К. М. Гебель Використання тестових завдань з української мови в 5 класі в умовах допрофільного навчання


Скачати 356.82 Kb.
Назва К. М. Гебель Використання тестових завдань з української мови в 5 класі в умовах допрофільного навчання
Сторінка 1/2
Дата 16.12.2013
Розмір 356.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2
Відділ освіти виконкому

Жовтневої районної у місті ради
Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №126
К. М. Гебель

Використання тестових завдань з української мови в 5 класі в умовах допрофільного навчання
( з досвіду роботи)



Кривий Ріг

2009

Укладач Гебель К. М.
Використання тестових завдань з української мови в 5 класі в умовах допрофільного навчання
Досвід роботи вчителя української мови та літератури
Кривий Ріг, 40 с.
Готуючи учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, варто зрозуміти головне: тест не містить жодного завдання, яке виходить за межі шкільних програм. У даній брошурі вміщено тестові завдання, які можуть пропонуватися учням 5 класу з різними навчальними можливостями не тільки для тематичного контролю, а й на уроках вивчення та закріплення нового матеріалу, що буде гарним тренінгом для школярів, призвичаюватиме їх до виконання завдань такого типу.

Матеріал рекомендовано для вчителів української мови та літератури загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій.

Рецензенти: ― Найденко Р.М., вчитель – методист, заступник директора з навчально – виховної роботи КЗШ №126;

― Михайлич Г.В., вчитель – методист, керівник ШМК вчителів української мови та літератури КЗШ №126.
Рекомендовано до друку засіданням шкільної предметної методичної комісії

(протокол № 3 від 25.12.08р.)

Зміст

Вступ…………………………………………………………..4

Розділ 1 Використання тестових завдань під час поточного оцінювання ………………………………………….6

Розділ 2 Використання тестових завдань під час тематичного контролю ………………..................22

Література…………………………………………………...40

Вступ

Чого чекає сьогодні суспільство від загальноосвітньої школи? Яким має бути її випускник? І чи переповнений він відчуттям щастя і гордості від того, що є власником багажу, який виніс з собою, полишаючи назавжди стіни рідної школи?

Досягти прогресу та успіхів як на глобальному, так і на індивідуальному рівні в умовах сьогодення неможливо без глибоких і якісних знань. Це, в свою чергу, актуалізувало проблему якості освіти та її оцінки.

У світі давно запроваджується зовнішнє оцінювання результатів освітньої діяльності учнів, яке спрямоване на визначення рівня їхніх навчальних досягнень. Однією з форм зовнішнього оцінювання якості освіти є незалежне тестування випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

Готуючи учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, варто зрозуміти головне: немає потреби починати щось засвоювати з нуля, відкривати невідомі речі. Тест не містить жодного завдання, яке виходить за межі шкільних програм. Тому учителеві – словеснику доцільно використовувати різноманітні тестові завдання під час проведення поточного й тематичного оцінювання, широко практикувати тестування не тільки як контрольну форму перевірки знань, умінь і навичок, а й як продуктивний навчальний прийом, виробляти у школярів навички виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності вже з 5 класу.

Проектуючи тест, треба враховувати, що запропоновані завдання мають бути різноманітними за змістом і формою, що дасть змогу уникнути монотонності та забезпечити постійну і стійку мотивацію учнів до роботи. Переваги тестування над традиційними формами контролю навчальних досягнень полягають також у тому, що за їхньою допомогою знімається емоційна напруженість дітей, характерна для проведення контрольних робіт, контроль здійснюється у формі, яка створює відчуття комфорту й розвиває позитивну налаштованість школярів щодо нього.

Для якісного впровадження в шкільну практику тестування як методичної форми обов’язковим є систематичність, вписаність у загальну структуру уроку і продуманість методів його використання протягом усього навчального року.

У даній брошурі вміщено тестові завдання, які можуть пропонуватися учням 5 класу з різними навчальними можливостями не тільки для тематичного контролю, а й на уроках вивчення та закріплення нового матеріалу, що буде гарним тренінгом для школярів, призвичаюватиме їх до виконання завдань такого типу.

Розділ 1 Використання тестових завдань під час поточного оцінювання

Дидактична мета поточного оцінювання – відстежувати процес навчання й отримувати оперативну інформацію про відповідність (невідповідність) знань учнів вимогам чинної програми. Найпоширенішою формою проведення такого контролю, крім усного опитування й самостійних робіт, є виконання тестів.

Навчальні тести використовуються на всіх етапах роботи над матеріалом і покликані вчасно відкорегувати й удосконалити рівень оволодіння матеріалом, закріпити або повторити його. Їх головна мета – виявити прогалини в знаннях, уміннях, навичках школярів, спрямувати їх на усунення недоліків у мовній підготовці.
Тема 1 Повторення вивченого в початкових класах

Мета: систематизувати набуті в молодших класах знання про частини мови, основні способи їх розпізнавання

Урок 1

Повторення вивченого про іменник як частину мови
Актуалізація опорних знань
1. Продовжіть речення:

Іменник – це …
2. Укажіть рядок, у якому всі слова – іменники:

а) тополя, дзеркало, вербовий, стіл;

б) приліт, двійка, зелень, підручник;

в) аркуш, олівець, почервонів, присів;

г) пролісок, комаха, синіє, подвоїти.
3. Іменники мають такі граматичні ознаки:

а) рід;

б) рід і змінюються за числами;

в) рід і змінюються за числами і відмінками;

г) рід і змінюються за числами, відмінками та особами.
Виконання завдань на основі повторення вивченого
1. Позначте рядок, у якому всі іменники стоять в однині:

а) день, двері; б) ковзани, стадіон;

в) ножиці, нитка; г) веселка, пісня.
2. Позначте рядок., у якому всі іменники жіночого роду:

а) чоботи, зірка; б) ткаля, насіння;

в) сорока, ясен; г) ніч, книга.
3. Позначте рядок, у якому всі власні назви записано правильно:

а) річка Дніпро, місто Львів;

б) гори Карпати, Чорне Море;

в) журнал барвінок, кінотеатр Україна;

г) дідусь Максим, планета земля.
4. Поставте іменники у формі орудного відмінка однини.

Тінь, князь, душа, молодість, розмова, берег, вітер, гора, осінь, мати, хліб.
5. Випишіть іменники – назви істот:

Тут Кий князював із братами Щеком і Хоривом, збудували місто вони всьому світу на диво. У кутку двоє дітей граються, декламують байку Л.Глібова «Вовк та Ягня».
6. У реченні У нашій країні люблять співати народні пісні іменник пісні стоїть у формі:

а) називного відмінка; б) родового відмінка;

в) давального відмінка; г) знахідного відмінка.
Систематизація й узагальнення знань
1. Складіть невелику розповідь про ваш перший день у п’ятому класі, про те, що вас вразило найбільше. Використайте два – три іменники – власні назви. Висловлювання запишіть, підкресліть іменники, визначте рід, число та відмінок кожного.
Домашнє завдання
1. Уявіть, що вам доручили розповісти учням у класі про іменник як частину мови. На основі теоретичних відомостей про іменник складіть усне повідомлення, використовуючи власні приклади.

Урок 2

Повторення вивченого про прикметник як частину мови
Актуалізація опорних знань
1. Продовжіть речення:

Прикметник – це …
2. Укажіть рядок, у якому всі слова – прикметники:

а) синій, кольоровий, довго;

б) український, довгий, тихий;

в)чудово, останній, сильний;

г) четвертий, мудрий, мудрішати.
3. Прикметник стоїть у тому роді, числі, відмінку, що й:

а) прислівник; б) дієслово;

в) числівник; г) іменник.
Виконання завдань на основі повторення вивченого
1. У якому рядку всі наведені прикметники у формі знахідного відмінка однини матимуть закінчення –ю?

а) цінна, чудова; б) дружня, синя;

в) зелена, літня; г) мужня, лагідна.
2. У реченні Від теплого слова і лід розмерзається прикметник теплого стоїть у формі:

а) середнього роду однини, місцевого відмінку;

б) жіночого роду множини, називного відмінку;

в) середнього роду однини, родового відмінка;

г) жіночого роду однини, родового відмінка.
3. З поданих прикметників випишіть ті, які в закінчення мають літеру і:

З висок…х пагорбів, на висок…й горі;

глибок…ми морями, у глибок…й річці;

на широк…й дорозі, за широк…ми полями;

свіж…й паляниці, свіж…ми пирогами;

4. Доповніть речення прикметниками, поясніть їх роль:

Над Кривим Рогом стоїть … вересень. Ще буйно квітнуть … жоржини, розкривають свої кошики …айстри.
Систематизація й узагальнення знань
1. Складіть невеликий опис осінньої природи. Висловлювання запишіть, підкресліть прикметники, визначте рід, число та відмінок кожного.
Домашнє завдання
1. Уявіть, що вам доручили розповісти учням у класі про прикметник як частину мови. На основі теоретичних відомостей про прикметник складіть усне повідомлення, використовуючи власні приклади.
Урок 3

Повторення вивченого про дієслово як частину мови
Актуалізація опорних знань
1. Продовжіть речення:

Дієслово – це …
2. Укажіть рядок, у якому всі слова – дієслова:

а) хотіти, не знає, спокій;

б) шкодувати, відпочинок, милуватися;

в) уживатися, уживання, водитися;

г) спочивати, літати, нероба.
Виконання завдань на основі повторення вивченого

1. Укажіть групу, в якій всі дієслова з не пишуться окремо:

а) (не)їсть, (не)дружи, (не)навиділи;

б) (не)увімкнув, (не)зрозуміла, (не)зчулася;

в) (не)можу, (не)носить, (не)збиралися;

г) (не)знає, (не)покоїтися, (не)хотіти.
2. Укажіть групу дієслів, у яких на місці пропуску треба писати ь:

а) умиваєт…ся, сміют…ся, захоплюєш…ся;

б) спілкуют…ся, хвилюєт…ся, милуєш…ся;

в) граєт…ся, вдаєт…ся, взуваєш…ся;

г) живит…ся, присвячуєт…ся, охороняєт…ся.
3. Укажіть групу дієслів, які відносяться до І дієвідміни:

а) читаєш, малюєш, перелазиш;

б) пишаєшся, миришся, робиш;

в) любиш, служиш, клеїш;

г) працюєш, пишеш, хвилюєшся.
4. Назвіть речення, у якому не з дієсловом треба писати разом:

а) Серце мліло, (не) хотіло співать на чужині.

б) Хай дух свободи (не) погасне в серцях прийдешніх поколінь.

в) І неситий (не) виоре на дні моря поле.

г) Як він (не) навидів усе це.
Систематизація й узагальнення знань
1. Складіть невеликий опис осінньої природи. Висловлювання запишіть, підкресліть прикметники, визначте рід, число та відмінок кожного.
Домашнє завдання
1. Уявіть, що вам доручили розповісти учням у класі про дієслово як частину мови. На основі теоретичних відомостей про дієслово складіть усне повідомлення, використовуючи власні приклади.


Урок 4

Повторення вивченого про прислівник як частину мови
Актуалізація опорних знань
1. Продовжіть речення:

Прислівник – це …
2. Випишіть прислівники:

Як тихо і затишно в нашій хаті, матусю!

Я навіть слово промовить уголос боюся.

Спочиньте, мамо, бо завтра клопоти знову і знову.

Не ви, а я нині співатиму вам колискову.
Виконання завдань на основі повторення вивченого
1. Уставте дібрані з довідки прислівники:

а) Поради матері (коли?) … не пропадають (як?) …

б) Хто літо гайнує, той (коли?) … голодує.

в) Краще (як?) … їхати, ніж (як?) … йти.

г) Старого лиса (як?) … спіймати.

Довідка: ніколи, важко, погано, даром, добре, узимку.
2. Випишіть прислівники разом зі словами, з якими вони пов’язані за змістом, поставте питання. Визначте, що означає кожен прислівник:

Співав нам пісню жайворон завзято. Розчахнулись навстіж двері. Розцвітав ранок надворі. Птахи здалеку летять.
Систематизація й узагальнення знань
1. Укажіть речення із прислівниками:

а) Правда – як олія, завжди на/гору спливає. – Підніміться на гору Говерлу.

б) Письменний бачить уночі більше, як неписьменний у/день. – У/день народження все навколо видається святковим.
Домашнє завдання
1. Уявіть, що вам доручили розповісти учням у класі про прислівник як частину мови. На основі теоретичних відомостей про прислівник складіть усне повідомлення, використовуючи власні приклади.

Тема 2 Поняття про текст

Мета: ознайомити учнів з основними ознаками тексту; навчити відрізняти зв’язний текст від набору речень; навчити визначати тему й головну думку тексту, виділяти мікротеми, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати над текстом.

Урок 1

Текст, його ознаки. Тема й головна думка тексту. Поділ тексту на мікротеми

Актуалізація опорних знань
1. Продовжіть речення:

Текст – це …
2. Допишіть речення:

Те, заради чого було створено текст(чого він навчає, до чого закликає, від чого застерігає), називається …

Зміст тексту, те, про що (або про кого) в ньому йдеться, називається …
3. Що називається абзацом?

а) тема тексту;

б) головна думка тексту;

в) частина тексту від одного відступу до іншого, у якій розкривається зміст підтеми;

г) частина тексту, яка несе найбільше емоційне навантаження.
Виконання завдань для закріплення вивченого
1. Виберіть заголовок до тексту.

Я бачу невелике гніздо вівсянки на кущі бузини. А до гнізда обережно стрибає білка. Ось вона взяла в лапи маленьке яєчко вівсянки, прокусила шкаралупу, потім випила його. Так само вчинила вона ще з двома яєчками очманілої від горя вівсянки.

а) білка; б) гніздо вівсянки; в) розбійниця.
2. Визначте у тексті речення, яке слід починати з абзацу.

а) Василь воював з кропивою шаблюкою, вирізаною з деревини. б) Кілька разів рубнув – так і повалилися голови кропив’яні. в) Розмахнувся ще раз і не рубнув.

г) Рука спинилася, і Василь глянув здивовано. д) У кропиві, просто перед ним, сиділо чорне галченя і спокійно дивилося на хлопця. е) Навіть не тікало.
3. Визначте і сформулюйте головну думку тексту.
Ясенець – дуже гарна рослина. Вона має привабливі білі або рожеві п’ятипелюсткові квіти, зібрані у китицеподібні суцвіття. Чіткі темні жилки на пелюстках збігаються у центральній частині квітки, де на дні міститься нектар.
4. Визначте тему тексту.
Якось ми підібрали дятла з пораненим крилом. Принесли додому й випустили на підлогу, а самі пішли на рибалку. Коли ж повернулися, то застали дятла за роботою. Він сидів на старій шафі і довбав її так, що аж цурки сипалися. Шафа була подзьобана вся, немов її долотом поколупали.
5. Визначте групу речень, яка є текстом.
а) Україна належить до найбільших держав Європи. Землі України лежать у безпосередній близькості до більшості країн, з якими вона має економічні зв’язки. Розташування України є надзвичайно зручним.

б) В Україні є поклади нафти та природного газу. Українська мова є національною мовою багатомільйонного народу. Українські ліси багаті на лікарські рослини: валеріану, горицвіт, диво сил, ромашку, м’яту.
Домашнє завдання
1. Прочитайте текст, визначте його тему. Доберіть заголовок, який передавав би тему цього тексту. Визначте і сформулюйте мікротеми тексту, запишіть.

Якось один чоловік упіймав солов’я, приніс додому і зробив для нього клітку зі срібла та золота. Щодня чоловік приходив помилуватися кліткою й послухати солов’я. та бідолашна пташка тільки жалібно стогнала. Знайшов чоловік мудреця, який знав пташину мову. Той послухав солов’їний стогін і сказав, що птах сумує за своїм гніздом. Господар відімкнув клітку і випустив солов’я на волю. А сам верхи на коні подався услід за птахом. Соловей полетів до лісу, дістався гніздечка на дереві й радісно заспівав. І зрозумів чоловік, що навіть пташці воля й Батьківщина дорожчі над усе на світі.

Тема 2 Відомості з синтаксису та пунктуації

Мета: ознайомити учнів з особливостями будови словосполучень, навчити відрізняти словосполучення від слова; поглибити знання п’ятикласників про граматичну основу речення; повторити й узагальнити поняття про види речень за метою висловлювання, за емоційним забарвленням; навчити учнів розрізняти другорядні члени речення, виділяти їх умовними позначками.

Урок 1

Словосполучення

Актуалізація опорних знань

1.Випишіть словосполучення.

Бібліотека – шкільна бібліотека. Перший – перший у навчанні. Написати – написати твір. Усмішка – бабусина усмішка. Читати – читати уважно.

2. Визначте ознаки, властиві словосполученню, продовживши подане твердження: «Словосполучення …»

а) …є поширеною назвою;

б) … є засобом вираження думки;

в) … має граматичну основу;

г) …має інтонацію кінця речення.
Виконання завдань для закріплення вивченого
1. Укажіть словосполучення, у якому виділене слово є головним.

а) вечірня дорога; б) холодна весна; в) червона троянда.
2. Визначте словосполучення, у якому граматичний зв’язок здійснюється тільки за допомогою закінчення.

а) працювати з комп’ютером; б) літати на планері; в) ходити по гриби; г) писати олівцем.

3. Укажіть словосполучення, побудоване за схемою:





а) стислий переказ; б) повільно спускатися; в) збиратися швидко; г) щедро віддячувати.

4. Знайдіть і виділіть синонімічні словосполучення.

а) книжка з бібліотеки; б) подорожувати країною; в) подорожувати потягом; г) бібліотечна книжка.

Урок 2

Речення, його граматична основа

Актуалізація опорних знань
1. Допишіть речення

Речення – це …

Граматична основа – це…
2. Вставте пропущені слова.

Підмет – … член речення, що означає … і відповідає на питання …

Присудок – … член речення, що означає … і відповідає на питання …
3. Визначте правильність поданого твердження:

Речення, граматична основа яких складається з підмета і присудка, називаються односкладними.

а) так; б) ні.
Виконання завдань для закріплення вивченого
1. Укажіть речення, у якому граматична основа виражена підметом і присудком.

а) Від користі серце кам’яніє.

б) Старого лиса не виведеш із лісу.

в) Утихло кругом.

г) Залило водою руки.

2. Укажіть речення, у якому граматична основа виражена одним головним членом -- присудком.

а) Наука не веде до бука.

б) Не борода робить чоловіка мудрим.

в) Два хитрих мудрого не переважать.

г) Без труда не виловиш і рибки.
3. Поєднайте правильні відповіді.

а) Пісня моя лине й а) спонукальне,

птицею співає! неокличне.
б)Від нерозумних суперечок б) питальне,

ухиляйся. неокличне.
в) У чому цілюща і таємнича в) розповідне,

сила живого зерна? окличне.
Домашнє завдання
1. Перепишіть, розставте розділові знаки.

Я опиняюсь у діброві зверху вона кутається небом а знизу туманцем а як гарно тут блакитніє поміж кленами а самі клени зараз такими наполоханими стали вони ніби от – от полетять за перелітними птахами


Урок 3

Другорядні члени речення

Актуалізація опорних знань
1. Доповніть речення:

Додаток – … член речення, що означає … і відповідає на питання …

Означення – … член речення, що означає … і відповідає на питання …

Обставина – … член речення, що означає … і відповідає на питання …

2. Поєднайте правильні відповіді.

а) Дрімає соняшник. а) поширене.

б) Смачніше пахне м’ята. б) непоширене.
Виконання завдань для закріплення вивченого
1. Непоширені речення поширте другорядними членами речення.

Зима поспішає. Холодно. Птахи відлетіли.
2. Визначте, який член речення виділений.

а) Всяка пташка своє гніздо знає. а) додаток.

б) Я написав відповідь на лист. б) означення.

в) Вчитися ніколи не пізно. в) обставина.
3. Заповніть пропущені місця самостійно дібраними означеннями.

Наближається .. зима. Скоро все навколо вона обгорне … снігом. Дерева закутаються в … шати. Кущі напнуться … хустками. Землю скує … крига.
4. Визначте, що означає виділена обставина.

У листопаді зима з осінню бореться.

а) час; б) місце; в) причину; г) мету.
5. Складіть схеми поданих речень.

а) Нерухомий камінь обростає мохом.

б) У доброго чоловіка хліб довго не черствіє.

в) Діла словами замінюють ледарі.

Розділ 2 Використання тестових завдань під час тематичного контролю

Проведення тематичного контролю у формі тестування забезпечує отримання результатів, які характеризуються обҐрунтованістю й об’єктивністю, а бали навчальних досягнень є точнішими та більш диференційованими, ніж ті, що одержані за допомогою традиційних форм.

Під час контрольної роботи вчитель перевіряє відповідність підготовки школярів зафіксований у програмі з рідної мови системи вимог до рівня і якості освіти, тому тести проводяться як певний підсумок роботи над вивченням теми, вони мають комплексний характер, тобто перевіряють знання й уміння, здобуті й вироблені школярами в межах одного або кількох тематичних блоків.
Тема 1 Повторення вивченого в початкових класах

1. Виділіть рядок, у якому перелічені поняття є частинами мови:

а) суфікс, префікс, закінчення, корінь;

б) іменник, прикметник, займенник, числівник;

в) антонім, синонім, омонім, паронім;

г) підмет, присудок, додаток, означення.
2. Частина мови, що означає назву предмета і відповідає на питання хто? що? називається…

а) іменником; б) прикметником;

в) дієсловом; г) числівником.

3. Виділіть рядок, у якому всі іменники – власні назви (усі слова написані з малої літери):

а)шевченко, море, запорізька січ, іван васильович;

б) криниця, жовті води, театр, філармонія;

в) київ, франко, олена, париж;

г) пролісок, ромашка, жоржина, троянда.
4. Частина мови, що вказує на ознаку предмета, називається…

а) означенням; б) іменником;

в) прикметником; г) займенником.

5. Усі прикметники в називному відмінку множини мають закінчення

а) –і; б) –а; в) –ові; г) –и.

6. Слова, які означають кількість предметів або їх порядок при лічбі, називаються…

а) прикметниками; б) займенниками;

в) числівниками; г) іменниками.
7. У якому рядку числівники записані неправильно?

а) шістнадцять, шістсот, сімсот вісімдесят три;

б) вісімдесят, тристадвадцятьсім, стам;

в) тридцять три, двадцяти шести, тринадцятьох;

г) четверо, одна восьма, нулем.
8. Частина мови, яка вказує на предмети, їх ознаки, кількість, але не називає їх, називається…

а) займенником; б) іменником;

в) числівником; г) прикметником.
9. У якому рядку всі слова – іменники третьої особи?

а) він, тебе, мною, вас, їх;

б) я, ми, ти, ви;

в) нами, вами, ними, нею;

г) його, їй, воно, їм.
10. Частина мови, що означає дію або стан предмета, називається…

а) іменником; б) прислівником;

в) займенником; г) дієсловом.
11. Виділіть рядок, у якому всі слова – неозначена форма дієслова:

а) боронити, любити, працювати, ходити;

б) коптити, боятися, коптить, вмиватися;

в) сіяти, віють, сміятися, плакати;

г) гнати, валяти, полетять, написати.
12. Частина мови, яка виражає ознаку дії або пояснює, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована, називається…

а) прислівником; б) дієсловом;

в) прикметником; г) займенником.
  1   2

Схожі:

Як працювати з тестовими завданнями
Найперше випробування, яке пропонуватиметься вам на кожному етапі, – це виконання тестових завдань (у перший конкурсний день – з...
Уроку
Анотація. Урок української мови у 10 класі «Прислівник як частина мови» відповідає чинній програмі з української мови для профільного...
ПЕРЕЛІК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДО КОМПЛЕКСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ З...
Федорів працював у Москві та Львові в. «Пересопницьке Євангеліє» перша українська друкована книга
Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури
Анотація. У статті описано досвід використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури з метою активізації...
Методичні рекомендації щодо викладання української мови в школі з...
Шляхи координації викладання української та російської мов у 5 класі в умовах білінгвізму
Музичний настрій зимових свят
Я і України, музичного мистецтва, української мови, трудового навчання в 2 класі
Проекту
ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗА РІВНЕМ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови....
Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі
ЧАСТКОВО – ПОШУКОВИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Навчання, що спирається не стільки на мислення,скільки на пам’ять школярів, не може задовольнити сучасних вимог життя і школи
На уроках української мови
Посібник "Дидактичний матеріал з розвитку мовлення на уроках української мови у 4 класі"
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка