Інтегроване заняття


Скачати 61.15 Kb.
Назва Інтегроване заняття
Дата 10.02.2014
Розмір 61.15 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи


Інтегроване заняття

У СОНЕЧКА В ГОСТЯХ.

(молодша група)

Підготувала:

вихователь ДНЗ №23 “Чебурашка”

Савіна В.В.
Дружківка, 2013


Програмний зміст: учити дітей помічати сезонні зміни в природі, розуміти їх причини та наслідки; сприяти розвитку цікавості до природного оточення; розвивати вміння дітей послідовно розповідати про зміни, використовувати лексику на позначення їх ознак, діалогічну мову; заохочувати до творчих перевтілень, покращувати вміння передавати в театралізованій діяльності об`єкти живої природи за допомогою жестів, міміки, рухів; виховувати зацікавленість до народних традицій, розуміти необхідність бережного ставлення до природного довкілля.

Матеріал: шапочки для драматизації, ширма, декорації, атрибути, музичний супровід.

Методи і прийоми: ігровий, сюрпризний момент; бесіда, питання, драматизація, методи ТРВЗ.

Хід заняття
1.Вхід дітей, привітання.

Д/вправа “Посміхнуся друзям”.

2. Бесіда про зимові ознаки, про останній місяць зими.

Д/гра “Морозець-морозець”, етюд “Бурулька”.

3.Ігровий момент, приліт пташок: постановка проблеми: треба допомогти сонечку (ширма).

4.Драматизація казки (ролі виконують діти)

Автор: Одного разу велика хмара затнула небо. Сонце три дні не з'являлося.
       Занудьгували курчата без сонячного світла.
(під музику виходить мати куриця і курчата)

Курча:- Куди це сонечко поділося? - кажуть  - Потрібно його скоріше на небо
повернути.
Куриця:- Де ж ви його знайдете? - заквохтала квочка. - Хіба ви знаєте, де
воно живе?
Курча - Знати  ми не знаємо, а кого зустрінемо - того запитаємо, - відповіли
курчата.
Автор: Відправилися курчата. Побачив заєць, що до нього гості йдуть, виправив шапку, витер вуса і ширше  ворота розкрив. 
Курча :- Заєць, заєць, - запищали курчата, - чи не знаєш,
де сонечко живе? Ми шукаємо.
Заєць:- Я не знаю, а ось моя сусідка качка - та, напевно, знає: вона близько
струмка, ось там живе.
Автор:   Повів заєць всіх до струмка. А біля струмка качиний будинок стоїть і човник поруч прив'язаний.
Заєць:- Гей, сусідка, ти вдома чи ні? - крикнув заєць.
Качка:- Вдома, вдома! - закрякала качка. - Все ніяк не можу просохнути -
сонця-то три дні немає. 
Заєць: - А ми якраз сонечко йдемо шукати! - закричали у відповідь їй курчата,
заєць. - Чи не знаєш, де воно живе?
Качка : - Я не знаю, а ось за струмком, під дуплистим буком, їжак живе - він
знає.
 Автор:  Переправилися вони на човні через струмок і пішли їжака шукати. А їжак сидів під буком і дрімав.
Качка : - Їжачок, їжачок, - хором закричали курчата, заєць і качка, - ти не знаєш, де сонечко живе? Три дні його не було на небі, часом  не захворіло?
  Автор: Подумав їжак і каже:
Їжак:- Як не знати! Знаю, де сонечко живе. За буком - велика гора.  На
горі - велика хмара. Над хмарою - сріблястий місяць, а там і до сонця
рукою подати!
  Автор:  Взяв їжак палицю, насунув шапку і попрямував попереду всіх дорогу показувати. Ось прийшли вони на верхівку високої гори. А там хмара за вершину вчепилася і лежить - полежує. 
(Танок зірочок і місяця).

Автор: місяць побачив їх і скоріше засвітив свій срібний ріжок. 
Їжак:- Місяць, місяць,- закричали йому курчата, заєць, качка та їжак, -  покажи нам, де сонечко живе! Три дні його не було на небі, ми скучили без нього. 
Автор: Привів їх місяць прямо до воріт сонячного будинку, а в будинку темно, світла немає: заспалось, видно, сонечко і прокидатися не хоче.
 Автор: Тут курчата запищали, качка закрякала, заєць вухами заплескав, а їжак паличкою застукав:
Усі:- Сонечко, висвітися!
Сонечко: - Хто під віконцем кричить? - запитало сонечко. - Хто мені спати заважає?
Усі :- Це ми - курчата, та  заєць, та  качка, та  їжак. Прийшли тебе будити - ранок настав.
Сонечко: - Ой, ой!..- застогнало сонечко. – Та  як мені на небо виглянути?  Три дні мене хмара ховала, три дні собою затуляла, я тепер і засяяти  не
зможу...
 Автор: Почув про це заєць - схопив відро і давай воду тягати. Почула про
це качка - давай сонце обмивати водою, витирати рушником. А їжак давай колючою щетиною начищати. А курчата - ті стали з сонечка смітинки змахувати. Виглянуло сонце на небо чисте, ясне та золоте. І всюди стало світло і тепло.
Сонечко:- дякую вам, любі друзі, що допомогли мені! А я вам подарую весняне свято – багату, щедру, веселу Масляну!

5.Розповідь вихователя про народні традиції святкування Масляної.

6.Танок-хоровод “Веселе сонечко”.

7.Пригощання млинцями – символом Масляної.




Сюжетне заняття

з використанням театралізованої діяльності

Тема: Казковий дивограй.

(молодша група)

Підготувала:

вихователь ДНЗ №23 “Чебурашка”

Савіна В.В.

Дружківка, 2013

Програмний зміст: вчити дітей драматизувати казку, з використанням елементів ТРВЗ; формувати уміння “входити в образ”, співпереживати персонажам, передавати їх почуття, стан, настрій; імпровізувати та фантазувати; розвивати активне мовлення, чітку звуковимову; вправляти дітей у звуконаслідуванні, в інтонаційній виразності слова; розвивати творчі здібності дітей; виховувати інтерес до театралізованої діяльності; любов до української народної творчості.

Матеріал: кошик, чарівний лист, чарівна паличка, шапочки для персонажів, атрибути, декорації, ширма, ляльки бі-ба-бо, музичний супровід.

Методи та прийоми: ігровий сюрпризний момент, розповідь, питання, елементи ТРВЗ, психогімнастика, дидактичні ігри, драматизація.
Хід заняття
1.Діти заходять під музику, привітання до гостей:

Посміхнуся сонечку:

Здраствуй, золоте!

Посміхнуся квіточці:

Хай вона росте!

Посміхнуся дощіку:

Лийся, мов з відра!

Друзям посміхнуся:

Зичу всім добра!

2.Вихователь знаходить кошик з чарівними речами ( лист від Осені, чарівну паличку, казкову книгу), розглядають разом з дітьми.

3.Вихователь читає лист від Осені, в якому запрошуються діти в казкову осінню подорож.

4.Етюд “ Одягнемося тепленько”.

5.Психогімнастика “ Їдемо на автобусі”.

6.Дидактична гра “ Що буває жовтим?”

7.Вихователь за допомогою чарівної палички перетворює дітей на артистів. Творча гра “ Зміни голосок”.

8.Вихователь дістає з кошика книгу казок:

-Жила-була казка у нашому лісі;

Із казкою цією, ви, діти знайомі.

Щось трапилось в ній, хоч було все прекрасно!

Однак, незабаром вам стане все ясно!

( діти одягають шапочки, беруть атрибути)

9.На ширмі з`являється дім, ліс.

Вихователь: жили собі дід та баба. Ось баба кличе діда:

-Діду, діду! Піди до лісу та назбирай хмизу, а я замісила тісто, намила яблучок, зпечу тобі смачних пиріжечків!

Пішов дід до лісу. Назбирав цілу купу хмизу, звязав його і вже повертався додому, не помітив, як загубив рукавичку. (Винести велику рукавичку).

Аж ось хтось біжить.(Звучить музика, стрибає жаба)

Лягушка:

-Я в зеленому піджачку

Квакаю у болоті.

Хоч і плавать я мастак

Але не риба я, й не рак!

Ой, рукавичка! Я тепер буду тут жити!

Вихователь: Хтось по лісу йде. (Звучить музика, танець бичка)

Соломяний бичок:

-Я бичок-третячок

З соломи зроблений

Смолою засмолений!

Пустіть мене в рукавичку!

Вихователь: Стали вони разом жити. Аж ось ще хтось іде.( Вихід під музику кози).

Коза:

Я коза- дереза, за три копи куплена,

Півбока луплена,

Тупу,тупу ногами, заколю тебе рогами,

Хвостиком замету, ніжками затопчу!

Ой, рукавичка! Пустіть мене погрітися!

Вихователь: Стали утрьох жити. Але почули ще чийсь голосок.( Вихід півника та двох мишенят)

Півник:

Я петушок, петушок

Золотой гребешок,

Маслена головушка

Шелкова бородушка!

-А скажите мне: кто колосок нашел?

Круть: Не я!

Верть: Не я!

Півник:

Кто муку на мельнице смолол?

Круть: Не я!

Верть: Не я!

Півник:

Кто пироги испек?

Круть: Не я!

Верть: Не я! Мы любим петь и танцевать! ( Танець півника з мишами).

Півник:

Пустите нас в рукавичку! Будет веселее!

Вихователь: Стали разом жити, жити не тужити! Та раптом ще хтось по лісу біжить. (Під музику виходе лисиця).

Лисиця:

-Я лисичка, я сестричка

Полювать ходила!

А сьогодні у неділю

Треба відпочити,

І себе гарнесенько прикрасити!

Ой, рукавичка! Пустіть мене!

Вихователь: Стали усі разом жити. Аж чують звірі –кущі тріщать, дерева гнуться: це суне ведмідь-набрид.(Під музику виходе ведмідь).

Ведмідь:

Ой, яка гарна рукавичка! Пустіть і мене!

Вихователь: Уліз ведмідь, тісно, але всі разом дружно живуть!

Коли це дід прийшов додому, оглядівся - нема рукавички. Він тоді посилає собачку, щоб та знайшла у лісі рукавичку. ( Під музику вибігає песик до рукавички).

Собачка:

-Любі звірі, не лякайтеся! Дід з бабою запрошують вас на гостину!

Вихователь: Зраділи звірі і поїхали на веселому потязі до баби і діда, щоб

повернути рукавичку .

10. Пісня-хоровод.

11.Дід з бабою пригощають дітей гостинцями.

12.Підсумок заняття.


Схожі:

Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя із пріоритетом пізнавальних...
...
Інтегроване заняття сфера «Природа» на тему «Подорож по планеті Земля»...
Фізичний розвиток: удосконалювати дрібну моторику очей, залучати до рухливих вправ, покращувати координацію
Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань
Закріпити вміння визначати колір, розрізняти геометричні фігури. Повторити назву дерев та фруктів. Розвивати вміння працювати за...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття
Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА
У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»...
Онищук В. А. Типы, структура и методика заняттяа в школе
Заняття, що є складними педагогічними утвореннями, як і всі складні явища, можуть бути поділені на типи за різними ознаками. Заняття...
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.»

Тема заняття
Мета заняття: навчити учнів створювати WEB- документи засобами текстового редактора Word
Зміст Назва заняття
Заняття для батьків учні яких здійснюють вибір профілю у 7 (3) класі Сарненської гімназії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка