|
Скачати 143.63 Kb.
|
«Зайчик заблукав» «На гостину до бабусі» Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку Діти 3-го року життя Молодша і старша підгрупи Програмовий зміст:
Ускладнення для старшої групи. Програмовий зміст:
Попередня робота: читання віршиків, потішок, забавлянок, колискових пісень, бесіди про зиму, про лісових звірят, спостереження за змінами в природі, бесіда про бабусь діточок. Індивідуальна робота: по звуковикові звук «ш», з розвитку дрібної моторики рук, мовлення. Засоби та прийоми, які були використані: спостереження, бесіда, відгадування загадок, вивчення потішок, забавлянок, колискових пісень, віршиків, український таночок «Гоп чики-чики» Обладнання: лялька Оленка в зимовому одязі, іграшковий зайчик, макет зимового лісу, паперові пташки на дереві, іграшкові маленькі санчата з кошиком подарунків для звірят і пташок, великий сніговик і маленькі сніговики для кожної дитини, великий автобус для малят, хатинка бабусі. Фізичний розвиток: розвивати орієнтування у природному просторі, дрібну моторику рук, формувати практичні вміння дбати про своє здоров’я. Соціально-моральний розвиток: розвивати елементарні уявлення про тваринний світ, формувати гуманні почуття, уявлення про доброту, чуйність, товариськість, учити використовувати різні способи спілкування, виховувати любов і повагу до рідних людей. Емоційно-ціннісний розвиток: виховувати інтерес до зимової природи, учити проявляти різноманітні емоції щодо рідних та близьких, диференціювати емоційний стан інших людей, виробляти елементарні проекти та реалізовувати їх у спілкуванні з дорослими. Пізнавальний розвиток: давати поняття про те, що зміни відбулися в живій і неживій природі з настанням зими, учити запам’ятовувати, впізнавати предмети за їхніми характеристиками, ознаками та властивостями. Мовленнєвий розвиток: вправляти в називанні птахів та звірят, звуконаслідуванні, учити вживати слова, що передають характер взаємин людей, виховувати культуру поведінки. Художньо-естетичний розвиток: спонукати до виготовлення продуктів харчування для тварин, формувати вміння пізнавати зображення людей різного віку, радіти знайомим і рідним людям. Креативний розвиток: виховувати слухняність, доброзичливість; розвивати емоційні почуття через пальчикову гімнастику та оздоровчі хвилинки; розвивати творчість у діях, здатність до самодіяльності. Хід заняття «Зайчик заблукав» - молодша підгрупа Ігровий момент: прихід Зайчика. Діти розглядають його, знайомляться, відмічаємо, що зайчик – це дика тваринка, вона живе в лісі. Зайчик заблукав. Діти, давайте допоможемо Зайчику знайти дорогу. Вихователь:
Коли діти вирушають в дорогу «одягаються» і називають одяг. Одяглись і пішли до лісу. В лісі багато снігу, зайчикам і всім птахам, і звірям дуже важко знайти їжу. Але ми на санчата покладемо їжу і відвеземо в ліс. Ой, діти, дивіться, сніжинка летить! Вихователь:
Я пташка – невеличка А зовуть мене синичка По сніжку стрибаю Пісеньку співаю Цвірінь. Цвірінь.
Вправи з пальчиками Наші пальчики малі Подивіться – ось які! (Діти показують свої пальчики) А тепер із пальчиків Зробимо ми зайчиків. (показують зайчикові вушка) Зайчик вушками тріпоче, Поспівати з нами хоче! Діти разом з зайчиком заспівають веселу пісеньку: Зайчик біленький, Зайчик маленький. По лісу стрибає Діток шукає (діти плескають в долоні) Зайчик злякався і втік! А наш зайчик зігрівся, розвеселився і залишився з нами. Пішли далі по лісі.
Як на гірці сніг-сніг Під ялинкою сніг-сніг А під снігом спить ведмідь Тихше, тихше не шуміть.
Зайчик пропонує погратися у схованку: (вправи з пальчиками) Пальці в схованки всі грались І гарненько поховались Ось так, ось так Всі гарненько поховались.
Нумо братці до роботи Покажіть свою охоту Більшому рубати дрова А тобі носити воду А тобі варити кашу А маленькому співати Та ще й гарно танцювати Братів рідних забавляти.
Діти беруть в руки і розглядають сніговиків.
Діти повертаються в дитячий садок, роздягаються. Хід заняття «На гостину до бабусі» - старша підгрупа Вихователь проводе бесіду з дітьми:
Нумо, дітки поспішаймо В путь-дорогу вирушаймо Одягайтеся тепліше Щоб в дорозі було веселіше!!! Одяглись і пішли.
Вправи з пальчиками Ось на дубі дві ворони Дві ворони каркають Кар, кар, кар, кар Влаштували тут базар А зараз розженемо галасливих птахів, нумо Киш-киш!!!
На землі сніжок лежить Зайчик по снігу біжить Мерзнуть вушка, мерзнуть лапки Без кало шок і без шапки. Ой!
Ніжки бігли по доріжці Полем, лісочком, стрибали по пеньочкам, Прибігли на лужок, Загубили чобіток. Ой!
Бабуся (виходить): Добрий день, мої малятка! Молодці, що цієї зимової погожої днини Завітали до мене на гостини. Тож заходьте до світлиці! (діти сідають на стільчики) Бабуся:
Гу-ту-ту, гу-ту-ту, Вари кашку круту, Наливай молочка, Щоб смачненька була. Цить не плач, не плач, не плач, Ми спечем тобі калач. Медом помажемо, самі з’їмо, А тобі не дамо!!!! Усім покажемо, Й тобі дамо з’їсти! Вправи з пальчиками: Сорока-ворона, кашку варила, діток годувала, Цьому дам, цьому дам, цьому дам, цьому дам, А цьому не дам! Бо він: дрова не рубав, діжу не місив, кашу не варив, Справжній лежень!
Кицю Муро, де ти була? – У бабусі. Що робила?– Масло била. Де поклала?– Під столом. Чим накрила? – Язичком. А кого любить ловить киця? – Мишку. А де зараз мишка? – У нірці. Діти разом: Сіра мишка спить в норі, Коли зимно на дворі! Бабуся: Діти, а ви загадки умієте відгадувати? А ну послухайте. Високо стоїть, одне око має Всюди виглядає. (Сонце) Влітку сіренький, А взимку біленький. (Зайчик) Бабуся: Молодці, відгадали. А потішку «ладоньки-ладусі» ви знаєте? А розкажіть, а пальчики нам допоможуть. Вправи з пальчиками: Ладки-ладусі, де були? У бабусі. А що їли ? Оладки. З чим? Медом, з молочком, із вареннячком. А на закуску? Хліб та капустку. Гей-гей, на бабину хату калачі їсти.
Дуже раді онучата Зараз будуть танцювати. Укр. нар. танок «Гоп, чики-чики» Бабуся: за те що ви прийшли до мене з онучкою на гостину, даю вам гостинці.
Вправи з пальчиками: де білка своїм возом Каже: я підвести можу, Лисичку-сестричу, Горобчика, синичку, Ведмедика товстопятого І зайчика вухатого. Бабуся:
Список літератури:
Конспект заняття вихователя Закалюжної Т.Г. |
Конспект сюжетно-динамічного заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку Виховувати позитивні емоції, радість успіху, любов до природи, бажання оберігати її |
Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом загально-пізнавального розвитку Попередня робота: проведення дидактичних ігор в повсякденному житті, проведення спостережень в природі, читання творів |
Параметри аналізу мовленнєвого заняття Дотримання принципу максимальної мовленнєвої активності дітей, проведення групових форм навчання |
Конспект інтегрованого уроку для 10 класу з географії та англійської... Великобританії, визначити характерні риси розвитку економіки держави. Познайомити учнів з населенням країни, її традиціями. Розповісти... |
Конспект інтегрованого Заняття середня група «Чарівний світ неживої природи» Розвивати комунікативні навики, тобто вміння гармонійно та ефективно спілкуватися одне з одним, дрібну моторику рук, мовленевий розвиток,... |
Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя із пріоритетом пізнавальних... ... |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т... |
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя |
Інформаційна політика навчального закладу, як відображення сучасного освітнього середовища Пріоритетом в розвитку освіти, поряд з традиційним, є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес та... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |