|
Скачати 1.49 Mb.
|
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ МЛИНІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ «ЗАТВЕРДЖУЮ» заступник директора по навчальній роботі _______М.М.Йосенко «__» ________ 2012 р. КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТАз дисципліни“Менеджмент і маркетинг”для студентів 3 курсу спеціальності 5.03050901 “Бухгалтерський облік” Кількість варіантів – 30 Розглянуто та затверджено на засіданні циклової комісії облікових та економічних дисциплін Протокол № __ від «___» ______2012 р. Голова комісії ________ Гуменюк О.М. 2012 р. МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ МЛИНІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ «ЗАТВЕРДЖУЮ» заступник директора по навчальній роботі _______М.М.Йосенко «__» ________ 2012 р. ПАКЕТкомплексної контрольної роботи з дисципліни“Менеджмент і маркетинг”для студентів 3 курсу спеціальності 5.03050901 “Бухгалтерський облік” Кількість варіантів – 30 Розглянуто та затверджено на засіданні циклової комісії облікових та економічних дисциплін Протокол № __ від «___» ______2012 р. Голова комісії ________ Гуменюк О.М. - 2012 рік - АНОТАЦІЯ на пакет комплексної контрольної роботи з дисципліни “Менеджмент і маркетинг”для студентів 3 курсу спеціальності 5.03050901 “Бухгалтерський облік” Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години. Для виконання ККР складено 30 варіантів. Кожен варіант складається з трьох рівнів, кожен з яких містить по 7 питань. Варіанти ККР відповідають програмному матеріалу і за складністю рівнозначні. Завдання ККР спрямовані на глибоке висвітлення питань з курсу “Менеджмент і маркетинг” і на перевірку вміння використовувати теоретичні знання при розв’язуванні практичних завдань. Зміст матеріалу розкриває основи управління та збуту сільськогосподарським виробництвом, формує у студентів науковий світогляд та діалектичне мислення, озброює студентів раціональним методологічним підходом до пізнавальної та практичної діяльності, започатковує основи економічної культури студентів.В результаті вивчення дисципліни студенти повинні: - знати - ключові терміни та основні поняття з курсу «Менеджмент і маркетинг» на сучасному етапі розвитку суспільства; - основні принципи організації і управління виробництвом та збутом продукції; - місце та роль менеджера в управлінні; - методи формування попиту і пропозиції; - сучасні методи, функції і організацію менеджменту, розробку стратегічного планування; - основні типи організаційних структур; - методи розробки і обґрунтування рішень, процес комунікацій; - критерії ефективної діяльності менеджерів, мотиваційний механізм управління поведінкою людей; - суть влади і лідерства в менеджменті, менеджмент персоналу; - фермерський, фінансовий менеджмент, контроль і відповідальність в системі менеджменту. вміти: - орієнтуватися в ринковому середовищі, проводити маркетингові дослідження на підприємстві; - проектувати організаційну будову підприємства, об єднання спільного підприємства; - розробляти проекти та реалізацію управлінського, господарського рішення; - розв’язувати ситуації, пов’язані з управлінням фінансовими ресурсами, з формуванням системи контролю, відповідальності, результативності системи менеджменту; - знаходити нові ринкові можливості для підприємства, посилювати його позицію на ринку; - розробляти бізнес-плани; - правильно реагувати і діяти в ризикових ситуаціях; - заключати трудові контракти і угоди, комерційні угоди з партнерами по купівлі-продажу сільськогосподарської продукції ресурсів; - аналізувати, контролювати виконання договірних зобов’язань та розраховувати економічні санкції за їх порушення; - організовувати і проводити збори, засідання, наради; - контролювати діяльність підприємства, роботу працівників. 1 варіант 1 рівень. Завдання 1-7 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 1. Однією із функцій маркетингу є: А) ринкові дослідження; Б) заходи стимулювання збуту; В) канали розподілу; Г) реклама. 2. За співвідношенням попиту і пропозиції ринок класифікують на: А) місцевий, закритий, світовий; Б) продавця, покупця; В) потенційний, дійовий національний; Г) реальний, об’єктивний. 3. Другим етапом становлення маркетингу є: А) орієнтація на соціально-етичний маркетинг; Б) орієнтація на виробництво; В) орієнтація на збут; Г) орієнтація на маркетинг. 4. Одним із етапів процесу маркетингової ревізії є: А) Як часто проводиться ревізія? Б) Яка перспектива проведення ревізії? В) Яка методика ведення ревізії? Г) Яка мета проведення ревізії? 5. У життєвому циклі товару відображаються: А) збут, прибутки, покриття витрат, ціна, контингент покупців; Б) форма, колір, технологія виробництва, покриття витрат; В) зміни моди, смаку, стилю, технічний прогрес, технічне старіння; Г) етапи руху товару. 6. Методами ціноутворення у виробничій практиці є: А) ціноутворення орієнтоване на: витрати, споживачів,конкурентів; Б) ціноутворення орієнтоване на: клієнта, ціну, конкурентів; В) ціноутворення орієнтоване на: посередників, споживачів, ціноутворення; Г) ціноутворення орієнтоване на: посередників, ринок. 7. Етапами розвитку міжнародного маркетингу є: А) кабінетний, міжнародний, польовий; Б) експортний, кабінетний, міжнародний; В) традиційний, експортний, міжнародний; Г) традиційний, експортний, аналогічний. 1 варіант 2 рівень. Завдання 8-14 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 8. Маркетинг — це: А) вид діяльності спрямований на задоволення потреб шляхом обміну; Б) управління попитом на товар і його повне задоволення; В) виробництво товарів високої якості, які користуються високим попитом; Г) вид людської діяльності з керівництва працівниками будь-якої організації. 9. Конкурентоспроможність — це: А) сукупність якісних та вартісних характеристик товару, яка забезпечує забезпечує задоволення конкретної потреби; Б) сукупність його особливостей, на якій базується основна користь цього продукту для споживачів; В) сукупність властивостей товару, які зумовлюють його здатність задовольняти конкретні особові потреби відповідно до свого призначення; Г) перевага товару конкурентів. 10. Рекламна компанія: А) вид діяльності спрямований на задоволення потреб шляхом обміну; Б) цілеспрямована інформація про якості конкретних товарів та послуг; В) комплекс взаємопов'язаних заходів рекламного впливу на цільову аудиторію з чітко визначеним результатом або метою такого впливу, направленого на потенційного споживача; Г) заходи рекламування товару. 11. Розкрити суть поняття «контроль маркетингу»: А) постійна, систематична, неупереджена перевірка й оцінка стану та процесів у галузі маркетингу; Б) відповідність планових показників реальним показникам; В) контроль прибутковості виробничої діяльності підприємства; Г) порівняння фактичних показників з плановими. 12. Ринкова інфраструктура представлена підприємствами, які: А) надають послуги підприємству по доставці матеріалів; Б) надають послуги підприємству по збуту виробленої продукції; В) забезпечують нормальну роботу підприємств соціальної сфери на селі; Г) посередники, що доводять товар до споживача. 13. Ринкове вікно -це: А) сегмент ринку не зайнятий конкурентами; Б) місце, де підприємство реалізовує власний товар; В) ніша, яку несе підприємство на ринку; Г) ринок, зайнятий конкурентами. 14. Товарне ім'я- це: А) сукупність особливостей товару, на якій базується основна користь; цього товару для споживача; Б) складова частина товарної марки, яка має звукове вираження; В) символ, що характеризує імідж підприємства; Г) репутація підприємства на ринку. 1 варіант З рівень. Завдання 15-21 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 15. Споживчі товари поділяють на наступні категорії: А) виробничі товари, виробничі послуги, товари повсякденного попиту, унікальні товари; Б) споживчі товари, специфічні товари, споживчі послуги, товари виробничого призначення; В) товари повсякденного попиту, специфічні товари, товари старанного попиту, незаплановані покупки; Г) рекламовані товари, якісні товари, марочні товари, специфічні товари. 16. Встановити правильну послідовність етапів ЖЦТ: А) впровадження, розробка, зростання, падіння, зрілість; Б) розробка, зростання, зрілість, впровадження, падіння; В) розробка, впровадження, зростання, зрілість, падіння; Г) розробка, надання знижок, зростання, падіння. 17. Функція упаковки: А) старанний облік потреб, привабливість, сучасність Б) рекламні зусилля, аналіз потреб, зберігання при транспортуванні В) зберігання при транспортуванні та реклама товару; 18. Напрямком рекламної діяльності є: А) ринкові дослідження; Б) завоювання стабільних позицій на ринку; В) освоєння нових ринків; Г) реклама на продукцію, що виробляється та її використання. 19. Економічні чинники макросередовища характеризуються ознаками? А) покупці, посередники, інфляція, стан законодавства; Б) науково-технічний прогрес, технологічні характеристики; В) ступінь готовності купити продукт, стиль життя; Г) купівельна здатність населення, рівень інфляції, встановлений мінімум заробітної плати. 20. Розділом "цілі плану" орієнтовного плану маркетингу передбачено: А) інформація про головні положення плану; Б) визначаються форми і методи для досягнення цілей плану; В) розраховуються доходи і витрати на маркетингові заходи; Г) визначаються цілі плану в досягненні обсягу продажу, певної частки на ринку, прибутку. 21. Мета сервісної служби - це: А) підтримувати працездатність випущеного виробу протягом усього періоду його експлуатації; Б) залучити споживачів; В) рекламувати товар; Г) збути товар. 2 варіант 1 рівень. Завдання 1-7 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 1. Основні методи маркетингу: А) співробітництво, телефонний зв 'язок, особисте листування; Б) особисте листування, ринкові дослідження, планування роботи; В) співробітництво, аналіз навколишнього середовища, ціноутворення; Г) реклама, імідж, репутація фірми. 2. Стратегії охоплення ринку: А) масовий маркетинг, цільовий маркетинг, диференційований маркетинг; Б) один сегмент ринку, масовий маркетинг, весь ринок; В) декілька сегментів ринку, диференційований маркетинг, цільовий; Г) декілька сегментів ринку, диференційований маркетинг, весь ринок. 3. Одним із двох шляхів позиціювання нових товарів є: А) позщіювати поряд з конкурентом і почати боротьбу за частку ринку; Б) визначитись у спеціалізації і розпочати виробництво нових товарів;' В) виводити товари на нові сегменти ринку; Г) освоювати нові ринкові вікна. 4. Встановіть правильну послідовність етапів розробки нових товарів: А) фільтрація ідей, генерація ідей, розроблення концепції товару та її перевірка, економічний аналіз, розроблення товару, пробний маркетинг, розгортання комерційного виробництва; Б) генерація ідей, фільтрація ідей, розроблення концепції товару та її перевірка, економічний аналіз, розроблення товару, пробний маркетинг, розгортання комерційного виробництва; В) економічний аналіз, фільтрація ідей, генерація ідей, розгортання комерційного виробництва, розроблення товару, розроблення концепції товару та її перевірка, пробний маркетинг; Г) комерційного виробництва, розроблення товару, розроблення концепції товару та її перевірка, пробний маркетинг, фільтрація ідей. 5. Побічний канал збуту товару представлений: А) оптовою торгівлею, дрібнооптовими торговцями, роздрібною торгівлею; Б) товарною біржею, торговими домами, магазинами; В) ярмарками, аукціонами, магазинами; Г) ярмарками, аукціонами, торговими домами, біржовою торгівлею. 6. Ринок представлений такими організаційними формами: А) базар, ярмарок, аукціон, товарна біржа, магазин; Б) оптова торгівля, роздрібна торгівля, торгові дома; В) дрібнооптові торговці, магазини, аукціони; Г) дрібнооптові торговці, магазини, базар, роздрібна торгівля. 7. Джерелами вторинної інформації є: А) внутрішні джерела та зовнішні джерела інформації; Б) об 'єкти дослідження, заходи щодо вдосконалення; В) узгодження цілей дослідження, статистичні довідники; Г) узгодження цілей дослідження, рекламування. 2 варіант 2 рівень. Завдання 8-14 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 8. Розкрити суть поняття «контроль маркетингу»: А) постійна, систематична, неупереджена перевірка й оцінка стану та процесів у галузі маркетингу; Б) відповідність планових показників реальним показникам; В) контроль прибутковості виробничокомерційної діяльності підприємства; Г) відповідність фактичних показників плановим показникам; 9. Життєвий цикл товару – це: А) час, протягом якого новий товар проектується, впроваджується у виробництво, завойовує частку ринку, насичує ринок І, зрештою, повністю витісняється більш, сучасним товаром, який задовольняє запити покупців; Б) час протягом якого новий товар досягає максимального росту; В) час протягом якого новий товар досягає етапу падіння; Г) час реалізації товару на ринку. 10. Збутова мережа - це: А)система, що об'єднує комплекс закладів та гуртової і роздрібної торгівлі, які відповідальні за збут продукції конкретного виробника та засоби товаропросування, транспортування і зберігання продукції з моменту завершення циклу виробництва і до її реалізації; Б) час протягом якого товар завойовує частку ринку, насичує ринок; В) сфера діяльності людей по придбанню товару для перепродажу; Г)процес доведення товару від виробника до споживача. 11. Форми комунікацій - це: А) реклама, засоби комунікацій, товарна політика, збутова політика; Б) реклама, стимулювання збуту, пропаганда, особистий продаж; В) канали розподілу, цінова політика, товарна політика, реклама; Г) канали розподілу, цінова політика, реклама. 12. Роздрібна торгівля — це: А) сфера діяльності людей по придбанню товару для перепродажу; Б) сфера діяльності людей по щоденному перепродажу товарів; В) сфера діяльності людей по продажу товарів та послуг безпосередньо кінцевим споживачем для особистого некомерційного використання; Г)реалізація товару споживачам. 13. Методи збирання первинної інформації - це: А) спостереження, експеримент, дослідження, збут, цінова політика; Б) опитування, експеримент, імітація, «панель», спостереження; В) дослідження, збут, товарна політика, «панель», спостереження; Г) дослідження, збут, реклама. 14. Угода - це: А) почуття нестачі чого-небудь; Б) комерційний обмін товарами, послугами, ідеями між: двома сторонами; В) зобов’язання перед підприємством; Г)зобов’язання підприємств. 2 варіант 3 рівень Завдання 15-21 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 15. Сегментація ринку представлена наступними групами чинників: А) демографічними, географічними, поведінковими, психографічними, соціально-економічними; Б) галузевими, територіальними, географічними, соціально-економічними, матеріальними, поведінковими, психографічними; В) вагомістю споживачів, функціональними, формою власності, психографічними, матеріальними, соціально-економічними; Г) віковими категоріями, стилем життя, нормативними-документами. соціально-економічними, поведінковими. 16. Економічні чинники макросередовища характеризуються ознаками: А) покупці, посередники, інфляція, стан законодавства; Б) науково-технічний прогрес, технологічні характеристики; В) ступінь готовності купити продукт, стиль життя; Г) купівельна здатність населення, рівень інфляції, встановлений мінімум заробітної плати. 17. Основні принципи рекламної діяльності: А) об 'єктивність, достовірність, реальність; Б) реальність, точність, планова діяльність; В) неупередженість, досягнення цілей, плани на перспективу; Г) використання різних форм і засобів реклами, реальність її. 18. Організаційні структури служби маркетингу: А) виробнича, підрозділова, планова, збутова; Б) комбінована, двоступінчаста, змішана, планова; В) сучасна, підпорядкована, звичайна, аналогічна, реальна; Г) функціональна, регіональна, товарна, ринкова, різноманітні комбінації. 19. Стратегія маркетингу - це: А) проведення маркетингових досліджень; Б) освоєння стабільних позицій підприємства на ринку; В) складання маркетингового плану діяльності підприємства; Г) визначення найважливіших факторів стратегії підприємства. 20. Першим етапом процесу маркетингової ревізії є: А) як часто проводиться ревізія; Б) як проводити ревізію; В) хто здійснює ревізію; Г) які галузі перевіряються. 21. Міжнародний маркетинг - це: А) угода з іноземними партнерами на вивіз товару; Б) комплекс заходів, які здійснює підприємство при реалізації товарів(послуг) за межами своєї країни; В) економічна угода між: двома країнами; Г) економічна політика держави. З варіант 1 рівень Завдання 1-7 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 1. Основними суб'єктами маркетингу є: А) товаровиробник, спеціалісти по маркетингу, оптова торгівля; Б) оптова торгівля, роздрібна торгівля, дослідження ринку, ціноутворення, товарна політика, організація-споживач, кінцевий споживач; В) аналіз навколишнього середовища, організація товароруху, організація служби маркетингу на підприємстві, роздрібна торгівля; Г) усі варіанти вірні. 2. Види маркетингової інформації: А) експериментальна, інформаційна; Б) вторинна, первинна; В) довідкова, реальна; Г) первинна, проміжна. 3. Встановіть правильну послідовність концепцій маркетингу: А) концепція маркетингу, концепція соціально-етичного маркетингу, концепція удосконалення виробництва, концепція інтенсифікації комерційних зусиль, концепція удосконалення товару. Б) концепція удосконалення товару, концепція інтенсифікації комерційних зусиль, концепція маркетингу, концепція соціально-етичного маркетингу, концепція удосконалення виробництва. В) концепція удосконалення виробництва, концепція удосконалення товару, концепція інтенсифікації комерційних зусиль, концепція маркетингу, концепція соціально-етичного маркетингу; Г) усі відповіді не вірні. 4. Маркетингове середовище підприємства представлено складовими: А) покутні, посередники, макросередовище; Б) мікросередовище, макросередовище; В) посередники, контактні аудиторії, конкуренти; Г) внутрішніми факторами. 5. Основні групи товарів: А) одиниця товару, товари повсякденного попиту, виробничі товари; Б) споживчі товари, асортимент товару, унікальні товари; В) одиниця товару, лінія товару, асортимент товару; Г) кг, цнт, тонни. 6. Фактори, які впливають на рішення по цінах: А) конкуренція, клієнти, посередники, постачальники, роздрібна торгівля; Б) споживачі, конкуренція, середовище в якому ціна контролюється ринком, учасники каналів товароруху, імідж компанії витрати; В) споживачі, роздрібна торгівля, оптова торгівля, репутація фірми; Г) споживачі, конкуренти, клієнти. 7. Ланцюжок маркетингу включає наступні елементи: А) виробник, товарна біржа, торговий дім, рекламу, споживач; Б) виробник, магазин, ярмарок, аукціон, споживач; В) виробник, оптова торгівля, роздрібна торгівля, споживач; Г) споживач, конкурент. З варіант 2 рівень Завдання 8-14 мають по чотири варіанти відповідей з яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь. 8. Рекламна компанія: А) вид діяльності спрямований на задоволення потреб шляхом обміну; Б) цілеспрямована інформація про якості конкретних товарів та послуг спрямована на створення попиту на товар з метою одержання прибутку; В) комплекс взаємопов'язаних заходів рекламного впливу на цільову аудиторію з чітко визначеним результатом або метою такого впливу, направленого на потенційного споживача; Г) заходи кредитування товару. 9. Розкрити суть поняття «контроль маркетингу»: А) постійна, систематична, неупереджена перевірка й оцінка стану та процесів у галузі маркетингу; Б) відповідність планових показників реальним показникам; В) контроль прибутковості виробничо-комерційної діяльності підприємства; Г) порівняння показників. Г) розробка, надання знижок, зростання, падіння. 10. Функція упаковки: А) старанний облік потреб, привабливість, сучасність Б) рекламні зусилля, аналіз потреб, зберігання при транспортуванні В) зберігання при транспортуванні та реклама товару; 11. Напрямком рекламної діяльності є: А) ринкові дослідження; Б) завоювання стабільних позицій на ринку; В) освоєння нових ринків; Г) реклама на продукцію, що виробляється та її використання. |
Тема. Комплексна робота “Операційна система Windows” Створити в кореневому каталозі диску А: текстовий файл SOFT. Текст, який входить до нього, повинен бути таким: “Комплексна практична... |
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА До змісту завдань контрольної роботи включені питання, які відповідають програмному матеріалу додаткової спеціалізації „Вчитель основ... |
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА До текстів комплексної контрольної роботи з основ інформатики включені питання, які вимагають від студентів систематизованих знань... |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального... Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних... |
Комплексна лабораторна робота Географія |
Розділ Комплексна науково-дослідна робота структурних підрозділів університету |
Контрольна робота №2 з теми |
КОМПЛЕКСНА ПРАКТИЧНА РОБОТА Приклад розрахунку окремих розділів короткострокового плану господарської діяльності підприємства |
Контрольна робота №1 «Народна та літературна балада» Варіант 4 |