ТЕСТ Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності Вік учнів: від 14 років


Скачати 78.69 Kb.
Назва ТЕСТ Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності Вік учнів: від 14 років
Дата 08.06.2013
Розмір 78.69 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи

ТЕСТ

Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності

Вік учнів: від 14 років

Обладнання: роздруковані контрольні аркуші, олівці чи ручки

Інструкція: Учню видають розграфлений контрольний аркуш з номерами запитань, поруч з якими школяреві потрібно вписати

знак «+»,.якщо відповідь позитивна,

і знак «», якщо відповідь негативна.

Запитання зачитує вчитель.

Контрольний аркуш

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Обробка отриманих результатів:

Кожний стовпчик контрольного аркуша характеризує один із напрямів розвитку здіб-ностей особистості учня. При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей у кожному стовпчику.

I – фізичні (спортивні) (1, 10, 19, 28, 37);

II – організаторські (2, 11, 20, 29, 38);

III – математичні (3, 12, 21, 30, 39);

IV – конструкторсько-технічні (4, 13, 22, 31, 40);

V – емоційно-образотворчі (артистичні) (5, 14, 23, 32, 41);

VI – комунікативні (6, 15, 24, 33, 43);

VII – музичні (7, 16, 25, 34, 43);

VIII – художньо-образотворчі (8, 17, 26, 35, 44);

IX – філологічні (9, 18, 27, 36, 45)

Чи правда, що в дитинстві ти дуже любив:

1. Подовгу грати в рухливі ігри?

2. Придумувати ігри й верховодити в них?

3. Грати в шашки, шахи?

4. Ламати іграшки, щоб подивитися, що в середині?

5. Читати вірші або співати пісні?

6. Розмовляти з незнайомими або ставити запитання?

7. Слухати музику й ритмічно танцювати під неї?

8. Малювати або спостерігати, як малюють інші?

9. Слухати або складати казки, історії?

Чи подобається тобі нині:

10. Займатися на уроках фізкультури або в спортивній секції?

11. Добровільно брати на себе обов’язки організатора справи?

12. Допомагати друзям розв’язувати математичні завдання?

13. Читати про відомі відкриття й винаходи?

14. Брати участь у художній самодіяльності?

15. Допомагати іншим людям розбиратися в їхніх проблемах?

16. Читати або дізнаватися щось нове про мистецтво?

17. Займатися в ізостудії, мистецькому гуртку?

18. Писати твори на вільну тему?

Чи одержуєш ти особливе задоволення:

19. Від участі й боротьби в спортивних змаганнях?

20. Свого вміння керувати людьми, розподіляти роботу?

21. Розвязування складних математичних завдань?

22. Полагодження побутових електро- або радіоприладів?

23. Гри на сцені?

24. Спілкування з людьми?

25. Знайомств із новими музичними інструментами, музичними творами?

26. Відвідування художньої виставки?

27. Переказу якоїсь події, прочитаного або побаченого?

Тебе часто тягне:

28. До тривалих фізичних вправ?

29. Справ у групі, що вимагають твоєї ініціативи або наполегливості?

30. Розгадування математичних шарад?

31. Виготовлення яких-небудь виробів (моделей)?

32. Брати участь у постановці спектаклю?

33. Допомогти людям, поспівчувати їм?

34. Пограти на музичному інструменті?

35. Помалювати фарбами або олівцями?

36. Писати вірші прозу або просто вести щоденник?

Ти можеш тривалий час:

37. Займатися спортом або фізичною працею?

38. Енергійно працювати разом з іншими?

39. Займатися кресленням або шаховою комбінацією?

40. Копатися в механізмах, приладах?

41. Піклуватися про молодших, слабких або хворих людях?

42. Думати про долі людей, героїв книг, що сподобалися?

43. Виконувати музичні твори?

44. Малювати, ліпити, фантазувати при цьому?

45. Готуватися до доповіді, повідомлення, твору?

Бланк відповідей

Прізвище, ім’я_____________________________________ Клас _______

I II III IY Y YI YII YIII IX

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Висновок ____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________


Схожі:

Тема: «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток...
Мета: актуалізувати, систематизувати й закріпити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань
ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ» Мета
Одночасно кожний учень отримує аркуш, в якому позначає позицію щодо причини вибору того або іншого завдання
А нкета Проблема шкідливих звичок для учня Мета
Мета: виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркотичної допомоги; визначити
Уроку І. Організаційний момент
Мета. Виявити рівень знань учнів за 5 клас. Проаналізувати та порівняти отримані оцінки учнів з оцінками за підсумкову контрольну...
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учня Рівень 2 Рівень 2

Тема. Порівняльна характеристика океанів. Практична робота (слайд 1)
Мета: виявити рівень знань учнів про кожен океан на основі проведення порівняльної
«Від творчого вчителя до творчого учня» така цільова установка науково-методичної...
«Від творчого вчителя – до творчого учня» така цільова установка науково-методичної роботи нашого навчального закладу
На уроках історії як метод формування творчого учня
України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це...
Вікторина-тест «Весела хімія»
Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу...
Соціальні вимоги до якості підготовки фахівця й реальний стан загальнокультурного...
ПТНЗ мають впливати на вже сформовану особистість учня. Визнання кожної особистості, її прав на власний вибір, думки, вчинки передбачає...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка