Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас


Скачати 39.64 Kb.
Назва Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас
Дата 04.10.2013
Розмір 39.64 Kb.
Тип Урок

Тема 9. Повторення

Урок № 86

Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас

Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі.

Тип уроку: перевірка рівня засвоєння знань.

Хід уроку

І. Умова завдань річної контрольної роботи


Варіант 1

Варіант 2

1. Спростіть вираз:

a) (3m – 2)2 – 2(m – 4)(m + 3) +

+ (2m – 1)(2m + 1);

б) .

1. Спростіть вираз:

а) (2а – 3)2 + (3 – 2а)(3 + 2а) –

–3(a + 2)(3а – 1);

б) .

2. За 7 кг апельсинів та 4 кг лимонів за­платили 26 грн. Скільки коштує 1 кг апельсинів та 1 кг лимонів, якщо 5 кг апельсинів дорожчі за 2 кг лимонів на 4 грн?

2. За 9 ручок і 4 олівці заплатили 4 грн 20 к. Скільки коштує одна ручка та один олівець, якщо дві ручки дорожчі за 3 олівці на 35 копійок?


3. Розв'яжіть рівняння .

3. Розв'яжіть рівняння .

4. Розкладіть на множники

4х2 – у2 – 6х – 3у.

4. Розкладіть на множники

9а2 b2 6а + 2b.

5. Доведіть, що вираз х2 + 4х + 20 набу­ває лише додатних значень.

5. Доведіть, що вираз х2 + 6х +19 набу­ває лише додатних значень.

6. 3 двох міст, відстань між якими 650 км, виїжджають назустріч один од­ному два потяги. Якщо потяги виїдуть одночасно, то вони зустрінуться через 10 год. Якщо перший потяг вирушить на 4 год 20 хв раніше від другого, то зустріч відбудеться через 8 год після відправлення другого. Яка швидкість кожного потяга?

6. Із двох міст, відстань між якими 420 км, виїхали назустріч один одному два автомобілі. Якщо автомобілі виру­шають одночасно, то вони зустрінуться через 4 год. Якщо перший автомобіль вирушить на 4 год 12 хв раніше за друго­го, то зустріч відбудеться через 2 год після виїзду другого. Яка швидкість кожного автомобіля?


II. Розв'язання і відповіді до завдань контрольної роботи


Варіант 1

Варіант 2

l. a) 9m2 – 12m + 4 – 2m2 + 2m +

+ 24 + 4т2 – 1 = 11m2 – 10m + 27;

б)

1. а) 4а2 – 12а + 9 + 9 – 4а2 – 9а2 – 15а + 6 = = -9а2 – 27а + 24;

б)

2. Нехай х (грн) коштує 1 кг апель­синів, у (грн) 1 кг лимонів.



17х = 34; х = 2;

7 · 2 + 4у = 26; .

Отже, 1 кг апельсинів коштує 2 грн; 1 кг лимонів — 3 грн.

Відповідь. 2 грн; 3 грн.

2. Нехай х к коштує ручка, а у к коштує олівець.



35х = 1400; х = 1400 : 35; х = 40;

80 – 3у = 35; 3у = 45; у = 15.

Отже, ручка коштує 40 к, а олівець 15к.

Відповідь. 40 к; 15 к.

3. ;

;

4(х + 14) – 3(х – 12) = 72;

4х + 56 – 3х + 36 = 72;

х = 72 – 92; х = -20.

Відповідь. - 20

3. ;

;

3(х + 4) – 2(х – 3) = 24;

3х + 12 – 2х + 6 = 24;

х = 24 – 18; х = 6.

Відповідь. 6

4. 4х2у2 – 6х – 3у =

= (2х – у)(2х + у) – 3(2х + у) =

= (2х + у)(2х – у – 3).

4. 9а2 b2 6а + 2b =

= (3a b)(3a + b) – 2(3a b) =

= (3a b)(3a + b - 2).

5. х2 + 4х + 20 = х2 + 4х + 4 + 16 =

= (х + 2)2 + 16; (х + 2)2 ≥ 0; 16 > 0,

тоді сума (х + 2) + 16 > 0.

5. x2 + 6x + 19 = x2 + 2 · 3x + 9 + 10 =

= (х + 3)2 + 10. (х + 3)2 ≥ 0; 10 > 0,

тоді сума (x + 3) + 10 > 0.

6. Нехай х км/год — швидкість першо­го потяга, а у км/год — швидкість дру­гого.



37х + 24 · 65 – 24х = 65 · 30

13х = 65·(30 – 24); 13х = 65 · 6;

; х = 30. Отже, швидкість першого потяга 30 км/год,

а другого 65 – 30 = 35 км/год.

Відповідь. 30 км/год; 35 км/год

6. Нехай х км/год — швидкість першого автомобіля, а у км/год — швидкість другого.



; х = 210 : 4,2; х = 50;

200 + 4у = 420;

; у = 55.

Отже, швидкість першого автомобіля 50 км/год, а швидкість другого — 55 км/год.

Відповідь. 50 км/год; 55 км/год






БАБЕНКО С.П. Уроки алгебри. 7 клас

Схожі:

Тема. Підсумковий урок Мета
Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал
Урок №54 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»
Урок №63 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії»
Урок №62 Тема. Підсумковий урок
Мета: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів щодо змісту означень тригонометричних функцій гострих кутів, три­гонометричних...
Урок №11 Тема. Підсумковий урок
«Чотирикутники» знання учнів щодо означень, власти­востей та ознак таких понять, як чотирикутник, паралелограм, прямо­кутник, ромб...
Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
Урок з алгебри 7 клас Тема: Множення многочлена на одночлен
Перша група доповідає про множення двочлена на одночлен за розподільним законом множення, наводить приклад, ознайомлює з правилом...
Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система
...
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка