|
Скачати 37.21 Kb.
|
Розділ ІІІ.Многокутники УРОК №39 Тема уроку. Многокутник та його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Мета уроку: увести поняття ламаної, многокутника; учити розрізняти опуклі та неопуклі многокутники, описувати елементи многокутника, зображувати й знаходити на рисунках многокутники. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: таблиця 6 «Многокутник та його елементи». Хід уроку I. Організаційний момент Учитель розповідає учням про нову тему, яку вони вивчатимуть, повідомляє дату проведення тематичної контрольної роботи з цієї теми. ІІ. Формулювання мети і задач уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів Питання класу
ІV. Вивчення нового матеріалу План викладення теми
На дошці заздалегідь підготовлено таблицю з рисунками, але без означень. Учні дають означення, які після обговорення записуються до правої частини таблиці. Під час роботи вчитель ставить питання. На дошці й у зошитах учнів з'являється таблиця 6 «Многокутник та його елементи». Таблиця 6 Многокутник та його елементи
Навідні питання вчителя
V. Первинне закріплення нових знань учнів Питання класу
VI. Підбиття підсумків уроку Питання класу
VII. Домашнє завдання С 1. Доведіть, що два зовнішніх кути, побудованих при одній вершині многокутника, рівні. Д 2. Доведіть, що коли кінці ламаної лежать з різних боків від даної прямої, то вона перетинає цю пряму. В 3. Скільки діагоналей має п-кутник? 4. Прочитайте означення вписаних і описаних многокутників. Т.Л.Корнієнко, В.І.Фіготіна Геометрія 8 клас Урок № 39 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |