|
Скачати 38.82 Kb.
|
Широківська ЗСШ№ 1 7 клас Тема уроку: « Антарктида. Географічне положення та історія відкриття та дослідження материка» Вчитель Географії Саржан В.І. Смт. Широке 2013 Мета уроку: Сформувати у учнів систему знань про географічне положення Антарктиди, охарактеризувати історію відкриття та дослідження материка. Формувати вміння роботи с картами атласу, картосхемами, підручником та іншими джерелами географічних знань. Тип уроку: Вивчення нового матеріалу. Опорні та базові поняття: материк, океан, море,географічне положення, координати , айсберг, льодовий покрив, Південний океан. План уроку I.Актуалізація опорних знань і умінь учнів. Прийом: Інтелектуальна розминка
II.Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Прийом: « Здивую всіх». Африка – найжаркіший материк, Австралія – найсухіших, Південна Америка – найвологіший, Антарктида - найхолодніший ,най південніший, найпізніше відкритий ( XIX ст). Найбільші прояви мужності і героїзму, найбагатший на природні ресурси, найвищій на планеті, найменш вивчений. Антарктида дуже неохоче відкриває нам свої таємниці, але саме з ними ми познайомимось на сьогоднішньому уроці. III.Вивчення нового матеріалу. План: 1.Прийом « Географічна лабораторія» Завдання: За допомогою карт атласу планом визначте географічне положення материка. ( Учні працюють в групах самостійно. Після виконання роботи звітують і дають відповіді на один із пунктів плану. Вчитель: Поняття « Антарктика» (грецьке слово: «анти – проти; « артикос» - північний). Південний океан.
Як же був відкритий цей материк? Вчитель. Давні греки припускали наявність Південного материка. Фантастичні обриси наносили на перші карти. Середньовіччя – думка про Південні землі була забута, відкривались інші землі та острови. Першим науковим обґрунтованим доказом існування материка стали теоретичні розробки видатного російського природознавця М.В. Ломоносова. У 1761 році вперше розробив класифікацію морського льоду та обґрунтував його походження різних його видів. На думку Ломоносова « падуни» ( айсберги ) утворюються біля Південного материка. У 1773 році експедиція англійця Джеймса Кука стала першою в історії людства, яка перетнула Південне полярне коло і досягла 71 10 пд.ш., але не материка. Тому після плавання Джеймса Кука н картах Південної півкулі перестали зображати землю, змінивши іі океаном. І тільки у 1820 році успіхом увінчалась російська експедиція до Антарктиди . Випереджаюче завдання « Відкриття Антарктиди « відеоматеріали. « Відкриття Південного полюсу».
Завдання: На контурній карті позначте : Південний полюс , маршрути експедицій. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Прийом «мікрофон»
Прийом « Експрес –тест. V. Домашнє завдання
« Експрес –тест» 1.Єдина крайня точка материка, завдяки власному г.п. А) пн.. Б) пд; В) сх.. Г.зах; 2. Океани, якими омивається материк? А) Індійський, Тихий. Б) Тихий, Атлантичний. В) Північний Льодовитий, Атлантичний. Г) Тихий, Індійський Атлантичний. 3. Окраїнні частини материка перетинаються: А) Екватором. Б) Північним полярним колом. В) Південним полярним полем. Г) О меридіаном. 4. Українська наукова станція носить ім’я: А) Ціолковського, Б) Рудницького. В) Вернадського. Г) Ломоносова. 5. Материк було відкрито експедицією: А) Р. Скотта Б) Д. Кука В) Белінсгаунзена, Лазарева. Г) Р. Амундсена. 6. Першими досягли Південного полюсу експедиція: А) Р. Скотта Б) Д. Кук В) Р. Пірі Г). Р. Амундсена. 7. Назви кораблів, що відкрили материк зараз носять: А) вулкани; Б) моря; В) наукові станції; Г) гірські системи. 8. Назвіть територію материка, де найбільше розташовано наукових станцій: А) Центр Б) Узбережжя В) Західна частина. Г) В межах Південного полярного кола. |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
ТЕМА УРОКУ ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу |
УРОК 13 Тема уроку ... |