|
Скачати 395.83 Kb.
|
Перевірка знань на основі шкільної програми для Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків Рівень 2 Зміст:Ціль 1.1 Прочитати нові слова Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Ціль 2 Вказати на текст Ціль 3 Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання Ціль 4 Відповісти на конкретні запитання Ціль 5.1 Сегментація Ціль 6 Визначити літеру-звук відповідності Ціль 7.1 Вказати на/сказати перші звуки в словах Ціль 7.2 Визначити картинки, які починаються на звуки в 7.1 Ціль 9 Учні вказують картинки, які представляють нові слова Ціль 1.1: Прочитати нові слова Демонстрування
Ціль 1.1: Читання нових слів Демонстрування Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Наприклад, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово «Моу». Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, підбадьорте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування
Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на мені.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді. Допустима підказка: «Яке слово?» Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування
Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на є.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді. Допустима підказка: «Яке слово?» Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування
Ціль 1.1: Читання нових слів Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на дівчину.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Допустима підказка: «Яке слово?» Ціль 1.2 Вказування на слова Демонстрування Моу є зелена жаба. Ціль 1.2. Вказати на слова Демонстрування Вказівки для демонстрування: Скажіть «А зараз давай прочитаємо слова в реченні. Послухай.» Прочитай речення, вкажи на кожне слово. Перегорніть сторінку. Ціль 1.2. Вказування на слова Демонстрування Моу є _____ жаба.
Ціль 1.2 Вказати на слова Демонстрування Вказівки для демонстрування: Скажіть “Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так». Ціль 1.2 Вказування на слова Тестування Покажи мені картинку, будь-ласка. Ціль 1.2 Вказування на слово Вказівки для тестування: Скажіть, «Слухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку. Ціль 1.2 Вказати на пропущені слова Тестування Покажи картинку, будь-ласка.
Ціль 1.2 Вказати на слова Демонстрування Вказівки для демонстрування: Скажіть “Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так Допустима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 1.2 Вказати на слова Тестування Дай мені м’яч, будь-ласка. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Послухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Дай ____ м’яч, будь-ласка.
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Яке слово сюди підходить?» Вкажіть на пропуск. «Послухай.» Прочитайте речення і вкажіть на слова. Зробіть паузу на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Допутима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Книжка є на столі. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Книжка ___ на столі.
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Яке слово сюди підходить?» Вкажіть на пропуск. «Послухай.» Прочитайте речення і вкажіть на слова. Зробіть паузу на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Допутима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Він є в школі. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово, перегорніть сторінку Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вона в школі.
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Яке слово сюди підходить?» Вкажіть на пропуск. «Послухай.» Прочитайте речення і вкажіть на слова. Зробіть паузу на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Допутима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Моніка – її друг. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово, перегорніть сторінку. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Моніка – її _____.
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Яке слово сюди підходить?» Вкажіть на пропуск. «Послухай.» Прочитайте речення і вкажіть на слова. Зробіть паузу на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Допутима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування У Кевіна – новий друг. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово, перегорніть сторінку. Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування У Кевіна – новий _____.
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях Тестування Вказівки для тестування: Скажіть: «Яке слово сюди підходить?» Вкажіть на пропуск. «Послухай.» Прочитайте речення і вкажіть на слова. Зробіть паузу на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Допутима підказка: «Яке саме слово?» Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Демонстрування Моллі – щаслива жаба. Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Демонстрування Вказівки для демонстрування: “Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться.” Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: “Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція. Допустима підказка. «Вкажи на всі слова». Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Моу – зелена жаба. Моу не є щасливим кожного дня. Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція. Допустима підказка: «Вкажи на всі слова». Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Моу стрибає вгору-вниз, вгору-вниз, вгору-вниз, кажучи... Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція. Допустима підказка: «Вкажи на всі слова». Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування У Моу є подружка. Її звати Моллі. Моллі – щаслива жаба. Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція. Допустима підказка: «Вкажи на всі слова». Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Моу не є сумним сьогодні. Моу щасливий, тому що... Моллі прийшла гратися. Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція. Допустима підказка: «Вкажи на всі слова». Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Моллі співає... Я люблю тебе, ти любиш мене, Ми такі щасливі, як тільки жаби можуть бути. Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем Тестування Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція. Допустима підказка: «Вкажи на всі слова». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Демонстрування Моу – зелена жаба. Моу – зелена жаба. жаба крісло Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Демонстрування Вказівки для демонстрування: Якщо учень невербальний, запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Я прочитаю рядок і вставлю пропущене слово. Тоді я вкажу на слово ось тут. Ось так.» Прочитайте рядок, вказуючи на слова, скажіть «жаба» коли ви відліплюєте слово на велкро. Натисніть на правильний вибір на технологічному засобі коли ви читаєте слово «жаба». Опісля доторкніться до слова «жаба». Скажіть: «Ось слово «жаба». Тепер твоя черга. Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте рядок ще раз. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть. Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Моу стрибає вгору-вниз, вгору-вниз годинник вниз Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Дайте мені корону! Дайте мені корону! корона олівець Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Моллі – щаслива жаба. Моллі – щаслива жаба. крісло жаба Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Моу не є сумним сьогодні. Моу є щасливим сьогодні. сьогодні рука Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Моу співає. Моу співає. черепаха співає Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1 Тестування Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Демонстрування Моу – зелена жаба. жаба крісло Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Демонстрування Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я прочитаю цей рядок і вкажу на картинку з словом. Дивись.» Прочитайте рядок, зупиняючись на позначеному слові. Вкажіть на слово «жаба», скажіть «Жаба». Скажіть: «А зараз твоя черга». Прочитайте рядок, вказуючи на слово. Скажіть: «Вкажи на слово «жаба». Якщо учень не відповідає, чи відповідає неправильно, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть. Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вгору і вниз, вгору і вниз. годинник вниз Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз. Допустима підказка: «Вкажи на _______». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування. Дайте мені корону! олівець корона Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз. Допустима підказка: «Вкажи на _______». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Моу є щаслива жаба. крісло жаба Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз. Допустима підказка: «Вкажи на _______». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Моу сьогодні щасливий. сьогодні рука Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз. Допустима підказка: «Вкажи на _______». Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Моллі співає. черепаха співає Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2 Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз. Допустима підказка: «Вкажи на _______». Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання Тестування зелена жаба червона пташка Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання Тестування Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь. |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г.... |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м.... |
ЛітератураЗміст і форма в мистецтві: діалектика зв'язку Як відомо, твору ні про що не буває. В ньому є жива душа, тобто зміст, який випромінює духовну енергію, узагальнюючи поліфункціональ-ність... |
Зміст трудового договору Зміст Вступ Розділ III. Поняття припинення трудового договору, підстави його припинення |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ( 2 виробнич ої ) ПРАКТИКИ студентів... Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх менеджерів... |
Тема уроку Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього... |
План Поняття та зміст юридична деонтологія Юридична діяльність: поняття та зміст ст Мораль, на думку Бентама, може бути математично обрахованою ("моральна арифметика"), а задоволення індивідуального інтересу, вважав... |
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини клавіатури,... |
Тема Предмет, зміст і структура курсу Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу |
Вибір — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють... Елективні курси (elect вибір) — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають... |