|
Скачати 55.2 Kb.
|
Семестрова різнорівнева контрольна робота для учнів 11 класу, що навчаються за профілем «українська філологія» Варіант-1 КЗЗ включає в себе перевірку рівня знань учнів з основних тем, передбачених чинною програмою: «Мова, індивід, суспільство», «Лінгвістична риторика», «З історії риторики й ораторського мистецтва», «Система функціональних стилів сучасної української мови», «Основи ораторського мистецтва», «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису й пунктуації», «Офіційно-діловий стиль» І. Початковий рівень Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ОДНА правильна. 1. Хто із лінгвістів запропонував назвати науку,яка «вивчає життя знаків у суспільстві», семітологією: а) О.Потебня; б) П.Фортунато; в) Фердинан де Соссюр; г) І.Бодуен де Куртене. 2. Елокуція –це: а) мовне оформлення тексту; б) стилістичне оформлення тексту; в) послідовний виклад матеріалу; г) окремі тези виступу. 3. Хто із видатних ораторів Давньої Греції виступив як теоретик красномовства: а) Цицерон; б) Сократ; в) Платон; г)Демосфен. ІІ. Середній рівень Завдання 4-6 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких ОДНА неправильна. 4.Серед різновидів спору визначте зайвий: а)дискусія; б) диспут; в) полеміка; г)доповідь; д) дебати 5.Граматичну помилку допущено в словосполученні: а) висловлюватися вголос; б) оратор по покликанню; в) спостерігати за мовленням; г) запросити до діалогу; д) прийти на конференцію. 6.Неправильно вжиті розділові знаки в реченні: а) Оратор багатий не лише на слова, а й на думки.(Цицерон) б)Риторика-цариця думки і княгиня мистецтв.(Ф.Прокопович) в) Саме промова солідна, пишна становить невід’ємне надбання оратора. г) Оратор одночасно розгромлює , і ранить усіх тією самою зброєю,і тим самим ударом. (Ф.Прокопович) д) Оратор повинен бути людиною справедливою і тямущою у справах справедливості (Платон) ІІІ. Достатній рівень Завдання 7-9 мають на меті встановлення відповідності між рядками 7.Встановити відповідність між видом красномовства та його складовими: 1.Політичне А)промова з певної нагоди,епітафії 2.Побутове Б) звітна доповідь,парламентський виступ 3.Похвальне В)промова на міжнародній конференції 4.Дипломатичне Г)дружня бесіда в невимушених умовах Д) бойовий заклик, надихаюча промова 8. Встановити відповідність між характеристикою речення та реченням: 1)складносурядне речення 2)складнопідрядне речення з однорідною підрядністю 3) безсполучникове речення 4) складне речення з різними видами зв’язку А) Народ сам скує собі долю: тільки б не заважали Б)Не тільки тужна пісня лилася із змученої душі матері, а й пропікали сльози гарячі сліди на її обличчі. В)Чую спів трембіти, бо в ньому безмежна ніжність душі моїх земляків-селян, бо він є жагою, бо в ньому мелодія віків. Г) На тій території, де започаткувалася Київська Русь , сформувалася Україна; вона стала спадкоємицею етнокультурного надбання давньоруської держави. Д) Навіть не оглядаючись, я знаю, що це їде хтось із небагатих людей. 9.Доповни пояснення А коли дорога добігла до вершини горба, попереду відкрилася голуба широчінь Дніпра. У цьому реченні кома не ставиться між двома сполучниками , тому що__________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV. Високий рівень За афоризмом Дж.Мілля напишіть твір-роздум «Джерело красномовства- у серці» Семестрова різнорівнева контрольна робота для учнів 11 класу, що навчаються за профілем «українська філологія» Варіант-2 КЗЗ включає в себе перевірку рівня знань учнів з основних тем, передбачених чинною програмою: «Мова, індивід, суспільство», «Лінгвісти чна риторика», «З історії риторики й ораторського мистецтва», «Система функціональних стилів сучасної української мови», «Основи ораторського мистецтва», «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису й пунктуації», «Офіційно-діловий стиль» І. Початковий рівень Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ОДНА правильна. 1. Виділіть «зайвий рядок» у характеристиці знака: а) матеріальність; б) інформативність ; в) системність ; г) пов’язаність із позначуваним природним зв’язком. 2. Елоквенція –це: а) ораторське мистецтво; б) стилістичне оформлення тексту; в) послідовний виклад матеріалу; г) окремі тези виступу. 3. Найвидатнішим вітчизняним ритором ХVІІІ століття був: а) І.Борецький ; б) Ф.Прокопович; в) І.Вишенський ; г) К.Сакович ІІ. Середній рівень Завдання 4-6 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких ОДНА неправильна. 4.Розрізняють такі види спорів за метою: а) спір за істину; б) спір для переконання когось; в) спір заради себе; г) спір для перемоги; д) спір заради спору. 5.Знайдіть рядок ,який не є словосполученням: а) читати книгу; б) працювати наполегливо; в) українська діаспора; г) давньогрецький ритор; д) дощ іде 6.Неправильно вжиті розділові знаки в реченні: а)Оратор повинен стояти як озброєний воїн у лаві.(Квінтиліан) б) Багатством живиться лише тіло, а душу звеселяє споріднена праця.(Г.Сковорода) в) Книги- це річки , що наповнюють Всесвіт(Я.Мудрий) г) Оратором є лише той, хто в змозі говорити з кожного питання гарно й переконливо. д) Вивчивши промову як слід, оратор мусить оцінити себе «збоку». ІІІ. Достатній рівень Завдання 7-9 мають на меті встановлення відповідності між рядками 7.Встановити відповідність між видом красномовства та його складовими: 1.Судове А) виступ на соборі,сповідь 2.Богословсько-церковне Б) кодекси, свідчення 3.Ділове мовлення В)бойовий заклик, інструктивна промова 4.Військове Г)дружня бесіда в невимушених умовах Д) презентація, плани робіт і програми. 8. Встановити відповідність між характеристикою речення та реченням: 1)складнопідрядне речення 2)складнопідрядне речення з послідовною підрядністю 3) безсполучникове речення 4) складне речення з різними видами зв’язку А) Світали ночі, вечоріли дні. Б) І там , де звучить рідна мова, живе український народ. В) Вже не пригадую:може, ніхто з них не знав, скільки вже пройшло часу. Г) В повітрі дощ , і гречка пахне тепло. Д) У садку вже панує теж урочиста, замислена тиша, яка мимоволі примушує прислухатись до того , що діється в твоїй душі. 9.Доповни пояснення Ви скажіте свому пану, що заплати не бажаю, бо коли я що дарую, то назад не одбираю У цьому реченні кома не ставиться між двома сполучниками , тому що____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV. Високий рівень Розкрийте зміст твердження «Поетами народжуються, а ораторами стають» , змоделювавши твір-роздум. Ключ до контрольної роботи: В-І 1.в 2.б 3.а 4.г 5.б 6.г 7. 1-б 2-г 3-а 4-в 8. 1-б 2-в 3-а 4-г В-2 1.г 2.а 3.б 4.в 5.д 6.а 7. 1-б 2-а 3-д 4-в 8. 1-б 2-д 3-а 4-в |
Семестрова контрольна робота з геометрії Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів |
Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів |
Частина І. ІІ. ІІІ” Автори упорядники: Шестаківський Л. П. та ін. К ... |
Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесят ників»? Контрольна робота за творчістю Д. Павличка, В. Симоненка, Л. Костенко, І. Драча для 11(профільного класу) |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н.... |
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години |
Методичні рекомендації для студентів І курсу, які навчаються за спеціальністю Сучасна українська мова (морфологія): Метод рек для студ. І курсу, які навчаються за спец. 030507 – Переклад (кредит модул система)... |
УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4 Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми |
Умови ґрунтоутворення. Основні генетичні типи ґрунтів, закономірності... Мета: Ознайомити учнів з умовами ґрунтоутворення, факторами, що впливають на утворення, структурою, ґрунту, механічним складом, ґрунтовим... |