|
|
Скачати 311.6 Kb.
|
|
«Від творчого вчителя – до творчого учня» - така цільова установка науково-методичної роботи нашого навчального закладу. Учитель плекає особистість. Але особистість може бути сформована лише особистістю. Модернізація національної освіти відповідно до потреб сучасності, інтегрування в світовий освітній простір збіглися з перехідним періодом, що характеризується низкою протиріч. Сучасна освіта має відповісти на запитання: кого ми вчимо? Навіщо? До чого прагнемо? В ідповідь на дане запитання знаходимо в Концепції розвитку загальної середньої освіти: „Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культурологічна домінанта виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни”.Аналізуючи сказане , легко дійти висновку, що саме нам, педагогічній спільноті належить вирішити найсерйознішу проблему – забезпечити творчий розвиток кожної особистості. Учитель сучасної школи повинен не просто вчити чи виховувати, він повинен формувати світосприйняття і світорозуміння, світогляд і волю, ідеали, поняття моральності й краси, формувати духовно інтелектуальну творчу особистість , адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісно нормативний досвід поколінь виробляючи свій власний досвід діяльності творчості , спілкування. З а умов практичної реалізації завдань Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Національної доктрини розвитку освіти України особлива увага приділяється підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, широкому впровадженню в практику роботи досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду. Хрестоматійним став вислів К.Д.Ушинського про те, що вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться. Сприяти педагогу в цьому – провідна функція внутрішкільної методичної роботи. Саме вона носить безперервний , систематичний характер, тісно пов’язана з проблемами, над якими працює педколектив, ходом і результатом навчально-виховного процесу; дає можливість організаторам глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду.Враховуючи місце методичної роботи в підвищенні фахової підготовки вчителів, у нашій школі значне місце відводиться цьому напрямку роботи. Загальна структура методичної роботи передбачається в річному плані школи. Подальшу конкретизацію її проводимо через науково-методичну раду, яка затверджує структуру методичної роботи. ![]() ![]() Основні напрямки методичної роботи: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Організаційні форми методичної роботи Основна мета – підвищення рівня майстерності педагогів.
![]() Інтерактивні форми методичної роботи Колективна творчість Ярмарок педагогічної творчості Фестиваль педагогічних ідей і знахідок Методичні вернісажі Творчі портрети ![]() Активна діяльність педагогів Ділові ігри Методичний аукціон Педагогічний консиліум Методичний ринг Тренінги ![]() Наукова спрямованість роботи Проблемн ий семінар Творча група Творча наукова дискусія Моніторингові дослідження Експериментальна діяльність ![]() Стимулюван-ня роботи Консультації Практикуми Навчальні семінари Школа молодого педагога ![]() Дозвілля Педагогічні посиденьки Вечорниці Презентація Педагогічний портре Крісло автора ![]() Алгоритм методичної роботи
![]()
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
На уроках історії як метод формування творчого учня України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це... |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА І ЕТАПІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ ОБЛАСТІ Створення пакету діагностичних методик для дослідження рівня розвитку творчого потенціалу учнів різних вікових груп |
|
Інноваційн і технологі ї в практи ці виховної роботи школи Нещодавно на базі нашого навчального закладу відбувся семінар-практикум класних керівників «Запровадження інноваційних та інтерактивних... |
ТЕСТ Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять,... Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності |
|
Як працювати зі здібними і обдарованими дітьми Формування творчої талановитої особистості є основним напрямком роботи творчого вчителя |
Роботи Випишіть Розвиток дивергентного ( творчого ) мислення в подачі навчального матеріалу за блочною системою з використанням методів |
|
НАКАЗ Постановою Кабінету Міністрів від 08 серпня 2007 р. №1016, та з метою пошуку обдарованої студентської молоді, створення умов для... |
Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу... Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу №6 «Білочка» |
|
Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу... Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу №6 «Білочка» |
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Освіта України 2004 №5 Формування компетентного вчителя, учня, керівника навчального закладу – приоритетний напрямок модернізації освіти в Україні |