|
Скачати 43.04 Kb.
|
Дата Клас ПЛАН УРОКУ Тема: Використання засобу “Підбір параметрів” Мета: ознайомити учнів із застосуванням засобу “Пошук рішення”. Методичне забезпечення: ПК із програмою, роздатковий матеріал. Тип уроку: комбінований. СТРУКТУРА УРОКУ 1. Організаційний момент - перевірка присутності учнів - підготовка до уроку 2. Актуалізація опорних знань - Що таке процес пошуку рішення? - В якому випадку застосовується надбудова Пошук рішення? - Яким чином здійснити запуск пошуку рішень? - Що таке цільова комірка? - Для чого потрібно використовувати обмеження? - Як задати цільову комірку, обмеження та змінюючу комірки? - Як зберегти результати пошуку? - Чи можливо перервати процес ПР; якщо так, то яким чином? - Яким чином можна застосувати стандартні значення параметрів пошуку рішення? 3. Пояснення нового матеріалу План Підбір параметрів являється частиною блоку задач, який іноді називають інструментами аналізу «що-якщо». Коли бажаний результат одиничної формули відомий, але невідомі значення, які потрібно ввести для отримання цього результату, можна скористатися засобом «Підбір параметра»(«Анализ что если») у вкладці «Данные» групи «Работа с данными». При підборі параметра, програма змінює значення однієї із конкретних комірок до тих пір, поки формула, яка залежить від цієї комірки, не поверне потрібного результату. Команда «Анализ что если» вкладки «Данные» групи «Работа с данными» дозволяє визначити невідоме значення (параметр), яке даватиме бажаний результат. Технологія використання програми наступна: Вибрати потрібне завдання з яким-небудь початковим значенням параметра; Вибрати команду «Анализ что если» вкладки «Данные» групи «Работа с данными»; У вікні діалогового вікна Подбор параметра в полі Установить в ячейке задати абсолютне посилання на комірку, що містить розрахункову формулу, а в полі Значение – те значення,яке слід отримати як результату формули; У полі Изменяя значение ячейки ввести посилання на комірку з параметром; Натиснути кнопку ОК або клавішу Enter, на екрані з’явиться вікно діалогу Результат подбору параметра; Для збереження знайденого значення натиснути кнопку ОК. Для відновлення значення, яке було в комірці з параметром до використання команди Подбор параметра натиснути кнопку Отмена. При підборі параметра Excel використовує ітераційний процес. Він перевіряє для змінного комірці одне значення за іншим, поки не отримає потрібне рішення. Якщо завдання підбору параметра займає багато часу, можна натиснути кнопку Пауза у вікні діалогу Результат підбора параметра і перервати обчислення, а потім натиснути кнопку Шаг, щоб проглянути результати послідовних ітерацій. За умовчання команда підбір параметра припиняє обчислення, коли виконується 100 ітерацій, або при отриманні результату, який знаходиться в межах 0,001 від заданого цільового значення. Команда «Анализ что если» знаходить тільки одне рішення, навіть якщо завдання має декілька рішень. 4. Закріплення вивченого матеріалу 1. Що таке Підбір параметра ? 2. В якому випадку застосовується надбудова Підбір параметра? 3. Яким чином здійснити запуск підбору параметра? 4. Які поля містить діалогове вікно Підбір параметрів? 5. Підсумок уроку 6. Домашнє завдання О.Ю.Гаєвський. Самоучитель работы в Microsoft Office. |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
ТЕМА УРОКУ ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу |
УРОК 13 Тема уроку ... |