Уроку


Скачати 195.38 Kb.
Назва Уроку
Дата 10.02.2014
Розмір 195.38 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Право > Урок
Календарно-тематичне планування на 2012-2013 н. р.

Українська мова. 7 клас



з/п

Тема уроку

Год.

Дата

Примітка

Вступ

1

Вступ. Мова – скарбниця духовності народу

1







2

РМ Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті

1







3

РМ Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з характеристикою людей

1







Повторення та узагальнення вивченого

4

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях

1







5

Частини мови. Вивчені групи орфограм

1







6

Частини мови. Відмінювання слів іменних частин мови

1







7

РМ Різновиди читання. Ознайомлювальне читання

1







8

РМ Складний план власного висловлювання

1







9

КР № 1. Повторення та узагальнення вивченого. Тести

1






Морфологія. Орфографія

Дієслово

8

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1







9

Форми дієслова: неозначена форма, особові форми

1







10

Дієприкметник, дієприслівник та безособові форми на –но, -то (загальне ознайомлення)

1







11

РМ Докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини

1







12

Доконаний і недоконаний вид дієслова

1







13

Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.










14

Тренувальні вправи

1







15

КР № 1. (тестові завдання) Контрольне читання мовчки.










16

РЗМ №5. Аналіз контрольного переказу










17

Часи дієслова. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі

1







18

Теперішній час. Майбутній час. Правопис –ться, -шся у кінці дієслів (повторення.)

1







19

Дієслова І та ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів.

1







20

Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).










21

РЗМ №6. Контрольний докладний переказ (письмовий) розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі (підготовча робота).

1







22

РЗМ №7. Контрольний докладний переказ (письмовий) розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі (виконання роботи).

1







23

Робота над помилками, допущеними у контрольному переказі. Тренувальні вправи.

1







24

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу.

1







25

Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу.

1







26

Безособові дієслова

1







27

РЗМ №8. Складний план власного висловлювання. Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі.

1







28

РЗМ №9. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.

1







29

Аналіз письмового твору-опису. Способи творення дієслів. Не з дієсловами (повторення).

1







30

Засвоєння дієслівних словосполучень з керованим залежним словом.

1







31

Уживання одних способів дієслів чи форм певного часу замість інших.

1







32

Повторення теми «Дієслово». Підготовка до контрольної роботи.

1







33

Тренувальні вправи. КР № 2 (тестові завдання). Дієслово.

1







34

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми.

1







Дієприкметник

35

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1







36

Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників.

1







37

РЗМ №10. підготовка до контрольної здачі діалогів.

1







38

Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Синоніміка речень активного і пасивного стану.

1







39

Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.

1







40

Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника). Побудова речень з дієприкметниковими зворотами; синоніміка складних і простих речень з дієприкметниковими зворотами.

1







41

Тренувальні вправи. Уживання дієприкметників і дієприкметникових зворотів у ролі другорядних членів речення.

1







42

Написання -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

1







43

НЕ з дієприкметниками.

1







44

Безособові дієслівні форми на –но, -то. Уживання їх у мовленні.

1







45

Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи

1







46

Тренувальні вправи










47

Тренувальні вправи. КР №3. Дієприкметник. Тести

1







48

Аналіз контрольних робіт. Семестрове оцінювання.

1







ІІ СЕМЕСТР

Дієприслівник

49

РЗМ №11. Особливості побудови опису процесу праці.

Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі.

1







50

РЗМ №12. Робота над помилками, допущеними у письмовому переказі. Удосконалення писемного мовлення.

1







51-52

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприслівникові синоніми і антоніми. Правильне вживання дієприслівників у власному мовленні.

2







53

Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення

1







54

РЗМ №13. Усний твір-опис процесу праці за власними спостереженнями наукового стилю. Підготовка до контрольного твору.

1







55

Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому зворотові й одиничному дієприслівнику; їх роль як другорядних членів речення. Дотримання інтонації в таких реченнях.

1







56

РЗМ №14. Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (підготовча робота).

1







57

РЗМ №15. Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (виконання роботи).

1







58

Тренувальні вправи


1







59

РЗМ №16. Робота над помилками, допущеними у контрольному творі.

1







60

РЗМ №17. Особливості побудови роздуму дискусійного характеру. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі.

1







61

РЗМ №18. Усний твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.

1







62

Повторення теми Дієприслівник.










63

Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Дієприслівник. Контрольне аудиювання

1







Прислівник

64

РЗМ №19. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі.

1







65

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Прислівники-синоніми й антоніми, прислівники омоніми до іменників з прийменниками. Фразеологізми з прислівниками. Правильне наголошування прислівників. Розряди прислівників (практично).

1







66

РЗМ №20. Контрольний письмовий переказ тексту-роздуму в художньому стилі (підготовча робота).

1







67

РЗМ №21. Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді в художньому стилі (виконання роботи).

1







68

Ступені порівняння прислівників. Тренувальні вправи.

1







69

Способи творення прислівників.

1







70

Правопис прислівників. Букви –н- та –нн- у прислівниках.

1







71

Не і ні у прислівниках.

1







72

И та і в кінці прислівників

1







73

Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників. Написання прислівникових словосполучень.

1







74

Написання прислівників разом і через дефіс.

1







75

Тренувальні вправи

1







76

Тренувальні вправи. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Прислівник.

1







77

Аналіз контрольної роботи. використання прислівників як засобу зв’язку речень у тексті і засобу підсилення виразності мовлення. Узагальнення теми.

1







Прийменник

78

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. Непохідні й похідні прийменники. Прийменникові синоніми й антоніми. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.

1







79

Правопис прийменників. Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс.

1







80

Особливості вживання деяких прийменників з іменниками. Прийменники-синоніми як засіб милозвучності мови (в-у, з-зі-із). Тренувальні вправи.

1







Сполучник

81-82

Сполучник як службова частина мови. Уживання їх у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники-синоніми й антоніми; фразеологізми зі сполучниками.

2







83

Правопис сполучників. Написання сполучників разом і окремо. Тренувальні вправи

1







84

РЗМ №22. Особливості написання твору-оповідання.

1







85

РЗМ №23. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.

1







Частка

86

Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням. Частки синоніми й антоніми. Фразеологізми із частками.

1







87

РЗМ №24. Аналіз твору-оповідання. Удосконалення писемного мовлення

1







88

Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки. Не і ні з різними частинами мови (узагальнення).

1







89

Частка у спонукальних і окличних реченнях. Написання речень із частками. Тренувальні вправи

1







Вигук

89

Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Найуживаніші фразеологізми з вигуками. Вигук у ролі головних і другорядних членів речення.

1







91

Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи.

1







92

РЗМ №25. Ділові папери. Розписка.

1







93

Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук.

1







Повторення і систематизація вивченого

94

Частини мови, їх значення, граматичні ознаки. Найскладніші орфограми.

1







95

Використання частини мови у мовленні.

1







Схожі:

Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
Уроку виробничого навчання
Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується...
«загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка