|
Скачати 41.26 Kb.
|
Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі на знаходження невідомих доданків за їх сумою. Мета: закріплювати вміння віднімати і додавати багатоцифрові числа, вчити перевіряти віднімання додаванням, вчити учнів розв’язувати задачі на знаходження невідомих доданків, виховувати самостійність, активність на уроці, розвивати навики самостійної роботи. I.Організація уроку. - Сьогодні на уроці ви будете виставляти собі бали самостійно. Для того, щоб отримати високу оцінку, потрібно активно працювати і не допускати помилки. II. Оголошення теми і завдань уроку. III. Повторення вивченого: 1) Усний рахунок . - Казкові герої продемонструють приклади, а ви швидко записуйте відповіді. 325 + 15, 480 - 400, 375 - 25, 180 + 100, 820 - 20, 900 - 800, 540 + 1, 950 - 1, 6130 + 0. - Поміняйтесь зошитами. Перевірте відповіді. - Хто справився із завданням без помилок,на полях олівчиком виставить 1 б.
19 I варіант 1. За тиждень сім”я використала 15 кг картоплі. На скільки днів цій сім”ї вистачить 105 кг картоплі? 2. 83401 + 8502, 47054 - 16027 II варіант
Скільки потрібно проса, щоб виробити 36 кг пшона?
54061 - 19709 (За задачу – 2 бали, за приклад – 1 бал). Додаткове завдання: На одній шальці терезів лежить цеглина, а на другій – половина такої самої цеглини і дві гирі: 1 кг і 500г. Терези зрівноважені. Знайди масу цеглини. IV.Робота над матеріалом уроку.
а) фронтальна робота. - На моніторі приклад, розв’яжіть його. 80 – 20 = - Як же перевірити, чи правильно виконано віднімання7 - Спробуємо узагальнити: Щоб перевірити, чи правильно виконане віднімання, потрібно до різниці додати від’ємник. Якщо отримали зменшуване, значить обчислення виконали вірно. - Хто спробує записати висновок за допомогою буквених даних? А – В = С С + В = А б) коментоване виконання завдання. - Розв’язати приклади, зробити перевірку. - 847294 235451 в) Самостійна робота: № 325 (III i II) (За правильне виконання 1 бал). Самоперевірка з монітору. 20
а) підготовча робота - За скороченим записом скласти і розв’язати просту задачу. I ящ. – 12 кг 27 кг II ящ. - ?
б) робота над складеними задачами I етап № 326
( Коментоване розв’язання, запис на дошці і в зошиті). II етап № 327 (2 бала) (1 бал) Розв’язати задачу 2 способами розв’язати задачу за опорною таблицею (Перевірка виконаних завдань.) III етап У трьох цистернах було 11850 л бензину. У першій і другій разом – 8500 л, а в другій і третій разом6400 л. - Поставити питання і розв’язати задачу самостійно. (За правильне виконання – 1 бал.) Додаткове завдання: На запитання, скільки в неї марок, Оксана відповіла: «Якщо я дістану стільки, скільки в мене є, та ще 10 марок, то буде 100 марок». Скільки в Оксани марок? ( За правильне виконання – 2 бали). V. Підсумок уроку: . 21 Тести:
а) доданок, доданок, сума; б) множник, множник, добуток; в) зменшуване, від’ємник, різниця. 2. Числа при відніманні називаються: а) доданок, доданок, сума; б) множник, множник, добуток; в) зменшуване, від’ємник, різниця. 3. Щоб перевірити дію віднімання, потрібно: а) до різниці додати від’ємник; б) від різниці відняти від’ємник; в) від суми відняти доданок. 4. Обери дію, щоб перевірити чи правильно розв’язаний приклад 65 – 25 = 40: а) 40 – 25; б) 40 + 25; в) 65 – 40. - Підрахуйте кількість балів за урок. Поставте їх під роботою у зошитах. Користуючись таблицею балів і оцінок, що на моніторі комп’ютера, виставте собі оцінку. 22 |
Тема. Рівняння. Мета: освітня Вироблення навичок розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення; формувати... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність... ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання... |
Тема. Дія віднімання. Властивості дії віднімання та їх використання для обчислень Мета: узагальнити знання учнів про дію віднімання, вправляти у виконанні обчислень на табличне і поза табличне віднімання, вчити... |
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження... Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього... |
Уроку І. Перевірка домашньої о завдання Мета. Повторити з учнями основні типи задач на відсоткові розрахунки. Формувати вміння і навички учнів розв'язувати складені задачі.... |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
Урок Математика, курс «Я і Україна»(Громадянська освіта),фізична культура Мета: математика: вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв'язувати прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника;... |
Урок №119 Тема. Знаходження числа за його відсотком ... |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |