Урок №7 Тема: Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів


Скачати 33.77 Kb.
НазваУрок №7 Тема: Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів
Дата04.06.2013
Розмір33.77 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Урок № 7
Тема: Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів
Мета: сформувати уявлення про головні риси мусульманського декоративно-прикладного мистецтва;ознайомити з видами ДПМ:

-книжкова мініатюра,

- турецьке гончарне мистецтво,

- художнє ткацтво (даманські тканини),

- килимарство (Іран),

- арабеска.

продовжити розвивати вміння працювати з навчальною і додатковою літературою та електронними енциклопедичними посібниками; продовжувати формувати вміння і навички роботи на комп’ютері у форматі Microsoft PowerPoint, створити тематичний фрагмент учнівської презентації; виховувати естетичне сприйняття світу через вивчення скарбниці світової культури.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: кабінет комп’ютерних технологій, ПК, учительська презентація по темі «Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів», додаткові джерела інформації:

  • навчальна та додаткова література по темі,

  • інформація з інтернет-сайтів,

  • електронний посібник «Дитяча енциклопедія мистецтв»,

  • база даних “Скарби світової культури”




Хід уроку

Комп’ютерне забезпечення змісту уроку

І. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

(10-12 хв.)

1.1. Перевірка домашнього завдання.

1.2. Повідомлення теми і мети уроку.

1.3. Ознайомлення з коротким змістом нового матеріалу.
ІІ. Основна частина (20-25 хв.).

    1. Повідомлення нового матеріалу.

    2. Запис плану-конспекту до

учнівських зошитів
ІІІ. Підсумок уроку (8-10 хв.)

Повторення та систематизація основних положень теми.
ІV. Домашнє завдання.

Підготувати усну оповідь на тему «Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів»


1.1; 1.2. Перегляд презентації на тему «Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів»


Використані джерела:





  • БОЛЬШАЯ ДЕТСКАЯ ЭЛЕКТРОННАЯ ЭНЦИКЛОПЕДИЯ .ТОМ 10. Искусство.


Урок № 8

Тема: Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів
Мета: сформувати і узагальнити знання про ДПМ арабо-мусульманського культурного регіону; продовжити розвивати вміння працювати з навчальною і додатковою літературою та електронними енциклопедичними посібниками; продовжувати формувати вміння і навички роботи на комп’ютері у форматі Microsoft PowerPoint, створити тематичний фрагмент учнівської презентації; виховувати естетичне сприйняття світу через вивчення скарбниці світової культури.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: кабінет комп’ютерних технологій, ПК, учительська презентація по темі «Декоративно-прикладне мистецтво мусульманських народів», додаткові джерела інформації:

  • навчальна та додаткова література по темі,

  • інформація з інтернет-сайтів,

  • електронний посібник «Дитяча енциклопедія мистецтв»,

  • база даних “Скарби світової культури”.

Хід уроку

Комп’ютерне забезпечення змісту уроку

І. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

(8-10 хв.)

1.1. Повідомлення теми і мети уроку.

1.2. Відтворення і корекція основних опорних знань учнів по темі.

ІІ. Узагальнення та систематизація знань

(20-25 хв.).

2.1. Практична діяльність учнів.
ІІІ. Підсумок уроку (8-10 хв.)

Підбиття підсумків роботи на

уроці. Перегляд фрагментів

презентації і їх корегування.
ІV. Домашнє завдання.

Доповнити стислий конспект тематичним повідомленням.




Учні працюють біля комп’ютера з додатковими джерелами інформації по темі і створюють фрагменти презентацій по темі (3-4 слайди) у форматі Microsoft PowerPoint

Схожі:

ВИТИНАНКА
А. Антонович, Р. В. Захарчук-Чугай, М. Є. Станкевич «Декоративно-прикладне мистецтво»
Декоративно-ужиткове мистецтво. Різновиди: вишивка, ткацтво, килимарство,...
Вдосконалювати вміння розпізнавати види і жанри декоративно- ужиткового мистецтва
6 клас Декоративно-прикладне мистецтво. Символізм української вишивки. Диво рушника
Бубнівсько-Слобідський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Золотоніської...
Декоративно-ужиткове мистецтво
Мета: ознайомити учнів з декоративно-прикладним мистецтвом українського народу; прищеплювати любов до народного мистецтва і культурної...
Цікаві факти про декоративно – ужиткове мистецтво Писанкарство
Писанкарство вважається одним із найдавніших і найцінніших різновидів українського народного декоративно-прикладного мистецтва, в...
Уроку у 6-му клас і Тема: Мистецтво
Обладнання: для вчителя: мультимедіа, виставка предметів декоративно –прикладного мистецтва: вишиті рушники, сорочки, скатертина,...
Бесіда «Архітектура як будівельне мистецтво». Українська хата Мета:...
«Архітектура», за його командою учні виходять до дошки і складають відповідне слово
Тема. Художні техніки декоративно-прикладного мистецтва. Виготовлення...
Нців, види декоративно-ужиткового мистецтва (визначати практично). Познайомити із складною витинанкою-композицією (багатоколірною),як...
ТЕМА. ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО Маска Мета
Обладнання: навчальні плакати; репродукції картин відомих художників (У. Корнеліс «Дайстерські карнавальні клоуни» та ін.); фотографії;...
Тема:  Писанкарство як мистецтво художнього розпису. Види писанок....
Мета: 1 Вчити дітей рописувати пианки, прикрашати їх декоративним розписом; узагальнити знання дітей про писанки як твори декоративно-прикладного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка