Управління освіти Ніжинської міської ради Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №17 Проект Ми кажемо: «ТАК, здоровому способу життя!» Автор проекту Шепетун Антоніна Іванівна Проект


Скачати 33.26 Kb.
НазваУправління освіти Ніжинської міської ради Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №17 Проект Ми кажемо: «ТАК, здоровому способу життя!» Автор проекту Шепетун Антоніна Іванівна Проект
Дата15.12.2013
Розмір33.26 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Управління освіти Ніжинської міської ради

Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №17

Проект

Ми кажемо: «ТАК, здоровому способу життя!»


Автор проекту Шепетун Антоніна Іванівна

Проект

Ми кажемо: «ТАК, здоровому способу життя!»
Найбільша перемога –

це перемога над собою,

а найганебніше – це бути

переможеним

своїми пристрастями.

Демокріт
Актуальність

Здоров’я — це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Здоровим потрібно бути з раннього дитинства, добре здоров’я дається батьками, але зберігати його мусить кожен сам. Не можна розраховувати на те, що можна залишитися здоровим, зовсім не докладаючи до цього ніяких зусиль. Здоров’я в усі часи вважалося найвищою цінністю, що є важливою складовою активного творчого життя, радості та благополуччя людини.

Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі і долі своєї країни. Здоров’я людей належить до глобальних проблем, тобто таких, які мають життєво важливе значення для всього людства.

Здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі, спокійні стосунки з людьми, з природою, із собою

Турбота про здоров’я молодого покоління є одним з найважливіших завдань не тільки працівників охорони здоров’я, але й усіх, хто причетний до навчання і виховання дітей. Пріоритетним завданням для кожної особистості є вироблення відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як до найвищих суспільних і національних цінностей, виховання здорового способу життя та культури поведінки.

Здорова дитина — запорука здорової нації. Усі ми хочемо бачити дитину розумною, сильною, здоровою.

Мета: формування навичок здорового способу життя, негативного ставлення до куріння, алкоголю, наркотиків. Вчити учнів відповідально ставитись до свого здоров‘я.

Основні завдання:

  • залучити учнів до роботи з пропаганди здорового способу життя;

  • вчити школярів аналізувати негативні вчинки людей, робити висновки для себе;

  • розвивати творчі здібності учнів;

  • реалізувати на практиці право школярів на вільне висловлювання думки;

  • створити умови для осмислення нової та вже відомої інформації про шкідливі звички та їх наслідки;

  • в ході систематичного проведення психологічних тестів та опитувань виявити рівень обізнаності учнів щодо проблем наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління та СНІД.

  • провести заходи по пропаганді здорового способу життя.

Спосіб вирішення проблеми.

Збір інформації в бібліотеці, періодичній пресі, інтернеті про негативний вплив шкідливих звичок на організм людини. Перегляд відеофільмів з даної тематики.

Очікувані результати.

Учні знатимуть:

  • про переваги здорового способу життя й негативний вплив шкідливих звичок на людський організм;

  • причини винекнення шкідливих звичок та їх наслідки;

  • як запобігати виникненням шкідливих звичок і від кого можна отримати допомогу в разі набуття будь-якої із залежностей.

Учні вмітимуть:

  • опрацьовувати різноманітні джерела по проблемі;

  • об‘єктивно ставитись до власних дій та вчинків;

  • швидко та ефективно шукати інформацію, критично та комплексно оцінювати її.

Етапи реалізації проекту

І підготовчий

1. Створення ініціативної групи.

2. Підбір матеріалів на тему здорового способу життя, про шкідливі звички і їх вплив на здоров’я людини.

3. Запросити працівників лікарні та соціальних служб.

ІІ – основний етап

  1. Взяти участь в шкільному конкурсі плакатів «Моє здоров‘я в моїх руках».

  2. Випуск санбюлетеня «СНІД – загроза людству»

  3. Тренінг. «Поведінка й ризики».

  4. Перегляд відеофільму «Анатомія вірусу ВІЛ».

ІІІ – заключний етап

1. Засідання ініціативної групи по підведенню підсумків проекту, аналіз проведених заходів.

2. Анкетування дітей « Я знаю про шкідливі звички»

3. Створення комп‘ютерної презентації «Шкідливі звички та підліток»

4. Висвітлення реалізації проекту на класних батьківських зборах.
Учасники проекту.

Учні класу.

Надають допомогу, консультують психолог школи, соціальний педагог, класний керівник.
Термін виконання:

Листопад-грудень 2012 р.

Схожі:

З досвіду впровадження обласного освітньо-профілактичного проекту «Правовий десант»
США. До участі у конференції були запрошені Тетяна Войцях, автор та координатор проекту "Правовий десант", та Олена Потапенко, соціальний...
УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКА...
Одним із принципів реалізації Державної національної програми «Освіта (Україна – ХХІ ст.)» є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні...
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський...
Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа...
СОНЕЧКО “ М Е Т А
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України Відділ освіти...
На уроці спрямовуємо діяльність на те,щоб,озброївши дитину певними знаннями, навчити її шукати якомога ширше коло практичного застосування...
Назва проекту : «Світ мистецтва такий різноманітний та цікавий»
Автор проекту: Мазурик Алла Іванівна, учитель української мови та літератури Красненьківської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів...
«Не будьте собі ворогом!»
...
Уроку
Автор: Рак Сергій Олександрович, учитель історії та художньої культури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний...
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА...
Тема. Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Їжачок-хитрячок
АНАЛІЗ впливу регуляторного акта – проекту рішення Нікопольської міської ради
Проект рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Нікополь» розроблено робочою групою,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка