Семестрова різнорівнева контрольна робота для учнів 11 класу, що навчаються за профілем


Скачати 55.2 Kb.
Назва Семестрова різнорівнева контрольна робота для учнів 11 класу, що навчаються за профілем
Дата 24.11.2013
Розмір 55.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Семестрова різнорівнева контрольна робота

для учнів 11 класу, що навчаються за профілем

«українська філологія»

Варіант-1
КЗЗ включає в себе перевірку рівня знань учнів з основних тем, передбачених чинною програмою: «Мова, індивід, суспільство», «Лінгвістична риторика», «З історії риторики й ораторського мистецтва», «Система функціональних стилів сучасної української мови», «Основи ораторського мистецтва», «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису й пунктуації», «Офіційно-діловий стиль»
І. Початковий рівень Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ОДНА правильна.

1. Хто із лінгвістів запропонував назвати науку,яка «вивчає життя знаків у суспільстві», семітологією:

а) О.Потебня;

б) П.Фортунато;

в) Фердинан де Соссюр;

г) І.Бодуен де Куртене.

2. Елокуція –це:

а) мовне оформлення тексту;

б) стилістичне оформлення тексту;

в) послідовний виклад матеріалу;

г) окремі тези виступу.

3. Хто із видатних ораторів Давньої Греції виступив як теоретик красномовства:

а) Цицерон;

б) Сократ;

в) Платон;

г)Демосфен.

ІІ. Середній рівень Завдання 4-6 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких ОДНА неправильна.

4.Серед різновидів спору визначте зайвий:

а)дискусія;

б) диспут;

в) полеміка;

г)доповідь;

д) дебати

5.Граматичну помилку допущено в словосполученні:

а) висловлюватися вголос;

б) оратор по покликанню;

в) спостерігати за мовленням;

г) запросити до діалогу;

д) прийти на конференцію.

6.Неправильно вжиті розділові знаки в реченні:

а) Оратор багатий не лише на слова, а й на думки.(Цицерон)

б)Риторика-цариця думки і княгиня мистецтв.(Ф.Прокопович)

в) Саме промова солідна, пишна становить невід’ємне надбання оратора.

г) Оратор одночасно розгромлює , і ранить усіх тією самою зброєю,і тим самим ударом. (Ф.Прокопович)

д) Оратор повинен бути людиною справедливою і тямущою у справах справедливості (Платон)

ІІІ. Достатній рівень Завдання 7-9 мають на меті встановлення відповідності між рядками

7.Встановити відповідність між видом красномовства та його складовими:

1.Політичне А)промова з певної нагоди,епітафії

2.Побутове Б) звітна доповідь,парламентський виступ

3.Похвальне В)промова на міжнародній конференції

4.Дипломатичне Г)дружня бесіда в невимушених умовах

Д) бойовий заклик, надихаюча промова

8. Встановити відповідність між характеристикою речення та реченням:

1)складносурядне речення

2)складнопідрядне речення з однорідною підрядністю

3) безсполучникове речення

4) складне речення з різними видами зв’язку
А) Народ сам скує собі долю: тільки б не заважали

Б)Не тільки тужна пісня лилася із змученої душі матері, а й пропікали сльози гарячі сліди на її обличчі.

В)Чую спів трембіти, бо в ньому безмежна ніжність душі моїх земляків-селян, бо він є жагою, бо в ньому мелодія віків.

Г) На тій території, де започаткувалася Київська Русь , сформувалася Україна; вона стала спадкоємицею етнокультурного надбання давньоруської держави.

Д) Навіть не оглядаючись, я знаю, що це їде хтось із небагатих людей.

9.Доповни пояснення

А коли дорога добігла до вершини горба, попереду відкрилася голуба широчінь Дніпра.

У цьому реченні кома не ставиться між двома сполучниками , тому що__________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV. Високий рівень

За афоризмом Дж.Мілля напишіть твір-роздум «Джерело красномовства- у серці»

Семестрова різнорівнева контрольна робота

для учнів 11 класу, що навчаються за профілем

«українська філологія»

Варіант-2

КЗЗ включає в себе перевірку рівня знань учнів з основних тем, передбачених чинною програмою: «Мова, індивід, суспільство», «Лінгвісти

чна риторика», «З історії риторики й ораторського мистецтва», «Система функціональних стилів сучасної української мови», «Основи ораторського мистецтва», «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису й пунктуації», «Офіційно-діловий стиль»
І. Початковий рівень Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ОДНА правильна.

1. Виділіть «зайвий рядок» у характеристиці знака:

а) матеріальність;

б) інформативність ;

в) системність ;

г) пов’язаність із позначуваним природним зв’язком.

2. Елоквенція –це:

а) ораторське мистецтво;

б) стилістичне оформлення тексту;

в) послідовний виклад матеріалу;

г) окремі тези виступу.

3. Найвидатнішим вітчизняним ритором ХVІІІ століття був:

а) І.Борецький ;

б) Ф.Прокопович;

в) І.Вишенський ;

г) К.Сакович
ІІ. Середній рівень Завдання 4-6 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких ОДНА неправильна.

4.Розрізняють такі види спорів за метою:

а) спір за істину;

б) спір для переконання когось;

в) спір заради себе;

г) спір для перемоги;

д) спір заради спору.

5.Знайдіть рядок ,який не є словосполученням:

а) читати книгу;

б) працювати наполегливо;

в) українська діаспора;

г) давньогрецький ритор;

д) дощ іде

6.Неправильно вжиті розділові знаки в реченні:

а)Оратор повинен стояти як озброєний воїн у лаві.(Квінтиліан)

б) Багатством живиться лише тіло, а душу звеселяє споріднена праця.(Г.Сковорода)

в) Книги- це річки , що наповнюють Всесвіт(Я.Мудрий)

г) Оратором є лише той, хто в змозі говорити з кожного питання гарно й переконливо.

д) Вивчивши промову як слід, оратор мусить оцінити себе «збоку».

ІІІ. Достатній рівень Завдання 7-9 мають на меті встановлення відповідності між рядками

7.Встановити відповідність між видом красномовства та його складовими:

1.Судове А) виступ на соборі,сповідь

2.Богословсько-церковне Б) кодекси, свідчення

3.Ділове мовлення В)бойовий заклик, інструктивна промова

4.Військове Г)дружня бесіда в невимушених умовах

Д) презентація, плани робіт і програми.

8. Встановити відповідність між характеристикою речення та реченням:

1)складнопідрядне речення

2)складнопідрядне речення з послідовною підрядністю

3) безсполучникове речення

4) складне речення з різними видами зв’язку
А) Світали ночі, вечоріли дні.

Б) І там , де звучить рідна мова, живе український народ.

В) Вже не пригадую:може, ніхто з них не знав, скільки вже пройшло часу.

Г) В повітрі дощ , і гречка пахне тепло.

Д) У садку вже панує теж урочиста, замислена тиша, яка мимоволі примушує прислухатись до того , що діється в твоїй душі.

9.Доповни пояснення

Ви скажіте свому пану, що заплати не бажаю, бо коли я що дарую, то назад не одбираю

У цьому реченні кома не ставиться між двома сполучниками , тому що____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV. Високий рівень

Розкрийте зміст твердження «Поетами народжуються, а ораторами стають» , змоделювавши твір-роздум.

Ключ до контрольної роботи:

В-І

1.в

2.б

3.а

4.г

5.б

6.г

7.

1-б

2-г

3-а

4-в

8.

1-б

2-в

3-а

4-г

В-2

1.г

2.а

3.б

4.в

5.д

6.а

7.

1-б

2-а

3-д

4-в

8.

1-б

2-д

3-а

4-в

Схожі:

Семестрова контрольна робота з геометрії
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
Частина І. ІІ. ІІІ” Автори упорядники: Шестаківський Л. П. та ін. К
...
Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесят ників»?
Контрольна робота за творчістю Д. Павличка, В. Симоненка, Л. Костенко, І. Драча для 11(профільного класу)
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни
Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години
Методичні рекомендації для студентів І курсу, які навчаються за спеціальністю
Сучасна українська мова (морфологія): Метод рек для студ. І курсу, які навчаються за спец. 030507 – Переклад (кредит модул система)...
УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми
Умови ґрунтоутворення. Основні генетичні типи ґрунтів, закономірності...
Мета: Ознайомити учнів з умовами ґрунтоутворення, факторами, що впливають на утворення, структурою, ґрунту, механічним складом, ґрунтовим...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка