|
Скачати 141.92 Kb.
|
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення обласного огляду-конкурсу психологічних кабінетів дошкільних навчальних закладів системи освіти Чернівецької області Відповідно до Положення про проведення обласного огляду-конкурсу психологічних кабінетів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів системи освіти Чернівецької області, затвердженого наказом Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації № 472 від 17.12.2009, зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області 19.01.2010 за №2/2177 з метою виявлення талановитих працівників психологічної служби, їх підтримки і заохочення, підвищення якості і результативності в професійній діяльності, удосконалення матеріально-методичного забезпечення навчальних закладів системи освіти започатковано огляд-конкурс психологічних кабінетів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів системи освіти Чернівецької області. Завдання огляду-конкурсу полягають у наступному:
У огляді-конкурсі приймають участь працівники психологічних служб, які працюють в дошкільних навчальних закладах області та представляють психологічні кабінети психологічних служб дошкільних навчальних закладів системи освіти Чернівецької області, що відповідають наступним умовам:
У 2012 році огляд-конкурс проводиться за номінацією «Кращий психологічний кабінет дошкільного закладу» у два етапи: І (районний, міський) етап – з 01.02.12 по 31.05.12: заочний тур – 01.02-31.03.12; очний тур – 01.04.-31.05.12. Характеристика турів І та ІІ етапів огляду-конкурсу:
Для участі в І та ІІ етапах огляду-конкурсу до Організаційного комітету відповідного етапу Конкурсу подаються наступні матеріали:
Додаток 1 Заявка на участь у обласному огляді-конкурсі психологічних кабінетів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів системи освіти Чернівецької області В організаційний комітет I (II) етапу огляду-конкурсу психологічних кабінетів ЗАЯВКА (навчальний заклад) висуває психологічний кабінет (П.І.Б. працівника (ів) психологічної служби) на участь у обласному огляді-конкурсі психологічних кабінетів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів системи освіти Чернівецької області. Директор _________________________________________________ /П.І.Б./ (підпис) М.П. дата Додаток 2 Анкета працівника психологічної служби (назва закладу) для подання кабінету на обласний огляд-конкурс психологічних кабінетів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів системи освіти Чернівецької області 1. Прізвище ______________ Ім'я____________По батькові ______________
4. Контактні телефони (робочий, домашній, мобільний)______ 5. Базова освіта (повна назва навчального закладу, факультет, спеціальність за дипломом) 6. Повна назва освітньої установи ________________________ 7. Загальний педагогічний стаж роботи ____________________
в даній установі 10. Навантаження, згідно зі штатним розкладом 11. Кваліфікаційна категорія 12. Звання, нагороди 13. Публікації (дата, видання, назва публікації) 14. Вказати ресурси наповнення кабінету (власні кошти, види допомоги адміністрації в оформленні кабінету, матеріально-технічному забезпеченні, організації роботи) Підпис конкурсанта __________________ /П.І.Б./ Підпис керівника ОУ __________________ /П.І.Б./ М.П. (освітньої установи) Додаток 3 Паспорт психологічного кабінету
Перелік методичних засобів психологічного кабінету
Перелік методичної та довідкової літератури
Працівник психологічної служби _________________ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КАБІНЕТУ Оцінювання Конкурсу відбувається за бальною системою: 0 – не відповідає критеріям; 1 – частково відповідає; 2 – повністю відповідає.
Максимальна оцінка – 114 балів. Виділяються рівні:
|
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ Міністерства освіти і науки України від 07. 08. 2008р. №737 «Про проведення огляду-конкурсу психологічних кабінетів професійно-технічних... |
Чернівецька обласна державна адміністрація ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ Головному управлінні юстиції у Чернівецькій області 19. 01. 2010 №2/2177 та з метою удосконалення матеріально-методичного забезпечення... |
ПЛАН проведення обласного (регіонального) семінару вихователів-методистів... Проблема. Моделі впровадження Програми розвитку дитини дошкільного віку в практику роботи дошкільних навчальних закладів |
Про хід впровадження та результати обласних програм моніторингу якості... Шегеди А. Ф. щодо ходу впровадження та результатів обласних програм моніторингу якості освіти дошкільних і загальноосвітніх навчальних... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 07. 10. 2010 №462 «Про демократизацію в системі освіти області», від... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо впровадження кредитно-модульної системи... України передбачає приєднання національної системи вищої освіти до Болонського процесу, головною метою якого є улаштування зони європейської... |
Методичні рекомендації щодо типових інструкцій з охорони праці в... «Правил безпеки під час занять у навчальних і навчально-виробничих майстернях навчальних закладів системи загальної середньої освіти»... |
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного... З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки... |
Керівництво оглядом Загальне керівництво та проведення огляду здійснює... Про проведення огляду-конкурсу виховної роботи в таборах відпочинку системи освіти |
Методичні рекомендації «Про організацію роботи в дошкільних навчальних... Ванько Ксенія Іванівна, методисти лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інститут післядипломної освіти... |