|
Скачати 63.37 Kb.
|
Тригонометричні функції кута 62°. Накреслити коло з центром у початку координат і позначити кут повороту, що дорівнює: 1)45°; 2)225°; 3) -30°; 4) -315°; 5) 210°; 6) 590°; 7) -50º; 8) -410°. 6.3°. Накреслити коло з центром у початку координат і позначити кут повороту, що дорівнює: 1) 30°; 2) -60°; 3) -320°; 4) 575°; 5) -75°; 6) 300°. 64°. Кутом якої чверті є кут ![]() 1) ![]() ![]() ![]() ![]() 5) ![]() ![]() ![]() ![]() 64. Кутом якої чверті є кут ![]() 1) ![]() ![]() ![]() ![]() 5) ![]() ![]() ![]() ![]() 66. Серед кутів повороту 430°; 330°; -570°; 510°; -290; 1160°. Знайти такі, при яких початковий радіус матиме те саме положення, що й при повороті на кут: 1) ![]() ![]() 67. Знайти у проміжку від 0º до 360º кут ![]() ![]() 1) ![]() ![]() ![]() ![]() 68. Чи правильне твердження: 1) якщо 0º < ![]() ![]() 2) якщо ![]() ![]() 69*. Заповнити таблицю:
70º. Обчислити: 1) cos0º + sin90°; 2) 3cosl80º - sin270°; 3)3tgl80º + ctg90º; 4) ctg270° + 4 – 3tg360º. 71º. Обчислити: 1) 5sin0º - 6cos270º; 2) tg0° - 5cos90º; 3) cos360° + 2sinl80°; 4) sin360º - 3ctg90º. 72. Вказати кут ![]() 1) sin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 73. Вказати кут ![]() 1) cos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 74. Вказати три значення х, при яких: 1) sinx = 0; 2) cosx = -l; 3) sinx = l; 4) cosx = l; 5) sinx = -l; 6) cosx = 0. 75. Вказати три значення ![]() 1) tg ![]() ![]() 76°. Заповнити таблицю:
77° Обчислити: 1) 2cos30° + sin60°; 2) 5sin45° + cos45°; 3) tg60° - ctg30°; 4) 3sin30° - 5cos60°. 78° Обчислити: 1) ctg30° +tg60º; 2) 7sin60° - 2cos30°; 3) 6sin45° - 3cos45°; 4) tg45° - ctg45°. 79. Обчислити: 1) sin230° + cos260°; 2) sin45° cos30° tg180°; 3) tg245° + cos245°; 4) (2ctg90° - 2cos60° + sin230°)-1. 80. Обчислити: 1) sin260° - cos230°; 2) cos45°sin60°tg45°; 3) ctg230° + sin245°; 4) (ctg45° + 2cos20° - 3sin230°)-1. 81. Знайти значення виразу cos3 ![]() ![]() 1) ![]() ![]() ![]() 82. Знайти значення виразу sin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 83. Знайти значення виразу sin( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 84. Знайти найбільше і найменше значення виразу: 1) 2 + sin ![]() ![]() ![]() ![]() 85. Знайти найбільше і найменше значення виразу: 1) cos ![]() ![]() ![]() ![]() 86. Чи може значення, що дорівнює ![]() 1) sin ![]() ![]() ![]() ![]() 87. Чи може значення, що дорівнює ![]() 1) cos ![]() ![]() ![]() ![]() 88. Чи можлива рівність: 1) sin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 89. Обчислити: 1) ![]() ![]() 90. При яких значеннях а можлива рівність: 1) cos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4) tgx = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 91 При яких значеннях b можлива рівність: l) cos ![]() ![]() ![]() ![]() 92. При яких цілих значеннях с можлива рівність? l) sin ![]() ![]() ![]() 93. Знайти область значень виразу: 1) ![]() ![]() ![]() 4) 4 + |tg ![]() ![]() ![]() 94. Відомо, що 0º < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A-10 І. Тригонометричні функції. Тригонометричні функції кута |
Узагальнити та систематизувати знання за темою «Тригонометричні функції... Встановити степінь засвоєння навчального матеріалу за темою шляхом проведення самостійної роботи |
Урок №55 Тема. Тригонометричні тотожності Мета: домогтися засвоєння учнями означень синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника та їх властивостей;... |
А-10 ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції |
Урок №5 Тема. Означення кута. Рівність кутів. Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів Мета: домогтися від учнів засвоєння змісту таких понять: «кут», «елементи кута», «позначення кута», «внутрішня область кута», «промінь,... |
Обернені тригонометричні функції. Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
Контрольна робота №2 Побудувати кут АОВ, міра якого дорівнює 80º. Знайти міри кута АОМ і кута СОМ, якщо ОМ – бісектриса кута АОВ |
УРОК 6 Тема. Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси кута Мета: навчити учнів будувати кут, що дорівнює даному, бісектрису кута; розвивати мислення учнів |
2. 1 Загальна характеристика теми і цільові установки Тригонометричні функції мають важливе значення як у математиці, так і в її застосуваннях. Знайомство з цим класом функцій є складовою... |
УРОК 13 Тема уроку ... |
Розділ ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Якщо функція — алгебраїчний многочлен, то рівняння (1) називається алгебраїчним. Якщо функція містить тригонометричні, показникові... |