|
Скачати 50.88 Kb.
|
Інтегроване заняття сфера «Природа» на тему «Подорож по планеті Земля» для старшої групи. Автор Ніжинська Валентина Антонівна вихователь ДНЗ «Зірочка»
Мета заняття: Фізичний розвиток: удосконалювати дрібну моторику очей, залучати до рухливих вправ, покращувати координацію. Соціально – моральний розвиток: виховувати цікавість до природи, розуміння причино – наслідкових зв’язків; учити дотримуватися правил природокористування; берегти питну воду. Емоційно – ціннісний розвиток: формувати вміння емоційно реагувати на природні об’єкти, отримувати позитивне враження від спостереження за ними. Пізнавальний розвиток: продовжувати розвивати пізнавальний інтерес до природи планети Земля; ознайомити з життям тварин Півдня і Півночі та лісо – степової зони; розуміти зв’язок стану води з температурою повітря; знайомити дітей з корисними копалинами, які видобувають люди; покращувати логічне мислення. Мовленнєвий розвиток: вправляти у побудові розповідних речень, збагачувати словник словами – назвами тварин – мешканців різних широт землі; формувати вміння будувати підрядні речення, розповідати про результати своїх спостережень. Художньо – естетичний розвиток: підтримувати бажання виконувати завдання естетичного характеру; учити помічати в природі красиве, яскраве, корисне; розвивати навички нетрадиційного малювання (по манці). Креативний розвиток: формувати у дітей уміння виявляти схильність до аналізу явищ природи, встановлювати залежність між природним довкіллям та тваринним світом; розвивати уяву, творчу ініціативу. ХІД ЗАНЯТТЯ.
Діти: Ми веселі дошкільнята, Нам приємно разом грати, У подорож рушаємо, На відкриття чекаємо!
Дидактична гра: «Побудуємо всюдихід» ( на килимку намальовано силует «всюдиходу» з цифрами. Діти отримують картки з геометричними фігурами, рахують їх, знаходять на килимку окрему деталь – геометричні фігури з відповідними цифрами, і накривають деталь на «всюдиході»).
• яких кольорів найбільше на глобусі? • що позначено зеленим кольором? • що позначено жовтим кольором? • що світло – коричневим? • якого кольору найбільше на планеті Земля?
Дидактична гра «Хто де живе?» (на килимку три великі аркуші паперу жовтого, зеленого і синього кольорів. В довільному порядку розкладаються картинки тварин різних широт. Діти повинні розкласти картинки на жовтий колір – тих, хто живе в пустелі; на зелений – тварин лісу; на синій – тварин півночі.)
Діти стають навколо всюдиходу і промовляють слова: Об’їхати увесь світ Допоможе всюдихід. 1,2,3, ми на Північ прибули! Зустрічаємо тварин Півночі.
( вони не бояться холоду, у них під шкірою багато жиру, харчуються рибою і м’ясом, плавають у холодній воді).
Дослід: У велику ємкість з водою покласти лід. Він не тоне тому, що легший від води. Під кригою є життя.
Дослід: в стаканчиках пісок, глина, сіль, камінь, вугілля. Наливаємо в них воду. Висновок: вода добре проходить через - пісок, землю; погано - через глину; коли проходить через сіль та розчиняється, тому вода в морях і океанах солона.
Об’їхати увесь світ Допоможе всюдихід. 1,2,3, ми в пустелю прибули!
Дидактична гра: «Шукачі скарбів» На столах для кожної дитини стоїть посуд з манкою.
• у лівому верхньому куточку, що знайшли? (цифри. Викласти на стіл і назвати їх). • у лівому нижньому куточку знаходимо кнопки. Чому магніт їх знайшов? (бо вони металеві). • шукаємо в верхньому правому куточку, магніт нічого не знайшов, шукаємо пальчиками. Що знайшли? (квасолю – це також природа). • шукаємо в нижньому правому куточку ( папірці з буквами).
Діти «сідають» у «всюдихід» і говорять слова: Об’їхати увесь світ Допоможе всюдихід. 1,2,3, ми в садочок прибули!
|
Конспект заняття з розвитку зорового сприйняття для дітей старшої... Обладнання: ТЗН (записи співу пташок, звуків лісу), чотири ємності з водою, ємність з сипким матеріалом, палички для викладання геометричних... |
Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя із пріоритетом пізнавальних... ... |
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ЖИВІ КАЗКИ Автор:... «Живі казки» відображають яскраві риси дітей «іскри» особистостей вихованців автора казок, різні аспекти з їх внутрішнього світу,... |
Тема: Природа і ми. Нежива природа Річка, Земля, Сонце, дерево, парта, школа, тополя, хмара, веселка, камінчик, муха, машина, хліб, повітря, сніг |
Інтегроване заняття Матеріал: шапочки для драматизації, ширма, декорації, атрибути, музичний супровід |
Навчально виховний комплекс №24 «Дошкільний навчальний заклад загальноосвітній... Вихователь: Ідучи сьогодні до дитячого садка, я зустріла Вовчика і він мені розповів, що з ним трапилась пригода. Ви хочете дізнатись,... |
Упорядник та автор вступної статті Данило КОНОНЕНКО Земля, де тісно переплелося коріння сивої давнини і нашого стрімкого невтримного сьогодення, земля, яку з любов’ю називають сонячним... |
Конспект заняття соціально-морального спрямування для дітей середньої групи на тему «чарівних» слів, тобто слів ввічливості (дякую, добрий день, пробачте, будьте ласкаві) |
Методичні рекомендації Черкаси 2010 Автор – Валентина Чередніченко, методист Черкаського міського методичного кабінету установ освіти |
Art Photography "POKROVA PHOTOVERNISSAGE, 2010" ВІЛЬНА, ПОДОРОЖ, ПРИРОДА Приймаються фотороботи у цифровому вигляді, записані на СД |