№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Вступ
|
1
|
|
Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі.
|
2
|
|
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
3
|
|
Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби між фразового зв’язку в тексті.
|
4
|
|
Усний стислий переказ тексту наукового стилю.
|
5
|
|
Частини мови. Вивчені групи орфограм в іменниках і прикметниках.
|
6
|
|
Правопис та вживання числівників і займенників.
|
7
|
|
Тематична контрольна робота №1 (диктант). Навчальне аудіювання художнього тексту монологічного характеру.
|
Дієслово
|
8
|
|
Дієслово. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
9
|
|
Форми дієслова.
|
10
|
|
Неозначена форма дієслова (інфінітив).
|
11
|
|
Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини.
|
12
|
|
Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
13
|
|
Доконаний і недоконаний види дієслова.
|
14
|
|
Часи дієслова. Теперішній час.
|
15
|
|
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
16
|
|
Майбутній час дієслів.
|
17
|
|
Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини.
|
18
|
|
Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини.
|
19
|
|
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).
|
20
|
|
Творення і правопис дієслів умовного способу.
|
21
|
|
Творення і правопис дієслів наказового способу.
|
22
|
|
Безособові дієслова.
|
23
|
|
Способи творення дієслів.
|
24
|
|
Тематична контрольна робота №2 (тестові завдання).
|
25
|
|
Дієслова І і ІІ дієвідмін.
|
26
|
|
Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.
|
27
|
|
Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін.
|
28
|
|
Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі.
|
29
|
|
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів.
|
30
|
|
М’який знак у дієсловах наказового способу.
|
31
|
|
Не з дієсловами.
|
32
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з розділу «Дієслово».Морфологічний розбір дієслів.
|
33
|
|
Тематична контрольна робота №3 (диктант). Контрольне аудіювання тексту наукового стилю.
|
Дієприкметник
|
34
|
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
35
|
|
Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу.
|
36
|
|
Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу.
|
37
|
|
Уроки розвитку комунікативних умінь № 8 – 9. письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
38
|
|
Уроки розвитку комунікативних умінь № 8 – 9. письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
39
|
|
Правопис голосних у закінченнях дієприкметників.
|
40
|
|
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.
|
41
|
|
Безособові дієслівні форми на -но, -то.
|
42
|
|
Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.
|
43
|
|
Не з дієприкметниками.
|
44
|
|
Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.
|
45
|
|
Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю мовлення.
|
46
|
|
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників).
|
47
|
|
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників).
|
48
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник». Морфологічний розбір дієприкметників.
|
49
|
|
Тематична контрольна робота №4. (Тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру публіцистичного стилю.
|
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
47
|
|
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників). Морфологічний розбір дієприкметників.
|
Дієприслівник
|
48
|
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
49
|
|
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду, їх творення.
|
50
|
|
Письмовий докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі.
|
51
|
|
Письмовий докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі.
|
52
|
|
Не з дієприслівниками.
|
53
|
|
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
54
|
|
Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування.
|
55
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Морфологічний розбір дієприслівників.
|
56
|
|
Тематична контрольна робота №5 (диктант). Виразне читання вголос художніх і публіцистичних текстів.
|
Прислівник
|
57
|
|
Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
58
|
|
Розряди прислівників.
|
59
|
|
Творення прислівників. Правила наголошування прислівників.
|
60
|
|
Повторення вивченого про жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови.
|
61
|
|
Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.
|
62
|
|
Ступені порівняння прислівників.
|
63
|
|
Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників.
|
64
|
|
Тематична контрольна робота №6 (тестові завдання). Контрольне аудіювання тексту публіцистичного стилю.
|
65
|
|
Н та нн у прислівниках.
|
66
|
|
И та і в кінці прислівників.
|
67
|
|
Не з прислівниками.
|
68
|
|
Ні з прислівниками.
|
69
|
|
Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці в художньому стилі.
|
70
|
|
Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці в художньому стилі.
|
71
|
|
Написання прислівників разом і через дефіс.
|
72
|
|
Написання прислівникових сполучень окремо.
|
73
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Правопис прислівників».
|
74
|
|
Тематична контрольна робота №7 (диктант). Ознайомлювальне читання текстів публіцистичного стилю.
|
Прийменник
|
75
|
|
Прийменник як службова частина мови.
|
76
|
|
Уживання прийменників. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні.
|
77
|
|
Ділові папери. Розписка.
|
78
|
|
Непохідні й похідні прийменники.
|
79
|
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
|
80
|
|
Тематична контрольна робота №8 (тестові завдання).
|
Сполучник
|
81
|
|
Сполучник як службова частина мови.
|
82
|
|
Уживання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності.
|
83
|
|
Сполучники підрядності.
|
84
|
|
Усний твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в науковому стилі.
|
85
|
|
Письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі.
|
86
|
|
Правопис сполучників (написання разом і окремо).
|
87
|
|
Тематична контрольна робота №9 з теми «Сполучник» (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту художнього стилю діалогічного характеру.
|
Частка
|
88
|
|
Частка як службова частина мови.
|
89
|
|
Розряди часток за значенням. Частки у спонукальних і окличних реченнях.
|
90
|
|
Усний твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.
|
91
|
|
Правопис часток.
|
92
|
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
93
|
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
Вигук
|
94
|
|
Вигук як особлива частина мови.
|
95
|
|
Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі.
|
96
|
|
Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі.
|
97
|
|
Правопис вигуків (дефіс у вигуках, кома, знак оклику при вигуках).
|
98
|
|
Тематична контрольна робота №10 (диктант). Виразне читання вголос науково-популярних текстів.
|
Узагальнення й систематизація
вивченого
|
99
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови.
|
100
|
|
Складання й розігрування діалогів дискусійного характеру.
|
101
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого про правопис і використання різних частин мови в мовленні.
|
102
|
|
Підсумковий урок.
|