти цей шлях , необхідно обійти дерева. Подивіться яка утворюється дорога. Ця лінія називається – ХВИЛЯСТА. Чи зможемо за допомогою гімнастичних палок зробити хвилясту дорогу? Ні. Для цього ми візьмемо канат и зробимо хвилясту доріжку. Давайте повернемося за столи до наших мап та олівцем намалюємо прямий шлях від «Синього» до «Зеленого» міста та хвилястий шлях від «Червоного» до «Зеленого» міста. А тепер візьміть мотузку, прикладіть її до хвилястої лінії. Пальчиками тримайте мотузку у тому місці де починається та закінчується доріжка. А тепер спробуйте , не відпускаючи кінці прикласти мотузку до прямої доріжки. Яка із доріжок довша? Так, запам’ятайте, завжди пряма лінія коротша за хвилясту. Діти, місто назвали «Зеленим» тому що в ньому росте багато дерев на яких можна побачити яблука, груші, сливи, персики, абрикоси. Як можна назвати одним словом всі ці плоди? (Фрукти). А де ростуть фрукти?( На деревах в садку). Зараз на дошці я буду розміщати зображення дерев (Додаток 4), а ви підкажіть як вони називаються. (Діти називають.) Давайте порахуємо скільки дерев у садочку.(Діти рахують). А тепер давайте умовно спробуємо пройти від дерева до дерева, а я намалюю наш шлях. Подивіться, діти, ми ідемо від дерева до дерева і я це позначаю коротенькими лініями, у яких є початок та кінець. Така лінія називається ВІДРІЗОК. Від дерева до дерева за допомогою відрізків ми проклали шлях. Зверніть увагу як виглядає ця лінія. Схоже, що хтось взяв та зламав пряму лінію. Лінія, що складається із декількох відрізків називається ЛАМАНА. Давайте спробуємо за допомогою гімнастичних палок створити ламану лінію. А тепер сідайте за столи та за допомогою лічильних паличок побудуйте дві лінії – пряму та ламану. Та перш ніж викладати палички нам необхідно визначити довжину ліній. Пряма лінія складається із трьох зелених та двох жовтих паличок, а ламана – із трьох червоних та трьох білих. Яка довжина ліній? (Пряма – 5 паличок, ламана – 6 паличок). А тепер давайте встанемо та візьмемось за руки, створимо ланцюжок. Наш ланцюжок може створити пряму лінію, а тепер – хвилясту, а тепер – ламану. Зверніть увагу на відмінності кожної лінії. Молодці Діти! Сьогодні ми з вами подорожували із міста до міста, а допомагали нам у цьому Чарівні лінії : Пряма, Ламана, Хвиляста та Відрізок.

Дякую вам за гарну роботу.

Додаток 1

Додаток 2


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Додаток 3



Додаток 4






Схожі:

Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя із пріоритетом пізнавальних...
...
Інтегроване заняття
Матеріал: шапочки для драматизації, ширма, декорації, атрибути, музичний супровід
Конспект сюжетно-динамічного заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
Виховувати позитивні емоції, радість успіху, любов до природи, бажання оберігати її
Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом загально-пізнавального розвитку
Попередня робота: проведення дидактичних ігор в повсякденному житті, проведення спостережень в природі, читання творів
Інтегроване заняття сфера «Природа» на тему «Подорож по планеті Земля»...
Фізичний розвиток: удосконалювати дрібну моторику очей, залучати до рухливих вправ, покращувати координацію
План-конспект заняття з трудового навчання студента
Теоретичні відомості: Визначення завдань проекту. Міні маркетингові дослідження. Пошук інформації, її аналіз відповідно до поставлених...
Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
Попередня робота: читання віршиків, потішок, забавлянок, колискових пісень, бесіди про зиму, про лісових звірят, спостереження за...
Тренінге заняття для старшокласників
Питання майбутнього стало пріоритетом не лише дорослих. Наразі успішна адаптація в суспільстві можлива лише за умови чітко визначених...
2. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань
Практичне заняття – форма навчального процесу, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень...
Логіко – тематична парадигма творчості Д.І. Менделєєва
Допомагало в роботі над творчістю Д. Менделєєва можливість працювати безпосередньо з унікальними архівними матеріалами, а також спілкування...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка