|
Скачати 107.44 Kb.
|
Тестові завдання для перевірки знань з української мови 3 клас І. Повторення вивченого про звуки і букви. Мова і мовлення. Текст. І варіант
а) 5; б) 6; в) 4.
а) б)
а) гарним б) каліграфічним в) правильним охайним грамотним виразним чемним охайним зрозумілим
а) основна частина, зачин; б) зачин, кінцівка; в) зачин, основна частина, кінцівка.
а) текст – розповідь; б) текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування; в) текст – міркування.
Ще на початку зими діти зліпили в дворі снігову бабу. Була вона велика і трохи страшна, бо стояла з великою мітлою і насупленими бровами. Та малеча не боялася її і кожної погожої зимової днини гралася біля баби. -1- І. Повторення вивченого про звуки і букви. Мова і мовлення. Текст. ІІ варіант
а) 7; б) 6; в) 3.
а) б) в) в)
а) охайне б) красиве в) ввічливе каліграфічне охайне культурне грамотне відверте точне
а) слова; б) речення; в) словосполучення.
а) опис предмета, явища, події; б) міркування, аналіз якоїсь події; в) розповідь про когось, про щось.
Сопілка – відомий в Україні музичний інструмент. Це дерев’яна трубка з отворами для пальців і свистком на денці. Її можна зробити з верби, калини, клена, груші, бузини. -2- ІІ. Речення І варіант
а) закінчену думку; б) словосполучення; в) інформацію.
а) З неба летіла на землю. б) Звечора Миколка довго не міг заснути. в) Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжачками.
а) спонукальні, розповідні; б) розповідні, питальні, спонукальні.
а) Скрізь земля одягається в трави і квіти. б) Чи ти розгнівилось? в) Колосіться, колосіться, жито й пшениця.
Умієте ви доглядати за квітами ?
а) подивився на Христинку; б) їжачок подивився. -3- ІІ. Речення ІІ варіант
а) група слів; б) слова, що виражають закінчену думку; в) словосполучення.
Діти гралися в піжмурки це така гра, коли всі ховаються, а один шукає. а) 1; б) 3; в) 2. 3. За інтонацією речення бувають: а) питальні; б) окличні; в) неокличні.
а) Весело щебечуть сірі горобці. б) Що за гамір, що за гра. в) Земля наша прекрасна.
речення. Ми любимо свою Батьківщину.
а) довго розповідала; б) Наталка розповідала. -4- ІІІ. Слово. Значення слова. Будова слова. І варіант 1. В якому значенні вжито слово золоті в реченні: У золоті осінні дні відлітають у вирій журавлі? а) в прямому значенні; б) в переносному значенні. 2.З поданих слів добери синоніми до слова товариш Брат, друг, однокласник, подруга, приятель, дружок, ровесник. 3.Добери антонім до слова малий а) стрункий; б)високий; в) великий 4.Яке слово в реченнях має кілька значень? На голові у півня червоний гребінець. На голові в Наталочки червоний гребінець. а) голова; б) червоний; в) гребінець. 5. Запиши слова і виділи закінчення. Мандрівка, травою, зажурилися. 6.Добери і запиши два слова до схеми : ¬ ^ (Префікс, корінь, закінчення.) -5- ІІІ. Слово. Значення слова. Будова слова. ІІ варіант
а) в прямому значенні; б) в переносному значенні.
Лежить, кимарить, дрімає, журиться, позіхає, куняє.
Вчися чужого розуму, та свого не загуби.
Мені подобається ваша розкішна коса. Мені подобається ваша добре наточена коса. 5.Запиши слова і виділи закінчення : Снігові, зимовий, журавлі.
¬ ^ ^ (Префікс, корінь, суфікс, закінчення.) -6- ІV. Іменник. І варіант
а) назву предмета; б) ознаку предмета; в) дію предмета.
квітка – метелик – вікно – дерево –
а) відро б) зима в) сонце стежка село місто столиця сніг вікно
а) щастя б) малий в) дарувати пальто розумний стелить
Місто (к)иїв – (с)толиця нашої (д)держави. а) Київ; б) Столиця; в) Держава.
Дідусь, по, яблуку, онукам, великому, роздав, одному. - 7 - ІV. Іменник. ІІ варіант
а) хто?, який?; б) хто?, що?; в) що робить?
гаї – степи -- учні – ниви –
а) льон б) крило в) мрія земля горизонт цегла смородина вітер пташка
а) розказати б) глибокий в) любов казка глибина ріка
Над Дніпром височів славетний Київ з розкішним князівським двором. а) Дніпром; б) Двором; в) Київ.
На, снігурі, засніженій, дерева, сиділи, гілці. - 8 – V. Прикметник. І варіант
а) хто?, що?; б) який?, яка?, яке?, які?; в) що робить?.
Здавна чебрець шанували як лікарську рослину. а) здавна; б) шанували; в) лікарську.
тепло – ясно – дерево –
Ці широкі смужки кладуть у великі чани з гарячою водою. а) широкі; б) великі; в) гарячою.
Від товстого стебла піднімаються тоненькі пагони. а) товстого; б) тоненькі.
«Великий звір» а) хитрий звір; б) малий звір; в) дикий звір. - 9 - V. Прикметник. ІІ варіант
а) на назву предмета; б) на ознаку предмета; в) на дію предмета.
Хто п’є чай із заваркою липового цвіту, той зміцнює своє здоров’я. а) заваркою; б) липового; в) зміцнює.
дзеркало – радість – квітка –
Хто любить ранкові пісні, хай вийде в поле послухати як польовий жайворонок дзвіночком вітає народження нового дня. а) ранкові; б) польовий; в) нового.
Краще добра стежка, ніж поганий шлях. а) добра; б) поганий.
«Хоробрий заєць» а) боязкий заєць; б) незвичайний заєць; в) сміливий заєць. - 10 - VІ. Дієслово. І варіант
а) хто?, що?; б) який?, яка?, яке?; в) що робить?, що роблять?.
а) гомін; б) гомоніти; в) гомінкий.
Приємно Сашкові, що допоміг пернатим друзям. а) минулий; б) теперішній; в) майбутній.
а) чоловічий; б) жіночий; в) середній.
а) що робили?; б) що зробили?; в) що зробити?
а) окремо; б) разом; в) через рисочку.
VІ. Дієслово. ІІ варіант
а) дію предмета; б) ознаку предмета; в) назву предмета.
а) колискова; б) колиска; в) колисати.
Листя тільки проклюнулось на березі та вільсі, на ліщині та осиці. а) жіночий; б) середній; в) чоловічий.
а) пише; б) писав; в) напише.
а) стояти; б) пересуватися; в) іти.
Неїсть, не п’є, а ходить і б’є. а) неїсть; б) не п’є; в) б’є. - 12 - |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування |
Уроку РМ Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті |
Повторення вивченого у 8класі Пряма і непряма мова Складне речення і його ознаки |
Тема. Звуки [х], [х’], букви Х,х Обладнання: картинки з зображеннями: Хрюші, грибів, білочки, тхора, хору, таблиця «Приголосні звуки», стрічка «Алфавіт» |
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.) Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі |
Тема. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви Обладнання: плакат «Правильно сиди під час письма», комп’ютер, презентації фізкультхвилинок,картки з малюнками, малюнок сонечка,... |
ТЕМА: Animals. Тварини ЛО та з опорою на зразок; активізувавши вивчені букви англійського алфавіту формувати навички письма та техніки читання: співвідносити... |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Мова і мовлення" та "Текст", а також відповідно до нової мети шкільного мовного курсу — формування комунікативного мовлення — вивчають... |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК-ГРА МЕТА: повторити і закріпити знання учнів про вивчені букви та звуки, удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, добирати... |
Уроку української мови у 4-му класі на тему: «Повторення і узагальнення вивченого про Займенник» Мета: Повторити і узагальнити знання про займенник як частину мови, сприяти розвитку творчих здібностей учнів та логічного мислення,... |