|
Скачати 78.69 Kb.
|
ТЕСТМета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібностіВік учнів: від 14 роківОбладнання: роздруковані контрольні аркуші, олівці чи ручкиІнструкція: Учню видають розграфлений контрольний аркуш з номерами запитань, поруч з якими школяреві потрібно вписатизнак «+»,.якщо відповідь позитивна,і знак «–», якщо відповідь негативна.Запитання зачитує вчитель.Контрольний аркуш
Обробка отриманих результатів:Кожний стовпчик контрольного аркуша характеризує один із напрямів розвитку здіб-ностей особистості учня. При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей у кожному стовпчику.I – фізичні (спортивні) (1, 10, 19, 28, 37);II – організаторські (2, 11, 20, 29, 38);III – математичні (3, 12, 21, 30, 39);IV – конструкторсько-технічні (4, 13, 22, 31, 40);V – емоційно-образотворчі (артистичні) (5, 14, 23, 32, 41);VI – комунікативні (6, 15, 24, 33, 43);VII – музичні (7, 16, 25, 34, 43);VIII – художньо-образотворчі (8, 17, 26, 35, 44);IX – філологічні (9, 18, 27, 36, 45)Чи правда, що в дитинстві ти дуже любив:1. Подовгу грати в рухливі ігри?2. Придумувати ігри й верховодити в них?3. Грати в шашки, шахи?4. Ламати іграшки, щоб подивитися, що в середині?5. Читати вірші або співати пісні?6. Розмовляти з незнайомими або ставити запитання?7. Слухати музику й ритмічно танцювати під неї?8. Малювати або спостерігати, як малюють інші?9. Слухати або складати казки, історії?Чи подобається тобі нині:10. Займатися на уроках фізкультури або в спортивній секції?11. Добровільно брати на себе обов’язки організатора справи?12. Допомагати друзям розв’язувати математичні завдання?13. Читати про відомі відкриття й винаходи?14. Брати участь у художній самодіяльності?15. Допомагати іншим людям розбиратися в їхніх проблемах?16. Читати або дізнаватися щось нове про мистецтво?17. Займатися в ізостудії, мистецькому гуртку?18. Писати твори на вільну тему?Чи одержуєш ти особливе задоволення:19. Від участі й боротьби в спортивних змаганнях?20. Свого вміння керувати людьми, розподіляти роботу?21. Розвязування складних математичних завдань?22. Полагодження побутових електро- або радіоприладів?23. Гри на сцені?24. Спілкування з людьми?25. Знайомств із новими музичними інструментами, музичними творами?26. Відвідування художньої виставки?27. Переказу якоїсь події, прочитаного або побаченого?Тебе часто тягне:28. До тривалих фізичних вправ?29. Справ у групі, що вимагають твоєї ініціативи або наполегливості?30. Розгадування математичних шарад?31. Виготовлення яких-небудь виробів (моделей)?32. Брати участь у постановці спектаклю?33. Допомогти людям, поспівчувати їм?34. Пограти на музичному інструменті?35. Помалювати фарбами або олівцями?36. Писати вірші прозу або просто вести щоденник?Ти можеш тривалий час:37. Займатися спортом або фізичною працею?38. Енергійно працювати разом з іншими?39. Займатися кресленням або шаховою комбінацією?40. Копатися в механізмах, приладах?41. Піклуватися про молодших, слабких або хворих людях?42. Думати про долі людей, героїв книг, що сподобалися?43. Виконувати музичні твори?44. Малювати, ліпити, фантазувати при цьому?45. Готуватися до доповіді, повідомлення, твору?Бланк відповідейПрізвище, ім’я_____________________________________ Клас _______I II III IY Y YI YII YIII IX
Висновок ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Тема: «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток... Мета: актуалізувати, систематизувати й закріпити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань |
ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ» Мета Одночасно кожний учень отримує аркуш, в якому позначає позицію щодо причини вибору того або іншого завдання |
А нкета Проблема шкідливих звичок для учня Мета Мета: виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркотичної допомоги; визначити |
Уроку І. Організаційний момент Мета. Виявити рівень знань учнів за 5 клас. Проаналізувати та порівняти отримані оцінки учнів з оцінками за підсумкову контрольну... |
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учня Рівень 2 Рівень 2 |
Тема. Порівняльна характеристика океанів. Практична робота (слайд 1) Мета: виявити рівень знань учнів про кожен океан на основі проведення порівняльної |
«Від творчого вчителя до творчого учня» така цільова установка науково-методичної... «Від творчого вчителя – до творчого учня» така цільова установка науково-методичної роботи нашого навчального закладу |
На уроках історії як метод формування творчого учня України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це... |
Вікторина-тест «Весела хімія» Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу... |
Соціальні вимоги до якості підготовки фахівця й реальний стан загальнокультурного... ПТНЗ мають впливати на вже сформовану особистість учня. Визнання кожної особистості, її прав на власний вибір, думки, вчинки передбачає... |