|
Скачати 63.37 Kb.
|
Тригонометричні функції кута 62°. Накреслити коло з центром у початку координат і позначити кут повороту, що дорівнює: 1)45°; 2)225°; 3) -30°; 4) -315°; 5) 210°; 6) 590°; 7) -50º; 8) -410°. 6.3°. Накреслити коло з центром у початку координат і позначити кут повороту, що дорівнює: 1) 30°; 2) -60°; 3) -320°; 4) 575°; 5) -75°; 6) 300°. 64°. Кутом якої чверті є кут , якщо: 1) = 187°; 2) = -187°; 3) = 101º; 4) = -101°; 5) = 260°; 6) = -260º; 7) = 385°; 8) = -385°? 64. Кутом якої чверті є кут , якщо: 1) = 92°; 2) = -92º; 3) = 190°; 4) = - 190°; 5) = 280°; 6) = -280°; 7) = 362°; 8) = -362°? 66. Серед кутів повороту 430°; 330°; -570°; 510°; -290; 1160°. Знайти такі, при яких початковий радіус матиме те саме положення, що й при повороті на кут: 1) = 70°; 2) = 150°. 67. Знайти у проміжку від 0º до 360º кут такий, щоб поворот початкового радіуса на цей кут збігався з поворотом на кут , якщо: 1) =450º; 2) = -20°; 3) = 1130°; 4) = -560º. 68. Чи правильне твердження: 1) якщо 0º < < 90°, то - кут І чверті; 2) якщо - кут І чверті, то 0º < < 90°. 69*. Заповнити таблицю:
70º. Обчислити: 1) cos0º + sin90°; 2) 3cosl80º - sin270°; 3)3tgl80º + ctg90º; 4) ctg270° + 4 – 3tg360º. 71º. Обчислити: 1) 5sin0º - 6cos270º; 2) tg0° - 5cos90º; 3) cos360° + 2sinl80°; 4) sin360º - 3ctg90º. 72. Вказати кут (в градусах), що належить проміжку [360°; 720º], для якого: 1) sin= l; 2) cos= 0; 3) sin= -l; 4) cos= l; 5) sin= 0; 6) cos= -l. 73. Вказати кут (в градусах), що належить проміжку [180º; 540º], для якого: 1) cos= 0; 2) sin= 0; 3) cos= 1; 4) sin= l; 5) cos= -l; 6) sin= -1. 74. Вказати три значення х, при яких: 1) sinx = 0; 2) cosx = -l; 3) sinx = l; 4) cosx = l; 5) sinx = -l; 6) cosx = 0. 75. Вказати три значення , при яких: 1) tg= 0; 2) ctg= 0. 76°. Заповнити таблицю:
77° Обчислити: 1) 2cos30° + sin60°; 2) 5sin45° + cos45°; 3) tg60° - ctg30°; 4) 3sin30° - 5cos60°. 78° Обчислити: 1) ctg30° +tg60º; 2) 7sin60° - 2cos30°; 3) 6sin45° - 3cos45°; 4) tg45° - ctg45°. 79. Обчислити: 1) sin230° + cos260°; 2) sin45° cos30° tg180°; 3) tg245° + cos245°; 4) (2ctg90° - 2cos60° + sin230°)-1. 80. Обчислити: 1) sin260° - cos230°; 2) cos45°sin60°tg45°; 3) ctg230° + sin245°; 4) (ctg45° + 2cos20° - 3sin230°)-1. 81. Знайти значення виразу cos3- cos2, якщо: 1) = 15°; 2) = 30°; 3) = 90°. 82. Знайти значення виразу sin- sin2+ sin3, якщо: 1) =30°; 2) = 15°. 83. Знайти значення виразу sin(+) - sin(-), якщо: = 45°; = 15°. 84. Знайти найбільше і найменше значення виразу: 1) 2 + sin; 2) 2 - sin; 3) 1 + cos2; 4) cos2- l. 85. Знайти найбільше і найменше значення виразу: 1) cos- 3; 2) cos+ 1; 3) sin2; 4) 3 - sin2. 86. Чи може значення, що дорівнює приймати: 1) sin; 2) cos; 3) tg; 4) ctg? 87. Чи може значення, що дорівнює приймати: 1) cos; 2) sin; 3) ctg; 4) tg? 88. Чи можлива рівність: 1) sin= ; 2) cos= ; 3) cos= ; 4) sin= ? 89. Обчислити: 1) ; 2) . 90. При яких значеннях а можлива рівність: 1) cos= ; 2) sin= ; 3) cos x = ; 4) tgx = ; 5) sin= а; 6) ctg= ? 91 При яких значеннях b можлива рівність: l) cos= b2; 2) sin= b – 5; 3) tg x = ; 4) cosx = . 92. При яких цілих значеннях с можлива рівність? l) sin= c + 5; 2) cos= c2 – l; 3) tgx = ; 4) sinx = 3c – c2 – l? 93. Знайти область значень виразу: 1) ; 2) |cos | + 7; 3) 0,2 – |sin|; 4) 4 + |tg |; 5) ; 6) . 94. Відомо, що 0º < < 90º. Порівняти: 1) 2cosі cos2; 2) sin3і 3sin. A-10 І. Тригонометричні функції. Тригонометричні функції кута |
Узагальнити та систематизувати знання за темою «Тригонометричні функції... Встановити степінь засвоєння навчального матеріалу за темою шляхом проведення самостійної роботи |
Урок №55 Тема. Тригонометричні тотожності Мета: домогтися засвоєння учнями означень синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника та їх властивостей;... |
А-10 ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції |
Урок №5 Тема. Означення кута. Рівність кутів. Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів Мета: домогтися від учнів засвоєння змісту таких понять: «кут», «елементи кута», «позначення кута», «внутрішня область кута», «промінь,... |
Обернені тригонометричні функції. Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
Контрольна робота №2 Побудувати кут АОВ, міра якого дорівнює 80º. Знайти міри кута АОМ і кута СОМ, якщо ОМ – бісектриса кута АОВ |
УРОК 6 Тема. Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси кута Мета: навчити учнів будувати кут, що дорівнює даному, бісектрису кута; розвивати мислення учнів |
2. 1 Загальна характеристика теми і цільові установки Тригонометричні функції мають важливе значення як у математиці, так і в її застосуваннях. Знайомство з цим класом функцій є складовою... |
УРОК 13 Тема уроку ... |
Розділ ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Якщо функція — алгебраїчний многочлен, то рівняння (1) називається алгебраїчним. Якщо функція містить тригонометричні, показникові... |