Вступ
|
1
|
Вступ. Мова – скарбниця духовності народу
|
1
|
|
|
2
|
РМ Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті
|
1
|
|
|
3
|
РМ Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з характеристикою людей
|
1
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого
|
4
|
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях
|
1
|
|
|
5
|
Частини мови. Вивчені групи орфограм
|
1
|
|
|
6
|
Частини мови. Відмінювання слів іменних частин мови
|
1
|
|
|
7
|
РМ Різновиди читання. Ознайомлювальне читання
|
1
|
|
|
8
|
РМ Складний план власного висловлювання
|
1
|
|
|
9
|
КР № 1. Повторення та узагальнення вивченого. Тести
|
1
|
|
|
Морфологія. Орфографія
|
Дієслово
|
8
|
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1
|
|
|
9
|
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми
|
1
|
|
|
10
|
Дієприкметник, дієприслівник та безособові форми на –но, -то (загальне ознайомлення)
|
1
|
|
|
11
|
РМ Докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини
|
1
|
|
|
12
|
Доконаний і недоконаний вид дієслова
|
1
|
|
|
13
|
Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
|
|
|
14
|
Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
15
|
КР № 1. (тестові завдання) Контрольне читання мовчки.
|
|
|
|
16
|
РЗМ №5. Аналіз контрольного переказу
|
|
|
|
17
|
Часи дієслова. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі
|
1
|
|
|
18
|
Теперішній час. Майбутній час. Правопис –ться, -шся у кінці дієслів (повторення.)
|
1
|
|
|
19
|
Дієслова І та ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів.
|
1
|
|
|
20
|
Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).
|
|
|
|
21
|
РЗМ №6. Контрольний докладний переказ (письмовий) розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі (підготовча робота).
|
1
|
|
|
22
|
РЗМ №7. Контрольний докладний переказ (письмовий) розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі (виконання роботи).
|
1
|
|
|
23
|
Робота над помилками, допущеними у контрольному переказі. Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
24
|
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу.
|
1
|
|
|
25
|
Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу.
|
1
|
|
|
26
|
Безособові дієслова
|
1
|
|
|
27
|
РЗМ №8. Складний план власного висловлювання. Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі.
|
1
|
|
|
28
|
РЗМ №9. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
1
|
|
|
29
|
Аналіз письмового твору-опису. Способи творення дієслів. Не з дієсловами (повторення).
|
1
|
|
|
30
|
Засвоєння дієслівних словосполучень з керованим залежним словом.
|
1
|
|
|
31
|
Уживання одних способів дієслів чи форм певного часу замість інших.
|
1
|
|
|
32
|
Повторення теми «Дієслово». Підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
|
|
33
|
Тренувальні вправи. КР № 2 (тестові завдання). Дієслово.
|
1
|
|
|
34
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми.
|
1
|
|
|
Дієприкметник
|
35
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1
|
|
|
36
|
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників.
|
1
|
|
|
37
|
РЗМ №10. підготовка до контрольної здачі діалогів.
|
1
|
|
|
38
|
Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Синоніміка речень активного і пасивного стану.
|
1
|
|
|
39
|
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.
|
1
|
|
|
40
|
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника). Побудова речень з дієприкметниковими зворотами; синоніміка складних і простих речень з дієприкметниковими зворотами.
|
1
|
|
|
41
|
Тренувальні вправи. Уживання дієприкметників і дієприкметникових зворотів у ролі другорядних членів речення.
|
1
|
|
|
42
|
Написання -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.
|
1
|
|
|
43
|
НЕ з дієприкметниками.
|
1
|
|
|
44
|
Безособові дієслівні форми на –но, -то. Уживання їх у мовленні.
|
1
|
|
|
45
|
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
46
|
Тренувальні вправи
|
|
|
|
47
|
Тренувальні вправи. КР №3. Дієприкметник. Тести
|
1
|
|
|
48
|
Аналіз контрольних робіт. Семестрове оцінювання.
|
1
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
Дієприслівник
|
49
|
РЗМ №11. Особливості побудови опису процесу праці.
Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі.
|
1
|
|
|
50
|
РЗМ №12. Робота над помилками, допущеними у письмовому переказі. Удосконалення писемного мовлення.
|
1
|
|
|
51-52
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприслівникові синоніми і антоніми. Правильне вживання дієприслівників у власному мовленні.
|
2
|
|
|
53
|
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення
|
1
|
|
|
54
|
РЗМ №13. Усний твір-опис процесу праці за власними спостереженнями наукового стилю. Підготовка до контрольного твору.
|
1
|
|
|
55
|
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому зворотові й одиничному дієприслівнику; їх роль як другорядних членів речення. Дотримання інтонації в таких реченнях.
|
1
|
|
|
56
|
РЗМ №14. Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (підготовча робота).
|
1
|
|
|
57
|
РЗМ №15. Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (виконання роботи).
|
1
|
|
|
58
|
Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
59
|
РЗМ №16. Робота над помилками, допущеними у контрольному творі.
|
1
|
|
|
60
|
РЗМ №17. Особливості побудови роздуму дискусійного характеру. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі.
|
1
|
|
|
61
|
РЗМ №18. Усний твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.
|
1
|
|
|
62
|
Повторення теми Дієприслівник.
|
|
|
|
63
|
Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Дієприслівник. Контрольне аудиювання
|
1
|
|
|
Прислівник
|
64
|
РЗМ №19. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі.
|
1
|
|
|
65
|
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Прислівники-синоніми й антоніми, прислівники омоніми до іменників з прийменниками. Фразеологізми з прислівниками. Правильне наголошування прислівників. Розряди прислівників (практично).
|
1
|
|
|
66
|
РЗМ №20. Контрольний письмовий переказ тексту-роздуму в художньому стилі (підготовча робота).
|
1
|
|
|
67
|
РЗМ №21. Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді в художньому стилі (виконання роботи).
|
1
|
|
|
68
|
Ступені порівняння прислівників. Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
69
|
Способи творення прислівників.
|
1
|
|
|
70
|
Правопис прислівників. Букви –н- та –нн- у прислівниках.
|
1
|
|
|
71
|
Не і ні у прислівниках.
|
1
|
|
|
72
|
И та і в кінці прислівників
|
1
|
|
|
73
|
Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників. Написання прислівникових словосполучень.
|
1
|
|
|
74
|
Написання прислівників разом і через дефіс.
|
1
|
|
|
75
|
Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
76
|
Тренувальні вправи. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Прислівник.
|
1
|
|
|
77
|
Аналіз контрольної роботи. використання прислівників як засобу зв’язку речень у тексті і засобу підсилення виразності мовлення. Узагальнення теми.
|
1
|
|
|
Прийменник
|
78
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. Непохідні й похідні прийменники. Прийменникові синоніми й антоніми. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.
|
1
|
|
|
79
|
Правопис прийменників. Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс.
|
1
|
|
|
80
|
Особливості вживання деяких прийменників з іменниками. Прийменники-синоніми як засіб милозвучності мови (в-у, з-зі-із). Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
Сполучник
|
81-82
|
Сполучник як службова частина мови. Уживання їх у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники-синоніми й антоніми; фразеологізми зі сполучниками.
|
2
|
|
|
83
|
Правопис сполучників. Написання сполучників разом і окремо. Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
84
|
РЗМ №22. Особливості написання твору-оповідання.
|
1
|
|
|
85
|
РЗМ №23. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.
|
1
|
|
|
Частка
|
86
|
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням. Частки синоніми й антоніми. Фразеологізми із частками.
|
1
|
|
|
87
|
РЗМ №24. Аналіз твору-оповідання. Удосконалення писемного мовлення
|
1
|
|
|
88
|
Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки. Не і ні з різними частинами мови (узагальнення).
|
1
|
|
|
89
|
Частка у спонукальних і окличних реченнях. Написання речень із частками. Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
Вигук
|
89
|
Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Найуживаніші фразеологізми з вигуками. Вигук у ролі головних і другорядних членів речення.
|
1
|
|
|
91
|
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
92
|
РЗМ №25. Ділові папери. Розписка.
|
1
|
|
|
93
|
Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук.
|
1
|
|
|
Повторення і систематизація вивченого
|
94
|
Частини мови, їх значення, граматичні ознаки. Найскладніші орфограми.
|
1
|
|
|
95
|
Використання частини мови у мовленні.
|
1
|
|
|