Зміст


НазваЗміст
Сторінка1/4
Дата05.07.2013
Розмір0.51 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3   4





Перевірка знань на основі шкільної програми для

Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків

Рівень 5

Зміст:


Ціль 1.1 Прочитати нові слова

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Ціль 2 Вказати на текст

Ціль 3 Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 4 Відповісти на конкретні запитання

Ціль 5.1 Поділити слово на склади

Ціль 5.2 Виділити звуки букв

Ціль 6 Визначити літеру-звук відповідності

Ціль 7.1 Вказати на/сказати перші звуки в словах

Ціль 7.2 Визначити картинки, які починаються на звуки в 7.1

Ціль 8.1 Вказати на звуки букв

Ціль 8.2 Вказати на картинки, які відповідають поділеним на склади словам

Ціль 9 Учні вказують картинки, які представляють нові слова



Ціль 1.1: Прочитати нові слова

Демонстрування


собака

Моу

є

Ціль 1.1: Читання нових слів

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Наприклад, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово «Моу». Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, підбадьорте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування



любити



є

друг

він


Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на любити.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка надається якщо учень не відповідає через 5 секунд: Вкажи на «любити.»

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування


він



любити



друг



є

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на «є.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка надається якщо учень не відповідає через 5 секунд: Вкажи на «є.»

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування



любити



друг


він



є


Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на «друг.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка надається якщо учень не відповідає через 5 секунд: Вкажи на «друг.»

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування



є



він


любити



друг

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на «він.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка надається якщо учень не відповідає через 5 секунд: Вкажи на «він.»
Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування



любити



давати


є



друг

Ціль 1.1: Читання нових слів

Тестування
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на «давати.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка надається якщо учень не відповідає через 5 секунд: Вкажи на «давати.»
Ціль 1.2 Вказування на слова

Демонстрування

Моу є зелена жаба.

Ціль 1.2. Вказати на слова

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть «А зараз давай прочитаємо слова в реченні. Послухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.

Ціль 1.2. Вказування на слова

Демонстрування


Моу є _____ жаба.
мені зелена є

Ціль 1.2 Вказати на слова

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так».
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.


Ціль 1.2 Вказування на слова

Тестування
Я люблю ходити до школи.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть: «Послухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.


Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Я ___ ходити до школи.

мені люблю мій

Ціль 1.2 Вказати на слова

Тестування
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: Яке слово сюди підходить?

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування

Будь-ласка, дай мені книжку.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть: «Послухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Будь-ласка, __ мені книжку.


мені є дай
Ціль 1.2 Вказати на слова

Тестування.
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.»
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: Яке слово сюди підходить?
Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування

Діти є веселими.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування

Діти __ веселими.

мій є хотіти

Ціль 1.2 Вказати на слова

Тестування.
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: Яке слово сюди підходить?

Ціль 1.2. Вказувати на слова

Ти – мій друг.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування


Ти – мій ___.


мій хотіти друг

Ціль 1.2 Вказати на слова

Тестування.
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: Яке слово сюди підходить?

Objective 1.2 Pointing to Sight Words

Administration

Ти знаєш де він є?

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть «Слухай.» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку.
Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування


Ти знаєш де __ є?


він є мені

Ціль 1.2 Вказати на слова

Тестування.
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: Яке слово сюди підходить?

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Демонстрування.


Моу є щаслива жаба.

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка. «Вкажи на всі слова».

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування

Сьогодні до Моу приходить новий друг! Нового друга Моу звуть Гоппо-Гіпо.

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування
Вказівки для тестування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка. «Вкажи на слова коли я їх читаю».

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування

Вони люблять снідати разом.
Вони люблять обідати разом.

Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування
Вказівки для тестування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка якщо учень не відповідає через 5 секунд: «Вкажи на слова коли я їх читаю».
Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування

Жаба і бегемот шкребуть-миють собаку в ванні.
Друзі граються у ванні!
Ціль 2. Вказувати на текст під час читання оповідання учителем

Тестування
Вказівки для тестування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка. «Вкажи на слова коли я їх читаю».

Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1

Демонстрування


Моу – зелена жаба.

Моу – жаба-хлопець.


крісло риба жаба


Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Якщо учень невербальний, запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Я прочитаю рядок і вставлю пропущене слово. Тоді я вкажу на слово ось тут. Ось так.» Прочитайте рядок, вказуючи на слова, скажіть «жаба» коли ви відліплюєте слово на велкро. Натисніть на правильний вибір на технологічному засобі коли ви читаєте слово «жаба». Опісля доторкніться до слова «жаба». Скажіть: «Ось слово «жаба». Тепер твоя черга. Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте рядок ще раз. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть.

Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.


Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1

Вони співають: «Миють-миють собаку в ванні

Миють-миють собаку жаба і бегемот.»



ванна


Моллі



раковина



ящик

Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 1

Тестування
Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово».
Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2

Демонстрування

Моу – зелена жаба.

Моу – жаба-хлопець.







жаба риба крісло


Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я прочитаю цей рядок і вкажу на картинку з словом. Дивись.» Прочитайте рядок, зупиняючись на позначеному слові. Вкажіть на слово «жаба», скажіть «Жаба». Скажіть: «А зараз твоя черга». Прочитайте рядок, вказуючи на слово. Скажіть: «Вкажи на слово «жаба». Якщо учень не відповідає, чи відповідає неправильно, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.

Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2
Вони співають: «Миють-миють собаку в ванні

Миють-миють собаку жаба і бегемот.»






ванна

Моллі





раковина

ящик
Ціль 3: Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання, частина 2

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть: «Я вкажу на картинку і слово, яке відповідає пропущеному слову.» Прочитайте рядок, зупиняючись на позначеному слові. Вкажіть на слово «ванна», скажіть «ванна». Знайди картинку і слово яке відповідає пропущеному слову. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: Знайдіть картинку і слово, яке відповідає пропущеному слову.

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



Боу-Джоу



Гіппо



Джоу




Моллі


Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий друг Моу
Рядок 2: Як звати нового друга Моу?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.

Допустима підказка: Як звати нового друга Моу?
Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



спортивний майданчик



дім



раковина




ванна



Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий друг Моу
Рядок 3: Де Гіппо і Моу люблять гратися?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: Де Гіппо і Моу люблять гратися?
Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



плавати



співати



танцювати




пити


Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий собака отримує ім’я
Рядок 4: Що Моу і Гіппо роблять у ванні?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: Що Моу і Гіппо роблять у ванні?

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



спати



побити закупки



обідати




ванна

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий собака отримує ім’я
Рядок 5: Що Моу і Моллі робитимуть в першу чергу сьогодні?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: Що Моу і Моллі робитимуть в першу чергу сьогодні?

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



Моу



Моллі



Гіппо




Боу-Джоу

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий собака отримує ім’я
Рядок 7: Хто хоче їсти піццу?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.
Допустима підказка: Хто хоче їсти піццу?

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування



їжу



пиття



катання на лижах




торт

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Тестування
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Новий собака отримує ім’я
Після закінчення оповідання: Про що це оповідання?
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Яке слово? на Подивись на, Доторкнись, Покажи мені, і т.д.

Допустима підказка: Про що це оповідання?
Ціль 5.1 Розділення на склади

Демонстрування


щасливий

Ціль 5.1 Розділення на склади

Демонстрування
Вказівки для демонстрування. Скажіть: «Послухай, я скажу слова повільно і розділю його на склади». Скажіть слово «щасливий» повільно, розділюючи його на склади (1 секунда на склад) і стукайте по столу за кожним складом. ЗАМІТКА: Можна застосовувати також інші рухи, наприклад хитання головою чи пальцем. Використовуйте рухи, які студент може повторити. Скажіть: «Попробуй зі мною. Щас-ли-вий». Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, скажіть: «Ось так» і повторіть розділення на склади з стуканням по столу.
Заміна: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити стукання по столу на кивання головою.

Ціль 5.1 Розділення на склади

Тестування


ванна
бегемот
піцца
Ціль 5.1 Розділення на склади
Вказівки для тестування: Продовжіть тестування, кажучи: “Тепер твоя черга. Покажи мені склади коли я читаю слово». Скажіть слова повільно, розділяючи на склади (1 секунда на склад) і стукайте по столу за кожним складом. Можна застосовувати також інші рухи, наприклад хитання головою чи пальцем. Використовуйте рухи, які студент може повторити. Дайте учневі 5 секунд щоб дати відповідь перед тим як переходити до наступного слова.
Допустима підказка: «Твоя черга. Покажи мені склади.»

Ціль 5.2 Вистукування складів

Демонстрування
рот

Ціль 5.2 Вистукування складів

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть: “Я вимовлятиму слова повільно і вистукуватиму звуки для букв.» Скажіть ррр ооо ттт слова повільно, стукаючи по столу за кожним звуком. ЗАМІТКА: ви також можете використовувати інші рухи, такі як хитання головою чи пальцем, відповідно до потреб учня. Скажіть: «А тепер – попробуй разом зі мною.» Якщо учень не відповідає чи відповідає неправильно, заохотьте учня, кажучи «Ось так» і повторіть постукування втретє.
Заміна: залежно від фізичних здібностей учня, ви можете замінити стукання на кліпання очима чи хитання головою.
Ціль 5.2 Вистукування звуків для букв

Тестування

рак
кіт
хор
фара

Ціль 5.2 Вистукування звуків для букв

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть: “Я вимовлятиму слова повільно і вистукуватиму звуки для букв.» Скажіть ррр ооо ттт слова повільно, стукаючи по столу за кожним звуком. ЗАМІТКА: ви також можете використовувати інші рухи, такі як хитання головою чи пальцем, відповідно до потреб учня. Якщо учень не відповідає чи відповідає неправильно, заохотьте учня, кажучи «Ось так» і повторіть постукування вдруге.
Заміна: залежно від фізичних здібностей учня, ви можете замінити стукання на кліпання очима чи хитання головою.
Допустима підказка: Покажи мені звуки для букв. Скажіть слово, вистукуючи звуки.
Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Демонстрування

з

Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Демонстрування
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Ця літера відповідає звукові /ззз/. Доторкнись до літери, яка видає звук /ззз/. Почекайте 5 секунд, якщо учень не відповідає, скажіть: «Вкажи на літеру. Тепер твоя черга. Доторкнись до літери, яка видає звук /ззз/».
Заміни: Залежно від запасу слів і фізичних здібностей учня, ви можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи, і т.д.

Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Тестування
т г с

р а o


ф л м

Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Тестування
Вказівки для тестування: Скажіть «Доторкнися до літери, яка видає звук /ффф/». Почекайте 5 секунд, якщо учень не відповідає, повторіть, «Доторкнись до літери, яка видає звук /ффф/».
  1   2   3   4

Схожі:

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту
Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м....
ЛітератураЗміст і форма в мистецтві: діалектика зв'язку
Як відомо, твору ні про що не буває. В ньому є жива душа, тобто зміст, який випромінює духовну енергію, узагальнюючи поліфункціональ-ність...
Зміст трудового договору Зміст Вступ
Розділ III. Поняття припинення трудового договору, підстави його припинення
ЗМІСТ ПРОГРАМИ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ( 2 виробнич ої ) ПРАКТИКИ студентів...
Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх менеджерів...
Тема уроку
Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього...
План Поняття та зміст юридична деонтологія Юридична діяльність: поняття та зміст ст
Мораль, на думку Бентама, може бути математично обра­хованою ("моральна арифметика"), а задоволення індивідуального інтересу, вважав...
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст
Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини кла­віатури,...
Тема Предмет, зміст і структура курсу
Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу
Вибір — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють...
Елективні курси (elect вибір) — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка