1 Менеджмент при процесному підході – це


Скачати 329.37 Kb.
Назва 1 Менеджмент при процесному підході – це
Сторінка 1/5
Дата 26.08.2013
Розмір 329.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5
ПП 10.1 Основи менеджменту
1 Менеджмент при процесному підході – це:

  1. наука про управління технічними системами;

  2. сполучний процес;

  3. управлінський апарат;

  4. процес управління організацією.


2 Оберіть правильне визначення поняття «менеджмент»:

  1. процес планування, організації, мотивації та контролю діяльності організації з метою ефективного та результативного виконання завдань;

  2. видача завдань, контроль їх виконання та стимулювання підлеглих, використання різноманітних засобів впливу для досягнення особистих та групових цілей;

  3. координація діяльності різних підрозділів організації в межах делегованих керівництвом повноважень;

  4. Досягнення високого рівня ефективності організації на основі використання знань та навичок підлеглих


3 Позначте основні функції менеджменту

  1. лідерство;

  2. прогнозування;

  3. моніторинг;

  4. планування


4 Який з видів діяльності керівника не є функцією менеджменту?

  1. управління виробництвом;

  2. організація;

  3. керівництво;

  4. контроль.


5 Виробництво – це:

  1. функція менеджменту;

  2. інструмент менеджменту;

  3. вид діяльності організації;

  4. сполучний процес.


6 Управління неформальною організацією здійснюється за допомогою:

  1. ієрархії;

  2. культури;

  3. ринку;

  4. комунікацій.


7. У якій системі переважаючим підходом при підготовці керівників є “навчання за допомогою досвіду”?

  1. американської;

  2. німецької;

  3. японської;

  4. вітчизняної.

8 Операційний менеджмент є пріоритетною сферою:

  1. школи наукового управління;

  2. школи науки управління;

  3. школи кількісних методів;

  4. адміністративної школи.


9 Відмітьте ті з відповідей, які співпадають з принципами менеджменту А.Файоля

  1. домінування короткострокових цілей над довгостроковими

  2. підпорядкування суспільних інтересів особистим

  3. де надаються повноваження – там виникає відповідальність

  4. максимізація прибутку компанії


10 Визначте, що з наведеного нижче відповідає внеску школи наукового управління у розвиток менеджменту

  1. необхідність позитивного ставлення керівництва до потреб працівників

  2. розробка стандартних методів виконання робочих завдань

  3. ідентифікація та аналіз мотивів поведінки працівників та їх взаємодії з іншими робітниками

  4. використання кількісних методів для прийняття управлінських рішень


11 Визначте, що з наведеного нижче відповідає внеску неокласичної школи у розвиток менеджменту

  1. врахування керівниками неекономічних факторів впливу на поведінку працівників

  2. відбір працівників, які володіють здібностями для виконання конкретних завдань

  3. розробка стандартних методів виконання робочих завдань

  4. нормування праці та створення системи винагород


12 Головним елементом системи Тейлора є:

  1. високий рівень відповідальності за доручену справу;

  2. можливості для творчого та ділового зростання;

  3. наукова організація праці;

  4. просування по службі.


13 До третього етапу розвитку менеджменту відноситься:

  1. адміністративна школа;

  2. школа кількісних методів;

  3. школа наукового управління;

  4. школа “людських відносин”.


14 Визначте, які навички є першочерговими для керівників вищої ланки

  1. пов’язані з наявністю знань та майстерності у виконанні певних робочих завдань

  2. пов’язані з передачею та сприйняттям інформації

  3. пов’язані зі здатністю мислити та обдумувати абстрактні ситуації, планувати діяльність на тривалі періоди, комунікаційні здібності

  4. технічні, комунікаційні та концептуально-абстрактні


15 Удосконалення системи управління - це пріоритетна сфера:

  1. школи наукового управління;

  2. класичної школи;

  3. школи кількісних методів;

  4. школи соціально-психологічних методів та поведінських наук.

16 Визначте третій рівень підготовки фахівців в галузі бізнесу, менеджменту в американській системі освіти:

  1. бакалавр;

  2. магістр;

  3. доктор філософії;

  4. спеціаліст.


17 Мета організації належить до чинників:

  1. зовнішнього середовища організації;

  2. внутрішнього середовища організації;

  3. вихідних параметрів;

  4. вхідних параметрів.


18 Які технології застосовують організації невиробничої сфери:

  1. індивідуально-мережеві;

  2. посередницькі;

  3. інтенсивні;

  4. безперервні


19 Органи державного управління відносяться до:

  1. чинників зовнішнього середовища прямого впливу;

  2. чинників зовнішнього середовища опосередкованого впливу;

  3. факторів внутрішньої сфери організації;

  4. факторів політичного середовища.


20 Здібності та обдарованість:

  1. можуть формуватися соціальним середовищем;

  2. лишаються незмінними впродовж усього життя;

  3. здібності більшості людей є однаковими, а обдарованість - різна;

  4. обдарованість більшості людей є однаковою, а здібності - різні.


21 Визначте, які з наведених нижче чинників належать до внутрішнього, середовища організації

  1. трудові ресурси

  2. споживачі

  3. структура організації

  4. глобальні технології


23 Оберіть правильне визначення поняття “організаційна культура”:

  1. система загальних для членів організації внутрішніх цінностей, які значною мірою визначають їх спосіб дій

  2. правила етичної поведінки керівників стосовно підлеглих, а всіх членів організації – стосовно її клієнтів

  3. погляди та уявлення членів організації про процеси, які відбуваються у її внутрішньому та зовнішньому середовищі

  4. інструкції, штатний розклад та посадові обов’язки, якими визначається поведінка працівника організації в робочий час


24 Економічний аналіз діючого стану організації є складовою функції:

  1. планування;

  2. організації;

  3. мотивації;

  4. контролю.


25 Комунікація – це:

  1. функція менеджменту;

  2. сполучний процес;

  3. вид діяльності організації;

  4. інструмент менеджменту.


26 Якій варіант з наведених нижче є оптимальним для ведення ділових переговорів між різними організаціями з точки зору психології:

  1. між представниками однієї організації;

  2. між представниками однієї квадри;

  3. між представниками одного рівня управління;

  4. між представниками одного підрозділу.


27 Вертикальні комунікації ґрунтуються на принципі:

  1. субординації;

  2. координації;

  3. мотивації та субординації;

  4. зворотного зв’язку.


28 Для вивчення думки підлеглих найефективніше використовувати канали:

  1. формальних комунікацій;

  2. неформальних комунікацій;

  3. обидва канали;

  4. жодного з них.


29 Зазначте вірну послідовність етапів комунікаційного процесу:

1) 1. передача повідомлення;

2. зародження ідеї;

  1. декодування інформації;

  2. кодування інформації.

  1. 4,3,2,1;

  2. 2,3,4,1;

  3. 2,4,1,3.

30 Одержувач інформації є:

  1. елементом комунікаційного процесу;

  2. етапом комунікаційного процесу;

  3. перешкодою у міжособистій комунікації;

  4. незалежним чинником.


31 Сприйняття є:

  1. зв’язуючи процесом при спілкуванні;

  2. елементом комунікації при взаємодії;

  3. етапом комунікацій між людьми;

  4. потенційним комунікаційним бар’єром


32 Структура організації може впливати на:

  1. зворотній зв’язок;

  2. викривлення повідомлень;

  3. емпатію керівництва;

  4. інтенсивність комунікації.


33 Доставка листа за адресою є:

  1. організаційною комунікацією;

  2. елементом комунікаційного процесу;

  3. етапом комунікаційного процесу;

  4. безпосереднім прикладом комунікації.


34 Ваш підлеглий порушив дисципліну на виробництві. Ви попереджуєте його про відповідальність. Для цього ефективніше використовувати:

  1. ділову записку;

  2. офіційний лист;

  3. телефонний дзвінок;

  4. зауваження при зустрічі


35 Сутність невербальних бар’єрів полягає у:

  1. неякісній передачі повідомлення при спілкуванні;

  2. специфіці зародження і формулювання ідей у людини при спілкуванні;

  3. специфіці сприйняття і кодування людиною інформації при спілкуванні;

  4. відсутності кодування інформації при формулюванні ідей.


36 Оберіть правильне визначення поняття «комунікаційний процес»:

  1. спілкування між людьми в процесі виконання службових обов’язків

  2. передача інформації від однієї людини іншій

  3. передача наказів та розпоряджень, а також контроль їх виконання

  4. обмін інформацією між двома та більше людьми


37 Визначте, що є метою комунікаційного процесу:

  1. аналіз інформації, що є предметом обміну

  2. поширення інформації, що є предметом обміну

  3. забезпечення розуміння інформації, що є предметом обміну

  4. передача інформації, що є предметом обміну


38 Визначте, яке з наведених нижче тверджень відповідає директивному стилю прийняття рішень:

  1. стиль використовується особами, необхідно більше інформації для прийняття рішень, приймають рішення обережно, здатні адаптуватися до неординарних ситуацій та вдало їх долати

  2. стиль використовується особами, здатними співпрацювати з іншими людьми, неконфліктними, потребують схвалення власних дій

  3. стиль використовується особами, орієнтованими на тривалі програми, схильними до творчого розв’язання проблем

  4. стиль використовуються особами, які характеризуються раціональним типом мислення, приймають швидкі рішення, не сприймають невизначеності


39. Потрібно визначити перспективні напрямки для розробки нового виду продукції для ринку. Це рішення відноситься до типу:

  1. структурованих;

  2. незапрограмованих;

  3. формальних;

  4. інтуїтивних.


40. Зазначте вірну послідовність етапів процесу прийняття рішень:

1. формулювання обмежень та критеріїв;

2. оцінка альтернатив;

  1. остаточний вибір;

  2. діагноз проблеми;

  3. виявлення альтернатив.

  1. 5,4,3,2,1;

  2. 4,1,5,2,3;

  3. 3,2,1,4,5.


41. Визначення переваг та недоліків кожного з варіантів рішення називається:

  1. визначенням альтернатив;

  2. визначенням критеріїв;

  3. оцінкою альтернатив;

  4. оцінкою критеріїв.


42. Коли можна визначити ефективність рішення?

  1. коли рішення сформульовано;

  2. коли рішення вибрано;

  3. коли рішення прийнято;

  4. коли рішення реалізовано.


43. Скоригувати прийняте рішення дозволяє:

  1. вибір критеріїв;

  2. вибір альтернатив;

  3. встановлення обмежень;

  4. зворотній зв’язок.


44. Якщо імовірність потенційних результатів неможливо оцінити, це означає, що рішення приймалося в обставинах:

  1. визначеності;

  2. невизначеності;

  3. ризику;

  4. неповної інформації.


45. Прийняття рішення – це:

  1. функція менеджменту;

  2. сполучний процес;

  3. комунікативний процес;

  4. інструмент менеджменту.


46. У теоріях мотивації порядок слідування потреб чітко визначає необхідний порядок їх задовольняння. Чи це дійсно так?

  1. так, вірно;

  2. ні, невірно;

  3. вірно, але у деяких випадках цей порядок може порушуватися;

  4. невірно, бо це цілком не відповідає реальності.


47. Керівник може делегувати підлеглому: задачі і повноваження
48. Реальна здібність діяти або впливати на ситуацію є:

  1. делегуванням повноважень;

  2. лідерством;

  3. владою;

  4. мотивацією.


49. Присутнє даній посаді право використання ресурсів організації є:

  1. делегуванням;

  2. повноваженнями;

  3. владою;

  4. лідерством.


50. Ефективність принципу єдиноначальності зменшується коли:

  1. ланцюг команд збільшується;

  2. ланцюг команд скорочується;

  3. норма управляємості не підтримується на оптимальному рівні;

  4. діють інші чинники.


51. Ефективність делегування залежить:

  1. тільки від керівника;

  2. тільки від підлеглого;

  3. як від керівника так і від підлеглого;

  4. не від одного з чинників 1 – 3.


52. Якою є правильна послідовність розробки організаційної структури:

а) встановлення співвідношення повноважень;

б) визначення посадових обов’язків;

в) розподіл організації на горизонтальні блоки.

  1. в),б),а); 2) а),в),б); 3) в),а),б).



53. Функціональна організаційна структура це:

  1. органістична структура;

  2. адаптивна структура;

  3. бюрократична структура;

  4. проектна структура.


54. Яким є правильне визначення процесу розподілу організації на окремі блоки:

  1. атрибуція;

  2. адаптація;

  3. департаменталізація;

  4. децентралізація.


55. Дивізіональна організаційна структура це розподіл організації на окремі блоки:

  1. за посадовими обов’язками;

  2. за рівнями управління;

  3. за видами товарів, покупців, регіонів;

  4. згідно з стратегічним планом.


56. Структура організації орієнтованої на окрему географічну територію це:

  1. продуктова структура;

  2. глобальна структура;

  3. регіональна;

  4. діверсіфікована.


57. Яка з організаційних структур є механістичною:

  1. проектна;

  2. матрична;

  3. функціональна;

  4. конгломератна.


58. Якщо керівники середньої та нижчої ланки організації можуть приймати більшість управлінських рішень то така організація:

  1. централізована;

  2. ієрархічна;

  3. етархічна;

  4. децентралізована.


59. Централізована організація має переваги коли:

  1. розмір організації та технології різко змінюється;

  2. зовнішнє середовище визначається динамічними ринками та конкуренцією;

  3. зміни в навколишньому середовищі відбуваються повільно;

  4. ділова стратегія постійно змінюється.


60. Для організацій діючих в умовах сталого зовнішнього середовища та використовуючих технології масового виробництва переважними є методи пов’язані:

  1. з розробкою та встановленням правил та процедур;

  2. з роботою різних колективів та проведенням нарад;

  3. з встановленням індивідуальних взаємодій;

  4. з ієрархічними структурами управління.


61. Другорядні проблеми людини відрізняються внаслідок:

  1. генетичних наслідків;

  2. народжених відмінностей;

  3. придбаних навичок;

  4. закладеної обдарованості.


62. Згідно з моделлю Портера – Лоулера:

  1. задоволеність веде к досягненню високих результатів;

  2. результативна праця веде до задоволення;

  3. задоволення не пов’язано з результативною працею;

  4. результат і задоволення ніяк не пов’язані між собою.


63. Гігієнічні фактори Ф.Герцберга відповідають в піраміді А.Маслоу:

  1. фізіологічним потребам;

  2. потребам в повазі;

  3. потребам в самовиразу;

  4. соціальним потребам людини.


64. Згідно з мотиваційною теорієй постановки цілей рівень виконання роботи залежить від таких характеристик як:

  1. складність, специфічність;

  2. вагомість, напруженість;

  3. визначеність, стохастичність;

  4. підпорядкованість, оптимальність.


65. Який вид контролю як функції управління не відповідає діючій класифікації:

  1. заключний;

  2. оперативний;

  3. поточний;

  4. попередній.


66. Який вид контролю використовується при прийомі на роботу:

  1. безперервний;

  2. попередній;

  3. поточний;

  4. заключний.


67. Найбільш важливим і витратним елементом процесу контролю є:

  1. встановлення стандартів;

  2. вимірювання стандартів;

  3. оцінка інформації;

  4. прийняття рішення.


68. Якщо досягнуті результати переважно перевершують встановлені цілі менеджер повинен:

  1. винагородити робітників;

  2. передивитися встановленні плани в бік їх підвищення;

  3. нічого не здійснювати;

  4. передивитися встановленні плани в бік їх зниження.


69. Яка послідовність етапів пошуку оптимального рішення є правильною:

  1. а) встановлення песимістичних оцінок;

б) встановлення оптимістичних оцінок;

в) нормалізація критеріїв;

г) визначення Парето – оптимального рішення.

  1. б),а),г),в);

  2. б),а),в),г);

  3. г),в),а),б).


70. Скільки базових елементів містить метод принципових переговорів:

  1. 2;

  2. 3;

  3. 4; (люди, інтереси, варіанти, критерії)

  4. 5.


71. Якою є правильна послідовність стадій методу принципових переговорів:

а) планування;

б) дискусія;

в) аналіз.

  1. в),а),б);

  2. б),а),в);

  3. в),б),а).

4. а), б), в)
72. Яка характеристика не підпадає під рису ефективного контролю:

  1. своєчасність;

  2. гнучкість;

  3. простота;

  4. раціональність.


73. Яка з ролей членів групи є цільовою:

  1. виконавча;

  2. проявлення відчуттів групи;

  3. забезпечення участі;

  4. ініціювання діяльності.


74. Яка з ролей членів групи є підтримуючою:

  1. представлення інформації;

  2. координація;

  3. заохочення;

  4. висловлювання думок.


75. Яким є правильне визначення влади:

  1. влада – це поведінка однієї особи яка вносить зміни у поведінку, відносини другої особи;

  2. влада – це присутнє конкретній посаді право розпорядження всіма видами ресурсів;

  3. влада – це можливість впливу на поведінку інших;

  4. влада – це номінальне право розпорядження всіма видами ресурсів.


76. Яким є правильне визначення впливу:

  1. вплив – це можливість впливати на поведінку інших;

  2. вплив – це реальне право розпорядження усіма видами ресурсів;

  3. вплив – це поведінка однієї особи яка вносить зміни у поведінку, відношення другої особи;

  4. вплив – це номінальне право розпорядження всіма видами ресурсів.


77. Яка форма влади є найбільш прогресивною на сучасному етапі:

  1. заснована на примушенні;

  2. заснована на винагороді;

  3. експертна влада;

  4. заснована на переконанні і участі.


78. Яким є правильне визначення лідерства:

  1. лідерство – це можливість впливати на поведінку інших;

  2. лідерство – це здібність впливу на осіб та групи для стимулювання їх до праці.

3) лідерство-– це здібність впливу на осіб та групи для напряму їх зусиль на досяг нення цілей організації.

4)лідерство- це здібність впливати на поведінку інших;
79. Скільки підходів до лідерства існує відповідно сучасних теорій:

  1. 2;

  2. 3; (теорія «великих людей», поведінковий та ситуаційний підхід)

  3. 4;

  4. 1.


80. Визначте у повному складі ситуаційні фактори лідерства:

1. 1) потреби та особисті якості підлеглих;

2) характер завдання;

3) спрямованість на роботу;

4) психологічна сумісність.

2. 1) потреби та особисті якості підлеглих;

2) характер завдання;

3) вплив зовнішнього середовища;

4) інформація, яку має керівник.

3. 1) потреби та особисті якості підлеглих;

2) характер завдання;

3) невизначеність мотивації;

4) інформація, яку має керівник.

4. 1) потреби та особисті якості підлеглих;

2) характер завдання;

3) зворотній зв’язок;

4) інформація, яку має керівник.

81. Ситуаційний підхід до лідерства вміщує теорію:

  1. Дугласа – Мак Грегора;

  2. Ренсіса Лайкерта;

  3. Блейка та Моутона;

  4. Врума – Йетона.



82. Поведінковий підхід до лідерства вміщує теорію:

  1. Контінуума лідерської поведінки;

  2. Фідлера;

  3. Мітчела – Хауса;

  4. Блейка – Моутона.


83. Яким є правильне визначення напряму у лідерстві поєднуючого поведінський та ситуаційний підходи:

  1. партисипативне керівництво;

  2. адаптивне керівництво;

  3. патерналістське керівництво;

  4. оптимальне керівництво.


84. Яким є правильне визначення конфлікту взагалі:

  1. конфлікт – це протиріччя між вимогами обставин і бажанням особистості;

  2. конфлікт – це боротьба керівників, груп за розподіл ресурсів, робочої сили, фінансування та інше;

  3. конфлікт – це такий стан відносин, коли відсутня або навіть неможлива згода між сторонами;

  4. конфлікт – це виникнення несумісності, а також розподіл інтересів формальних та неформальних груп.


85. Визначте правильну послідовність елементів моделі управління конфліктом:

1. а) управлінська ситуація;

б) джерело конфлікту;

в) управління конфліктом;

г) конфлікт відбувається;

д) конфлікт не відбувається;

е) можливості розростання конфлікту;

ж) реакція на ситуацію;

з) функціональні та дисфункціональні наслідки конфлікту.

2. а),б),в),е),ж),з),г),д);

3. а),б),е),ж),д),г),в),з);

4. в),г),д),е),ж),з),а),б).
86. До міжособистностних методів управління конфліктом належать:

  1. роз’яснення вимог до роботи;

  2. впровадження координаційних та інтеграційних механізмів;

  3. вирішення проблем;

  4. загальноорганізаційні, комплексні цілі.


87. Оберіть правильне визначення поняття “синергізму”

А

Універсальна властивість всіх систем, яка відображає їх тенденцію до поступової дезорганізації та зникнення

В

Взаємодія із зовнішнім середовищем всіх підсистем та елементів цілого шляхом адаптації до його змін

Б

Взаємодія окремих елементів системи як єдиного цілого створює більший результат, ніж вплив кожного окремого елементу

Г

Поєднання спрямованих до виконання спільної мети та функціонуючих як єдине ціле елементів та частин

88. Визначте, які з наведених нижче чинників належать до внутрішнього, середовища організації

А

Персонал

Б

Трудові ресурси

В

Задачі організації

Г

Споживачі

Д

Структура організації


89. Визначте, що з наведеного нижче відповідає класифікації технологій за Джеймсом Томпсоном

А

Одночасне виготовлення одного виробу або малої серії однакових виробів

Б

Серія взаємозалежних задач, що повинні виконуватися послідовно

В

Виготовлення однакового за характеристиками продукту у великих обсягах з використанням автоматизації

Г

Застосування спеціальних прийомів, навичок або послуг, для зміни в конкретного матеріалу, що надходить у виробництво

Д

Зустрічі груп людей, таких як клієнти, що є або хочуть бути взаємозалежними


90. Визначте, що з наведеного нижче відповідає класифікації технологій за Джоан Вудворд

А

Одночасне виготовлення одного виробу або малої серії однакових виробів

Б

Виготовлення однакового за характеристиками продукту у великих обсягах з використанням автоматизації

В

Серія взаємозалежних задач, що повинні виконуватися послідовно

Г

Зустрічі груп людей, таких як клієнти, що є або хочуть бути взаємозалежними

Д

Виготовлення великої кількості ідентичних виробів, із застосуванням механізації, стандартизації та конвеєрних ліній




  1   2   3   4   5

Схожі:

Божаткін С. М., Жиленко В. П., Марущак С. М
«Вступ до спеціальності», «Економіка підприємства», «Статистика», «Менеджмент», «Операційний менеджмент», «Стратегічний менеджмент»,...
Рецензія На посібник О. В. Комаровського
Менеджмент соціокультурної діяльності”, „Менеджмент організацій”,які вивчають дисципліну
1. ЗЕД та її роль у розвитку національної економіки
Менеджмент організацій” і 050207 “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”
Програма "Основи кадрового менеджменту" для професії "Офіс-адміністратор"
Сутність менеджменту персоналу й напрямки його розвитку. Менеджмент персоналу як суб’єктивне соціальне явище та сфера професійної...
Методична робота
Підготовлені і випробувані персоніфіковані завдання для самостійної і індивідуальної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності»,...
Керівництво людьми. Чи є тотожними поняття «менеджмент»
Чи є правильним визначення «Менеджмент це вміння досягати поставлених завдань, використовуючи пра­цю, інтелект і мотиви поведінки...
Керівництву ТОВ «МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку
Рішення ДКЦПФР №1360 від 29. 09. 2011 р.), незалежною аудиторською фірмою ПП “Аудит-Тест” проведено аудит фінансової звітності товариства...
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ
Опорний конспект лекцій для студентів кооперативних вузів спеціальностей: 0502. 01 “Менеджмент організацій”, 0502. 06 “Менеджмент...
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ
Опорний конспект лекцій для студентів кооперативних вузів спеціальностей: 0502. 01 “Менеджмент організацій”, 0502. 06 “Менеджмент...
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Маркетинговий менеджмент. Методичні вказівки до практичних занять для студентів економічних спеціальностей. – Таврійський державний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка