Виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння, якими повинен володіти випускник “Магістр з менеджменту організацій” спеціалізації “Менеджмент


Скачати 324.2 Kb.
Назва Виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння, якими повинен володіти випускник “Магістр з менеджменту організацій” спеціалізації “Менеджмент
Сторінка 1/2
Дата 05.04.2013
Розмір 324.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2

СВО ТУП

Додаток А (Магістри)

Виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння, якими повинен володіти випускник “Магістр з менеджменту організацій” спеціалізації “Менеджмент»

Функція

Назва та номер типового завдання діяльності

Зміст і номер уміння


1


2


3


1. Плану-вальна

1.1. Систем-ний аналіз діяльності підприємств невиробничої сфери (торгівлі, туризму, побутового обслуговування)


1.1.1 3 використанням сучасник методик з позицій системного підходу проводити комплексний аналіз діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

1.1.2. Проводити системний аналіз макро- і мікросередовища торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг, моніторинг основних конкурентів на ринку, у тому числі на світовому.




1.2. Розроб-лення стратегічних напрямів розвитку тор-говельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

забезпечення конкурен­тоспромож-ності


1.2.1. На основі системного аналізу з урахуванням потенціалу організації та факторів зовнішнього середовища формулювати місію торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

1.2.2. Розробляти стратегічні цілі функціонування торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг в умовах конкуренції

1.2.3. На основі діагностики внутрішнього середовища торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг та аналізу факторів зовнішнього середовища розробляти стратегічні альтернативи розвитку організаційних систем, забезпечувати на стадії планування високий рівень збалансованості її складових елементів

1.2.4. За результатами маркетингових досліджень і моніторингу конкурентів визначати стратегію конкурентної переваги

1.2.5. Обирати оптимальну стратегію з урахуванням прийнятого рівня ризику

1.2.6. Аналізувати продуктивність праці та розробляти заходи щодо її підвищення




1.3. Планува-ння та прогнозу-вання діяльності торговель-ного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг (підрозділу)


1.3.1. Здійснювати сценарне бізнес-планування, використовуючи висновки аналізу діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг, маркетингові дослідження та стратегію розвитку

1.3.2. Використовуючи сучасні методики, проводити аналіз і розрахунок основних економічних показників діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг (підрозділу) з урахуванням інфляції та конвертованості національної валюти

1.3.3. На основі даних статистичної звітності та бухгалтерського обліку з основних господарських операцій оцінювати виробничо-економічний потенціал торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг (підрозділу), розраховувати обсяги діяльності та динаміку розвитку, здійснювати довгостроковий прогноз

1.3.4. За сучасними методиками здійснювати фінансове планування діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг з урахуванням галузевих особливостей і макроекономічних прогнозів; формувати та здійснювати податкову політику підприємства, забезпечувати відтворення та зростання капіталу

1.3.5. 3 урахуванням особливостей використання натуральних та фінансових показ­ників у галузях торгівлі, туризму та побутових послуг на підставі маркетингового підходу формувати програми діяль­ності (надання послуг продажу товарів, обслуговування), обґрунтовувати вибір найбільш економічних форм організації надання послуг.

1.3.6. Планувати систему заходів по забезпеченню необхідної якості туристичних та побутових послуг, обслуговування покупців

1.3.7.Провадити багатоваріантні розрахунки цін на продукцію та послуги, формувати цінову політику

1.3.8. Планувати розвиток торговельної мережі (територіальне розміщення пунктів продажу).

1.3.9. Оцінювати та формувати інвестиційний портфель торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

1.3.10. Формувати програми соціального розвитку торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг




1.4. Планува-ння потреби торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг у ресурсах (матеріальних, фінан­сових, трудових)


1.4.1. На основі сучасних методик визначати ефективність використання ресурсів, обґрунтовувати шляхи їх заощадження

1.4.2. 3 використанням сучасних методик і економіко-математичних моделей планувати потреби торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг у матеріальних, фінансових та трудових ресурсах, визначати постачальників.




1.5. Розроблення та впровадження нововведень

1.5.1. Розробляти інновації (нові технології, нова продукція, організаційні зміни) на основі аналізу ринкових тенденцій і змін макросередовища торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

1.5.2. Використовуючи методи прогнозування, розробляти ідеї нових продуктів (послуг) відповідно до попиту споживачів.

1.5.3. Здійснювати моніторинг інновацій, розраховувати ефективність проектів, виконувати економічне оцінювання нововведень

1.5.4. Розраховувати потребу в інноваційних інвестиціях, здійснювати заходи по впровадженню економічно обґрунтованих інновацій

1.5.5. Підтримувати раціоналізаторські та новаторські пропозиції працівників

1.5.6. Розробляти та здійснювати заходи з подолання опору інноваціям




1.6. Прогнозу-вання динаміки попиту на послуги


1.6.1. Розробляти план маркетингових досліджень і здійснювати маркетингові дослідження у галузі торгівлі, туризму, побутових послуг з метою визначення сегмента ринку, потенційних споживачів, їх поведінкових особливостей та мотивації попиту, мережі збуту, комунікаційних заходів

1.6.2. Обґрунтовувати варіанти цінової політики в умовах змін попиту

1.6.3. .Аналізувати та прогнозувати основні кон'юнктуроутворюючі фактори потенційних ринків збуту, виявляти нових споживачів

1.6.4. Розраховувати місткість ринку, прогнозувати попит на продукцію та послуги





1.7. Формува-ння оптима-льного асортименту продукції (послуг)

1.7.1. За матеріалами маркетингових досліджень визначати позицію торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг на ринку, обирати свій сегмент.

1.7.2. 3 урахуванням особливостей використання натуральних та фінансових показників у галузях торгівлі, туризму, побутових послуг на підставі маркетингового підходу формувати програми надання послуг.

1.7.3. Досліджуючи і прогнозуючи вплив факторів сезонності, коригувати відповідні зміни обсягів, асортименту, сезонних цін

1.7.4. Аналізувати, планувати та прогнозувати обсяг реалізації товарів та послуг




1.8. Планува-ння особистої роботи


1.8.1. На основі аналізу використання робочого часу складати плани особистої роботи, планувати час як ресурс.

1.8.2. На основі самооцінки своїх ділових та професійних навичок складати плани самовдосконалення та особистого розвитку.

1.8.3. Планувати свою ділову кар’єру.


2. Орга­ніза­ційна


2.1. Поєднання усіх видів ресур­сів, організову­вання колектив­ної праці по до­сягненню місії торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

2.1.1. Підтримувати раціональну структуру та збалансованість поєднання усіх ресур­сів торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг (підрозділу)

2.1.2. Розробляти та впроваджувати раціональні форми організації праці та обслуговування клієнтів.

2.1.3. На основі використання раціональних форм і методів організації праці забезпе­чувати виконання основних операцій по перетворенню ресурсів у продукцію.

2.1.4. Синхронізувати зусилля, розподіляти діяльність у часі та просторі, забезпе­чувати упорядкованість організаційної системи, підтримання її у стані динамічного розвитку й адаптації

2.1.5. Забезпечувати безпеку та ризикозахищеність діяльності




2.2. Організація та раціоналізація робочих місць


2.2.1. За результатами оцінки й атестації робочих місць розробляти раціональні схеми Їх планування та організації

2.2.2. Впроваджувати передовий досвід оснащення робочих місць та їх обслуговування

2.2.3. Створювати ділянки, служби та підрозділи з урахуванням масштабів діяльності та ротації працівників




2.3. Організація процесів управління

2.3.1. Використовуючи принципи та методи організації управлінської праці, вміти ефективно розподіляти повноваження в структурі апарату управління торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

2.3.2. На базі інформації про можливості підлеглих здійснювати делегування повноважень.

2.3.3. Виходячи з групових норм та статусу членів групи, організовувати виконання функціонально пов'язаних дій та поєднання зусиль членів групи





2.4. Прийняття управлінських рішень

2.4.1. Використовуючи різні джерела інформації, формувати інформаційне забезпечення управління торговельним підприємством, туристичною агенцією, підприємством з надання побутових послуг.

2.4.2. Формулювати економічне поставлення задач, брати участь у розробленні алго­ритмів і програм

2.4.3. Ефективно використовуючи можливості автоматизованого робочого місця, оперативно переробляти значні масиви різної інформації, провадити діагностику управлінської ситуації в умовах обмеженості часу

2.4.4. На основі інформаційного забезпечення та комп'ютерних технологій розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень.

2.4.5. Виходячи з критеріїв соціально-економічної ефективності та екологічної безпеки на основі наукових методів і моделей оцінювати альтернативи, обґрунтовувати і здійснювати вибір оптимальної альтернативи

2.4.6. На основі сучасного програмного забезпечення використовувати ЕОМ для оптимізації рішень

2.4.7. Слідкуючи за змінами у законодавстві, орієнтуватися у нормативних актах, забезпечувати правомочність діяльності

2.4.8. Забезпечувати участь працівників усіх рівнів у прийманні рішень



2.5. Організація реалізації

управлінських рішень


2.5.1. Структурувати завдання відповідно до чисельності виконавців, визначати черговість робіт, розраховувати термін їх виконання, складати план заходів реалізації рішення

2.5.2. Добирати виконавців відповідно до їх кваліфікації та ділових рис та організовувати їх діяльність по виконанню рішення, провадити інструктування виконавців

2.5.3. Регламентувати та нормувати роботу конкретного виконавця управлінського рішення

2.5.4. Будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією та зворотного зв'язку




2.6. Організація антикризового управління торговельним підприєм-ством, туристичною агенцією, підприєм-ством з надання побутових послуг

2.6.1. 3 урахуванням стартових можливостей і спеціалізації обирати ефективну правову форму господарювання

2.6.2. Згідно з чинним законодавством складати засновницькі документи, створювати та реєструвати підприємства невиробничої сфери з урахуванням особливостей різних організаційних форм та форм власності

2.6.3. Ідентифікувати та аналізувати можливий вплив факторів ризику та виявляти симптоми кризових ситуацій

2.6.4. Розробляти та впроваджувати запобіжні заходи щодо потенційних кризових ситуацій у діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

2.6.5. Забезпечувати своєчасну реконструкцію портфеля фінансових інвестицій та ефективні форми реінвестування капіталу

2.6.6. Створювати системи комунікацій, що відповідають кризовим ситуаціям, долати опір підлеглих у кризових ситуаціях

2.6.7. Розробляти заходи з подолання криз у діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг, впроваджувати санаційні заходи




2.7. Організація ділових контактів підприємства невиробничої сфери із зовнішнім середовищем

2.7.1. Визначити вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг, адаптувати підприємство до швидкозмінного зовнішнього середовища

2.7.2. Використовуючи нормативно-правові інструменти, на основі дослідження факторів прямої і непрямої дії організовувати співпрацю підприємства із суб'єктами зовнішнього середовища

2.7.3. Встановлювати, підтримувати та розвивати плідні ділові стосунки з іншими організаціями

2.7.4. Забезпечувати захист інтересів підприємства у системі корпоративного бізнесу




2.8. Управління якістю та конкуренто­спроможністю послуг


2.8.1. Організовувати розроблення програми забезпечення якості послуг, впроваджувати наукові методи управління якістю обслуговування

2.8.2. Формувати банк стандартів, стежити за змінами у них.

2.8.3. Організовувати порівняльно-аналітичний моніторинг споживчої якості про­дукції та послуг конкурентів, дослідження реакції споживачів на якість продукції та послуг

2.8.4. На основі маркетингового підходу вносити рекомендації з введення нових чи зміни існуючих вимог до якості




2.9. Забезпечення захисту прав споживачів


2.9.1. Згідно з чинним законодавством та на основі стандартів підтримувати на належному рівні якість продукції та послуг, захищати споживача від неякісної продукції (послуг).

2.9.2. Співпрацювати з державними та громадськими інституціями, які забезпечують захист прав споживачів.




2.10. Забезпе­чення охорони

праці та техніки безпеки


2.10.1. Дотримуватися правових норм, галузевих регламентуючих нормативів охорони праці.

2.10.2. Розробляти заходи щодо покращання умов праці, запобігання професійним захворюванням і виробничому травматизму

2.10.3. Провадити інструктування підлеглих з техніки безпеки, забезпечувати навчання персоналу з питань охорони праці, техніки безпеки




2.11. Забезпе­чення соціаль­ного захисту працівників


2.11.1. Дотримуватися чинного законодавства щодо соціальних гарантій працівникам

2.11.2. Брати участь у розробленні додаткових соціальних гарантій організації, у підготовці колективного договору

2.11.3. Провадити переговори між роботодавцями та працівниками щодо укладання колективного договору

2.11.4. Конструктивно взаємодіяти з профспілками





2.12.Розроблення раціона-льних форм організації управління підприємствами невиробничої сфери


2.12.1. Аналізувати діючі організаційні структури управління

2.12.2. Збалансовувати відповідальність та повноваження, визначати та формувати центри відповідальності

2.12.3. На основі розподілу повноважень та відповідальності між ланками та рівнями проектувати організаційні структури управління

2.12.4. Складати посадові інструкції та положення про структурні підрозділи

2.12.5. Вдосконалювати організаційні та технологічні взаємозв'язки між підрозділами та службами торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг, механізм їх координації.

2.12.6. Делегувати повноваження, розподіляти права, відповідальність та обов'язки між виконавцями




2.13. Здійснення комерційної діяльності



2.13.1. За допомогою маркетингових досліджень і рекламної діяльності формувати попит на продукцію торговельного підприємства, послуги туристичної агенції, підприємства побутового обслуговування, здійснювати маркетингову політику просування продукції та послуг на ринку

2.13.2. На основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів, аналізу ефективності господарських зв'язків з урахуванням територіального розміщення продуктивних сил, приймати рішення щодо каналів реалізації продукції торговельного підприємства, надання туристичних та побутових послуг підприємствами відповідного профілю.

2.13.3. За сучасними методиками визначати, розраховувати й аналізувати комерційні ризики

2.13.4. Здійснювати ринкове коригування цін

2.13.5. Обирати оптимальні маркетингові комунікації

2.13.6. Укладати угоди з постачальниками та споживачами

2.13.7. Організовувати рекламну діяльність, стимулювати збут




2.15. Співпраця з банками та іншими кредитно-фінансовими уста­новами

2.15.1. Відповідно до регламентуючих документів здійснювати співпрацю з банками, страховими компаніями та іншими кредитно-фінансовими установами

2.15.2. Забезпечувати своєчасне виконання зобов'язань перед державним бюджетом





2.16. Раціона-льна організація управлінської праці

2.16.1. Аналізувати витрати робочого часу, визначати пріоритетність видів діяльності, складати реалістичні гнучкі плани особистої роботи.

2.16.2. На основі планування робочого часу здійснювати раціональну організацію управлінської праці .

2.16.3. Організовувати й обладнувати робочі місця апарату управління.

2.16.4. Працювати з фіксованою інформацією, з довідковою літературою, складати тексти доповідей, виступів, статей.

2.16.5. Готувати та проводити наради та збори, здійснювати усі інші види управлінської діяльності; вести приймання відвідувачів.

2.16.6. За допомогою технічних засобів зв'язку, безпосереднього спілкування підтримувати ділові контакти, вести ділову бесіду із закордонними партнерами, у тому числі й однією з іноземних мов. 2.16.7. Співпрацювати з секретарем.




2.17. Управлі-ння персоналом торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

Згідно з трудовим законодавством:

2.17.1. Взаємодіяти з державними службами зайнятості, здійснювати добір, наймання кадрів, провадити співбесіду з претендентами, їх тестування

2.17.2. Здійснювати заходи щодо ефективної адаптації працівників

2.17.3. Застосовувати різні методи оцінювання персоналу, розробляти плани розвитку персоналупідприємства невиробничої сфери, формувати резерв

2.17.4. Провадити вивільнення кадрів підприємства(підрозділу)

2.17.5. Провадити облік кадрів на підприємстві, розраховувати структуру колективу та його чисельність

2.17.6. Аналізувати плинність кадрів, розробляти та впроваджувати заходи щодо стабілізації колективу

2.17.7. Забезпечувати високий рівень трудової, виробничої дисципліни, провадити виховну роботу в колективі

2.17.8. Зміцнювати та ефективно використовувати кваліфікаційний потенціал підприємства (підрозділу)




2.18. Форму­вання колективу та керівництво ним


2.18.1. Дати психолого-педагогічну характеристику особистості 2.18.2. 3 урахуванням індивідуальних особливостей виконавців, групової поведінки, сумісності добирати склад колективів

2.13.3. Підтримувати на оптимальному рівні кількісне співвідношення між працівни­ками з урахуванням їх психологічної сумісності для регулювання групових стосунків всередині колективу

2.18.4. Створювати та підтримувати соціально-економічні відносини між членами трудового колективу на правовій основі та демократичних принципах, формувати відчуття єдиної команди, рахуватися з думкою підлеглих

2.18.5. Формувати особистий авторитет, підтримувати авторитет колег та підлеглих

2.18.6. Організовувати роботу щодо піднесення кваліфікаційного рівня працівників, їх службового просування

2.18.7. Аналізувати неформальні стосунки у колективі, співпрацювати з неформаль­ними лідерами, усувати деструктивне лідерство

2.18.8. Застосовувати різні засоби керівництва: інформування, індивідуальну бесіду, обговорення, визнання, критику, осудження 2.18.9. Гармонійно поєднувати індивідуальні, групові та масові форми виховної роботи, застосовувати методи навчання, створення орієнтуючих умов та особистого прикладу





2.19. Генеру-вання влади


2.19.1. Повною мірою використовувати свої повноваження та владу, різні засоби впливу на підлеглих, підтримувати розумний баланс влади

2.19.2. Поєднувати офіційні повноваження та особистий авторитет, формувати власний гнучкий стиль керівництв




2.20. Форму­вання та розвиток організаційної культури


2.20.1. Дотримуватися етики управлінської діяльності, вдосконалювати стиль і мето­ди керівництва персоналом

2.20.2. Створювати умови для підвищення культури працівників, підтримувати внут­рішній потенціал оновлення, сприяти безперервному навчанню працівників, створювати умови для їх самовдосконалення

2.20.3. Забезпечувати культуру процесів управління (прогресивної технології, раціо­нальної організації праці, ділового спілкування, діловодства тощо)

2.20.4. Організовувати та підтримувати культуру умов праці (трудового середовища та робочих місць)

2.20.5. Забезпечувати ідентифікацію працівників з організаційною культурою




2.21. Форму­вання іміджу організації

2.21.1. Виявляти та досліджувати образ організації серед основних контактних аудиторій, створювати та підтримувати високу репутацію організації

2.21.2. Організовувати участь у благодійній та спонсорській діяльності

2.21.3. Організовувати зв'язки з громадськістю, із засобами масової інформації




2.22. Організація діловодства

2.22.1. Використовуючи оргтехніку, обладнання автоматизованого робочого місця, документально оформляти управлінські рішення, вести кореспонденцію

2.22.2. Розраховувати ефективність використання оргтехніки та потреби в ній

2.22.3. Формувати систему документів-регламентів регулювання організаційних відносин

2.22.4. Провадити розгляд пошти, працювати із заявами та скаргами громадян

2.22.5. Раціонально організовувати та вести власний архів

2.22.6. Розробляти заходи по вдосконаленню системи документообігу, організовувати раціональний рух документів в організації

2.22.7. Документально оформлювати усі процеси менеджменту персоналу

3. Мо­тива­ційна


3.1.Розроблення ефективних систем мотивації та оплати праці


3.1.1. Забезпечувати узгодження інтересів працівників з інтересами організації

3.1.2. Визначати потреби працівників, використовуючи індивідуальний підхід, розробляти і впроваджувати комплексні сучасні багатоаспектні мотиваційні заходи

3.1.3. Створювати умови для трудової самореалізації співробітників

3.1.4. Використовуючи індивідуальний підхід, добирати та застосовувати різні стимули у їх взаємозв'язку

3.1.5. Визначати ефективність використання діючих форм і систем заробітної плати, матеріального стимулювання, готувати пропозиції щодо їх удосконалення



3.2. Створення сприятливого соціально-психологіч-ного клімату в колективі

3.2.1: За допомогою психологічних методів управління регулювати міжособові стосунки між членами трудового колективу

3.2.2, Впорядкувати та гармонізувати соціальні стосунки нормами (формувати та під­тримувати традиції, обряди, ритуали)

3.2.3. Сприяти розвитку творчого потенціалу працівників, заохочувати за новаторські ідеї

3.2.4. Використовувати методи пропаганди й агітації у поширенні економічних, пра­вових, естетичних та інших знань

3.2.5. Запобігати стресу, використовувати соціально-припустимі способи його зняття

3.2.6. Володіти методами збирання соціальної інформації (спостереження, аналіз до­кументації, опитування, тестування, соціометрія та ін.) і методами кількісної та якісної обробки даних (математичні, статистичні та ін.)

4. Конт­рольна



4.1.Контролю­вання забез­печеності ресур­сами, додержання технології вироб­ництва

торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

4.1.1. На основі технології товароруху, здійснювати контроль операцій процесу продажу продукції торговельного підприємства; на основі технології надання туристичних та побутових послуг здійснювати контроль за процесом обслуговування клієнтів (споживачів).

4.1.2. Вести контроль реалізації продукції (послуг), контролювати ефективність діяльності на ринку.

4.1.3. Контролювати рівень товарних запасів торговельного підприємства, своєчасне поповнення ресурсів

4.1.4. Здійснювати контроль за витратами та збитками організаційного формування, контролювати фінансову конкурентоспроможність торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

4.1.5. Провадити моніторинг виконання угод з постачальниками та споживачами, у тому числі із закордонними

4.1.6. Контролювати збереженість матеріальних цінностей




4.2. Контроль виконання управлінських рішень

4.2.1. Використовуючи принципи зворотного зв'язку, контролювати ефективність дій виконавців управлінських рішень

4.2.2. Використовуючи методи лінійного контролю, оцінювати результати виконання управлінських рішень




4.3. Контролю­вання охорони праці та техніки безпеки


4.3.1. Контролювати наявність інструктивно-методичної документації з охорони пра­ці та забезпечення нею кожного робочого місця

4.3.2. Забезпечувати попередній і поточний контроль охорони праці та техніки безпеки




4.4. Контролю­вання якості продукції (послуг)


4.4.1. Забезпечувати контроль системи підтримки якості продукції (послуг)

4.4.2. Згідно з нормативною документацією обирати методи та визначати періодич­ність контролю якості продукції (послуг).

4.4.3. Забезпечувати проведення причинно-наслідкового аналізу рекламацій




4.5. Забезпе­чення дотри­мання норм природоохо­ронного

4.5.1. Використовуючи норми природоохоронного законодавства, контролювати стан навколишнього середовища; захист довкілля від забруднення

4.5.2. Впроваджувати ресурсозберігаючі заходи


4.6.Оцінювання та контроль вико­нання рішень, підтримання виконавської

дисципліни

4.6.1. Одночасно контролювати кілька напрямів діяльності, оперативно реагувати на відхилення

4.6.2. Формувати механізм оцінки суб'єктів діяльності, систематично здійснювати процедури ефективного, об'єктивного, комплексного оцінювання результативності трудової діяльності

4.6.3. Заохочувати підлеглих до розвитку самоконтролю та самодисципліни

4.6.4. Розробляти та контролювати виконання правил внутрішнього розпорядку організації

4.6.5. На основі трудового законодавства здійснювати дисциплінарний вплив на порушників




4.7. Контроль усіх видів розрахунків

4.7.1. Контролювати правильність встановлення цін

4.7.2. Контролювати своєчасність здійснення розрахунків і надходження платежів, оформлення фінансово-розрахункових і банківських операцій




4.8. Звітування про діяльність

торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

4.8.1. Організовувати облік та звітність на підприємстві (підрозділі)

4.8.2. Складати первинну бухгалтерську та статистичну звітність за результатами роботи торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг.

4.8.3. Складати довідки та звітність з усіх напрямів діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

4.8.4. Приймати звіти підлеглих, опрацьовувати первинну звітність, підводити підсумки та аналізувати результати роботи підприємства (підрозділу)


5. Коор­дина­ційна

5.1. Узгоджене використання усіх видів ресурсів; регулювання технологічних процесів

.1.1. Збалансовувати узгоджене надходження та ефективне використання всіх ресурсів у часі та просторі, здійснювати маневрування всіма видами ресурсів

5.1.2. На основі технології товароруху оперативно регулювати та диспетчеризувати операції забезпечення товарами торговельного підприємства

5.1.3. Здійснювати стабілізаційний вплив, усувати відхилення у діяльності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг (підрозділу)

5.1.4. Провадити оперативні наради




5.2. Управління конфліктами

5.2.1. Діагностувати та аналізувати конфліктні ситуації, запобігати їх переростанню у конфлікт, своєчасно нейтралізовувати конфліктні ситуації, використовувати відповідні структурні та особистісні методи управління конфліктами

5.2.2. 3 урахуванням соціальної справедливості регулювати задоволення заявок пра­цівників на соціальне обслуговування, розподіл матеріальних і нематеріальних благ

5.2.3. Інтерпретувати психічні стани та частково керувати ними

5.2.4. Застосовувати стиль лідерства, який відповідає вимогам ситуації



5.3.Регулюван-ня поведінки персоналу в процесі діяль­ності торговельного підприємства, туристичної агенції, підприємства з надання побутових послуг

5.3.І. На основі розроблених та затверджених планових завдань координувати діяль­ність персоналу в процесі реалізації продукції, надання послуг

5.3.2. Використовуючи організаційно-соціальні правила, точні установки, коорди­нувати діяльність груп




5.4. Відміна та коригування існу­ючих стандартів та нормативів, що використовую-ть­ся в процесі управління

5.4.1. На основі аналітичної інформації про використання стандартів та нормативів, замінювати або відмінювати регламенти, що не відповідають дійсності

5.4.2. Використовуючи аналітичну інформацію про виконання умов стандартів та норм, спрощувати дії стандартів


6. Дос-лідни-цька


6.1. Участь у організації наукового дослідження


6.1.1. Брати участь у формуванні філософії, методології, логіки, принципів об'єктивності наукового пошуку

6.1.2. Формулювати гіпотезу, мету, завдання дослідження в рамках загального наукового процесу.

6.1.3. Планувати процес і складати календарний план дослідження

6.1.4. Аналізувати фінансове, матеріально-ресурсне, кадрове, психологічне забезпечення процесу наукових досліджень

6.1.5. Брати участь у формуванні цільових наукових та інноваційних груп, управлінні та ефективному використанні їх потенціалу




6.2. Проведення наукових досліджень

6.2.1. Добирати літературні джерела, вести аналітичний пошук й узагальнення інформаційного блоку досліджень, складати реферат та літературний огляд

6.2.2. Використовувати загальнонаукові та специфічні методи збирання первинної інформації

6.2.3. Добирати і застосовувати різноманітні типи наукових методів обробки інформації, здійснювати обробку і аналітичну інтерпретацію інформації, узагальнювати результати дослідження

6.2.4. Застосувати сучасні методи та технічні можливості оформлення результатів досліджень, складати наукові звіти., готувати наукові публікації




6.3. Участь у впровадженні результатів наукових досліджень

6.3.1. Використовуючи дані наукових досліджень розробляти методики та методичні рекомендації щодо впровадження результатів наукових досліджень

6.3.2. Оформляти настанови для користувачів розроблених методик

6.3.3. Складати план реалізації результатів наукових досліджень та формувати колектив виконавців

6.3.4. Аналізувати результати реалізації наукових досліджень та оцінювати їх ефективність

6.3.5. Обґрунтовувати економічну ефективність впровадження наукових досліджень та проводити відповідний контролінг




6.4. Здійснення консультаційної діяльності.

6.4.1. Визначати цілі і задачі консультування, потребу у внутрішньому або зовнішньому консультуванні, розробляти технічне завдання консультанту.

6.4.2. Використовуючи основні методологічні підходи (екпертне, проектне і процесне консультування), обирати відповідну технологію консультування.

6.4.3. Використовуючи відповідний методичний інструментарій консультування, забезпечувати його якість, результативність і ефективність.

6.4.4. 3 урахуванням особливостей консультаційних послуг, використовувати різноманітні методи ціноутворення і форми оплати консультантів.

6.4.5. Дотримуватися професійної етики консультанта, формувати плідні консультант-клієнтні відносини

7. Ос­вітня


7.1. Навчання персоналу


7.1.1. Створювати сприятливі умови для навчання та розвитку персоналу організації, виявляти та оцінювати індивідуальні потреби працівників у навчанні, розробляти проекти планів підготовки та підвищення кваліфікації кадрів

7.1.2. Забезпечувати зацікавленість працівників у навчанні та підвищенні кваліфікації

7.1.3. Приймати безпосередню участь в організації різних форм навчання на виробництві, добирати викладачів та інструкторів

7.1.4. Обирати оптимальні види та форми навчання на підприємстві: консультування, навчання на досвіді, участь в управлінні, делегування повноважень і т.ін.

7. 1.5. Складати кошторис витрат на розвиток кадрів, контролювати правильність використання коштів




7.2. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у закладах освіти

.2.1. Забезпечуючи взаємоузгодженість і взаємозв'язок всіх складових, на підставі державних стандартів освіти відповідного рівня розробляти повний науково-методичний комплекс спеціальності (НМКС).

7.2.2. Забезпечуючи взаємоузгодженість і взаємозв'язок всіх складових, на підставі НМКС розробляти повний науково-методичний комплекс дисциплін (НМКД) управлінського циклу для всіх форм навчання.

7.2.3. Добирати і залучати з різноманітних джерел інформаційні ресурси навчального процесу і здійснювати його комп'ютерну підтримку.




7.3. Здійснення

процесу викладання

7.3.1. Самостійно виконувати такі види педагогічного навантаження: проведення практичних та семінарських занять, керівництво практикою та курсовими роботами, випускними роботами бакалаврів; консультування з завдань самостійної роботи, здійснення поточної атестації, проведення заліків.

7.3.2.Під керівництвом провідного викладача готувати лекції, брати участь у екзаменах, у керівництві дипломними роботами

7.3.3. Враховуючи особливості контингенту та специфіку дисциплін, добирати та використовувати передові прийоми, різноманітні дидактичні методи та інтенсивні технології викладання.

7.3.4.Забезпечувати виховання та навчання як єдиний цілісний педагогічний процес здійснювати формування професійної культури сучасних спеціалістів.




7.4. Контролю-вання процесу і результатів освітньої діяльності

7.4.1 Контролювати систематичність і якість проведення занять, виконання навчальних планів і програм.

7.4.2. Здійснювати поточний, рубіжний та підсумковий контроль наслідків навчально-пізнавальної діяльності

7.4.3. Аналізувати якісні показники результатів навчання та його ефективності
  1   2

Схожі:

Виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння, якими повинен...
Вищого навчального закладу з кваліфікацією “Менеджер-економіст”, “Менеджер у галузі діяльності”
ПИТАННЯ НА ДЕРЖАВНИЙ ІСПИТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ”
Дати визначення стратегічному менеджменту. Визначити сферу діяльності стратегічного менеджменту у малому, середньому та великому...
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ
Опорний конспект лекцій для студентів кооперативних вузів спеціальностей: 0502. 01 “Менеджмент організацій”, 0502. 06 “Менеджмент...
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ
Опорний конспект лекцій для студентів кооперативних вузів спеціальностей: 0502. 01 “Менеджмент організацій”, 0502. 06 “Менеджмент...
Програма "Основи кадрового менеджменту" для професії "Офіс-адміністратор"
Сутність менеджменту персоналу й напрямки його розвитку. Менеджмент персоналу як суб’єктивне соціальне явище та сфера професійної...
ТЕМА Поняття і сутність менеджменту Обгрунтуйте необхідність існування...
...
ПИТАННЯ НА ДЕРЖАВНИЙ ІСПИТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ”
Визначити сферу діяльності стратегічного менеджменту у малому, середньому та великому бізнесі
Будь-який фахівець незалежно від галузі в професійній діяльності...
Але підкоряючись об’єктивній спеціалізації, за станом власного характеру, досвіду, особистої вдачі, окремі функції здійснює більш...
Рецензія На посібник О. В. Комаровського
Менеджмент соціокультурної діяльності”, „Менеджмент організацій”,які вивчають дисципліну
1. ЗЕД та її роль у розвитку національної економіки
Менеджмент організацій” і 050207 “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка