|
Програма
|
"Основи кадрового менеджменту"
|
для професії
|
"Офіс-адміністратор"
|
|
ТЕМА 1. Методологічні аспекти менеджменту персоналу
|
Сутність менеджменту персоналу й напрямки його розвитку. Менеджмент персоналу як суб’єктивне соціальне явище та сфера професійної діяльності. Менеджмент персоналу як навчальна дисципліна. Менеджмент персоналу як предмет наукових досліджень. Організація як соціальний інститут і об’єкт менеджменту.
|
ТЕМА 2. Управління персоналом в системі менеджменту організацій
|
Теоретико-методологічні основи управління персоналом. Концепція управління людськими ресурсами. Сфери відповідальності підрозділу з управління персоналом. Основні тенденції в сфері управління персоналом. Роль і значення управління персоналом як науки і навчальної дисципліни. Управління персоналом як часткова функція менеджменту. Етапи історичного розвитку управління персоналом.
|
ТЕМА 3. Управління персоналом як соціальна система
|
Особистість: сутність, структура, організаційна поведінка. Структура і чисельність персоналу підприємства. Вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня працівників. Компетентність працівника: сутність, види.
|
Практична робота № 1
|
Відпрацювання навичок організації процесу управління
|
ТЕМА 4. Формування колективу організації і його соціальний розвиток
|
Колектив як соціальна група. Етапи створення і розвитку трудового колективу. Структура та ефективність роботи трудового колективу. Корпоративна культура в системі управління персоналом.
|
Згуртованість колективу: сутність, стадії. Соціально-психологічні особливості колективу як об’єкту управління. Соціальні ролі і відносини в колективі. Колективна творчість.
|
ТЕМА 5. Кадрова служба – інструмент реалізації кадрової політики
|
Поняття та типи кадрової політики організації. Сучасна кадрова політика організації. Стратегії управління персоналом підприємства. Зміст кадрової політики на різних етапах життєвого циклу підприємства.
|
Загальні організаційні засади управління персоналом організації. Служби персоналу й основні напрямки їх діяльності. Функції служб персоналу на сучасному етапі. Менеджер служби персоналу організації. Організація обліку і звітності з кадрових питань.
|
Практична робота № 2
|
Відпрацювання навичок з організації обліку і звітності з кадрових питань.
|
ТЕМА 6. Пошук і відбір персоналу
|
Сучасні підходи до пошуку і відбору персоналу. Організація пошуку кандидатів на вакантні місця. Аналіз резюме. Типи відбіркових співбесід. План співбесіди. Підвищення інформативності співбесіди. Тестування і центри оцінки. Перевірка інформації прокандидата. Прийняття рішенння про найм.
|
Професійна орієнтація в системі управління персоналом. Понятття трудової адаптації. Види адаптації. Програми адаптації. Випробовувальний період.
|
Практична робота № 3
|
Організація набору та відбору персоналу у новостворену організацію.
|
Практична робота № 4
|
Складання плану співбесіди з кандидатами на вакантну посаду.
|
Практична робота № 5
|
Розробка програми адаптації нових працівників у підприємстві.
|
ТЕМА 7. Оцінювання і атестація персоналу організації
|
Загальні підходи до оцінки. Характеристики існуючих систем оцінки. Розробка організацією власних систем оцінки. Ділове оцінювання персоналу підприємства: сутність, задачі, види, зміст і методологія оцінювання спеціалістів і керівників у підприємстві. Помилки оцінювання персоналу і способи їх мінімізації. Методи і техніки оцінювання персоналу.
|
Атестація персоналу, її організація, порядок і етапи проведення.
|
Практична робота № 6
|
Розробка новітніх систем оцінювання персоналу.
|
Практична робота № 7
|
Складання плану атестації персоналу.
|
ТЕМА 8. Управління розвитком і рухом персоналу підприємства
|
Сутність професійного розвитку персоналу. Навчання персоналу організації. Фоормування і підготовка резерву кадрів. Управління мобільністю кадрів і структуризація праці як засоби розвитку персоналу.
|
|
Практична робота № 8
|
Розробка новітніх методів заохочення та дисциплінарного стягнення працівників.
|