|
Скачати 36.66 Kb.
|
Розділ ІІІ.Многокутники УРОК № 40 Тема уроку. Сума кутів опуклого многокутника. Мета уроку: ознайомити учнів з теоремою про суму кутів опуклого многокутника; формувати вміння застосовувати її під час розв'язування задач; увести поняття вписаного й описаного многокутника. Тип уроку: засвоєння нових знань. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Перевірка домашнього завдання Перевірка здійснюється у вигляді обговорення з місця заданих задач. Після цього учні пишуть математичний диктант, один з учнів працює на відкидній дошці. Після закінчення диктанту учні здійснюють взаємоперевірку. Математичний диктант
III. Актуалізація опорних знань учнів Питання класу
IV. Формулювання мети і задач уроку V. Вивчення нового матеріалу Теорема про суму кутів опуклого п-кутника Учні за рис. 2 і планом на дошці доводять, що сума кутів опуклого п-кутника дорівнює 180°(п – 2). План доведення
Сума зовнішніх кутів опуклого п-куіника Питання класу
Таким чином, формулюється опорний факт:
Завдання класу
а) дванадцятикутника; б) сімнадцятикутника.
Вписані й описані многокутники До дошки запрошуються учні, які підготувалися, щоб розповісти про вписані й описані многокутники. Інші роблять необхідні записи та рисунки в зошитах.
VI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексия Учитель пропонує учням оцінити результати уроку, відповідаючи на питання:
VII. Домашнє завдання Задачі на побудову учні виконують на окремих аркушах. С 1. Побудуйте чотирикутник, вписаний в коло, і чотирикутник, описаний навколо кола. С 2. Знайдіть суму кутів опуклого десятикутника. Д 3. Побудуйте шестикутник, вписаний в коло і описаний навколо кола. Д 4. Знайдіть градусні міри кутів опуклого шестикутника, якщо вони відносяться як 3:5:4:7:2:3. В 5. Побудуйте восьмикутник, вписаний в коло і описаний навколо кола. В 6. Знайдіть кути опуклого чотирикутника, якщо один з них на 30° більший від другого, третій на 10° більший від другого, а четвертий дорівнює півсумі першого й третього кутів. Т.Л.Корнієнко, В.І.Фіготіна Геометрія 8 клас Урок № 40 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |