|
|
Скачати 78.69 Kb.
|
ТЕСТ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
|
Тема: «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток... Мета: актуалізувати, систематизувати й закріпити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань |
ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ» Мета Одночасно кожний учень отримує аркуш, в якому позначає позицію щодо причини вибору того або іншого завдання |
|
А нкета Проблема шкідливих звичок для учня Мета Мета: виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркотичної допомоги; визначити |
Уроку І. Організаційний момент Мета. Виявити рівень знань учнів за 5 клас. Проаналізувати та порівняти отримані оцінки учнів з оцінками за підсумкову контрольну... |
|
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учня Рівень 2 Рівень 2 |
Тема. Порівняльна характеристика океанів. Практична робота (слайд 1) Мета: виявити рівень знань учнів про кожен океан на основі проведення порівняльної |
|
«Від творчого вчителя до творчого учня» така цільова установка науково-методичної... «Від творчого вчителя – до творчого учня» така цільова установка науково-методичної роботи нашого навчального закладу |
На уроках історії як метод формування творчого учня України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це... |
|
Вікторина-тест «Весела хімія» Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу... |
Соціальні вимоги до якості підготовки фахівця й реальний стан загальнокультурного... ПТНЗ мають впливати на вже сформовану особистість учня. Визнання кожної особистості, її прав на власний вибір, думки, вчинки передбачає... |