|
Скачати 70.76 Kb.
|
Тема 3. Елементи прикладної математики УРОК № 45 Тема уроку. Статистичні дані. Способи подання даних. Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: вибіркова сукупність, або вибірка, статистичний ряд, об'єм вибірки, частота вибірки, відносна частота вибірки, полігон частот і гістограма, а також формування уявлення учнів про предмет вивчення математичної статистики. Працювати над формуванням умінь наводити приклади подання статистичних даних у вигляді таблиць і графіків (гістограм); описувати поняття «частота», а також розв'язувати задачі, що передбачають подання статистичних даних у вигляді таблиць і графіків. Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь. Наочність та обладнання: опорний конспект № 26, роздавальний матеріал (картки з розв'язаннями вправ домашньої самостійної роботи). Хід уроку I. Організаційний етап Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. II. Перевірка домашнього завдання Учитель перевіряє якість виконання вправ домашньої самостійної роботи, зібравши зошити учнів на перевірку. Правильні розв'язання вправ пропонуються учням для самостійного опрацювання вдома. III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів На цьому етапі уроку можна провести невеличкий екскурс в історію виникнення математичної статистики як окремого розділу прикладної математики (див. підручник [4]). Після бесіди вчитель нагадує учням приблизний зміст бесіди, проведеної на позаминулому уроці, і таким чином підводить учнів до усвідомлення вивчення найпростіших способів подання та обробки інформації, отриманої в ході розв'язування прикладних задач, тобто фактично формулюється мета даного та наступного уроків. IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів Усні вправи
1) (-1,7 – 0,3) : (-5); 2) 2400 м – 0,6км; 3) 43 : 26; 4) (56)3 : 516; 5) .
4) (х + 1)2 – 2х; 5) 2х(х + 1) – |х2 – 3|.
1) х2 + 7х = 0; 2) 0,04х2 – 0,4x + 1 = 0; 3) = 1; 4) = 0. V. Формування знань План вивчення нового матеріалу
Опорний конспект № 26
Методичний коментар Вивчення матеріалу уроку починається з формування загального уявлення учнів про предмет вивчення математичної статистики як розділу прикладної математики. Після цього формується знання про зміст основних понять математичної статистики, а далі розглядається питання про різні способи подання статистичних даних та вводиться відповідна термінологія. Зазначимо, що при вивченні нового матеріалу не слід переобтяжувати учнів завеликою кількістю нових термінів і вимагати точного відтворення означень усіх вивчених на уроці понять: згідно з програмовими вимогами учні мають лише описувати деякі з понять та наводити приклади, що ілюструють зміст основних понять математичної статистики. Тому вивчення матеріалу даного і наступного уроків слід ілюструвати якнайбільшою можливою кількістю прикладів з подання та обробки статистичних даних із різних галузей науки і техніки. VI. Формування вмінь Усні вправи
1) статистичного ряду; 2) варіаційного ряду?
Письмові вправи Для реалізації дидактичної мети уроку слід розв'язати вправи такого змісту:
Методичний коментар Для кращого засвоєння учнями змісту нових понять та оволодіння вміннями використовувати ці поняття для опису способу подання й обробки статистичних даних на даному уроці слід вимагати від учнів неодноразового повторення вивченої на уроці термінології. VII. Підсумки уроку Контрольні запитання
VIII. Домашнє завдання
Бабенко С.П.РоБабенко С.П. Алгебра 9клас: Розробки уроків Урок № 45 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |