Діагностика рівня саморозвитку педагога


Скачати 33.25 Kb.
НазваДіагностика рівня саморозвитку педагога
Дата17.04.2013
Розмір33.25 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Діагностика рівня саморозвитку педагога

(параметр: особистісна самореалізація, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення)

(Л. Бережнова) (140 – 144)
Оберіть свою відповідь на кожне з 18 запитань. Для цього потрібно обвести літери а, б або в.

1. На основі порівняльної самооцінки виберіть ту характеристику, яка вам найбільше підходить.

а) Цілеспрямований;

б) працьовитий;

в) дисциплінований.

2. За що вас цінять колеги?

а) за відповідальність;

б) за вміння відстоювати свою позицію;

в) за ерудицію, за вміння бути цікавим співрозмовником.

3. Як ви ставитеся до ідеї активного впровадження методу проектів у педагогічну практику?

а) думаю, що непродуктивне витрачання часу;

б) проблему я глибоко не осмислював(ла);

в) позитивно, візьму активну участь у реалізації цієї ідеї.

4. Що вам найбільше заважає професійно самовдосконалюватися?

а) брак часу;

б) відсутність необхідної літератури та умов;

в) брак сили волі й наполегливості;

5. У чому полягають особисто ваші типові утруднення в організації проективно-технологічної діяльності?

а) утруднення не аналізував(ла);

б) маючи великий досвід, утруднень не відчуваю;

в) точно не знаю.

6. На основі порівняльної самооцінки виберіть, яка характеристика вам найбільш підходить.

а) вимогливість;

б) наполегливість;

в) поблажливість.

7. На основі порівняльної самооцінки виберіть, яка характеристика вам найбільше підходить.

а) рішучість;

б) наполегливість;

в) допитливість.

8. Ваша позиція в реалізації проективної технології на практиці;

а) генератор ідей;

б) критик;

в) організатор.

9. На основі порівняльної самооцінки виберіть,які риси у вас розвинені найбільше;

а) сила волі;

б) завзятість;

в) обов'язковість.

10. Що ви найчастіше робите, коли у вас є вільний час?

а) займаюся улюбленою справою;

б) читаю;

в) проводжу час із друзями.

11. Яка з наведених нижче сфер для вас останнім часом становить пізнавальний інтерес?

а) методичні знання;

б) теоретичні знання;

в) інноваційна педагогічна діяльність.

12. У чому ви могли б себе максимально реалізувати?

а) поза межами педагогічної діяльності;

б) у професійній діяльності;

в) не знаю.

13. Яким вас найчастіше вважають ваші друзі?

а) справедливим;

б) доброзичливим;

в) чуйним.

14. Який із трьох принципів вам найближчий і якого ви дотримуєтесь найчастіше?

а) жити треба так, щоб не шкодувати за безцільно прожиті роки;

б) у житі завжди є місце самовдосконаленню;

в) насолода життям у творчості.

15. Хто найбільше наближається до вашого ідеалу?

а) людина сильна духом і з міцною волею;

б) людина творча,яка багато знає і вміє;

в) людина незалежна й упевнена в собі.

16.Чи вдається вам у професійному плані домогтися того, про що ви мрієте?

а) думаю, що так;

б) швидше за все так;

в) як пощастить.

17. Що вас найбільше приваблює в проектній технології навчання?

а) згуртованість учнів у пошуку нових ідей та рішень;

б) ще не знаю;

в) перспектива самореалізації та професійного зростання.

18. Уявіть себе дуже заможною людиною. Щоб ви зробили насамперед?

а) навколосвітню подорож;

б) відкрив(ла) приватну школу та займався(лась) улюбленою педагогічною справою;

в) поліпшив(ла) побутові умови, жив(ла) для свого задоволення.
Обробка результатів.

1. За результатами визначають рівень прагнення до саморозвитку. Відповідь на запитання тесту оцінюють у такий спосіб (див. табл. 1).

Сумарне число балів розподіляють у такому порядку (табл. 2).

Самооцінка вчителем своїх якостей, що сприяють саморозвитку визначається за відповідями на запитання 1, 2, 6, 7, 9, 13. Сумарне число балів у визначених запитаннях розподіляють у такому порядку (табл. 3).

Використання зазначених методик допомогло визначити загальні особливості розвитку основних компонентів проективної культури вчителів. Однак вимоги щодо вірогідності оцінки рівнів її сформованості потребували використання комплексу різних психолого-педагогічних і соціологічних методів. А саме:

  • індивідуальні бесіди з учителями;

  • аналіз відповідей у процесі відкритого анкетування учителів щодо розуміння ними суті проективно-технологічної діяльності, характери участи в ній;

  • спостереження яке спрямоване на виявлення:

    • елементів творчості професійно-педагогічної діяльності;

    • особливостей взаємодії з учнями в різних формах навчально-виховної діяльності;

    • ставлення до норм педагогічної етики;

    • вивчення оцінних суджень про роль і значення проективного навчання тощо.

Схожі:

Роль ментальної візуалізації у процесі професійного саморозвитку педагога
«Проектування життєвого шляху» або «Проектування професійної кар’єри педагога»), занять мистецвом (малювання, ліплення, танець),...
Діагностика рівня емоційного вигорання Діагностика рівня «Емоційного вигорання» (за В. Бойко)
Водночас можуть виникнути його дисфункційні наслідки, коли вигорання спричиняє негативний вплив на професійну діяльність та стосунки...
Н. В. Бугайчук методист лабораторії виховної роботи ЧОІПОПП
Від створення умов сприятливих для творчої діяльності до співробітництва педагога і дітей, та до самостійної творчості, яка і формує...
План Мета, завдання, зміст експертної діагностики фінансово-господарського...
Фінансово-господарський стан, експертна діагностика, стратегічна діагностика, оперативна діагностика, метод аналогій, ризик, аналіз...
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Удосконалюючись, педагог ніби освітлює свій подальший шлях, а твори видатного педагога, вченого, мислителя В. О. Сухомлинського є...
ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА
Економічна діагностика. Опорний конспект лекцій / Укладач: к г н., доц. Мартусенко І. В. – ВІЕ ТНЕУ. – Вінниця, 2011. – 72с
Портфоліо педагога
Перспективи розвитку навчаль­ного закладу значною мірою зале­жать від професійної компетент­ності педагога
Перевірка і оцінювання результатів навчання інформатики
Діагностика навчання обов'язковий компонент освітнього процесу, за допомогою якого визначається досягнення поставлених цілей. Діагностика...
Особистість є складною системою, яка здатна до саморозвитку й самовдосконалення
Особистість є складною системою, яка здатна до саморозвитку й самовдосконалення. Особистістю одночасно і народжуються, і стають....
Діагностика рівня готовності дитини до шкільного навчання в сфері пізнавальної діяльності
Ання, логічна обґрунтованість і чіткість формулювання, активність і вміння використовувати спільні поняття. Використаний та модифікований...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка