Будь-який фахівець незалежно від галузі в професійній діяльності здійснює усі нормативні функції притамання менеджменту але на одноосібному рівні і не завжди


Скачати 132.48 Kb.
Назва Будь-який фахівець незалежно від галузі в професійній діяльності здійснює усі нормативні функції притамання менеджменту але на одноосібному рівні і не завжди
Дата 16.03.2013
Розмір 132.48 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Будь-який фахівець незалежно від галузі в професійній діяльності здійснює усі нормативні функції притамання менеджменту але на одноосібному рівні і не завжди свідомо. Але підкоряючись об’єктивній спеціалізації, за станом власного характеру, досвіду, особистої вдачі, окремі функції здійснює більш ефективно ніж інші.

Логіка здорового глузду підказує доречність обрання однієї функції ключової для обраного виду діяльності, а виконання решти функцій делегувати іншим найманим працівникам, купувати у інших спецалістів.

Здійсніть вибір і копіювання обраної функції, яка буде ключової Вашого проекту .
Додаток 2

Виробничі функції, типові компетентності
за кваліфікацією ", "Менеджер у галузі діяльності"



Назва та номер типового завдання діяльності


Зміст і номер уміння (компетентності)

Функція ПЛАНУВАННЯ

1

2

1.1. Системний аналіз діяльності організації

1.1.1. З використанням сучасник методик з позицій системного підходу проводити комплексний аналіз діяльності організації

1.1.2. Проводити системний аналіз макро- і мікросередовища організації, моніторинг основних конкурентів на ринку, у тому числі на світовому

1.2. Розроблення стратегічних напрямів розвитку організації, забезпечення конкурентоспроможності

1.2.1. На основі системного аналізу з урахуванням потенціалу організації та факторів зовнішнього середовища формулювати місію організації

  1. Розробляти стратегічні цілі функціонування організаційних систем в умова конкуренції

1.2.3. На основі діагностики внутрішнього середовища організації та аналізу факторів зовнішнього середовища розробляти стратегічні альтернативи розвитку організаційних систем, забезпечувати на стадії планування високий рівень збалансованості її складових елементів

1.2.4. За результатами маркетингових досліджень і моніторингу конкурентів визначати стратегію конкурентної переваги

1.2.5. Обирати оптимальну стратегію з урахуванням прийнятного рівня ризику

1.2.6. Аналізувати продуктивність праці та розробляти заходи щодо її підвищення


1.3. Планування та прогнозування діяльності орга-нізації (підрозділу)

1.3.1. Здійснювати сценарне бізнес-планування, використовуючи висновки аналізу діяльності організації, маркетингові дослідження та стратегію розвитку

1.3.2. Використовуючи сучасні методики, проводити аналіз і розрахунок основних економічних показників діяльності підприємства (підрозділу) з урахуванням інфляції та конвертованості національної валюти

1.3.3. На основі даних статистичної звітності та бухгалтерського обліку з основних господарських операцій оцінювати виробничо-економічний потенціал підприємства (підрозділу), розраховувати обсяги діяльності та динаміку розвитку, здійснювати довгостроковий прогноз

1.3.4. За сучасними методиками здійснювати фінансове планування діяльності з урахуванням галузевих особливостей і макроекономічних прогнозів; формувати та здійснювати податкову політику підприємства, забезпечувати відтворення та зростання капіталу

1.3.5. З урахуванням особливостей використання натуральних та фінансових показників у різних галузях на підставі маркетингового підходу формувати програми діяльності (виробництва, обслуговування, реалізації тощо), обґрунтовувати вибір найбільш економічних форм організації виробництва товарів (надання послуг)

1.3.6. Планувати систему заходів по забезпеченню необхідної якості продукції

1.3.7. Провадити багатоваріантні розрахунки цін на продукцію, формувати цінову політику

1.3.8. Оцінювати та формувати інвестиційний портфель підприємства

1.3.9. Формувати програми соціального розвитку організації

1.4. Планування потреби у ре-сурсах (мате-ріальних, фінан-сових, трудових)

1.4.1. На основі сучасних методик визначати ефективність використання ресурсів, обґрунтовувати шляхи їх заощадження

1.4.2. З використанням сучасних методик і економіко-математичних моделей планувати потреби у матеріальних, фінансових та трудових ресурсах, визначати постачальників

1.5. Розроблення та впровадження нововведень

1.5.1. Розробляти інновації (нові технології, нова продукція, організаційні зміни) на основі аналізу ринкових тенденцій і змін макросередовища

1.5.2. Використовуючи методи прогнозування, розробляти ідеї нових продуктів (товарів або послуг) відповідно до попиту споживачів

1.5.3. Здійснювати моніторинг інновацій, розраховувати ефективність проектів, виконувати економічне оцінювання нововведень

1.5.4. Розраховувати потребу в інноваційних інвестиціях, здійснювати заходи по впровадженню економічно обгрунтованих інновацій

1.5.5. Підтримувати раціоналізаторські та новаторські пропозиції працівників

1.5.6. Розробляти та здійснювати заходи з подолання опору інноваціям

1.6. Прогнозу-вання динаміки попиту

1.6.1. Розробляти план маркетингових досліджень і здійснювати маркетингові дослідження у своїй галузі з метою визначення сегмента ринку, потенційних споживачів, їх поведінкових особливостей та мотивації попиту, мережі збуту, комунікаційних заходів

1.6.2. Обґрунтовувати варіанти цінової політики в умовах змін попиту

1.6.3. Аналізувати та прогнозувати основні кон’юнктуроутворюючі фактори потенційних ринків збуту, виявляти нових споживачів

1.6.4. Розраховувати місткість ринку, прогнозувати попит на продукцію

1.7. Формування оптимального асортименту продукції

1.7.1. За матеріалами маркетингових досліджень визначати позицію організації на ринку, обирати свій сегмент

1.7.2. З урахуванням особливостей використання натуральних та фінансових показників у різних галузях на підставі маркетингового підходу формувати програми виробництва (реалізації)

1.7.3. Досліджуючи і прогнозуючи вплив факторів сезонності, корегувати відповідні зміни обсягів, асортименту, сезонних цін

1.7.4. Аналізувати, планувати та прогнозувати обсяг реалізації продукції на різні періоди

1.8. Планування особистої роботи

1.8.1. На основі аналізу використання робочого часу складати плани особистої роботи, планувати час як ресурс




Найменування та номер типового завдання

Функція ОРГАНІЗАЦІЙНА

Зміст і номер уміння

2.1. Поєднання усіх видів ресурсів, Організація колективної праці

2.1.1. Підтримувати раціональну структуру і збалансованість використання матеріальних і трудових ресурсів

2.1.2. На основі використання раціональних форм і методів організації праці забезпечувати виконання операцій з Перетворення ресурсів у продукцію

2.1.3. Забезпечувати безпеку і ризикозахищеність діяльності

2.2. Організація та раціоналізація робочих місць

2.2.1. За результатами оцінки й атестації робочих місць розробляти раціональні схеми їх планування та організації
2.2.2. Впроваджувати передовий досвід оснащення робочих місць та їх обслуговування
2.2.3. Створювати ділянки, служби та підрозділи з урахуванням масштабів діяльності та ротації працівників

2.3. Організація процесів
управління


2.3.1. Використовуючи принципи та методи організації управлінської праці, вміти ефективно розподіляти повноваження в структурі апарата управління організації
2.3.2. На базі інформації про можливості підлеглих здійснювати делеі^ування повноважень
2.3.3. Виходячи з групових норм та статусу членів групи, організовувати виконання функціонально пов'язаних дій та поєднання зусиль членів групи

2.4. Прийняття управлінських
рішень

2.4.1. Використовуючи різні джерела інформації, формувати інформаційне забезпечення управління організацією
2.4.2. Формулювати економічне поставлення задач, брати участь у розробленні алгоритмів і програм

2.4.3. Ефективно використовуючи можливості автоматизованого робочого місця,

2.4.6. На основі сучасною програмного забезпечення використовувані ЬОМ для оптимізації рішень
2.4.7. Слідкуючи за змінами у законодавстві, орієнтуватися у нормативних актах, забезпечувати правомочність діяльності
2.4.8. Забезпечувані учасіь працівників усіх рівнів у прийманні рішень


оперативно переробляти значні масиви різної інформації, провадити діагностику
управлінської ситуації в умовах обмеженості часу
2.4.4. На основі інформаційного забезпечення та комп'ютерних технологій
розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень
2.4.5. Виходячи з критеріїв соціально-економічної ефективності та екологічної
безпеки на основі наукових методів і моделей оцінювати альтернативи,
обґрунтовувати і здійснювати вибір оптимальної альтернативи

2.5. Організація реалізації
управлінських рішень

2.5.1. Структуру ваги завдання відповідно до чисельності виконавців, визначати черговість робіт, розраховувані Іермін їх виконання, складати план заходів реалізації рішення
2.5.2. Добирати виконавців відповідно до їх кваліфікації та ділових рис Іа організовувати їх діяльність по виконанню рішення, провадити інструктування виконавців
2.5.3. Регламентувати та нормувати роботу конкретного виконавця управлінського рішення
2.5.4. Будувати комунікаційну мережу для обміну інформації

2.6. Організація
анти кризового
управління



2.6.1. 3 урахуванням стартових можливостей і спеціалізації обирати ефективну правову форму господарювання
2.6.2. Згідно з чинним законодавством складати засновницькі документи, створювати та реєструвати підприємства з урахуванням особливостей різних організаційних форм та форм власності
2.6.3. Ідентифікувати та аналізувати можливий вплив факторів ризику та виявляти симптоми кризових ситуацій
2.6.4. Розробляти та впроваджувати запобіжні заходи щодо потенційних кризових ситуацій у діяльності організації

2.6.5. Забезпечувати своєчасну реконструкцію портфеля фінансових інвестицій та ефективні форми рсінпестування капіталу

2.6.6. Створювати системи комунікацій, що відповідають кризовим ситуаціям, долати
опір підлеглих у кризових ситуаціях
2.6.7. Розробляти заходи з подолання криз у діяльності організації, впроваджувати санаційні заходи

2.7. Організація ділових контактів підприємства із
зовнішнім середовищем

2.7.1. Визначити вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність організації, адаптувати організацію до швидкозмінного зовнішнього середовища
2.7.2. Використовуючи нормативно-правові інструменти, на основі дослідження факторів прямої і непрямої дії організовувати співпрацю із суб'єктами зовнішнього середовища
2.7.3. Встановлювати, підтримувати та розвивати плідні ділові стосунки з іншими організаціями
2.7.4. Забезпечувати захист інтересів підприємства у системі корпоративного бізнесу

2.8. Управління якістю та
конкурентоспроможністю
продукції

2.8.1. Організовувати розроблення програми забезпечення якості продукції від проектування до експлуатації, впроваджувати наукові методи управління якістю продукції
2.8.2. Формувати банк стандартів, технічних умов, слідкувати за змінами у них

2.8.3. Організовувати порівняльно-аналітичний моніторинг споживчої якості продукції конкурентів, дослідження реакції споживачів на якість продукції
2.8.4. На основі маркетингового підходу вносити рекомендації по введенню нових чи зміні існуючих вимог до якості

2.9. Забезпечення
захисту прав
споживачів

2.9.1. Згідно з чинним законодавством та на основі стандартів підтримувати на належному рівні якість продукції, захищати споживача від дефектної продукції
2.9.2. Співпрацювати з державними та Іромадськими інституціями, які забезпечують захист прав споживачів

2.10. Забезпечення охорони
праці та техніки безпеки

2.10.1. Дотримуватися правових норм, галузевих регламентуючих нормативів охорони праці.
2.10.2. Розробляти заходи щодо покращання умов праці, запобігання професійним захворюванням і виробничому травматизму
2.10.3. Провадити інструктування підлеглих з техніки безпеки, забезпечувати навчання персоналу з питань охорони праці, техніки безпеки

2. 11. Забезпечення соціаль-
ного захисту працівників

2.1 1.1. Дотримуватися чинного законодавства щодо соціальних гарантій працівникам
2.11.2. Брати участь у розробленні додаткових соціальних гарантій організації, у підготовці колективного договору
2.11.3. Провадити переговори між роботодавцями та працівниками щодо укладання колективного договору
2.11.4. Конструктивно взаємодіяти з профспілками

2.12. Розроблення раціональних форм організації
управління

2.12.1. Аналізувати діючі організаційні структури управління
2.12.2. Збалансовувати відповідальність та повноваження, визначати та формувати центри відповідальності
2.12.3. На основі розподілу повноважень та відповідальності між ланками та рівнями проектувати організаційні структури управління
2.12.4. Складати посадові інструкції та положення про структурні підрозділи

2.12.5. Вдосконалювати організаційні та технологічні взаємозв'язки між підрозділами та службами підприємства, механізм їх координації
2.12.6. Делегувати повноваження, розподіляти права, відповідальність та обов'язки між виконавцями

2.13. Здійснення комерційної
діяльності

2.13.1. За допомогою маркетингових досліджень і рекламної діяльності формувати попит на продукцію організації, здійснювати маркетингову політику просування продукції на ринку
2.13.2. На основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів, аналізу ефективності господарських зв'язків з урахуванням територіального розміщення продуктивних сил, приймати рішення щодо каналів реалізації продукції
2.13.3. За сучасними методиками визначати, розраховувати й аналізувати комерційні ризики
2.13.4. Здійснювати ринкове коригування цін
2.13.5. Обирати оптимальні маркетингові комунікації
2.13.6. Укладати угоди з постачальниками та споживачами
2.13.7. Організовувати рекламну діяльність, стимулювати збут

2.14. Організація зовнішньоекономічної діяль-
ності

2.14.5. Організовувати матеріально-технічне постачання, здійснювати збутову діяльність на зовнішніх ринках

2.14.6. На основі досліджень світового ринку вивчати можливості закордонних партнерів, оцінювати конкурентний статус і потенціал співвласників спільною підприємства
2.14.7. Готувати документи щодо створення спільних підприємств
2.14.8. Здійснювати контрольно-аналітичні функції щодо зовнішньоекономічної діяльності організації

2.15. Співпраця з банками та іншими кредитно-фіннансовими установами

2.15.1. Відповідно до регламентуючих документів здійснювати співпрацю з банками,
страховими компаніями та іншими кредитно-фінансовими установами
2.15.2. Забезпечувати своєчасне виконання зобов'язань перед державним бюджетом

2.16. Раціональна організація
управлінської праці


2.16.1. Аналізувати витрати робочого часу, визначати пріоритетність видів діяльності, складати реалістичні гнучкі плани особистої роботи
2.16.2. На основі планування робочого часу здійснювати раціональну організацію управлінської праці
2.16.3. Організовувати й обладнувати робочі місця апарата управління
2.16.4. Працювати з фіксованою інформацією, з довідковою літературою, складати тексти доповідей, виступів, статей
2.16.5. Готувати та проводити наради та збори, здійснювати усі інші види управлінської діяльності; вести приймання відвідувачів
2.16.6. За допомогою технічних засобів зв'язку, безпосереднього спілкування підтримувати ділові контакти, вести ділову бесіду із закордонними партнерами, у тому числі й однією з іноземних мов
2.16.7. Співпрацювати з секретарем

2.18. Формування колективу
та керівництво ним

2.18.1. Дати психолого-педагогічну характеристику особистості
2.18.2. 3 урахуванням індивідуальних особливостей виконавців, групової поведінки,
сумісності добирати склад колективів
2.18.3. Підтримувати на оптимальному рівні кількісне співвідношення між працівни-
ками з урахуванням їх психологічної сумісності для регулювання групових стосунків
всередині колективу
2.18.4. Створювати та підтримувати соціально-економічні відносини між членами
трудового колективу на правовій основі та демократичних принципах, формувати
відчуття єдиної команди, рахуватися з думкою підлеглих

2.18.5. Формувати особистий авторитет, підтримувати авторитет колег та підлеглих
2.18.6. Організовувати роботу щодо піднесення кваліфікаційного рівня працівників,
їх службового просування
2.18.7. Аналізувати неформальні стосунки у колективі, співпрацювати з неформаль-
ними лідерами, усувати деструктивне лідерство
2.18.8. Застосовувати різні засоби керівництва: інформування, індивідуальну бесіду,
обговорення, визнання, критику, осудження
2.18.9. Гармонійно поєднувати індивідуальні, Іруїюві та масові форми виховної
роботи, застосовувати методи повчання, створення орієнтуючих умов Іа особисюю
прикладу

2.19. Генерування влади

2.19.1. Повною мірою використовувати свої повноваження та владу різні засоби впливу на підлеглих, підтримувати розумний баланс влади
2.19.2. Поєднувати офіційні повноваження та особистий авторитет, формувати власний гнучкий стиль керівництва

2.20. Формування та розвиток
організаційної культури

2.20.1. Дотримуватися етики управлінської діяльності, вдосконалювати стиль і методи керівництва персоналом
2.20.2. Створювати умови для підвищення культури працівників, підтримувати внутрішній потенціал оновлення, сприяти безперервному навчанню працівників, створювати умови для їх самовдосконалення

2.20.3. Забезпечувати культуру процесів управління (прогресивної технології, раціональної організації праці, ділового спілкування, діловодства тощо)
2.20.4. Організовувати та підтримувати культуру умов праці (трудового середовища та робочих місць)
2.20.5. Забезпечувати ідентифікацію працівників з організаційною культурою

2.21. Формування іміджу
організації

2.21.1. Виявляти та досліджувати образ організації серед основних контактних аудиторій, створювати та підтримувати високу репутацію організації
2.21.2. Організовувати участь у благодійній та спонсорській діяльності
2.21.3. Організовувати зв'язки з громадськістю, із засобами масової інформації

Схожі:

1. Поняття методів управління організацією
Загальні функції визначають тільки вид управлінської діяльності незалежно від місця його виникнення. Вони властиві управлінню будь-якою...
Flash версія  програми Право в. Україні
Вашій професійній діяльності. На флеш-пристрої, розміром всього 4 Гб розміщується повнофункціональна система пошуку правової інформації,...
Модуля, змістовного модуля
Витоки та генеза менеджменту державного управління; Суб’єктно-об’єктна детермінація адміністративної діяльності; Методи дослідження...
Мадзігон Василь Миколайович (нар. 3 жовтня 1937 року, в с. Карпівці...
Мадзігон Василь Миколайович (нар. 3 жовтня 1937 року, в с. Карпівці Житомирської обл.) фахівець у галузі трудового навчання, виховання...
Функції політичної еліти
Як вже зазначалося, головними функціями політичної системи є політичне цілепокладання, владно-політична інтеграція суспільства і...
2. міжнародні стандарти капіталу у регулюванні ризиків банківської діяльності
Очікувані та неочікувані втрати від банківських ризиків. Поняття та функції антикризового управління в банківській діяльності. Місце...
Виснажені туші від усіх видів тварин при виявленні в них будь-якої...
Неуражений туберкульозом кишечник використовують наданому підприємстві як оболонку при виготовленні тільки варених ковбас, а за відсутності...
IV. КОНФЛІКТИ Урок 7
Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301...
III. СТЕРЕОТИПИ ТА УПЕРЕДЖЕННЯ
Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301...
Виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння, якими повинен...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка