|
Скачати 311.6 Kb.
|
«Від творчого вчителя – до творчого учня» - така цільова установка науково-методичної роботи нашого навчального закладу. Учитель плекає особистість. Але особистість може бути сформована лише особистістю. Модернізація національної освіти відповідно до потреб сучасності, інтегрування в світовий освітній простір збіглися з перехідним періодом, що характеризується низкою протиріч. Сучасна освіта має відповісти на запитання: кого ми вчимо? Навіщо? До чого прагнемо? Відповідь на дане запитання знаходимо в Концепції розвитку загальної середньої освіти: „Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культурологічна домінанта виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни”. Аналізуючи сказане , легко дійти висновку, що саме нам, педагогічній спільноті належить вирішити найсерйознішу проблему – забезпечити творчий розвиток кожної особистості. Учитель сучасної школи повинен не просто вчити чи виховувати, він повинен формувати світосприйняття і світорозуміння, світогляд і волю, ідеали, поняття моральності й краси, формувати духовно інтелектуальну творчу особистість , адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісно нормативний досвід поколінь виробляючи свій власний досвід діяльності творчості , спілкування. За умов практичної реалізації завдань Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Національної доктрини розвитку освіти України особлива увага приділяється підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, широкому впровадженню в практику роботи досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду. Хрестоматійним став вислів К.Д.Ушинського про те, що вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться. Сприяти педагогу в цьому – провідна функція внутрішкільної методичної роботи. Саме вона носить безперервний , систематичний характер, тісно пов’язана з проблемами, над якими працює педколектив, ходом і результатом навчально-виховного процесу; дає можливість організаторам глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду. Враховуючи місце методичної роботи в підвищенні фахової підготовки вчителів, у нашій школі значне місце відводиться цьому напрямку роботи. Загальна структура методичної роботи передбачається в річному плані школи. Подальшу конкретизацію її проводимо через науково-методичну раду, яка затверджує структуру методичної роботи. Основні напрямки методичної роботи: Організаційні форми методичної роботи Основна мета – підвищення рівня майстерності педагогів.
Інтерактивні форми методичної роботи Колективна творчість Ярмарок педагогічної творчості Фестиваль педагогічних ідей і знахідок Методичні вернісажі Творчі портрети Активна діяльність педагогів Ділові ігри Методичний аукціон Педагогічний консиліум Методичний ринг Тренінги Наукова спрямованість роботи Проблемн ий семінар Творча група Творча наукова дискусія Моніторингові дослідження Експериментальна діяльність Стимулюван-ня роботи Консультації Практикуми Навчальні семінари Школа молодого педагога Дозвілля Педагогічні посиденьки Вечорниці Презентація Педагогічний портре Крісло автора Алгоритм методичної роботи
|
На уроках історії як метод формування творчого учня України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це... |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА І ЕТАПІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ ОБЛАСТІ Створення пакету діагностичних методик для дослідження рівня розвитку творчого потенціалу учнів різних вікових груп |
Інноваційн і технологі ї в практи ці виховної роботи школи Нещодавно на базі нашого навчального закладу відбувся семінар-практикум класних керівників «Запровадження інноваційних та інтерактивних... |
ТЕСТ Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять,... Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності |
Як працювати зі здібними і обдарованими дітьми Формування творчої талановитої особистості є основним напрямком роботи творчого вчителя |
Роботи Випишіть Розвиток дивергентного ( творчого ) мислення в подачі навчального матеріалу за блочною системою з використанням методів |
НАКАЗ Постановою Кабінету Міністрів від 08 серпня 2007 р. №1016, та з метою пошуку обдарованої студентської молоді, створення умов для... |
Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу... Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу №6 «Білочка» |
Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу... Цільова соціальна програма розвитку дошкільного навчального закладу №6 «Білочка» |
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Освіта України 2004 №5 Формування компетентного вчителя, учня, керівника навчального закладу – приоритетний напрямок модернізації освіти в Україні |