НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА дисципліни «УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ» (для бакалаврів) Київ 2010НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА дисципліни «УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ» (для бакалаврів) Київ 2010
Підготовлено старшим викладачем кафедри управління персоналом та медичного менеджменту Головач Н. В
421.57 Kb. 5 стр.
читати
Охорона праці може відігравати подвійну роль в інтенсифікації виробництва: з одного боку при ігноруванні принципів охорони праці можуть виникнути різкі
Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу, затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 27. 12. 2001 р. №528
474.5 Kb. 4 стр.
читати
Географія галузей машинобудування та металообробки
Криворучко Мар'яна Володимирівна, вчитель біології і географії Смілянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15»
141.7 Kb. 1 стр.
читати
1. Соціальна географія як наука1. Соціальна географія як наука
Дослідження зазначених процесів у регіональних суспільних системах з метою оптимізації їх розвитку становить головну ціль регіональної соціальної географії
0.66 Mb. 6 стр.
читати
Управління персоналом у системі менеджменту організацій
Сукупність усіх працівників організації, які приймають участь у здійсненні господарської діяльності підприємства
0.52 Mb. 5 стр.
читати
У спроможності працівників водночас поставати в якості суб’єкта і об’єкта управління
Зведенні до мінімуму протиріч між потребами та інтересами працівників та конкретними можливостями їх задоволення
130.2 Kb. 1 стр.
читати
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА дисципліни НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА дисципліни "МОТИВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" (для спеціалістів, магістрів) Київ 2010
Підготовлено кандидатом економічних наук, професором кафедри менеджменту організацій В. П. Сладкевичем
201.26 Kb. 1 стр.
читати
2. Організація як об’
Організація – соціальне утворення (група людей), що функціонує на відносно постійних засадах і свідомо координує свою діяльність для досягнення поставленої мети. Можуть бути формальними і неформальними. Формальні організації виникають з волі керівників і створюються ними цілеспрямовано
425 Kb. 3 стр.
читати
5. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства
Без характеристики накопиченого потенціалу підприємства неможливо висувати перспективні цілі, виробляти найбільш прийнятну стратегію їх досягнення
252.17 Kb. 1 стр.
читати
ПРОГРАМА виробничої ПРАКТИКИ для студентів І V
Обговорено та затверджено на засіданні циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності «Туристичне обслуговування»
0.6 Mb. 3 стр.
читати
При оцінюванні навчальних досягнень з історії враховується
Свої історичні знання ви зможете оцінити, виконавши завдання і відповівши на запитання
0.97 Mb. 7 стр.
читати
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Географія
Зважаючи на це, у старшій загальноосвітній школі запроваджується профільне навчання, яке створить системно-спеціалізовану підготовку в старших класах загальноосвітньої школи, спрямовану на індивідуалізацію навчання і соціалізацію учнів з урахуванням потреб ринку
0.8 Mb. 6 стр.
читати
«Комітет дослідження історії та сучасності»
Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
82.86 Kb. 1 стр.
читати
Епідемія ВІЛ/СНІД в Україні розпочалась у 1987 році і з того часу швидко поширюється. Сьогодні темпи зростання епідемії ВІЛ/СНІД в Україні найшвидші в Європі
Дані говорять про те, що Україна опинилась на межі небезпеки. Епідемія зміщується від груп високого ризику в бік загального населення і найбільше вражає молодь і жінок. Статистика свідчить, частка жінок серед нових зареєстрованих випадків захворювання СНІД зросла до 62 відсотків
31.72 Kb. 1 стр.
читати
Б, зроблених у різні роки, зображений вулкан, який є найвищою точкою одного з материків. Назвіть цей вулкан та його абсолютну висоту
України зустрічаються різноманітні за походженням (генезисом) типи і форми рельєфу. Складіть генетичну класифікацію форм рельєфу, стисло характеризуючи чинники, які зумовили їх утворення. Наведіть необхідні приклади, називаючи регіони України, де поширені ті чи інші типи і форми рельєфу. (12 балів)
306.79 Kb. 4 стр.
читати

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   43
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка

okbibl |