|
Скачати 59.44 Kb.
|
Портфоліо педагога Перспективи розвитку навчального закладу значною мірою залежать від професійної компетентності педагога. Сьогодні кожний учитель повинен самостійно оцінювати свої професійні досягнення, діагностувати власні проблеми та ускладнення в роботі. Самоаналіз діяльності сприятиме пошуку шляхів удосконалення професійних умінь. Якщо педагог уміє спроектувати власну діяльність, оцінити свої професійні досягнення, відстежити своє професійне зростання, то й з учнем він зможе працювати на його розвиток. З цією метою в навчальному закладі використовується портфоліо педагога. Портфоліо може бути використане для :
Портфоліо (робоча файлова папка) містить матеріали про результативність діяльності педагога. Положення про портфоліо педагога 1. Загальні положення 1.1. Портфоліо педагога Центру позашкільної роботи вводиться з метою підтримки творчої педагогічної діяльності педагогів, популяризації індивідуальних професійних досягнень і результативності їх роботи, підвищення професійної компетентності педагогів та їхньої ролі у виконанні основних завдань Програми розвитку закладу «Центр позашкільної роботи в інноваційному поступі суспільства: 2012—2015 роки». 1.2. Завданнями портфоліо є:
•розвиток рефлексії педагогів, умінь діагностувати результати власної діяльності; 1.3. Моніторинг професійної діяльності педагогів за допомогою портфоліо дозволить: Адміністрації:
Педагогові:
•освоїти технологію роботи з портфоліо з позиції учня, для якісного консультування з ведення портфоліо учнями. 2. Структура портфоліо
1, Загальні відомості (анкетні відомості; звання та нагороди; відомості про підвищення кваліфікації; результати атестації). 2. Результати педагогічної діяльності (розділ включає матеріали, які показують динаміку педагогічної діяльності): • навчальні програми творчих об'єднань (однопрофільні, комплексні, модульні, інтегровані, авторські тощо);
• відгуки органів управління освітою, наукових установ, громадських організацій тощо, що висвітлюють творчі здобутки педагога. 3. Науково-методична діяльність (у цьому розділі розміщують методичні матеріали, що свідчать про роботу педагога з розвитку професійної компетентності):
2.3. У портфоліо також можуть бути представлені фото-, відеоматеріали, що висвітлюють творчі здобутки педагога та його вихованців. 3. Оформлення портфоліо Портфоліо педагога являє собою папку-накопичувач з файлами згідно з визначеною в закладі структурою. Педагог має право включати в папку додаткові розділи, рубрики, матеріали, елементи оформлення, які підкреслюють його індивідуальність, педагогічний почерк. Усі записи ведуться акуратно, розбірливо. Папка і зібрані в ній матеріали повинні мати естетичний вигляд. Заступники директора, методисти надають допомогу педагогам в організації роботи зі створення портфоліо. 4. Презентація портфоліо Презентація портфоліо проводиться публічно на засіданні творчої групи, методичного об'єднання, педагогічної ради. Презентація може проходити у формі виставки навчально-методичних матеріалів, пристендової доповіді з використанням мультимедійних технологій. Основна мета презентації — за короткий час представити результати виконаної роботи за певний період часу.
Методист позашкільного навчального закладу 1. Бере участь у розробці локальних актів стосовно організації допрофільної підготовки учнів, упровадження портфоліо в практику роботи закладу. 2. Визначає, розробляє та проводить навчальні семінари, тренінги з метою підвищення компетентності педагогічних працівників із проблеми.
Керівник творчого об'єднання, клубу, гуртка
3.Залучає до формування портфоліо батьків учнів, керівників творчих об’єднань ,представників громади. 4.Бере участь у роботі творчої групи педагогів з даної проблеми. |
План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під... |
План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під... |
«Портфоліо» у «Портфоліо» (у широкому змісті слова) — це спосіб фіксування, нагромадження й оцінки індивідуальних досягнень учня в певний період... |
План-конспект уроку Тема : Зйомка портфоліо, особливості зйомки портфоліо в студії Навчальна: засвоєння учнями технікипортфоліо; основних положень; налаштування параметрів фотоапарату |
Оформлення досягнень керівника гуртка та учнів ... |
Стратій Д. А. Формування електронного портфоліо вчителя технологій засобами ІКТ Анотація Анотація. У статті ми з’ясували засоби формування електронного портфоліо вчителя технологій, окреслили шляхи його використання в... |
ЕЛЕКТРОННЕ ВЧИТЕЛЬСЬКЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні форми оцінювання... |
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення... Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні... |
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення... Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні... |
ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога Мета «Школи молодого педагога» – надати молодим вчителям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів,... |