|
Скачати 61.15 Kb.
|
Інтегроване заняття “У СОНЕЧКА В ГОСТЯХ”. (молодша група) Підготувала: вихователь ДНЗ №23 “Чебурашка” Савіна В.В. Дружківка, 2013 Програмний зміст: учити дітей помічати сезонні зміни в природі, розуміти їх причини та наслідки; сприяти розвитку цікавості до природного оточення; розвивати вміння дітей послідовно розповідати про зміни, використовувати лексику на позначення їх ознак, діалогічну мову; заохочувати до творчих перевтілень, покращувати вміння передавати в театралізованій діяльності об`єкти живої природи за допомогою жестів, міміки, рухів; виховувати зацікавленість до народних традицій, розуміти необхідність бережного ставлення до природного довкілля. Матеріал: шапочки для драматизації, ширма, декорації, атрибути, музичний супровід. Методи і прийоми: ігровий, сюрпризний момент; бесіда, питання, драматизація, методи ТРВЗ. Хід заняття 1.Вхід дітей, привітання. Д/вправа “Посміхнуся друзям”. 2. Бесіда про зимові ознаки, про останній місяць зими. Д/гра “Морозець-морозець”, етюд “Бурулька”. 3.Ігровий момент, приліт пташок: постановка проблеми: треба допомогти сонечку (ширма). 4.Драматизація казки (ролі виконують діти) Автор: Одного разу велика хмара затнула небо. Сонце три дні не з'являлося. Занудьгували курчата без сонячного світла. (під музику виходить мати куриця і курчата) Курча:- Куди це сонечко поділося? - кажуть - Потрібно його скоріше на небо повернути. Куриця:- Де ж ви його знайдете? - заквохтала квочка. - Хіба ви знаєте, де воно живе? Курча - Знати ми не знаємо, а кого зустрінемо - того запитаємо, - відповіли курчата. Автор: Відправилися курчата. Побачив заєць, що до нього гості йдуть, виправив шапку, витер вуса і ширше ворота розкрив. Курча :- Заєць, заєць, - запищали курчата, - чи не знаєш, де сонечко живе? Ми шукаємо. Заєць:- Я не знаю, а ось моя сусідка качка - та, напевно, знає: вона близько струмка, ось там живе. Автор: Повів заєць всіх до струмка. А біля струмка качиний будинок стоїть і човник поруч прив'язаний. Заєць:- Гей, сусідка, ти вдома чи ні? - крикнув заєць. Качка:- Вдома, вдома! - закрякала качка. - Все ніяк не можу просохнути - сонця-то три дні немає. Заєць: - А ми якраз сонечко йдемо шукати! - закричали у відповідь їй курчата, заєць. - Чи не знаєш, де воно живе? Качка : - Я не знаю, а ось за струмком, під дуплистим буком, їжак живе - він знає. Автор: Переправилися вони на човні через струмок і пішли їжака шукати. А їжак сидів під буком і дрімав. Качка : - Їжачок, їжачок, - хором закричали курчата, заєць і качка, - ти не знаєш, де сонечко живе? Три дні його не було на небі, часом не захворіло? Автор: Подумав їжак і каже: Їжак:- Як не знати! Знаю, де сонечко живе. За буком - велика гора. На горі - велика хмара. Над хмарою - сріблястий місяць, а там і до сонця рукою подати! Автор: Взяв їжак палицю, насунув шапку і попрямував попереду всіх дорогу показувати. Ось прийшли вони на верхівку високої гори. А там хмара за вершину вчепилася і лежить - полежує. (Танок зірочок і місяця). Автор: місяць побачив їх і скоріше засвітив свій срібний ріжок. Їжак:- Місяць, місяць,- закричали йому курчата, заєць, качка та їжак, - покажи нам, де сонечко живе! Три дні його не було на небі, ми скучили без нього. Автор: Привів їх місяць прямо до воріт сонячного будинку, а в будинку темно, світла немає: заспалось, видно, сонечко і прокидатися не хоче. Автор: Тут курчата запищали, качка закрякала, заєць вухами заплескав, а їжак паличкою застукав: Усі:- Сонечко, висвітися! Сонечко: - Хто під віконцем кричить? - запитало сонечко. - Хто мені спати заважає? Усі :- Це ми - курчата, та заєць, та качка, та їжак. Прийшли тебе будити - ранок настав. Сонечко: - Ой, ой!..- застогнало сонечко. – Та як мені на небо виглянути? Три дні мене хмара ховала, три дні собою затуляла, я тепер і засяяти не зможу... Автор: Почув про це заєць - схопив відро і давай воду тягати. Почула про це качка - давай сонце обмивати водою, витирати рушником. А їжак давай колючою щетиною начищати. А курчата - ті стали з сонечка смітинки змахувати. Виглянуло сонце на небо чисте, ясне та золоте. І всюди стало світло і тепло. Сонечко:- дякую вам, любі друзі, що допомогли мені! А я вам подарую весняне свято – багату, щедру, веселу Масляну! 5.Розповідь вихователя про народні традиції святкування Масляної. 6.Танок-хоровод “Веселе сонечко”. 7.Пригощання млинцями – символом Масляної. Сюжетне заняття з використанням театралізованої діяльності Тема: Казковий дивограй. (молодша група) Підготувала: вихователь ДНЗ №23 “Чебурашка” Савіна В.В. Дружківка, 2013 Програмний зміст: вчити дітей драматизувати казку, з використанням елементів ТРВЗ; формувати уміння “входити в образ”, співпереживати персонажам, передавати їх почуття, стан, настрій; імпровізувати та фантазувати; розвивати активне мовлення, чітку звуковимову; вправляти дітей у звуконаслідуванні, в інтонаційній виразності слова; розвивати творчі здібності дітей; виховувати інтерес до театралізованої діяльності; любов до української народної творчості. Матеріал: кошик, чарівний лист, чарівна паличка, шапочки для персонажів, атрибути, декорації, ширма, ляльки бі-ба-бо, музичний супровід. Методи та прийоми: ігровий сюрпризний момент, розповідь, питання, елементи ТРВЗ, психогімнастика, дидактичні ігри, драматизація. Хід заняття 1.Діти заходять під музику, привітання до гостей: Посміхнуся сонечку: Здраствуй, золоте! Посміхнуся квіточці: Хай вона росте! Посміхнуся дощіку: Лийся, мов з відра! Друзям посміхнуся: Зичу всім добра! 2.Вихователь знаходить кошик з чарівними речами ( лист від Осені, чарівну паличку, казкову книгу), розглядають разом з дітьми. 3.Вихователь читає лист від Осені, в якому запрошуються діти в казкову осінню подорож. 4.Етюд “ Одягнемося тепленько”. 5.Психогімнастика “ Їдемо на автобусі”. 6.Дидактична гра “ Що буває жовтим?” 7.Вихователь за допомогою чарівної палички перетворює дітей на артистів. Творча гра “ Зміни голосок”. 8.Вихователь дістає з кошика книгу казок: -Жила-була казка у нашому лісі; Із казкою цією, ви, діти знайомі. Щось трапилось в ній, хоч було все прекрасно! Однак, незабаром вам стане все ясно! ( діти одягають шапочки, беруть атрибути) 9.На ширмі з`являється дім, ліс. Вихователь: жили собі дід та баба. Ось баба кличе діда: -Діду, діду! Піди до лісу та назбирай хмизу, а я замісила тісто, намила яблучок, зпечу тобі смачних пиріжечків! Пішов дід до лісу. Назбирав цілу купу хмизу, звязав його і вже повертався додому, не помітив, як загубив рукавичку. (Винести велику рукавичку). Аж ось хтось біжить.(Звучить музика, стрибає жаба) Лягушка: -Я в зеленому піджачку Квакаю у болоті. Хоч і плавать я мастак Але не риба я, й не рак! Ой, рукавичка! Я тепер буду тут жити! Вихователь: Хтось по лісу йде. (Звучить музика, танець бичка) Соломяний бичок: -Я бичок-третячок З соломи зроблений Смолою засмолений! Пустіть мене в рукавичку! Вихователь: Стали вони разом жити. Аж ось ще хтось іде.( Вихід під музику кози). Коза: Я коза- дереза, за три копи куплена, Півбока луплена, Тупу,тупу ногами, заколю тебе рогами, Хвостиком замету, ніжками затопчу! Ой, рукавичка! Пустіть мене погрітися! Вихователь: Стали утрьох жити. Але почули ще чийсь голосок.( Вихід півника та двох мишенят) Півник: Я петушок, петушок Золотой гребешок, Маслена головушка Шелкова бородушка! -А скажите мне: кто колосок нашел? Круть: Не я! Верть: Не я! Півник: Кто муку на мельнице смолол? Круть: Не я! Верть: Не я! Півник: Кто пироги испек? Круть: Не я! Верть: Не я! Мы любим петь и танцевать! ( Танець півника з мишами). Півник: Пустите нас в рукавичку! Будет веселее! Вихователь: Стали разом жити, жити не тужити! Та раптом ще хтось по лісу біжить. (Під музику виходе лисиця). Лисиця: -Я лисичка, я сестричка Полювать ходила! А сьогодні у неділю Треба відпочити, І себе гарнесенько прикрасити! Ой, рукавичка! Пустіть мене! Вихователь: Стали усі разом жити. Аж чують звірі –кущі тріщать, дерева гнуться: це суне ведмідь-набрид.(Під музику виходе ведмідь). Ведмідь: Ой, яка гарна рукавичка! Пустіть і мене! Вихователь: Уліз ведмідь, тісно, але всі разом дружно живуть! Коли це дід прийшов додому, оглядівся - нема рукавички. Він тоді посилає собачку, щоб та знайшла у лісі рукавичку. ( Під музику вибігає песик до рукавички). Собачка: -Любі звірі, не лякайтеся! Дід з бабою запрошують вас на гостину! Вихователь: Зраділи звірі і поїхали на веселому потязі до баби і діда, щоб повернути рукавичку . 10. Пісня-хоровод. 11.Дід з бабою пригощають дітей гостинцями. 12.Підсумок заняття. |
Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя із пріоритетом пізнавальних... ... |
Інтегроване заняття сфера «Природа» на тему «Подорож по планеті Земля»... Фізичний розвиток: удосконалювати дрібну моторику очей, залучати до рухливих вправ, покращувати координацію |
Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань Закріпити вміння визначати колір, розрізняти геометричні фігури. Повторити назву дерев та фруктів. Розвивати вміння працювати за... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»... |
Онищук В. А. Типы, структура и методика заняттяа в школе Заняття, що є складними педагогічними утвореннями, як і всі складні явища, можуть бути поділені на типи за різними ознаками. Заняття... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.» |
Тема заняття Мета заняття: навчити учнів створювати WEB- документи засобами текстового редактора Word |
Зміст Назва заняття Заняття для батьків учні яких здійснюють вибір профілю у 7 (3) класі Сарненської гімназії |