|
Скачати 51.98 Kb.
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ №2 Розробка уроку образотворчого мистецтва 1 клас Тема. Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу. Підготувала: учитель початкових класів Митрофанова Олена Євгенівна 2013 р. Тема. Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Їжачок-хитрячок. Мета: освітня – повторювати види ліній та їх виражальні можливості; звертати увагу на те, що лінії можуть бути різної товщини; познайомити з технікою графічного малювання та його особливостями; закріплювати поняття «лінія як засіб виразності», навички розміщення зображення на аркуші паперу, виконання лінійного малюнка; розвивальна – продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати естетичний смак, вміння визначати форму предмета, підбирати лінії для малювання; стимулювати розвиток допитливості; виховна – виховувати в дітей художньо-естетичний смак, інтерес до художньої творчості. Обладнання: Образотворче мистецтво. 1 клас: Альбом-посібник/ С. К. Трач, М. І. Резніченко. – К.: Богдан, 2012. – 40-41 с. Усі уроки образотворчого мистецтва. 1 клас: Плани-конспекти уроків/ Н.А. Горошко. – Х.: Основа, 2012. – 151-158 с. Образотворче мистецтво. 1 клас: Конспекти уроків/ Л. В. Фесенко, З. О. Черниш. – Х.: Ранок, 2012. – 136-141 с. Кошик, іграшка їжак, наочність. Тип уроку: комбінований урок. Хід уроку I. Організаційний момент. 1. Привітання. - Добрий день! Усі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти, Руку гарно підіймати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати – Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку? Тож, гаразд. Часу не гаймо І урок наш починаймо. 2. Перевірка готовності учнів до уроку. II. Мотивація навчальної діяльності. - Послухайте віршик і дайте відповіді на запитання. Лінія по аркушу гуляє, Слід по собі залишає: Природа, гори і поля – Це моя рідна земля. - Про що йдеться у віршику? - Із якими лініями ви познайомились на попередніх уроках? - А як ви думаєте, які лінії бувають за настроєм? - Які емоції передають ламані лінії? Які предмети можна зобразити цими лініями? - Які емоції передають хвилясті лінії? - Діти, скажіть хто на цих малюнках добрий, а хто злий? III. Оголошення теми та мети уроку. - На сьогоднішній урок до нас прийшов незвичайний лісовий гість, який допоможе нам дізнатися ще багато цікавого про види ліній та їх виражальні можливості. - Давайте спробуємо впізнати цю тваринку. В ліс ми з друзями пішли, Диво дивне там знайшли. Як клубочок, ця тваринка, Вся в колючках в неї спинка. Хай собі затямить всяк, Зветься дивний звір ... (Їжак) IV. Пояснення нового матеріалу. 1. Бесіда. - Їжачок-хитрячок приніс до нас багато цікавих завдань. Сьогодні ми створимо художній образ за допомогою одного з виражальних засобів графіки – лінії. Давайте розглянемо світлини та твори митців. - За допомогою яких виражальних засобів вони створені? (Відповіді дітей: «Ці твори митці створювали за допомогою ліній: вертикальних, горизонтальних, похилих, ламаних. Лінію ми спостерігаємо і в природних об’єктах: віти дерев в інеї, слід від літака на небосхилі тощо»). 2. Виконання практичних вправ. - Ось перше завдання Їжачка. Він пропонує нам згадати і намалювати на аркуші лінії різного накреслення. - Я буду називати лінії, а ви повинні накреслити їх на аркуші. (Пряму, вертикальну, горизонтальну, похилу, хвилясту, ламану). -А тепер за допомогою цих ліній швиденько намалюйте предмет, який ви собі уявляєте. (Сонце, хмарки, дерево, квітка, паркан тощо). V. Практична робота. Наш Їжачок-хитрячок Вдів кожух із голочок. Грибочки та яблучка збирає Та в скриньку на зиму ховає 1. Бесіда. - Про кого йде мова у віршику? (Правильно, про нашого Їжачка). - А що ви про нього знаєте? - Який Їжачок на вигляд? - Де він живе? - Де можна його побачити? - Чим полюбляє ласувати Їжачок? - Що зробить Їжачок, якщо ми його торкнемось? - Чому в народі кажуть, що в Їжачка сто голочок? 2. Робота в альбомах. - Відкрийте свої альбоми на сторінці 41 і подивіться чого бракує нашому Їжачку? - Давайте допоможемо йому одягнути шубку, але перш ніж це зробити, давайте згадаємо, які лінії нам допоможуть зобразити голки Їжачка? (Короткі, похилі або ламані). - Молодці, подивіться як зраділи ваші Їжачки на малюнку. - А як ви думаєте чому вони зраділи? Навіщо Їжачкам колючки? (Щоб допомагати своїм діткам збирати горішки та грибочки, та захищати від ворогів свою родину). 3. Фізкультхвилинка. - А зараз давайте трохи відпочинемо. Підведіться будь ласка. Лінія до моря завітала І хвилькою ніжною заграла. Та раптом вітер все змінив Й велику хвилю утворив. 4. Робота в альбомах. - Погляньте, друзі, які чудові образи Їжачка створили митці і щоб наш Їжачок не сумував нам потрібно намалювати йому друга. - Як ви думаєте, якою лінією ми зобразимо мордочку, носик, животик Їжачка? (Хвилястою, прямою). Отже, взялися за роботу. VI. Підсумок уроку. 1. Презентація учнівських робіт. - Наш Їжачок-хитрячок дуже задоволений, що у нього з’явилося багато друзів. |
Розробка уроку з хімії. 8 клас Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів... |
В’язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Урок з образотворчого мистецтва по темі «Види декоративно-ужиткового мистецтва: килимарство, ткацтво, розпис, лозоплетіння, флористика, різьба по дереву, ковальство, гончарство... |
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський... Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа... |
Урок музичного мистецтва з ігровими елементами в 4 класі Вчитель... Відділ освіти Зборівської районної державної адміністрації Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим |
Список носіїв перспективного передового досвіду з образотворчого мистецтва Чикаленко Раїса Володимирівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів... |
СОНЕЧКО “ М Е Т А Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
КУЙБИШЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОНЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА... Ведуча: На Андрія Первозваного розпочинались вечорниці. Це чудова традиція нашого народу. Дівчата заздалегідь обирали простору чисту... |
Міністерство освіти і науки Дніпропетровська область Відділ освіти... Тренувальні вправи (Прислівник як частина мови. Розряди прислівника. Ступені порівняння прислівника) |