|
Скачати 48.86 Kb.
|
УРОК 27 Тема уроку: Розв'язування систем тригонометричних рівнянь. Мета уроку: Познайомити учнів з окремими прийомами розв'язування систем тригонометричних рівнянь. І. Перевірка домашнього завдання. 1. Чотири учні відтворюють розв'язування домашніх завдань: вправа № 2 (10; 18; 26; 38). 2. Усне розв'язування тригонометричних рівнянь, використовуючи таблицю «Тригонометричні рівняння». Таблиця 11
II. Повторення відомостей про методи розв'язування систем алгебраїчних рівнянь. 1. Розв'яжіть систему рівнянь (методом додавання). Відповідь: (5; 3). 2. Розв'яжіть систему рівнянь. Відповідь: (1; 3), (3; 1). III. Сприймання і усвідомлення матеріалу про розв'язування систем тригонометричних рівнянь. Основні методи розв'язування систем тригонометричних рівнянь майже такі, як і методи розв'язування алгебраїчних систем. Розглянемо приклади. Приклад 1. Розв'язати систему рівнянь: Розв'язання Додавши і віднявши (1) і (2) рівняння, одержуємоВідповідь: х = (-1) + πп, п Z; у = ± + 2nk, k Z. Приклад 2. Розв'яжіть систему рівнянь: . Розв'язанняЗ першого рівняння знаходимо у = π – х. Тоді cos х – cos(π – х) = 1, cos х + cos х = 1, 2 cos х = 1, cos х = , х = ± +2πп, n Z. Потім знаходимо: y=π – = ± + (1 – 2n)π, п Z. Відповідь: х = ± + 2πп, у = ± + (1 – 2п)π, де п Z. Приклад 3. Розв'яжіть систему рівнянь: Розв'язанняВідповідь: х = (k + n), y = (k – n), де n, k Z. IV. Формування умінь розв'язувати системи тригонометричних рівнянь. Розв'язати систему рівнянь: а)б)в)г) Відповіді: а) x1 = + 2πk, y1 = – 2πk, х2 = + 2πk, y2 = – – 2πk, k Z. б) х = ± + 2πk, y = πп де пZ, kZ. в) х = + 2πk, у = + πп, де nZ, kZ. г) х = - + π(n + k), п, k Z, у = – + π(k – п), п, k Z. V. Підведення підсумків уроку. VI. Домашнє завдання. Розв'язати системи рівнянь: а) б) Відповідь: а) х=– πn, у = πп, п Z; б) х= (-1)k + πk, у = (-1)k+1 + π(1 – k), k Z. Роганін Алгебра 10 клас, Урок 27 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |