Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах


Скачати 395.56 Kb.
Назва Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах
Сторінка 1/4
Дата 17.12.2013
Розмір 395.56 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4
Семестрова контрольна робота з алгебри

у 11-х класах

Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів.

Пропонується 20 варіантів роботи.

Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань.

У І частині контрольної роботи запропоновано п’ять завдань з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень учнів. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначений правильний варіант відповіді.

Правильна відповідь за кожне із завдань 1-5 – оцінюється одним балом.

ІІ частина контрольної роботи складається з двох завдань, що відповідають достатньому рівню навчальних досягнень учнів. Розв’язання повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного із завдань цього блоку оцінюється двома балами.

ІІІ частина контрольної роботи складається з одного завдання, що відповідає високому рівню навчальних досягнень учнів, розв’язання якого повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням. Правильне розв’язання завдання цього блоку оцінюється трьома балами.

Контрольна робота розрахована на 45 хвилин.

Сума балів нараховується за правильно виконані учнем завдання відповідно максимально можливій кількості запропонованих балів для кожного блоку (5; 4; 3-всього 12балів).

Примітка. У тексти завдань можна вносити корективи: збільшити (зменшити) кількість завдань або посилити (послабити) ступінь складності. Корективи обов’язково обгрунтувати.

Зразок підпису роботи

Семестрова контрольна робота

з алгебри

учня (учениці) ____11_____ класу
______________________________

назва навчального закладу
______________________________

прізвище ім’я в родовому відмінку
Варіант _____

Варіант 1

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.
1 Знайдіть значення виразу:

А) -2; Б) 2; В) 8Г) 2Д) -4
2 Розв’яжіть нерівність:

А)(-Б) (-); В) (-2:2); Г)(2; +Д)[-2;2 ].
3 Обчисліть:

А) 3; Б) 1; В) 2; Г) 0; Д) -1.

4 Знайдіть нулі функції:

А)-1; Б) 0; В) 0,5; Г) 1; Д) 2.

5 Знайдіть похідну функції:

А) –ctgx Б) ctgx В) -tgx Г) ; Д) .
II частина (4 бала)

Розв’язання завдань 6-7 повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.
6 Розв’яжіть рівняння:
7 Знайдіть проміжки, на яких функція спадає
III частина (3 бала)

Розв’язання завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу. Завдання оцінюється трьома балами.
8 Розв’яжіть нерівність та у відповідь запишіть кількість цілих розв’язків нерівності


Варіант 2

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.

1 Знайдіть значення виразу:

А); Б) ; B) 3; Г) -3Д) 9.
2. Розв’яжіть нерівність:

А) (-Б) (-3:3); В) [-3;3 ]; Г) (-Д)

3 Обчисліть:

А) 0; Б) -1; В) 4; Г) 1; Д) 2.

4 Знайдіть нулі функції:

А) 1; Б) 3; В) 0; Г) 4; Д) 2.

5 Знайдіть похідну функції: .

А) -ctgx Б) tgx В) ; Г); Д).
II частина (4 бала)

Розв’язання завдань 6-7 повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.
6 Розв’яжіть рівняння: .

7 Знайдіть проміжки, на яких функція зростає.

III частина (3 бала)

Розв’язання завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу. Завдання оцінюється трьома балами.
8 Розв’язати нерівність та у відповідь запишіть кількість цілих розв’язків нерівності
.
Варіант 3

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.
1 Яка з функцій є показниковою

А)у=Б) у = В) у= х+5; Г) у=; Д) у=
2 Обчисліть:

А) 3; Б) 1; В) 2; Г)Д) 6.

3 Знайдіть область визначення функції:

А) (-Б) (-В) (-; Г) (2; +Д) (-2; +

4 Розв’яжіть систему рівняння:

А) (3; 2); Б) (0; 1); B) (1;1); Г) (1; 2); Д) (2;1).

5 Знайдіть похідну функції в точці

А) 1; Б) 0; В) 3; Г) 2; Д) -1.
II частина (4 бала)

Розв’язання завдань 6-7 повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.
6 Розв’яжіть нерівність: .

7 Знайдіть найбільше та найменше значення функції , хє .
III частина (3 бала)

Розв’язання завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу. Завдання оцінюється трьома балами.
8 Знайдіть х, якщо
Варіант 4

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.
1 Яка з функцій є показниковою:

А) у=2-х; Б) у=В) у=; Г) у=; Д) у=

2 Обчисліть: +1

А)7; Б)5; B) 3; Г)Д)



3 Знайдіть область визначення функції:

А) (-Б) [В) Г) Д)

4 Розв’яжіть систему рівнянь:

А) (2;1); Б) (4;3); B) (3;4); Г) (1;3); Д) (1;2).

5 Знайдіть похідну функції: в точці

А) -4; Б) -2; В) 4; Г) 2; Д) -1.
II частина (4 бала)

Розв’язання завдань 6-7 повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.
6 Розв’яжіть нерівність: .

7 Знайдіть найбільше та найменше значення функції , хє .

III частина (3 бала)

Розв’язання завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу. Завдання оцінюється трьома балами.
8 Знайдіть х, якщо .
Варіант 5

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.
1 Знайдіть область значення функції: в точці х=2

А)14; Б) 11; B) 8; Г) 15; Д) 10.

2 Розв’яжіть нерівність:

А) [2; +Б) (-В) (-; Г) (2; +Д) (-

3 Обчисліть:

А) -3; Б) ; В) 3; Г) 13; Д) 6,6.

4 Яка з поданих нерівностей правильна:

А); Б); В);

Г) ; Д) .

5 Знайдіть тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції в т.

А) 4; Б)1; В) 0; Г) 2; Д) -1.
II частина (4 бала)

Розв’язання завдань 6-7 повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.
6 При яких значеннях х рівність правильна: .

7 Розв’яжіть нерівність: .

III частина (3 бала)

Розв’язання завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу. Завдання оцінюється трьома балами.
8 Дослідіть функцію та побудуйте її графік: .
Варіант 6

I частина (5 балів)

Завдання 1 – 5 мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь, яка оцінюється одним балом.
1 Знайдіть значення функції: в т. х=3
А) 24; Б) 10; В) 12; Г) 13; Д) 11.

2 Розв’яжіть нерівність:
А) (-Б) (-В) [Г) (2; +Д) (-

3 Обчисліть: +

А) 2; Б) 3; В) 9; Г); Д) 7.

4 Яка з поданих нерівностей правильна:

А); Б) ; В) ;

Г); Д) .

5 Знайдіть тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції в т.

А) 0; Б) 1; В) -2; Г) -3; Д) -1.
  1   2   3   4

Схожі:

Семестрова контрольна робота з геометрії
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
Семестрова різнорівнева контрольна робота для учнів 11 класу, що навчаються за профілем
«Мова, індивід, суспільство», «Лінгвістична риторика», «З історії риторики й ораторського мистецтва», «Система функціональних стилів...
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
До змісту завдань контрольної роботи включені питання, які відповідають програмному матеріалу додаткової спеціалізації „Вчитель основ...
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни
Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години
МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального...
Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних...
Уроку математики в початкових класах
Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням...
Контрольна робота №2 з теми

А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір Про...
А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір, завершує курс вивчення алгебри та початків математичного аналізу...
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас
Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка