ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту


Скачати 208.5 Kb.
НазваПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту
Дата20.02.2016
Розмір208.5 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ

РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ

Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м. Сміла”

Адреса розробника: м. Сміла, вул. Севастопольська, 58, управління житлово-комунального господарства Смілянського міськвиконкому, 4-44-93.

Спосіб оприлюднення: опублікування на офіційному сайті міськвиконкому в мережі Інтернет: http://www.smila.ck.ua та газеті „Сміла”.

Відповідальна особа за прийняття зауважень та пропозицій – Ананко Діана Дмитрівна

Контактний телефон – 4-13-86

Зауваження та пропозиції від громадян, фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, надані в письмовій формі на адресу розробника, приймаються до розгляду впродовж місяця з дати першої публікації проекту регуляторного акту.

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

Смілянська міська рада Черкаської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


Р І Ш Е Н Н Я

від ____________ _______


Про затвердження норм споживання

води споживачами м.Сміла

Відповідно до ст. 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” від 21.05.1997 № 280/97-ВР, ст.29 Закону України „Про питну воду та питне водопостачання” від 10.01.2002 № 2918-ІІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1107 “Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання”, з метою встановлення необхідних обсягів постачання води, а також для планування господарської діяльності підприємств питного водопостачання, виконавчий комітет Смілянської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити норми споживання води споживачами міста Сміла згідно додатку.


Міський голова В.В.Решетняк





Додаток до рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради

від ______________ № _______

Норми споживання води споживачами міста Сміла при відсутності засобів обліку води

№ п/п

Об'єкти витрат води

Одиниці виміру

Норми витрат л/добу

Норми витрат м3/місяць

1

Готелі, пансіонати та мотелі з загальними ваннами та душами

1 мешканець

120

3,6

2

Готелі, пансіонати та мотелі з душовими в усіх окремих номерах

1 мешканець

230

7,0

3

Готелі з ваннами в окремих номерах :

1 мешканець







3.1

до 25 % загального числа номерів

1 мешканець

200

6,0

3.2

до 75 % загального числа номерів

1 мешканець

250

7,5

3.3

до 100 % загального числа номерів

1 мешканець

300

9,0

4

Лікарні загального типу *:










4.1

з загальними ваннами та душовими

1 ліжко

115

3,4

4.2

з санітарними вузлами, наближеними до палат

1 ліжко

200

6,0

4.3

інфекційні

1 ліжко

240

7,2

5

Санаторії та будинки відпочинку:










5.1

з ваннами при всіх жилих кімнатах

1 ліжко

200

6,0

5.2

з душами при всіх жилих кімнатах

1 ліжко

150

4,5

6

Поліклініки та амбулаторії *

1 хворий в зміну

15

0,45

7

Дитячі дошкільні заклади (колишні ясла-сади) з денним перебуванням дітей:










7.1

з їдальнями, працюючими з напівфабрикатами

1 дитина

30

0,9

7.2

з їдальнями, працюючими на сировині, а також пральними, які обладнанні автоматичними пральними машинами

1 дитина

105

3,2

8.

Дитячі дошкільні заклади (колишні ясла-сади) з цілодобовим перебуванням дітей:










8.1

з їдальнями, працюючими з напівфабрикатами

1 дитина

55

1,6

8.2

з їдальнями, працюючими на сировині, а також пральними, які обладнанні автоматичними пральними машинами

1 дитина

130

3,9

9.

Табори відпочинку дітей (колишні піонерські табори)

1 місце

130

3,9

10.

Пральні:










10.1

механізовані

1 кг сухої білизни

75

2,3

10.2

не механізовані

1 кг сухої білизни

40

1,2

11.

Адміністративні будівлі

1 працюючий

16

0,48

12.

Учбові заклади (в тому числі вищі та середні спе- ціальні) з душовими при гімнастичних залах і буфетами, які реалізують готову продукцію

1 учень та 1 викладач

20

0,6

13.

Загальноосвітні школи з з душовими при гімнастичних залах та їдальнями, працюючими на напівфабрикатах

1 учень та 1 викладач

11,5

0,35

13.1

Загальноосвітні школи з з душовими при гімнастичних залах та їдальнями, працюючими на напівфабрикатах, з подовженим днем

1 учень та 1 викладач

14

0,42

14.

Професійно-технічні училища з душовими при гімнастичних залах і їдальнями, які працюють на напівфабрикатах

1 учень та 1 викладач в зміну

23

0,69

15.

Школи інтернати з приміщеннями *:

1 учень та 1 викладач







15.1

учбовими з душовими при гімнастичних залах

1 учень та1 викладач в зміну

10,5

3,1

15.2

спальними

1 місце

70

2,1

16.

Аптеки:










16.1

торговий зал та підсобні приміщення

1 працюючий

16

0,48

16.2

лабораторія для виготовлення ліків

1 працюючий

370

11,1

17.

Підприємства громадського харчування:










17.1

для приготування їжі:










17.1.1

яка реалізується в обідньому залі;

1умовна страва

16

0,48

17.1.2

яка продається додому;

1умовна страва

14

0,42

17.2

для приготування напівфабрикатів *:










17.2.1

м'ясні



6700

201

17.2.2

рибні



6400

192

17.2.3

овочеві



4400

132

17.2.4

кулінарні



7700

231

18

Магазини:










18.1

продовольчі

1 працюючий в зміну (20м2 торгового залу)

250

7,5

18.2

промтоварні

1 працюючий в зміну

16

0,48

19.

Перукарні

1 робоче місце в зміну

60

1,8

20.

Кінотеатри

1 місце

4

0,12

21.

Клуби *

1 місце

10

0,3

22.

Театри *:










22.1

для глядачів

1 місце

10

0,3

22.2

для артистів

1 артист

40

1,2

23.

Стадіони та спортзали *:










23.1

для глядачів

1 місце

3

0,09

23.2

для фізкультурників (з урахуваням прийняття душу)

1фізкультурник

50

1,5

23.3

для спортсменів

1спортсмен

100

3,0

24.

Плавальні басейни *:

% об'єму басейну на добу

10%

300%

24.1

поповнення басейну










24.2

для глядачів

1 місце

3

0,09

24.3

для спортсменів (з урахуванням прийняття душу)

1 спортсмен

100

3,0

25

Лазні :










25.1

миття у мильній з тазами на лавках з обмиванням у душі;

1 відвідувач

180

5,4

25.2

те саме з прийняттям оздоровчих процедур

1 відвідувач

290

8,7

25.3

душова кабіна

1 відвідувач

360

10,8

25.4

ванна кабіна

1 відвідувач

540

16,2

26.

Душові в побутових приміщеннях промислових підприємств

1 душ.сітка в зміну

500

15,0

27.

Цехи з тепловиділенням 84 КДЖ на 1м3/год

1 чол.в зміну

45

1,4

28.

Інші цехи

1 чол.в зміну

25

0,8

29.

Унітаз із змивним бачком

1 унітаз

83 л/год




30.

Унітаз із змивним краном

1 унітаз

81 л/год




31.

Миття автотранспорту:










31.1

при наявності немеханізованої мийки в гаражах:










31.1.1

вантажних автомашин, автобусів

1 машина

1500

45

31.1.2

легкових машин

1 машина

1000

30

31.2

вручну із шлангів, незалежно від місця стоянки:










31.2.1

вантажних автомашин

1 машина

500

15

31.2.2

автобусів

1 машина

500

15

31.2.3

легкових автомашин

1 машина

300

9

31.2.4

мотоциклів

1 машина

50

1,5

32.

Фонтани із зворотньою системою водопостачання

на 1% об’єму згідно з пропускною здатністю

100

3

33.

Фонтани при прямому скиді до каналізації

трубопроводу що підводить воду V=2 м/с:







34.

Фонтанчики з питною водою

1 фонтанчик

72 л/год




35.

Утримання худоби:










35.1

корова

на 1 голову

80

2,4

35.2

молодняк великої рогатої худоби

на 1 голову

30

0,9

35.3

кінь

на 1 голову

80

2,4

35.4

свиня доросла

на 1 голову

25

0,75

35.5

порося до 4-х місяців

на 1 голову

15

0,45

36.

Витрата води для поливу:










36.1

футбольного поля **

2

0,5




36.2

травяного покриття**

2

3




36.3

інших спортивних споруд**

2

1,5




36.4

поліпшених покриттів, тротуарів, площ, заводських проїздів**

2

0,5




36.5

зелених насаджень, газонів та квітників

2

5




37.

Промивка та випробування внутрішніх мереж:

100 м3/ будівлі

10000




38.

Умивальники, рукомийники




30л/год




39.

Мийка




500 л/год





Примітки:

1. Витрати води на виробничі потреби, не вказані в даних нормах, слід приймати відповідно з технологічними завданнями та вказівками по будівельному проектуванню підприємств окремих галузей промисловості.

2. Для гуртожитків, лікарень, таборів для відпочинку дітей , дитячих дошкільних закладів, кінотеатрів, клубів, громадських будівель, витрати води на їдальні, лазні, миття підлоги необхідно враховувати додатково по 0,4 л/м2.

3. Кількість води на утримання автомашини обчислювати з розрахунку:

- у власних гаражах - 54 миття в рік;

- у державних гаражах - по кількості робочих днів.

4. У громадських приміщеннях враховувати витрати на миття підлоги - 0,4 л/м2.

5. Кількість води на поливання присадибних ділянок обчислювати з норми 5 л/м2, розпочинаючи з 1 травня по 30 липня, з розрахунку 30 поливань на сезон.

6. Витрати на охолодження агрегатів холодильних установок та інше обладнання повинні враховуватись додатково згідно паспортних даних.

7. Водозабірні точки в технологічному обладнанні або мийки в їдальнях, кафе, продовольчих магазинах, пекарнях, фотоательє і т.ін. - 500 л на 1 кран за годину.

8. Витрати стічної води, що потрапляє в каналізацію, рівняються витратам води абонента згідно показникам лічильника, а при його відсутності - згідно норм водоспоживання за винятком абонентів, у яких частина забраної води використовується у виготовленій продукції.

9. На промислових підприємтвах додатково враховувати кількість води на допоміжні будівлі і господарські потреби.

10. Пункти з позначкою* :

* - для працівників даних установ враховувати норми вират води для працюючих 15л/добу і для обслуговуючого персоналу 25л/добу.

** - період поливання розпочинаючи з 1 травня по 30 вересня, з розрахунку 50 поливань на сезон.

11. При наявності вигрібних ям в неканалізаційних районах норму водовідведення приймаємо 25 л/добу на 1 особу.

12. Дані норми витрат споживачами розроблені у відповідності з БНіП 2.04.01-85
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

щодо проекту рішення виконавчого комітету Смілянської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м. Сміла”

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект рішення розроблений відповідно до Закону України „Про питну воду та питне водопостачання” від 10.01.2002 № 2918-ІІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1107 “Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання”

2. Визначення цілей регулювання

Проект рішення підготовлено з метою виконання вимог чинного законодавства, встановлення необхідних обсягів постачання питної води, планування господарської діяльності підприємств питного водопостачання, врегулювання відносин, що виникатимуть між надавачами послуг з централізованого водопостачання та споживачами.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу

Досягнення вирішення проблеми можливо шляхом:

- збереження існуючого стану, тобто без прийняття рішення „„Про затвердження норм споживання води споживачами м. Сміла”

- прийняття проекту рішення про затвердження норм споживання води споживачами.

Аналіз вищевказаних альтернатив показує, що:

  • перший спосіб не є прийнятним, у зв'язку з тим, що у даному випадку це призведе до відсутності умов планування господарської діяльності встановлення необхідних обсягів постачання води - дана альтернатива є неприйнятною.

- другий спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси підприємства, яке надає послуги з централізованого водопостачання, цілком дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей, визначених у п.2 цього аналізу.

Інші альтернативні способи досягнення встановлених цілей, у тому числі ті, які не передбачають регуляторного впливу – відсутні.

4. Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми і відповідні заходи.

З метою отримання зауважень та пропозицій, проекти регуляторних актів оприлюднюються на офіційному сайті виконавчого комітету в мережі Інтернет та газеті „Сміла”.

Всі зауваження, які надійдуть в місячний термін після першого оприлюднення будуть розглянуті міською комісією з питань цін та ціноутворення для врахування в остаточному варіанті регуляторного акту.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Встановлення виконавчим комітетом Смілянської міської ради проекту рішення дозволить підприємствам спланувати господарську діяльність, встановити норми споживання води споживачами м. Сміла.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання та громадян внаслідок дії регулярного акта.

Прийняття цього проекту рішення дозволить:

- встановити правові, економічні, соціальні та організаційні засади діяльності;

- створити умови, сприятливі для нормальної життєдіяльності людини;

- планувати господарську діяльність підприємства;

- встановити норми споживання води споживачам.

7. Термін дії акту.

Постійно. Термін дії регуляторного акта може бути змінений після втрати чинності Закону України “„Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про питну воду та питне водопостачання” від 10.01.2002 № 2918-ІІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1107 “Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання”

8.Показники результативності акту.

В результаті проведення як базового, так і повторного відстеження будуть аналізуватись такі показники:

- дотримання вимог чинного законодавства;

9.Заходи, за допомогою яких здійснюватиметься базове відстеження результативності акту.

Базове відстеження результативності проектів рішень буде здійснюватись шляхом аналізу результатів діяльності підприємства.

У разі виявлення неврегульованих або проблемних питань, які передбачаються встановлювати шляхом якісних і кількісних показників дії цього акту, буде розглянута можливість їх виправлення шляхом внесення відповідних змін до рішення.


Начальник управління ЖКГ О.М.Коваленко

Начальник відділу тарифної політики,

контролю та аналізу діяльності житлово-

комунальних підприємств Д.Д.Ананко

Схожі:

НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Україні» внести зміни до розпорядження міського голови від 21 грудня 2011 року №300-р «Про план діяльності з підготовки проектів...
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
Шполянська міська рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради «Про встановлення...
Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів...
Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2009 рік, затвердженого рішенням виконавчого...
В. П. Хомінець Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки...
Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік, затвердженого рішенням виконавчого...
Порядок денний засідання виконавчого комітету
«Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011рік»
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік по м. Синельниковому
Про затвердження правил утримання собак, котів та інших тварин на території міста Синельникового
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік по м. Синельниковому
...
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Городищенської міської ради «Про затвердження Порядку надання та зміни адреси об’єктам нерухомості у м. Городище та с. Набоків»
ПЛАН РОБОТИ міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2008р. № п/п
Про затвердження „Порядку визначення та врахування інтересів територіальної громади та громадської думки при розміщенні об’єктів...
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка