|
Скачати 0.64 Mb.
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ АЛГЕБРА 7 клас Тематичні самостійні і контрольні роботи 2005 Укладачі: Капіносов А.М., Сень Я.Г., Келесіді В.П. Самостійні і контрольні роботи складені за посібником “А.Капіносов. Алгебра. 7 клас. Систематичний курс”, рекомендованим Міністерством освіти і науки України (протокол №3 від 10.06.2004 р.) Навчально-методичний посібник призначений для тематичного контролю навчальних досягнень учнів: проведення самостійних і контрольних робіт при вивченні курсу алгебри в 7 класі. З кожної теми він містить чотири варіанти самостійних робіт із системами задач середнього, достатнього і високого рівнів. Завдвння кожного рівня диференційовані за трьома ступенями складності. Для тематичного оцінювання контрольні роботи дані у чотирьох варіантах. Для вчителів та учнів 7 класів. Рецензенти: Пекарська Л.В. – методист кабінету математики рівненського ОІППО; Бережна Г.А. – учитель математики Запорізької ЗОШ Апостолівського району Дніпропетровської області.ПЕРЕДМОВАПропонований навчально-методичний посібник призначений для проведення самостійних робіт навчального і перевірного характеру та тематичного контрольного оцінювання. Самостійні роботи дані з кожної теми, а контрольні роботи з 2-3 тем у відповідності з рекомендаціями Міністерства освіти України. Виконання самостійних робіт передбачено у три етапи на 3 уроках (по 15-25 хв). Спочатку на першому із цих уроків учні виконують завдання середнього рівня. На другому етапі учні, які досягли середнього рівня (поточних балів 5 або 6), виконують системи завдань достатнього рівня, а інші — повторно виконують завдання середнього рівня іншого варіанту. На третьому етапі системи завдань високого рівня пропонуються учням, що досягли достатнього рівня. Учням, що не досягли середнього чи достатнього рівнів, рекомендуються для виконання системи завдань відповідного рівня. Інший спосіб використання самостійних робіт – виконання учнями завдань доступного рівня на завершальному етапі вивчення теми. Рекомендуємо просту систему оцінювання і самооцінювання успіхів при виконанні систем завдань рівня. Якщо учень виконав правильно завдання усіх трьох номерів рівня, його успіхи оцінюються вищими балами рівня (наприклад, балом 6 за завдання середнього рівня, балом 9 — достатнього рівня, балом 12 — високого рівня); якщо правильно виконано завдання двох номерів (будь-яких) — середнім балом рівня (відповідно бали 5, 8, 11); якщо ж виконано завдання одного номера — нижчим балом рівня (відповідно бали 4, 7, 10). Після закінчення самостійної роботи бажано відразу розглянути розв’язання задач, правильні відповіді. Це дасть можливість кожному учневі самостійно оцінити досягнення на основі зіставлення одержаних результатів із правильними. Оцінка за самостійну роботу виставляється за результатами її виконання на завершальному етапі. Під час проведення тематичних контрольних робіт учням рекомендуються учням завдання такого рівня, який відповідає його поточним успіхам при вивченні теми (за результатами самостійних робіт). У посібнику подано також орієнтовне плануванння систем уроків початкового вивчення теорії й уроків практики з розв’язування задач з кожної теми. ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМ
Усього: 93 год Резерв: 12 год Програмовий (загальний) час: 105 год І. РІВНЯННЯТема 1. Лінійні рівняння з однією змінноюСамостійна робота№1. Варіант 1 Середній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) – 8х = 24; 2) 13х – 2 = 24. 2. 1) = –8; 2) 3х – 4 = х + 10. 3. 1) 5х – 18 = 2(х – 3); 2) + = 8. Достатній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 5(х – 3) – 2(х + 7) = 7; 2) – = 0. 2. 2,7х + 3,2 = 3(2,4 – 1,1х). 3. – = 2. Високий рівеньРозв’язати рівняння (1–2): 1. 1) + = 6; 2) 0,5 – 2х – (0,7х – 2,1) = 0,1 – 0,9(3х – 1). 2. 5х + 4 = 34. 3. Знайти всі натуральні значення а, при яких корінь рівняння (а – 1) х = 15 є натуральним числом. №2. Варіант 2 Середній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 7х = –4; 2) 17х + 2 = 53. 2. 1) = 13; 2) 5х – 8 = 3х – 24. 3. 1) 7х – 6 = 2(х + 12); 2) – = 21. Достатній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 10(2х – 1) – 3(4х – 5) = 66; 2) + = 0. 2. 14х – 13,5 = 3(2х – 2,5). 3. – = 2. Високий рівеньРозв’язати рівняння (1–2): 1. 1) – = 6; 2) 5(5х – 1) + 0,2х = 2,7х – 6,5 – 0,5х. 2. 2х – 3 = 17. 3. Знайти всі натуральні значення а, при яких корінь рівняння (а – 3) х = 80 є натуральним числом (х — змінна). №3. Варіант 3 Середній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) –36х = 12; 2) 12х – 3 = 27. 2. 1) = –9; 2) 5х – 4 = 2х + 11. 3. 1) 5х – 9 = 2(х + 3); 2) – = 8. Достатній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 3(2х + 1) – 7(х – 1) = 4; 2) + = 0. 2. (2х – 1) (0,1х + 5) = 0. 3. – = 20. Високий рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) – ; 2) 3х(14х – 11) – 7х(6х – 5) = 3(2х + 5) – 5х. 2. 5ах + 9х = а, де х — змінна, а — параметр. 3. . №4. Варіант 4 Середній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 32х = –8; 2) 15х + 3 = –42. 2. 1) = –5; 2) 9х – 2 = 4х – 22. 3. 1) 9х – 2 = 4(х + 7); 2) – = 20. Достатній рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) 8(9 + 2х) – 5(1 – 3х) = 5; 2) – = 0. 2. (3х – 2) (0,2х – 1,8) = 0. 3. – = 3. Високий рівеньРозв’язати рівняння (1–3): 1. 1) + ; 2) 7х(4х – 1) – 2х(14х – 3) = 2(х + 4) – 5х. 2. 5ах – 6х = а, де х — змінна, а — параметр. 3. . |
АЛГЕБРА Самостійні і контрольні роботи складені за посібником “А. Капіносов. Дидактичні матеріали. Алгебра, 8 клас”, рекомендованим Міністерством... |
Тест : Повторення за курс 7 класу, алгебра |
7-й клас. АЛГЕБРА Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
8-й клас. АЛГЕБРА Розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні вирази, наводить приклади таких виразів |
Шкіяь М.І., Сяєпкань З.І., Дубинчук О. С. Алгебра і початки аналізу:... На вивчення розділу «Комбінаторика» в 11-му класі загальноосвітньої школи за програмою відводиться 8 годин |
Сума та перетин пiдпросторiв, розклад в пряму суму, фактор-простори” Алгебра і теорія чисел” I курсу, проведене 03. 03. 2008 студентом-практикантом VI курсу |
9-й клас. АЛГЕБРА Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв'язок нерівності |
Компонентна алгебра Операції компонентної алгебри реалізовані в системі ГП для оброблення компонентів або КПВ у репозиторію, а також на фабрики програм... |
8-й клас. Алгебра Цілі вирази. Тотожні вирази. Тотожність. Степінь з натуральним показником і його властивості. Одночлени і многочлени та дії над ними.... |
Лінійна алгебра та аналітична геометрія” Завдання 1 Завдання Знайти відстань від точки М0 до площини, що проходить через точки М1, М2, М3 |