|
Скачати 183.35 Kb.
|
Тема уроку:Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни". Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу. Мета : перевірити засвоєння математичних понять, сформованості умінь та навичок, вивчених протягом навчального року, повторити весь програмовий матеріал за 5 клас, практично використовувати набуті математичні знання, для розширення власних знань про Україну. Використовуючи нестандартні завдання, розвивати інтерес до культурної спадщини свого народу, виховувати почуття національної свідомості, любові до рідного краю. Тип уроку. Урок-гра. Обладнання: ігрові столи, які розміщені по всьому класу паралельно, картки з завданнями, годинник, ключі, кольорові олівці, папір, на дошці висить алфавіт, з відповідним номером літери.
Хід уроку I. Організаційний момент. Вчитель. Протягом начального року ми продовжили знайомитись з натуральними та дробовими числами, навчились виконувати математичні дії з ними, розв’язували рівняння, задачі, вивчили багато правил. II. Повідомлення теми та мети уроку, пояснення умов гри , умов оцінювання знань. Вчитель. Сьогодні нам необхіднідно перевірити знання, вміння та навички, які ви набули вивчаючи математику в 5 класі. Цю перевірку здійснимо нестандартно. Ми проведемо гру „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни". Допоможе нам в цьому дядечко Мудрагелій шкільник наук (бажано щоб це був один з учнів, що навчається в 8-9 класі) III. Основна частина Дядечко. Із далекої планети , яка захована між сузір'ям Неписаних Помилок, на звивистих землях країни Математики у фортеці знавців рідної України зібрались сміливі і чесні любителі предмету математики. Вони подолають шість перешкод, зберуть ключі і ними відкриють скарбницю. Допомагатимуть їм в цьому арбітри, учні старшокласники. Для проведення подальшої гри нам потрібно обрати капітанів, які наберуть собі команду і сміливо вирушать у заочну мандрівку, що сповнена цікавих завдань, важких прикладів і правильних розв’язків. Капітанами будуть ті, хто найперший вірно розмістять у хронологічній послідовності від найдавнішого і так далі відомих українських гетьманів. Всі учні отримують певну послідовність, що складається з прізвищ українців, що стали відомі за межами нашої держави. Михайло Грушевський (4), Богдан Хмельницький (1), Віктор та Віталій Клічко (5), Тарас Шевченко (3), Григорій Сковорода (2) За наданий час виконуються завдання. Арбітри оцінюють правильність відповідей на картках: ті хто виконав раніше і вірніше стають капітанами. Далі стають капітани по різні сторони і по черзі набирають собі членів команди. Арбітри слідкують за правильністю і почерговістю вибору капітанів. Команди сформовано. Дядечко. В умовній фортеці стоять 10 столів по 2 - паралельно. Кожен стіл - це певне місце випробування команди. На кожному столі лежать завдання їх розв'язавши команда може взяти з собою ключ, що знаходиться в центрі столу, зібравши як можна більше ключів, команда зможе знайти скарб. Пам'ятайте, що кожне завдання може виконувати вся команда, але швидше буде, коли капітан зможе розподілити членів своєї команди так, щоб кожне випробування виконували певні члени команди. Тож до роботи
Більша частина України вкрита курганами, їх вік обчислюється не віками, а тисячоліттями. На території нашої сільської ради знаходяться 9 курганів, що занесені до державного реєстру, охороняються законом. І лише два кургани можна сказати, знищені. Перший розорений, другий був розкопаний археологами Кіровоградського педагогічного вузу. Ваше завдання: сказати місцеві назви даних курганів. Це ви зможете, виконавши приклади на знаходження значення виразу, потім підібрати відповідні букви в алфавіті і назвати кургани.
05 випробування. Зупинка Казкова. Біля кожного столу стоять помічники дядечка. Вони допомагають йому проводити випробування. - Ви добралися до того місця, де пройде ваше наступне випробування . Зла відьма у всесвіті Правильних розв’язків зіпсувала дорогоцінний чек на отримання казкових необхідностей і все пішло шкереберть. Спробуйте відтворити зіпсовані деталі.
06 випробування Зупинка художня Уявіть собі, що ви збираєтесь на канікули, будете подорожувати потягом 2-3 днів різними стежками і містами України. Намалюйте за допомогою математичних символів те місце, яке хотіли б відвідати. Ключ ви отримаєте, коли свою відповідь прокоментуєте. Помічники, к тепер ми запрошуємо вас на нашу умовну вежу , де живе дядечко Мудрагелій шкільник наук. Він запропонує вам певні питання за курс 5 класу , відповівши по черзі на них, ви зможете отримати три ключі. Діяти треба так, щоб допомогти команді. Дядечко. Вітаю тебе , мій юний друже, в моїй вежі. (Показує ключі). Їх ти отримаєш, коли даси правильні відповіді. Слухай уважно мої запитання. Якщо учень дає невірну відповідь ключ викидають в умовне горно.
Помічники. Ми бачимо, що деякі члени команди вже справились зі своїми випробуваннями. Ось сідайте на відведені спеціальні місця і відгадайте кросворд . Це дасть змогу вам принести додаткові ключі вашій команді. 5 2 4 1 ї 3 6
Помічники. Давайте підрахуємо, скільки ключів отримала кожна команда. Капітан команди, у якої більше ключів, бере червону картку, інший - синю. Тепер стаєте на вказане місце ( на підлозі заздалегідь зображений знак відповідного кольору) спиною один до одного і починаєте йти по заданих напрямках. (Вперед 2 кроки , направо, вперед 8 кроків і т.д.) там і шукайте своє останнє завдання. Підходячи до умовного місця капітани команд знаходять відомості. В цих відомостях ставлять оцінки (за 12 бальною системою) всім учасникам команди. Капітан відомості передає арбітрам, котрі на протязі всієї гри спостерігали уважно за кожним гравцем. Таку ж відомість заповнюють арбітри. Пропорційно до кількості отриманих ключів члени команди отримують скарб – скриньку з солодощами. Вчитель Урок ми вважатимемо закінченим , коли капітани команд оголосять всі своїм членам команд оцінки, ці оцінки повинні підтвердити арбітри які весь час слідкували за ходом наших долань випробувань. Дядечко От ви і отримали скарб. Вчитель. Але вашим найбільшим скарбом є ваші знання з математики, які допомогли нам більше дізнатись про нашу державу. Відділ освіти Петрівської райдержадміністрації Чечеліївска загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Матеріали конкурсу «Панорама творчих уроків – 2009» Всеукраїнського клубу «Учительські студії» Урок-гра з математики «Ключі від форту знавців рідної України» Розв’язування вправ і задач за 5 клас Підготувала вчитель математики Філіпенко Інна Валеріївна 2009 рік |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |