|
Скачати 33.25 Kb.
|
Діагностика рівня саморозвитку педагога (параметр: особистісна самореалізація, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення) (Л. Бережнова) (140 – 144) Оберіть свою відповідь на кожне з 18 запитань. Для цього потрібно обвести літери а, б або в. 1. На основі порівняльної самооцінки виберіть ту характеристику, яка вам найбільше підходить. а) Цілеспрямований; б) працьовитий; в) дисциплінований. 2. За що вас цінять колеги? а) за відповідальність; б) за вміння відстоювати свою позицію; в) за ерудицію, за вміння бути цікавим співрозмовником. 3. Як ви ставитеся до ідеї активного впровадження методу проектів у педагогічну практику? а) думаю, що непродуктивне витрачання часу; б) проблему я глибоко не осмислював(ла); в) позитивно, візьму активну участь у реалізації цієї ідеї. 4. Що вам найбільше заважає професійно самовдосконалюватися? а) брак часу; б) відсутність необхідної літератури та умов; в) брак сили волі й наполегливості; 5. У чому полягають особисто ваші типові утруднення в організації проективно-технологічної діяльності? а) утруднення не аналізував(ла); б) маючи великий досвід, утруднень не відчуваю; в) точно не знаю. 6. На основі порівняльної самооцінки виберіть, яка характеристика вам найбільш підходить. а) вимогливість; б) наполегливість; в) поблажливість. 7. На основі порівняльної самооцінки виберіть, яка характеристика вам найбільше підходить. а) рішучість; б) наполегливість; в) допитливість. 8. Ваша позиція в реалізації проективної технології на практиці; а) генератор ідей; б) критик; в) організатор. 9. На основі порівняльної самооцінки виберіть,які риси у вас розвинені найбільше; а) сила волі; б) завзятість; в) обов'язковість. 10. Що ви найчастіше робите, коли у вас є вільний час? а) займаюся улюбленою справою; б) читаю; в) проводжу час із друзями. 11. Яка з наведених нижче сфер для вас останнім часом становить пізнавальний інтерес? а) методичні знання; б) теоретичні знання; в) інноваційна педагогічна діяльність. 12. У чому ви могли б себе максимально реалізувати? а) поза межами педагогічної діяльності; б) у професійній діяльності; в) не знаю. 13. Яким вас найчастіше вважають ваші друзі? а) справедливим; б) доброзичливим; в) чуйним. 14. Який із трьох принципів вам найближчий і якого ви дотримуєтесь найчастіше? а) жити треба так, щоб не шкодувати за безцільно прожиті роки; б) у житі завжди є місце самовдосконаленню; в) насолода життям у творчості. 15. Хто найбільше наближається до вашого ідеалу? а) людина сильна духом і з міцною волею; б) людина творча,яка багато знає і вміє; в) людина незалежна й упевнена в собі. 16.Чи вдається вам у професійному плані домогтися того, про що ви мрієте? а) думаю, що так; б) швидше за все так; в) як пощастить. 17. Що вас найбільше приваблює в проектній технології навчання? а) згуртованість учнів у пошуку нових ідей та рішень; б) ще не знаю; в) перспектива самореалізації та професійного зростання. 18. Уявіть себе дуже заможною людиною. Щоб ви зробили насамперед? а) навколосвітню подорож; б) відкрив(ла) приватну школу та займався(лась) улюбленою педагогічною справою; в) поліпшив(ла) побутові умови, жив(ла) для свого задоволення. Обробка результатів. 1. За результатами визначають рівень прагнення до саморозвитку. Відповідь на запитання тесту оцінюють у такий спосіб (див. табл. 1). Сумарне число балів розподіляють у такому порядку (табл. 2). Самооцінка вчителем своїх якостей, що сприяють саморозвитку визначається за відповідями на запитання 1, 2, 6, 7, 9, 13. Сумарне число балів у визначених запитаннях розподіляють у такому порядку (табл. 3). Використання зазначених методик допомогло визначити загальні особливості розвитку основних компонентів проективної культури вчителів. Однак вимоги щодо вірогідності оцінки рівнів її сформованості потребували використання комплексу різних психолого-педагогічних і соціологічних методів. А саме:
|
Роль ментальної візуалізації у процесі професійного саморозвитку педагога «Проектування життєвого шляху» або «Проектування професійної кар’єри педагога»), занять мистецвом (малювання, ліплення, танець),... |
Діагностика рівня емоційного вигорання Діагностика рівня «Емоційного вигорання» (за В. Бойко) Водночас можуть виникнути його дисфункційні наслідки, коли вигорання спричиняє негативний вплив на професійну діяльність та стосунки... |
Н. В. Бугайчук методист лабораторії виховної роботи ЧОІПОПП Від створення умов сприятливих для творчої діяльності до співробітництва педагога і дітей, та до самостійної творчості, яка і формує... |
План Мета, завдання, зміст експертної діагностики фінансово-господарського... Фінансово-господарський стан, експертна діагностика, стратегічна діагностика, оперативна діагностика, метод аналогій, ризик, аналіз... |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО Удосконалюючись, педагог ніби освітлює свій подальший шлях, а твори видатного педагога, вченого, мислителя В. О. Сухомлинського є... |
ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА Економічна діагностика. Опорний конспект лекцій / Укладач: к г н., доц. Мартусенко І. В. – ВІЕ ТНЕУ. – Вінниця, 2011. – 72с |
Портфоліо педагога Перспективи розвитку навчального закладу значною мірою залежать від професійної компетентності педагога |
Перевірка і оцінювання результатів навчання інформатики Діагностика навчання обов'язковий компонент освітнього процесу, за допомогою якого визначається досягнення поставлених цілей. Діагностика... |
Особистість є складною системою, яка здатна до саморозвитку й самовдосконалення Особистість є складною системою, яка здатна до саморозвитку й самовдосконалення. Особистістю одночасно і народжуються, і стають.... |
Діагностика рівня готовності дитини до шкільного навчання в сфері пізнавальної діяльності Ання, логічна обґрунтованість і чіткість формулювання, активність і вміння використовувати спільні поняття. Використаний та модифікований... |