|
Скачати 40.95 Kb.
|
Назва проекту : «Світ мистецтва такий різноманітний та цікавий» Автор проекту: Мазурик Алла Іванівна, учитель української мови та літератури Красненьківської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів Іллінецького району Вінницької області Номінація: Успішний навчальний проект Перелік шкільних навчальних предметів: українознавство, українська література, трудове навчання, інформатика Клас та вік учнів, які брали участь у проекті:
Опис проекту В чому полягає ідея проекту? Як вона виникла? Учитель… Це слово жило зі мною із самого дитинства. Мабуть, з молоком матері я ставала маленьким учителем. Мрія дитинства здійснилась. У 2000році я стояла на подвір’ї Красненьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Серце так билося, ніби пташка в клітці. Почалася моя педагогічна стежина. Десятки допитливих оченят дивились на мене, молоду вчительку, в очікуванні дива. Я намагалася виправдати їхні сподівання і до кожного уроку готувалася ретельно. Та все-таки невдач було багато. З часом, а саме: з досвідом, я свої мінуси перетворила на плюси. Уроки стали цікавими і захопливими. Вже три роки ,як у шкільний курс вивчення предметів ввели українознавство. Досить цікавий предмет, але разом з тим багато теорії, а нуль практики. Я намагалася урізноманітнити уроки різними вправами, пошуковою роботою, але все марно. Діти не любили вивчення цього предмета. Мені випала нагода читати українознавство лише перший рік, наступного року читала інша вчителька. 2011-2012 навчальний рік мені знову дають години українознавства. Та після перших же уроків, я помітила на обличчях учнів невдоволення. Фраза «Знову тільки слухати і писати» довго не виходила з голови. Взявши в руки програму з українознавства, я довго читала, перечитувала і звернула увагу на тему, яка вивчається у 6 класі «Традиційні ремесла українців як творчість та господарська діяльність», і вирішила на кожному уроці приділяти 15-20 хвилин цікавим технікам декоративно-прикладного мистецтва. Вийшло навіть непогано. Так виникла ідея проекту «Світ мистецтва такий різноманітний та цікавий». А девізом наших практичних занять були слова І.В.Гете: «Світ великий, і душі необхідно урізноманітнити насолоду так, що і найнезначний витвір мистецтва на своєму місці завжди буде мати цінність» Основне завдання даного проекту: урізноманітнити уроки українознавства і навчити учнів робити прекрасне власними руками з різних матеріалів. Метою цього проекту є:
Перелік ключових компетентностей, розвиток яких передбачено проектом. Я намагалася виховувати у дітей колективізм, допомога одне одному Термін реалізації проекту 1 рік 2011-2012 навчальний рік Структура проекту. Проект має завдання зробити цікавішими уроки українознавства. Тому я уроки будувала таким чином(додаток №1) Теоретичні відомості, різні вправи, завдання- все це мало займати 25-30 хвилин. Чому саме стільки часу? Тому що одна тема була розділена на 2-3 уроки, і це давало змогу 15-20 хвилин використати для ознайомлення з сучасними техніками декоративно-прикладного мистецтва. Діти за урок отримували невеличкий майстер – клас по виготовленню різноманітних речей. Потім ми робили виставку дитячих виробів, створили презентацію та на кінець проекту була ідея створити гурток «Фантазія». І діти , вже на канікулах, запропонували випускати журнал «Талановиті пальчики» та систематично проводити виставки робіт приурочених певним святам. Навчальні цілі та очікувані результати навчання: Найбільше прагнула принести дітям радість і задоволення від виготовлених виробів , а також урізноманітнити уроки , щоб дітям було цікаво , заразом навчити виготовляти власними руками прекрасні речі. Які дослідження проводили учні? Що і як вони робили?
Які результати одержали учні в проекті? Проект мав успіх. Я навіть не сподівалася, що діти будуть сумувати за уроками. По-перше, діти брали активну участь у підготовці до І частини уроку. Намагалися чітко, лаконічно повідомляти про різні факти і виконувати різні завдання. По-друге, нудні конспектування ми замінили малюнками та схемами, тобто писали небагато. По-третє, у цьому проекті вони навчились робити приємні сюрпризи, заощаджуючи на цьому. Могли щотижня дарувати цікаві подарунки, вітальні листівки, потрібні речі, які зробили власноруч. Адже це найцінніші дарунки для рідних. По-четверте, діти вибрали для себе ті техніки, які хочуть вдосконалити, тобто не просто ознайомитись з теорією та виготовленням одного виробу , а створювати власні на основі вивчених. |
Цікавий світ професій Мета: надати учням уявлення про різноманітність існуючих професій формувати повагу до праці людини; розвивати увагу, пам'ять, світогляд... |
Урок в 7 класі Ось і завершується тривала подорож океанами й материкам нашої дивовижної планети. Чотири океани й п’ять материків відкривали вам... |
РОЗДІЛ І. "Підвищення конкурентоспроможності економіки області. Реальний... Впровадження енергозберігаючих технологій у житлово-комунальному господарстві території, усього, у т ч в розрізі підприємств (назва... |
Узагальнення розділу «Мистецтво в просторі культури». Урок вікторина «Чарівний світ мистецтва» |
Огляд – виставка «Чарівний світ мистецтва» Мета: Обґрунтувати необхідність розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку |
Календарно-тематичне планування з української літератури (7 кл.) І семестр Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником |
Назва дипломатичного представництва Назва документа, що підтверджує припинення попереднього шлюбу, номер та дата складання запису акта про розірвання шлюбу (смерть),... |
Назва наукового напряму в паспорті Виконавці проекту (П.І. Б., науковий ступінь, учене звання, посада і місце основної роботи) |
Проект з розділу «Графічний редактор CorelDraw» Назва проекту:«Створення вітальної листівки з Новим 2013 роком та Різдвом Христовим» |
Уроку Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови Мета: дати учням загальне уявлення про культуру, мистецтво як складову частину духовної культури людини, про види мистецтва та їх... |