Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК-ГРА


Скачати 63.61 Kb.
Назва Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК-ГРА
Дата 07.01.2014
Розмір 63.61 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради

УРОК-ГРА

(навчання грамоти)

«МИ ТЕПЕР НЕ ПРОСТО ДІТИ, МИ СЬОГОДНІ ШКОЛЯРІ»

1-А клас

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

СЛОБОДЯН В.М.

2011-2012 н.р.

ТЕМА: Ми тепер не просто діти, ми сьогодні школярі.

МЕТА:повторити і закріпити знання учнів про вивчені букви та звуки, удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, добирати за поданою схемою слова, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати мовлення, пам’ять, мислення, інтерес до навчання, виховувати увагу, спостережливість.

ОБЛАДНАННЯ:ілюстрації на тему «Осінь», звукові схеми слів, схеми речень.



Вчитель:

Треба дружно привітатись:

-Добрий день!

Друзям голосно сказати:

-Добрий день!

До гостей поверніться, привітайтесь:

-Добрий день!

Один одному всміхніться-

-Молодці!

Діти:

Ми вам раді, люди добрі!

І вітаєм щиро вас.

І запрошуєм ласкаво

На урок у 1 клас.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будем мати.

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну відому, в країну чудову,

В країну звуків і букв нашої мови.

Сядьмо зручно,

Посміхніться.

І на дошку подивіться,

Зробимо в науку крок,

Починаємо урок.

(Звучить пісня «Урок»)

Дінь-дінь! Дзвенить дзвінок. Починається урок.

Вчитель: Добрий день, діти, гості. Тема нашого уроку читання «Ми тепер не просто діти, ми сьогодні школярі». Сьогодні ми покажемо чому навчились, що знаємо, що вміємо. Ви готові працювати? Для цього ми поділили клас на 2 команди. 1 команда-Розумники. 2 команда-Розумниці.

(діти вибирають командирів команд)

А зараз я перевірю чи готові ви до змагання, чи уважні?

Гра «Капітани, будьте уважні» (за правильні відповіді видаються фішки)

Вчитель: Молодці, діти, ви готові. Починаємо.

Діти:

Пролунав дзвінок,

Починається урок,

Працюватимем старанно,

Щоб почути наприкінці,

Що у нашім першім класі,

Діти-просто молодці.

(пролетів вітер)

Вчитель: Діти, вітерець-пустунець пролетів по нашому класі і розкидав букви.

На дошці жовті і зелені листочки. Завдання командам: зібрати жовті (зелені) листочки, скласти слово. Зробити звукову схему до слів «осінь», «вітер».

З являється Осінь:

Добрий день, в добрий час.

Рада бачити я вас.

Вчитель: так, Осінь, наші хлопчики і дівчатка- розумники і розімниці, хочуть тобі показати чому вони навчились за 3 місяці осені.

Осінь: добре! Я приготувала для вас завдання. Допоможіть мені зібрати слова і підібрати до них схеми.

Вчитель: Діти, допоможемо? (так)

На дошці:


В Ь С Р Е Е Е Н



Ж Н Ь В О Т Е



Л Д С А П И Т О


Яке слово заховалось за хмарку?

ВЕРЕСЕНЬ, ЖОВТЕНЬ, ЛИСТОПАД

Вересень-перший місяць осені.

Жовтень одягає дерева в золото.

Листопад скинув листя з дерев.

Вчитель: Діти, доберіть схеми до слів, докажіть, що ви не помилились.

Молодці, діти. Ви знаєте назви осінніх місяців.

Завдання для 1 команди- назвати прикмети ранньої осені; для 2 команди- назвти прикмети пізньої осені. ( нагородження фішками)

Але Осінь не хоче нас покидати і знову дає вам завдання.

Осінь: Допоможіть мені, діти, сховатись від дощу.

Вчитель: Плаче Осінь холодними сльозами. Допоможемо їй? (так)

Завдання (плакат)

-відгадати слова

-зробити звукову схему

-скласти речення.

Чиє речення краще?










З . . А

С . . Г

М . . .З



Фізкультхвилинка «Вітер дує».

Пісня «Дощик»

Вчитель: Молодці, Розумники! Молодці, Розумниці! Ви допомогли Осені знайти її друзів-місяців, захистили від дощу і нагадали, що скоро зима.

Осінь:

Тепер спокійна я!

Свої турботи лишу на потім,

На наступний рік,

Уже скінчилася моя робота,

Я днім моїм також скінчився вік.

І я прощаюсь з вами усіма.

Скоро в гості прийде Зима.

Вчитель:До побачення, Осінь! До зустрічі у 2 класі.

Діти, а чи знаєте ви зимові місяці? Чи подобається вам зима? Які зимові свята ви полюбляєте?

А зараз підводимо підсумок, чому навились цієї першої осені.

ГРА «МІКРОФОН»

  • Відповідайте швидко, правильно, голосно.

  1. На які дві групи діляться звуки?(голосні, приголосні)

  2. Скільки голосних звуків?(10)

  3. Приголосні бувають….(тверді, м’які)

  4. Наголос завжди падає на … (голосний звук)

  5. Склад, на який падає наголос називається… (наголошений)

  6. В слові стільки складів, скільки…..(голосних)

  7. В кінці речень ставлю… (?!.)

  8. Імена людей пишуться ….(з великої букви)

  9. Те, що ми чуємо і вимовляємо називається….(звуком)

  10. Те, що ми бачимо і пишемо- це …(букви)

  11. Слова діляться на …(склади)

  12. Букви бувають… (рукописні і друковані)

  13. В укр..алфавіті скільки букв? (33)

  14. Якщо у слові 1 голосний – це …(односкладове слово)

  15. Якщо у слові 2 голсних- це… (двоскладове слово)

  16. Голосні звуки утворюються за допомогою…(голосу), вимовляються без (перешкод), утворюють (склад)

  17. В слові олівець, який перший звук (о-голосний)

  18. В слові метелик який перший звук (м-приголосний твердий)

  19. Звук б, б*. як називається буква? (бе)- картки з буквами

  20. Скільки слів у реченні: Скоро прийде холодна зима. Я люблю зиму.

  21. Закінчи речення: Щоб бути здоровим, треба….. Коли я здоровий, то…..

З являється Буратіно:

Почекайте! Почекайте! У вас зараз урок ледарів?

Вчитель: Ні, Буратіно! Наші діти-розумники і розумниці.

Буратіно: Чому ви мене не запросили? Ви ж знаєте, як я люблю дітей, люблю цирк, я навіть Азбуку продав, щоб потрапити в ляльковий театр.

Вчитель:Буратіно, а чи знаєш ти букви? Чи вмієш читати? (ні) . А хочеш навчитись? (так). А наші діти навичлись читати. Вміють розгадувати ребуси, складати слова.

З являється Незнайко:

«Не знаю»- слово є таке,

І серце не лоскоче,

Не чарівне, зате легке.

«Не знаю і не хочу!»

Не знаю як, не знаю де,

Нічого я не знаю,

Від чого дощ, чи сніг іде

Я й знати не бажаю.

Як схочуть, скажуть, що і як,

Нащо мені трудитись,

Подумаєш, що я ледар,

Я не бажаю вчитись!

Ну не бажаю! От і все!

І що там ваша лайка!?

Життя й саме у світ несе,

А звуть мене- Незнайко.

Ну все одно ж не може знать всього одна людина,

То нащо голову ламати повинна ще й дитина?

Вчитель: Діти, а чи згодні ви з Незнайком? Скажіть, чи може людина, яка нічого не знає лікувати людей, шити одяг, друкувати книжки ітн.

Діти, хто буде дружити з Незнайком?

Ні, Незнайко, наші діти, як бджілки-трудівниці, кожного дня вчаться

(з являються Бджілки. Вони несуть завдання для дітей, кращі зошити, списки дітей: кращі читачі, математики, художники, спортсмени. Вчитель зачитує списки)

Ігри «СЛОВО РОЗСИПАЛОСЬ», «ЗАШИФРОВАНІ СЛОВА»

Діти розповідають вірші «Школяр», «Я виросла».

Діти показують сценку «Дві книжки».

Ігра з батьками дітей «Чарівники»

Вчитель:

Наш урок кінчати час,

Всі діти-молодці у нас.

Нагородження переможців.

Схожі:

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
«ВИМОВА І ПРАВОПИС СЛІВ З НЕНАГОЛОШЕНИМИ [ Е ] [ И ] В КОРЕНІ СЛОВА. РОБОТА З ТЕМАТИЧНИМ СЛОВНИКОМ»
Інтелектуальна гра
Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська...
Урок найважливіша організаціійна форма процесу пізнання світу учнями
ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №66 І-ІІІ СТУПЕНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СОНЕЧКО “ М Е Т А
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Використання презентацій при вивченні фізики у середній школі
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області
Переможці III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології, 2016 рік
Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. М. Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №75 Запорізької...
Тема: Повітря. Властивості повітря (пружне, розширюється при нагріванні, стискується при охолодженні, погано проводить тепло)
Макіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №86 Макіївської міської ради Донецької області
Створити в колективі мікроклімат, який сприяв би духовному і творчому саморозкриттю, саморозвитку й самоформуванню особистості
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка