Урок узагальнювального повторення. Вид уроку Гра «Найрозумніший історик»


Скачати 26.03 Kb.
Назва Урок узагальнювального повторення. Вид уроку Гра «Найрозумніший історик»
Дата 24.04.2013
Розмір 26.03 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Географія > Урок

Тема уроку

Давній Рим у УІІІ – І ст.. до н.е. (узагальнювальне повторення)

Мета уроку

Методом проведення історичної гри «Найрозумніший історик» узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів про періоди появи держави в Римі та існування Римської республіки.

Розвивати вміння логічного мислення учнів, використання набутих знань, умінь в подальшому житті.

Виховувати повагу до історичної минувшини людства.

Очікувані результати

(після уроку учні зможуть)

Називати в хронологічній послідовності та описувати основні періоди і події історії Давнього Риму в період царського правління та існування республіки.

Показувати на карті територію Апеннінського півострова, розташування його основних географічних об’єктів, території завойовані римлянами.

Називати підкорені Римом країни та території, визначати головні наслідки завойовницької політики Давнього Риму.

Застосовувати і пояснювати основні поняття і терміни теми.

Обладнання уроку

Підручник, комп’ютер, мультимедійний проектор, карта Апеннінського півострова.

Тип уроку

урок узагальнювального повторення.

Вид уроку

Гра «Найрозумніший історик».

Хід уроку

1.Організаційний момент

Слайд – 1

(заставка)

Слайд – 2

Оголошення теми уроку.

Слайд – 3

  1. Вчитель оголошує правила гри, в якій беруть участь всі учні класу.

  2. Гра складається з 8 етапів.

  3. Вчитель залишає за собою право ставити додаткові запитання.

  4. Обов’язково використовується карта.

  5. За правильну відповідь учень отримує жетон.

  6. Після 7 етапу підраховується кількість жетонів та визначається три фіналісти.

  7. Серед них після подолання 8 етапу визначається переможець.

  8. 8 етап складається з двох завдань: а) робота з контурною картою;

б) робота з історичним джерелом.

2. Проведення гри

Слайд – 4

1 етап. Встав пропущене слово.

Слайд – 5-7

2 етап. Розгадай анаграму.

Слайд – 8

3 етап. Пригадай подію.

Слайд – 9-11

4 етап. Поясни термін.

Слайд – 12

5 етап. Прокоментуй зображення.

Слайд – 13

6 етап. Поясни вислів.

Слайд – 14-15

7 етап. Про кого йдеться.

Слайд – 16-22

8 етап. ФІНАЛ

А) Подорож картою (фіналісти повинні позначити на контурних картах дані географічні об’єкти);

Б) Прокоментуй історичне джерело та дай відповіді на питання. (Фіналісти отримують на вибір три конверти).

3.Підсумок уроку

Слайд – 19

Підведення підсумків гри.

Визначення та нагородження переможців.

4. Домашнє завдання

Слайд – 20

Оголошення домашнього завдання.


Схожі:

Урок узагальнювального повторення. Вид уроку: історична вікторина «Олімпійські ігри»
Мета уроку: шляхом проведення історичної вікторини закріпити та розвивати вміння використовувати набуті знання в новій навчальній...
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово)
Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок...
Уроку
Тема уроку: Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни. Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу
ЕПІГРАФ УРОКУ
Тема нашого уроку : Вольтер видатний поет, філософ просвітник, прозаїк, історик, публіцист Франції ХVІІІ ст
УРОК 35 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з перестановками без повторень, формулою числа перестановок без повторення. Формування умінь знаходити...
УРОК 3 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з основними теоремами про гра­ниці. формування умінь учнів у знаходженні границь деяких функцій
УРОК 56 Тема уроку
Фронтальна бесіда за запитаннями №№10—14 із «Запитання і завдання для повторення» розділу XIV та обговорення резуль­татів розв'язування...
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого...
У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення...
УРОК 57 Тема уроку
Фронтальна бесіда за №15—25 із «Запитання і завдання для повторення» розділу V та відповіді на запитання, які виник­ли в учнів у...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка