|
Скачати 20.09 Kb.
|
Рецензіяна практичне заняття з предмету “Алгебра і теорія чисел” I курсу, проведене 03.03.2008 студентом-практикантом VI курсу механіко-математичного факультету Дорошем Дмитром Олександровичем на тему: „Сума та перетин пiдпросторiв, розклад в пряму суму, фактор-простори” 3 березня 2008 року я відвідав семінарське заняття з курсу “Алгебра і теорія чисел”, проведене студентом-практикантом Дорошем Дмитром Олександровичем. В ході заняття було розглянуто поняття суми та перетину пiдпросторiв, розкладу в пряму суму, фактор-простору, наведено відповідні приклади, показано зв’язки між поняттями, та основні властивості об’єктів. Початок заняття було відведено на перевірку присутніх та розгляд питань, що виникли у студентів при виконанні домашнього завдання. Потім Дмитром Олександровичем був поданий необхідний теоретичний матеріал та нагадані вказівки, які були зроблені викладачем на лекції щодо певних тонких нюансів завдання. Студентська аудиторія уважно слухала пояснення студента-практиканта, деякі студенти задавали питання, на які отримували вичерпну відповідь. Після цієї підготовчої роботи студентам були запропоновані деякі приклади на розуміння означень. При наведенні прикладів були використані різні методи розв’язання, в кожному випадку це було найкращим поясненням тих чи інших властивостей об’єктів. Студентам, що виконали базові завдання наперед, було додатково запропоновано додаткові задачі. Студентам, які не змогли виконати всі завдання, Дмитро Олександрович зробив додаткові пояснення відповідного матеріалу. Варто зазначити, що запропоновані завдання були різнопланові, охоплювали багато граней теми, були достатньо наочними, використовували набуті знання із попередніх занять. Решту часу було відведено на те, щоб коротко розглянути матеріал наступного заняття, задати домашнє завдання та надати вказівки щодо його виконання. Дорошу Д.О. вдалося розвинути у студентів розуміння понять суми та перетину пiдпросторiв, розкладу в пряму суму, закласти фундамент для проведення наступного заняття, зацікавити учнів до подальшого навчання. На підставі вищевказаного вважаю, що семінарське заняття було проведено на високому рівні і відповідає всім необхідним вимогам.
|
Уроком. №4 Мета уроку: Познайомити учнів з операціями над подіями: подія, протилежна даній; сума подій; добуток подій. Вчити виражати складену... |
Урок №43 Тема. Сума кутів опуклого многокутника Мета: закріпити знання змісту понять, вивчених на попередньому уроці. Працювати над засвоєнням учнями змісту та доведення теореми... |
До [назва суду] Позивач: [ім'я позивача] ДТП), в якій я зазнав тілесних ушкоджень. Внаслідок цього мені довелось лікуватися і придбавати ліки на лікування, що завдало мені... |
УРОК 13. ПЛОЩИНА. ПРЯМА. ПРОМІНЬ Мета Мета. Сформувати поняття учнів про площину, пряму, промінь як про абстрактні математичні поняття; вчити учнів будувати пряму і промінь,... |
22. 10. 2010 р в Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової... Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової інформації «Золотий перетин», відбулась презентація психосоціального проекту:... |
Договір, що містить зобов’язання банку-емітента, за яким цей банк... Установі; 2 може бути обмінений на інший об’єкт, який, у свою чергу, даватиме дохід банківській установі. Загальна сума активів —... |
ЗАТВЕРЖУЮ” Начальник ПДПЧ-16 Центрального району майор вн сл Навчальна мета: Вивчити з радіотелефоністами та особами, які їх підміняють розклад виїздів підрозділів ГУМНС України в Миколаївській... |
УРОК КРУГООБІГ РЕЧОВИН І ЕНЕРГІЇ ЯК ОСНОВНИЙ СИСТЕМОТВІРНИЙ ФАКТОР.... УРОК КРУГООБІГ РЕЧОВИН І ЕНЕРГІЇ ЯК ОСНОВНИЙ СИСТЕМОТВІРНИЙ ФАКТОР. ПОНЯТТЯ БІОГЕОХІМІЧНОГО ЦИКЛУ |
ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ. ДІЛЬНИКИ ТА КРАТНІ Правило: Якщо сума цифр числа ділиться на 3, то й число ділиться на Якщо сума цифр числа не ділиться на 3, то й число не ділиться... |
Надзвичайні ситуації Ми часто чуємо слова : “Земля – наш дім”. На ній є блакитні озера та річки, моря та безмежні океани. Зелені ліси, безкраї пустелі,... |