№ п/п
|
Зміст матеріалу
|
К-сть годин
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
ВСТУП
Мова – суспільне явище.
|
|
|
|
2
|
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
Просте речення. Двоскладне й односкладне просте речення.
|
|
|
|
3
|
РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування
|
|
|
|
4
|
РЗМ №2. Складання діалогу – обміну інформацією, думками, судженнями
|
|
|
|
5
|
Контрольний диктант
|
|
|
|
6
|
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ.
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв΄язком.
|
|
|
|
7
|
РЗМ №3. Повторення вивченого про текст, стилі і типи мовлення.
|
|
|
|
8
|
СКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ
Складносурядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
|
|
|
9
|
Смислові зв'язки між компонентами складносурядного речення.
|
|
|
|
10
|
Структура, смисловий зв’язок і мовні засоби зв’язку між частинами складносурядного речення
|
|
|
|
11
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення
|
|
|
|
12
|
Інтонація складносурядного речення. Синоніміка складносурядних речень з різними сполучниками
|
|
|
|
13
|
Тематична контрольна робота №1 "Повторення й узагальнення вивченого. Складносурядне речення". Читання мовчки
|
|
|
|
14
|
СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ
Складнопідрядне речення та його будова. Основні види підрядних речень.
|
|
|
|
15
|
Розділові знаки між головними і підрядними реченнями.
|
|
|
|
16
|
РЗМ №4. Тези статті на морально-етичну тему.
|
|
|
|
17
|
РЗМ №5. Монологічне висловлювання за тезами (усно).
|
|
|
|
18
|
РЗМ №6. Контрольний письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему (за складним планом)
|
|
|
|
19
|
Основні види підрядних речень. Означальні підрядні речення.
|
|
|
|
20
|
З’ясувальні підрядні речення.
|
|
|
|
21
|
Обставинні підрядні речення.
|
|
|
|
22
|
Підрядні обставинні місця й часу.
|
|
|
|
23
|
Підрядні обставинні способу дії і ступеня. Тренувальні вправи
|
|
|
|
24
|
РЗМ №7. Усний вибірковий переказ публіцистичного тексту (з висвітленням однієї думки чи ряду взаємозв’язаних думок).
|
|
|
|
25
|
РЗМ №8. Контрольний письмовий вибірковий переказ публіцистичного тексту.
|
|
|
|
26
|
Підрядні обставинні мети.
|
|
|
|
27
|
Підрядні обставинні умовні.
|
|
|
|
28
|
Підрядні обставинні допустові.
|
|
|
|
29
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Розділові знаки в ньому.
|
|
|
|
30
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Розділові знаки в ньому. Тренувальні вправи
|
|
|
|
31
|
Синоніміка сполучникових складних речень, складнопідрядних і простих з відокремленими членами.
|
|
|
|
32
|
Тематична контрольна робота №2. «Складнопідрядне речення» (тест). Диктант
|
|
|
|
33
|
РЗМ №9. Усний переклад озвученого тексту українською мовою.
|
|
|
|
34
|
БЕЗСПОЛУЧНИКОВЕ СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
Безсполучникове складне речення, його будова. Смислові відношення між компонентами в безсполучниковому складному реченні.
|
|
|
|
35
|
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення (кома, крапка з комою).
|
|
|
|
36
|
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення (двокрапка, тире).
|
|
|
|
37
|
Інтонація безсполучникового складного речення. Синоніміка складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.
|
|
|
|
38
|
Безсполучникове складне речення, розділові знаки в ньому. Тренувальні вправи.
|
|
|
|
39
|
РЗМ №10. Тематичні виписки як спосіб засвоєння і запам’ятовування почутого і прочитаного.
|
|
|
|
40
|
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ’ЯЗКУ
Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку.
|
|
|
|
41
|
Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. Тренувальні вправи.
|
|
|
|
42
|
РЗМ №11. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему.
|
|
|
|
43
|
РЗМ №12. Дискусія на суспільну тему (усно).
|
|
|
|
|
РЗМ №13. Контольний письмовий твір – роздум на суспільну тему (за складним планом).
|
|
|
|
44
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку.
|
|
|
|
45
|
Синоніміка складних і простих синтаксичних конструкцій.
|
|
|
|
46
|
Тематична контрольна робота №3. «Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку» (тест). Аудіювання.
|
|
|
|
47
|
Контрольний диктант
|
|
|
|
48
|
ЛІНГВІСТИКА ТЕКСТУ
Структурна організація тексту. Складне синтаксичне ціле (ССЦ) в структурі тексту. Внутрішньотекстові зв’язки.
|
|
|
|
49
|
Види інформації в тексті. Актуальне членування тексту.
|
|
|
|
50
|
Довідники з синтаксису і пунктуації. ССЦ. Тренувальні вправи
|
|
|
|
51
|
РЗМ №14. Стислий усний переказ тексту художнього стилю (за складним планом).
|
|
|
|
52
|
РЗМ №15. Стислий письмовий переказ тексту художнього стилю (за складним планом).
|
|
|
|
53
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
ВИВЧЕНОГО В 5–9 КЛАСАХ
ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ.
Основні правила української літературної вимови.
|
|
|
|
54
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ
Лексика української мови, її різновиди.
|
|
|
|
55
|
БУДОВА СЛОВА. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ
Значущі частини слова.
|
|
|
|
56
|
Основні способи словотвору.
Орфограми в префіксах і суфіксах.
|
|
|
|
57
|
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ
Іменник. Прикметник. Займенник. Числівник.
|
|
|
|
58
|
Дієслово, його особливі форми. Прислівник.
|
|
|
|
59-60
|
Букви н і нн у частинах мови. Не з
різними частинами мови. Дефісні написання.
|
2
|
|
|
61
|
Службові частини мови.
|
|
|
|
62
|
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ
Словосполучення і речення як синтаксичні одиниці. Члени речення і слова, граматично не зв’язані з членами речення (звертання, вставні слова і речення).
|
|
|
|
63
|
Способи передачі чужої мови.
|
|
|
|
64
|
Кома і крапка з комою в простому реченні. Розділові знаки при відокремлених означеннях і прикладках.
|
|
|
|
65
|
Розділові знаки при відокремлених додатках і обставинах.
|
|
|
|
66
|
Кома і крапка з комою в складних реченнях. Двокрапка у простому і складному реченнях. Тире у простому і складному реченнях.
|
|
|
|
67
|
Річний контрольний диктант
|
|
|
|
68
|
РЗМ №16. Твір - оповідання на самостійно вибрану тему.
|
|
|
|
69
|
Тематична контрольна робота №4 «Лінгвістика тексту. Узагальнення й систематизація вивченого в 5-9 класах»(тестування).
|
|
|
|
70
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|