НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ МЕТОДИЧНІ СЛУЖБИ ОБЛАСТІ


Скачати 32.51 Kb.
Назва НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ МЕТОДИЧНІ СЛУЖБИ ОБЛАСТІ
Дата 15.06.2013
Розмір 32.51 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ МЕТОДИЧНІ СЛУЖБИ ОБЛАСТІ

  1. Канівський ММК «Шляхи підвищення професійного рівня педагогічних працівників через моніторинг освітньої діяльності на основі впровадження досягнень психолого-педагогічної науки»

  2. Христинівський РМК «Створення оптимальних умов для самоактуалізації та самореалізації учителя, підвищення якості знань в умовах безперервного навчально-виховного процесу»

  3. Звенигородський РМК “Вдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій”

  4. Золотоніський РМК «Розвиток цілісної на багатогранної творчої особистості в умовах сільської школи» (2012-2016 рр)

  5. Канівський РМК "Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних технологій та здійснення особистісно-орієнтованого навчання у навчально-виховному процесі"

  6. Драбівський РМК «Формування ключових компетенцій педагогічних та учнівських колективів на основі використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі як засіб творчого зростання учителя та розвитку творчої особистості школяра»

  7. Уманський ММК «Від інноваційних технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування всебічно розвиненої особистості учня»

  8. Уманський РМК «Розвиток професійної компетентності педагога, як умова забезпечення ефективності та якості освіти»

  9. Черкаський РМК «Забезпечення нового змісту освіти в навчальних закладах. Зростання пріоритетної ролі виховання у педагогічному процесі»

  10. Ватутінський ММК «Розвиток особистості учня і творчості вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій»

  11. Золотоніський ММК «Система організації методичної роботи з педагогічними працівниками щодо поліпшення їх професійної майстерності, спрямованої на підвищення результативності навчально-виховного процесу»

  12. Монастирищенський РМК «Підвищення якості освіти, оновлення змісту та форм шляхом модернізації навчально-виховного процесу»

  13. Лисянкий РМК «Педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня»

  14. Тальнівський РМК «Створення умов для особистісного зростання творчого педагога з метою організації навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей і обдарувань школярів, для їх успішного життєвого самовизначення та самореалізації”

  15. Чорнобаївський РМК «Підвищення ефективності та якості уроку, як основної форми організації навчально-виховного процесу, шляхом впровадження нових технологій навчання та виховання»

  16. Маньківський РМК «Підвищення професійного рівня педагогічних працівників шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій»

  17. Городищенський РМК «Індивідуалізація та диференціація навчання та виховання. Застосування творчого підходу у формуванні моделі творчої особистості учня»

  18. Корсунь-шевченківський РМК «Запровадження інноваційних педагогічних технологій, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти»

  19. Шполянський РМК «Наукова організація педагогічної праці. Пошук оптимальних шляхів організації навчально-виховного процессу»

  20. Кам’янський РМК «Підвищення результативності і якості навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних технологій навчання та виховання учнів»

  21. Смілянський РМК «Вдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання і виховання»

  22. Черкаський ММК «Забезпечення системної, інноваційної методичної роботи, спрямованої на розвиток творчого потенціалу кадрів на основі сучасної нормативно-правової бази та на основі діяльності в електронному інформаційно-навчальному середовищі»

  23. Смілянський ММК «Підвищення якості освіти, рівня вихованості особистості, професійної компетентності педагога, шляхом впровадження гуманної педагогіки та модернізації навчально-виховного процесу»

  24. Жашківський РМК «Творче спрямування діяльності педагогічних працівників щодо модернізації освітньої галузі регіону»

  25. Катеринопільський РМК

  26. Чигиринський РМК

Схожі:

Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування»
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» призначені для надання допомоги студентам в засвоєнні предмету та в...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення обласного огляду-конкурсу...
У огляді-конкурсі приймають участь працівники психологічних служб, які працюють в дошкільних навчальних закладах області та представляють...
Методичні рекомендації керівникам методичних об’єднань вчителів Гадяцької...
На 1 сторінці вказати проблему, над якою буде працювати гімназія і районний відділ освіти. Вона повинна простежуватись у плані роботи...
Методичні рекомендації та дидактичні матеріали щодо формування комунікативної...
З'ясувати, скільки уроків відводитися на вивчення теми; чи велася робота над даною темою раніше; який новий лексичний і граматичний...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до вивчення дисципліни „Актуальні проблеми...
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни „Актуальні проблеми теорії та практики фінансів” для студентів V курсу напрямку „Фінанси”....
5. Методичні рекомендації щодо удосконалення психологічного супроводу...
Романовська Д. Д., завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної...
Методичні рекомендації по написанню науково-дослідницької роботи...
Це досить нелегка справа, яка потребує від ваших вихованців великого терпіння, сили волі, концентрації уваги, бачення вирішення поставленої...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації
Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах...
ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ЕФЕКТИВНА УМОВА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ОСІБ ІЗ ІНВАЛІДНІСТЮ
Анотація. Стаття присвячена проблемі формування толерантності як ефективної умови інклюзивної освіти осіб із інвалідністю. Обґрунтовано...
Методичні рекомендаціїї щодо основних напрямків роботи психологічної...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка