|
Скачати 120.48 Kb.
|
Хихкотунка буква Х Тема. Звуки [х], [х’], букви Х,х. Мета: вчити читати, здійснюючи навчання грамоти аналітико-синтетичним способом, готувати базу для успішного оволодіння читанням доступних книжок; розвивати фонематичний слух дітей, забезпечити загальний розвиток учнів; виховувати в учнів почуття доброти, працелюбства, позитивного ставлення до навчальної діяльності, любов до природи. Обладнання: картинки з зображеннями: Хрюші, грибів, білочки, тхора, хору, таблиця «Приголосні звуки», стрічка «Алфавіт» Тип уроку: комбінований. Хід уроку І. Організаційний момент. - Сьогодні у нас на уроці присутні гості, повернімося до них і привітаємо їх хитком голови. - Я чекала на урок лише Хрюшу, дуже вже йому хотілося допомагати мені вести урок, але він із собою взяв ще двох друзів. Зараз вони займуть свої місця й разом з вами почнуть працювати. (На дошці малюнки з зображеннями лисичок, підосичників, боровиків, мухоморів.) Подумайте і скажіть: як одним словом можна назвати предмети, зображені на малюнках? (Це – гриби.) - А як називається кожен гриб? ІІ. Аналіз слова «гриби».
На дошці схеми:
ІІІ. Тема уроку. 1. Повідомлення теми уроку.
Проворная зверушка Живет в дупле-избушке. Целый день скок-поскок, Отыскала грибок, Нанизала на сучок, Заготовила впрок. (Білочка.)
Я мухомор, я людомор, червоний, наче помідор. Кашкет цяцькований, розлогий, а сам – стрункий і довгоногий. Серед урочища грибного не знайдеш красеня такого. - Та я отруйний, пам’ятай! Мене побачиш – обминай! 2. Словникова робота: урочище – бір – хвойний ліс. - Вимовимо всі разом слово «мухомор». - Подумайте і скажіть: про який звук у цьому слові ми ще не говорили? (Звук [х].) - А чи є цей звук у йменні Хрюша? - То ось чому до нас прийшов Хрюша й привів своїх друзів. Вони також хочуть все знати про звук [х] й букву х. Отже тема нашого уроку сьогодні й звучить так: «Звуки [х], [х’] і букви Х,х.» - Вимовимо ще раз слово «мухомор» і підрахуємо: в якому по порядку складі ми чуємо звук [х]? - Як ми вимовляємо звук [х]? - Що можна сказати про цей звук? (Він приголосний, твердий, глухий.) - Вимовимо ще раз цей звук і переконаємося, що ми правильно визначили його. - А як ми сміємося? (Хи-хи-хи.) Як вимовляємо звук [х] у цьому складі? - А як ми тихо сміємося, про себе? (Хі-хі-хі.) Як вимовляється звук [х’] у цьому складі? 3. Робота з таблицею «Приголосні звуки». - Отже, він може бути то м’яким, то твердим. Відкрийте книгу «Буквар» на стор. 94 - 95. Подивіться таблицю «Приголосні звуки» і знайдіть звуки [х] і [х’]. Переконаємося, що ми все зробили правильно. - А тепер погляньте на нашу стрічку й запам’ятайте, що у звука [х] немає пари. Фізкультхвилинка.
Загадаю вам загадку. Станьте всі ви на зарядку. Раз – листочки піднімаємо. Два – листочки загинаємо. Три – іще разок звернули. На чотири – розгорнули. Буква схована ось тут. Здогадались? Назовіть!
Хихкотунка буква Ха, Розсміялась: Ха-ха-ха!
Х – на ножиці так схожа, Ті, що все в роботі. Хочеш – пореш, Хочеш – шиєш, Хочеш – сам себе стрижеш. 4. Читання слів з дошки. На дошці записані слова: хлопавка, хом’як , хоровод. п П О В А М Третій Хрюша теж нам приготував сюрприз. Він пропонує нам прочитати слова з буквою х, заховані у траві. Х О Я Л Х Р А К О Д
ІV. Первинне закріплення.
Хом’як узимку, в холод лютий Не хоче мерзнуть ні хвилини. Хитрун! У холодну пору Хропе в хоромах під землею. (В.Лунін ) ( хом’як, (не) хоче, холод, хвилини, хитрун, холодну, хропе, хоромах.) V. Словникова робота. Хороми – житлове приміщення великого розміру. VI. Закріплення вміння читати слова з буквою х. (Самостійна робота.)
- Відкрийте «Буквар» на с. 94 а) - Прочитайте склади. б) - Прочитайте ті слова, в яких є буква х. Скільки таких слів? 2. Робота над загадкою. - Відгадайте загадку. На нашій кухні цілий рік Дід Мороз в кутку живе.
VII. Підсумок уроку.
Тема : Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. Мета : закріпити знання випадків додавання і віднімання з 1, 2; вміння складати та розв’язувати прямі та обернені задачі; повторити складові частини задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, пам'ять; виховувати уважність, культуру поведінки на вулиці, на дорозі. Обладнання : малюнки із зображенням казкових героїв ( Півник, Дюймовочка, Баба Яга, миші, Колобок, Лисичка), сиру, геометричних чоловічків, парасольок, картки-опори (склад задачі), кольорові олівці, зошит, ручка, підручник «Математика» 1 клас авт.М.В.Богданович. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Повідомлення теми уроку.
Не князівської породи, а ходить в короні, не їздок, а зі шпорами, не сторож, а рано будить. Хто це?
Приклади подано на картках ( мал. у вигляді листка) 2 + 1; 2 + 2; 3 + 1; 4 + 2; 5 + 1; 6 – 2; 8 – 1; 9 – 2. 9 – 1; (Діти працюють із касою, показуючи відповіді.)
Давним-давно числа записувалися по-іншому. В Єгипті, наприклад, числа першого десятка позначалися кількістю паличок: так, число 3 – ІІІ, число 5 – ІІІ/ ІІ , а число 10 – підковою – Ώ. Греки та слов’яни цифри позначали буквами, але, щоб не плутати їх зі звичайними буквами, над ними ставили знак : α – 1, β – 2. Запис числа декількома цифрами був прийнятий в Індії, потім його перейняли араби, а від арабів він уже перейшов до нас. Тому ми називаємо наші цифри арабськими.
Гра «З’єднай точки по порядку».
Робота над задачею.
Друга задача. На гілці сиділи три білочки. Дві білочки зіскочили з гілки. Скільки білочок залишилося сидіти на гілці? ) ІІІ. Фізкультхвилинка Вийшли мишки якось раз Глянути, який бо час. Раз, два, три, чотири – Мишеня торкнулось гирі. Враз роздався страшний дзвін, Мишенята геть у розгін.
Я від дідуся втік, Я від бабусі втік; У мене рум’яненький бік, А зовусь я … (Колобок.)
Робота з підручником. Самостійна робота. ( М.В.Богданович та ін. Математика 1, Київ: Освіта, 20 , с. 53 , № 4 ).
Геометричний матеріал.
Катруся Тарасик
Робота в парах.
(Перевірка фронтально.)
IV. Підсумок уроку. Оцінка роботи дітей на уроці. Як нагороду, діти отримують фігурки казкових героїв. |
ТЕМА: Animals. Тварини ЛО та з опорою на зразок; активізувавши вивчені букви англійського алфавіту формувати навички письма та техніки читання: співвідносити... |
Тема. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви Обладнання: плакат «Правильно сиди під час письма», комп’ютер, презентації фізкультхвилинок,картки з малюнками, малюнок сонечка,... |
Мета. Матеріал до уроку Тема. Звуки й голоси в природі; звуки рідної мови. Формування уміння читати слова правильно, читати речення і частини тексту виразно.... |
Подовження м'яких приголосних звуків і позначення їх на письмі Що цікавого помітили? (у другому стовпчику дві однакові букви, а звуки [л’] [с’] [н’] подовжені) |
Уроку Розвивати навички грамотного письма і вміння точно зіставляти звуки і букви, що їх позначають на письмі, творчу уяву, фантазію. Виховувати... |
До уроку, до уроку Мета: Повторити алфавіт, закріпити знання про звуки та букви. Виховувати у дітей любов до книги, як до джерела знань, формувати інтерес... |
І. Повторення вивченого про звуки і букви. Мова і мовлення. Текст Ще на початку зими діти зліпили в дворі снігову бабу. Була вона велика і трохи страшна, бо стояла з великою мітлою і насупленими... |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК-ГРА МЕТА: повторити і закріпити знання учнів про вивчені букви та звуки, удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, добирати... |
Тема: Подвоєні букви в словах іншомовного походження Мета: дати відомості про основні правила вживання подвоєних букв в іншомовних словах; формувати навички правильного правопису орфограм... |
Закріплення звука п, вивчення букви П. Аудіювання за віршем Л. Біленької Тема: Закріплення звука п, вивчення букви П. Аудіювання за віршем Л. Біленької |