|
Скачати 40.18 Kb.
|
Тема. Дія віднімання. Властивості дії віднімання та їх використання для обчислень. Мета: узагальнити знання учнів про дію віднімання, вправляти у виконанні обчислень на табличне і поза табличне віднімання, вчити розв’язувати ускладнені задачі на порівняння, розвивати мислення та обчислювальні навички, виховувати серйозне ставлення до уроку.
II.Оголошення теми і завдань. Завдання:
2)Математичний фокус. Я вам продемонструю математичний фокус: ви задумаєте число, а я відгадаю його. Задумайте число від 10 до 40. Додайте до нього стільки ж. До отриманого числа додайте 120 Розділіть те, що вийшло на 2,. Від отриманого числа відніміть задумане число. Ви отримали 60. 3)Каліграфічна хвилинка. - Число 60 записується двома цифрами. Нагадую, що цифра 6 складається з великого лівого півовалу та малого овалу, а цифра 0 – це великий овал. - Пропишіть рядок 60. 8 4) Обчислення прикладів із застосуванням переставного та сполучного законів - Обчисліть приклади, використовуючи переставний закон додавання: 36 + 150, 28 + 212, 30 + 113, 26 + 360 - Обчисли приклади, використовуючи сполучний закон додавання: (240 + 17) + 60, 300 + ( 27+ 200)
1)Бесіда за вправою № 310.
2)Заучування правила віднімання суми від числа. 3)Перевірка правила в рухомих парах. 4)Закріплення вивченого: а) коментоване розв’язання прикладів біля дошки 59 – (9+4); 95 – (7 + 5) б) складання алгоритму розв’язання а – (в + с) = а – в – с в)самостійне розв’язання прикладів - Використовуючи алгоритм, розв’яжи приклади: 1 варіант 2 варіант 96 – (9 + 6) 32 – (2 + 4) 34 – (4 + 2) 47 – (5 + 7) 51 – (1 + 7) 28 – (8 + 4) ( Самоперевірка ) Додаткове завдання: Знайди найбільше з двох чисел, яке є різницею двоцифрових чисел.
1)Розв’язування простих задач на віднімання. № 311коментовано, 2) Розв’язування складених задач на порівняння: I етап 9 У двох магазинах разом було 860 кг цукру. У першому магазині 540 кг. На скільки менше цукру у другому магазині? * Розв’язати самостійно, записати виразом. ** Розв’язати задачу за опорною таблицею: 1) - = 2) - = II етап № 314 * Скласти і розв’язати подібну. ** Розв’язати задачу Додаткове завдання: Дівчина задумала число. Якщо його збільшити у 8 разів, то дістанемо 160. Яке число задумала дівчина? VI. Підсумок уроку: Тести:
а) доданок, доданок, сума; б) зменшуване, від’ємник, різниця; в) ділене, дільник, частка. 2. Щоб відняти суму від числа, потрібно: а) від числа почергово відняти кожен доданок; б) до числа почергово додати кожен доданок; в) додати перший доданок, відняти другий. 3. Виберіть правильний алгоритм розв’язання: а) а - ( в + с ) = а + в – с; б) а – ( в + с ) = а – в – с; в) а – ( в + с ) = а – в + с. 10 4.Обчисли приклад, обери правильну відповідь 98 – ( 30 – 8 ) : а) 50; б) 60; в) 40. VII. Домашнє завдання: № 316, повторити правило. 11 |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через Мета: Повторити способи обчислення дій додавання і віднімання в межах 100 з переходом через десяток, вдосконалювати вміння розв’язувати... |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
Уроки 85-88 Тема: ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета. Навчити учнів... У результаті вивчення теми учні мають навчитися: формулювати правила виконання віднімання додатних і від'ємних чисел; розв'язувати... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок математики в 1 класі Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити... |
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати... |
Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Написання цифр Мета. Продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим... |