ПОЛОЖЕННЯ про відділ квартирного обліку та нерухомості


Скачати 49.13 Kb.
Назва ПОЛОЖЕННЯ про відділ квартирного обліку та нерухомості
Дата 24.04.2013
Розмір 49.13 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Додаток № 23

до рішення міської ради

від 05.01.2011р. №6/4/51

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ квартирного обліку та нерухомості

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Відділ квартирного обліку та нерухомості (відділ), є виконавчим органом Тернопільської міської ради, нею утворюється, їй підзвітний і підконтрольний, підпорядкований виконавчому комітету та міському голові.

1.2.У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Цивільним Кодексом України, Житловим Кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», рішеннями Тернопільської міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами та цим положенням.

1.3.Відділ квартирного обліку та нерухомості здійснює свою діяльність на правах самостійного структурного підрозділу міської ради та є правонаступником прав та обов’язків управління квартирного обліку та нерухомого майна. Відділ користується майном переданим йому Тернопільською міською радою.

1.4.Місце знаходження відділу: м. Тернопіль, вул. Листопадова,6.

 

2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

2.Основними завданнями відділу є:

2.1.здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території м. Тернополя, незалежно від форм власності.

2.2.підготовка пропозицій про надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту безоплатно житла або за доступну для них плату в порядку, передбаченому законодавством.

2.3.видача ордерів на заселення житлової площі в будинках державних, комунальних організацій та житлово-будівельних кооперативів.

2.4.вирішення відповідно до законодавства питань, пов’язаних з наданням службових приміщень, гуртожитків.

2.5.здійснення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем їх проживання та забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення житлових умов громадян, яким передбачено пільговий порядок надання житла.

2.6.підготовка матеріалів з питань обміну та бронювання жилих приміщень.

2.7.вирішення у встановленому законом порядку питань пов’язаних із оформленням права власності на об’єкти нерухомого майна: квартири і не житлові приміщення в новозбудованих жилих будинках, будівлі споруди та інші об’єкти.

2.8.на вимогу ради, її виконавчого комітету чи постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та надзвичайних ситуацій звітувати про свою роботу, виконання покладених на відділ завдань.

2.9.підготовка у відповідності до вимог чинного законодавства та встановленого законодавством порядку документів для передачі у власність жилих приміщень у гуртожитках їх мешканцям.

2.10.підготовка проектів відповідних рішень виконавчого комітету та міської ради про передачу у власність жилих приміщень в гуртожитках.

2.11.реєстрація свідоцтв про право власності приміщень в гуртожитках.

 

3.ФУНКЦІЇ

3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.приймає від громадян заяви про прийняття на квартирний (кооперативний) облік за місцем проживання та відповідні документи, перевіряє їх згідно вимог житлового законодавства.

3.2.готує проекти рішень виконавчого комітету з питань прийняття громадян на квартирний (кооперативний) облік, про включення до списків осіб, які користуються правом першочергового та позачергового одержання житлових приміщень.

3.3.проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному (кооперативному) обліку.

3.4.готує проекти рішень виконавчого комітету міської ради з питань розподілу та надання громадянам житлових приміщень

3.5.перевіряє рішення адміністрації і профкомів підприємств, установ, організацій міста про прийняття їх працівників на квартирний (кооперативний) облік.

3.6.оформляє ордери на житлові приміщення.

3.7.роз’яснює житлове законодавство службовим особам і населенню.

3.8.розглядає пропозиції, заяви і скарги громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу і вживає заходів до усунення причин виникнення скарг.

3.9.готує проекти рішень виконавчого комітету з питань обміну та бронювання жилих приміщень.

3.10.готує проекти рішень виконавчого комітету з питань оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна.

3.11.проводить прийом та здійснює підготовку документів для передачі у власність жилих приміщень в гуртожитках їх мешканцям.

3.12.готує проекти відповідних рішень виконавчого комітету та міської ради про передачу у власність жилих приміщень в гуртожитках.

3.13.проводить реєстрацію свідоцтв про право власності приміщень в гуртожитках.

3.14.розробляє проекти нормативно-правових актів.

 

4.ПРАВА ВІДДІЛУ

4.Відділ для вирішення поставлених перед ним завдань має право:

4.1.перевіряти стан квартирного (кооперативного) обліку та відповідності законодавству прийнятих на підприємствах, в установах, в організаціях міста рішень про надання житлових приміщень, давати рекомендації щодо усунення виявлених недоліків.

4.2.у відповідних випадках вносити до уповноважених органів пропозиції про притягнення до відповідальності службових осіб, винних у допущених порушеннях житлового законодавства.

4.3.вимагати для перевірки у підприємств, установ, організацій, фізичних осіб документи необхідні для вирішення питань, що входять до компетенції відділу.

 

5.КЕРІВНИЦТВО

5.1.Відділ очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою.

5.2.начальник відділу:

5.2.1.здійснює постійне керівництво діяльністю відділу, відповідає за збереження майна переданого в користування відділу.

5.2.2.розподіляє посадові обов’язки між працівниками відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу.

5.2.3.складає план з питань діяльності відділу.

5.3.На посаду начальника відділу, в порядку визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути призначена особа, яка має відповідну освіту і професійну підготовку, володіє державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.

 

6.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Начальник та працівники відділу, що вчинили правопорушення, несуть дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України.

 

7.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1.Відділ має печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки.

7.2.Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

7.3.Структуру, граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу у межах виділених асигнувань затверджує міський голова.

7.4.Призначення та звільнення, працівників відділу проводиться в порядку, передбаченому чинним законодавством.

7.5Ліквідація (реорганізація) відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства.

 

 

Секретар ради                                                                                                   І.В.Турський

 

Схожі:

Згідно з вимогами ISO 9001
Сектор приватизації гуртожитків відділу квартирного обліку та нерухомості, вул. Листопадова,6
ПОЛОЖЕНН Я про відділ обліку та фінансового забезпечення Тернопільської міської ради
Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові, є правонаступником всіх прав та обов’язків відділу фінансового...
ПОЛОЖЕННЯ про відділ автоматизованих систем управління Тернопільської міської ради
Відділ автоматизованих систем управління (надалі відділ) є підрозділом міської ради, який утворюється для забезпечення найбільш ефективного...
АСОЦІАЦІЯ ФАХІВЦІВ З НЕРУХОМОСТІ
Про проведення 17 Міжнародної конференції з нерухомості в м. Ялта. Доповідачі: Злидень С. А
Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку 
Відповідно до Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 1993...
Положення про відділ реформування житлово-комунального господарства
Відділ реформування житлово-комунального господарства (далі відділ) є структурним виконавчим органом міської ради, підзвітним та...
Про оприлюднення проекту наказу Мінагрополітики України Про затвердження...
Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі,...
АСОЦІАЦІЯ ФАХІВЦІВ З НЕРУХОМОСТІ
Розгляд питання про видачу членам АФНУ сертифікату на проведення операцій з об’єктами нерухомості на території України
Положення про механізм справляння та порядок сплати єдиного податку Розділ І. Загальні положення
Положення розроблено на підставі Податкового Кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України...
До Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 4 (у редакції
Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 4 (у редакції Наказу Міністерства фінансів України від 10 червня 2010 р. N 382)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка