|
Скачати 114.49 Kb.
|
Виховуємо правосвідому та громадсько активну молодь (з досвіду впровадження обласного освітньо-профілактичного проекту «Правовий десант») Тетяна Войцях, методист ОЦППСР Черкаського ОІПОПП, соціальний педагог-правник Обласний центр практичної психології і соціальної роботи Черкаського ОІПОПП підвів перші підсумки впровадження в закладах освіти Черкаської області освітньо-профілактичного проекту «Правовий десант» (керівник та координатор – Тетяна Войцях, методист ОЦППСР, соціальний педагог-правник), який отримав грантову підтримку за результатами конкурсу малих грантів «Молодь діє», оголошеного Кременчуцьким міським комітетом молодіжних організацій у рамках проекту «Розвиток громадської ініціативи серед молоді Полтавської та Черкаської областей» та був впроваджений у березні-травні 2012 року в закладах освіти Черкаської області за фінансової підтримки Національного фонду підтримки демократії (США). Впровадження проекту здійснювалось у партнерстві з ЧМДГО «Експериментальний творчий центр». Результати впровадження проекту були представлені на Міжрегіональній молодіжній конференції "Молодь діє", яка відбулася 13 червня 2012 року у м. Кременчук (організатори заходу: Кременчуцький міський комітет молодіжних організацій за підтримки Національного фонду підтримки демократії NED (США)). До участі у конференції були запрошені Тетяна Войцях, автор та координатор проекту "Правовий десант", та Олена Потапенко, соціальний педагог Драбівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені С.В.Васильченка – гімназія", автор мікро-проекту "Сходинками сімейного права". В рамках реалізації проекту "Правовий десант" були створені 53 постійно діючі учнівські бригади у 32 навчальних закладах Черкаської області (очікувана кількість на початок впровадження проекту – 20 учнівських бригад у 20 навчальних закладах). Кількість постійних учасників учнівських бригад «Правового десанту» – 339 учнів віком від 9 до 18 років. Бажання стати членами учнівських бригад «Правового десанту» виявили й учні, які перебувають на внутрішкільному обліку як схильні до правопорушень або важковиховувані (23 таких учні є постійними членами учнівських бригад і беруть активну участь у підготовці і проведенні заходів). Заходами проекту охоплено близько 1000 учнів (за попередніми даними – 988), понад 400 осіб з числа педагогічних працівників, батьків та жителів місцевих громад. До участі та проведення заходів були залучені спеціалісти ЦСССДМ, ССД, ВКМСД, керівники закладів освіти, працівники закладів охорони здоров’я, представники місцевих державних адміністрацій, громадських організацій, представники місцевої громадськості. Учнівськими бригадами «Правового десанту» під керівництвом координаторів-консультантів було підготовлено та проведено понад 50 заходів з використанням інтерактивних творчих форм інформаційно-просвітницької та профілактичної роботи (соціально-психологічні театри, ток-шоу, брейн-ринг, дебати, тематичні концерти, проекти тощо), розповсюджено інформаційно-просвітницькі матеріали. В трьох навчальних закладах в рамках обласного проекту розпочате впровадження довготривалих Програм та міні-проектів, ще декілька закладів планують впровадження міні-проектів з нового навчального року. В закладах освіти, де впроваджувався проект, проведені Круглі столи, підведені підсумки участі в реалізації проекту, обговорені подальші перспективи його реалізації. Загальний фон реалізації проекту – активність, креативність, ініціативність, доброзичливість, толерантність, зацікавленість усіх безпосередніх учасників реалізації проекту, а також усіх залучених до участі в заходах і охоплених інформаційно-просвітницькими акціями. Проект отримав високу оцінку у всіх, хто долучився до його реалізації (безпосередньо і опосередковано), викликав зацікавленість запропонованими формами інформаційно-просвітницької та профілактичної роботи. Кількість бажаючих прийняти участь у начальному семінарі-практикумі та безпосередньо у реалізації проекту значно перевищила очікування. В рамках впровадження проекту в Черкаській області до його реалізації долучилися представники й інших навчальних закладів, а також спеціалісти державних закладів та громадських організацій. Усі причетні до участі у впровадженні проекту висловили бажання подальшої його реалізації та поширення досвіду в закладах освіти Черкаської області, місцевих громадах, а також серед колег із сусідніх областей. Загальне інформування про проект та його перебіг здійснювалося координатором проекту Войцях Т.В. на сайтах Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників (http://oipopp.ed-sp.net/content/view/2363/66/; http://oipopp.ed-sp.net/content/view/2448/66/), обласного центру практичної психології і соціальної роботи (http://psycenter.at.ua/news/osvitno_profilaktichnij_proekt_pravovij_desant/2012-03-18-39; http://psycenter.at.ua/publ/trivae_realizacija_osvitno_profilaktichnogo_proektu_pravovij_desant/1-1-0-4), персональному сайті «Права людини в школі» (http://prava-cheloveka.at.ua/). Також інформація про проект була розміщена на сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/novini/novini-oblastej/104-cherkaska-oblast/9716-trivae-realizatsiya-osvitno-profilaktichnogo-proektu-pravovij-desant). Інформація про заходи в рамках реалізації проекту, які проводили учнівські бригади «Правового десанту» в закладах освіти, розміщувалася у місцевих ЗМІ, а також на сайтах навчальних закладів. За одноголосним бажанням усіх, хто приймав участь у впровадженні обласного проекту, на початку 2012-2013 н.р. планується проведення загальної конференції по обміну досвідом та обговорення подальших перспектив реалізації та розширення зони дії проекту. Також планується упорядкування збірки творчих та інформаційних матеріалів проекту з подальшим друком. Географія проекту по Черкаській області та його учасники:
|
Євроклуб це учнівська організація, що створена та діє у гімназії... «Сихівська» в межах проекту “Розробка та впровадження спецкурсу “Європейські студії”. Євроклуб не є окремою юридичною особою. У своїй... |
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду |
РОЗДІЛ І. "Підвищення конкурентоспроможності економіки області. Реальний... Впровадження енергозберігаючих технологій у житлово-комунальному господарстві території, усього, у т ч в розрізі підприємств (назва... |
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12. 07. 2012 №812 «Про впровадження пілотного проекту «LearnIn – SMART... |
В. О. Воронов м. Хмельницький, Хмельницький економічний університет З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ДИСЦИПЛІНИ "ІНФОРМАТИКА ТА КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА" |
У роботі розповідається про шляхи створення моделі освітньо-розвиваючого... Виходячи з власного досвіду, автор висвітлює підходи, спрямовані на розвиток школярів засобами історії та права |
Банківські реквізити організації Територія впровадження проекту: (Слід вказати географічну територію, де буде впроваджуватись проект) |
ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ ДИТИНСТВА В ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ Правовий захист дитинства як соціально-педагогічна категорія |
Навчально-методичні матеріали до засідань Євроклубу Львів 2006 Зміст «Сихівська» в межах проекту “Розробка та впровадження спецкурсу “Європейські студії” |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної... |